تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۴۳۹۳۱۸
یادداشت ارسالی؛

حاج حشمت مردی مهربان، متین و ورزیده در امور

۱۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حاج حشمت مردی مهربان، متین و ورزیده در امور
کبنا ؛با احترام به همه کاندیداهای انتخابات مجلس ششم در سال 78 و در روزگاری که اکثر مردم بدنبال کاندیدای جناحی بودند و حتی مدارس را برای کاندیداهای جناح چپ و راست تعطیل کردند که مرکز شهر محل سخنرانی انتخاباتی آن‌ها شلوغ شود من بر خلاف انتخاب اکثر دانش آموزان و معلمین که احتمالاً با والدین خود به سمت میدان امام خمینی یا بیت العباس می‌رفتند خود را از مدرسه راهنمایی آزادگان به خیابان بلادیان رساندم و از سخنان حاج حشمت فرماندار جوان و سابق گچساران با برنامه‌های مدون و علمی ایشان بهره بردم.
در آن روزها همه از سخنرانی زیبا و درایت حاج حشمت در عصر چهارشنبه قبل از انتخابات گفتند ولی اکثراً به قدرت‌های جناحی آن روزها رأی دادند اما انتخابات ره به جایی نبرد ولی پیروز واقعی کاندیدای جوان و برنده کاپ اخلاق حاج سید حشمت الله احمدزاده بود. اما این آغاز افتخار آفرینی ایشان بود. بعد از سمت‌هایی مثل معاونت تعزیزات حکومتی کشور و معاونت استانداری قم، در نوروز سال 92 که مجدد توفیق مصاحبت با ایشان را داشتم، بعد از اخذ مدرک دکترای خود در حال عضویت در هیئت علمی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور بودند، خوشحال شدم که بعد از آن همه پست و مقام دغدغه علمی دارند هرچند به سبب اعتماد نظام به ایشان در سمت‌های مختلفی از جمله معاونت شورای حل اختلاف کشور و چندین مقام دیگر در قوه قضائیه را داشتند که از همه آن‌ها سربلند بیرون آمدند، با وجود تدریس در دانشگاه، قید هیئت علمی را زدند.
اما از نظر سیاسی حاج حشمت مرد انصاف و ادب و متانت، پایه گذار ایجاد موج سوم به دور از دعوای جناح‌های سیاسی در گچساران و باشت شد راهی که سید قدرت آن را ادامه داد و با عدالت و حمایت مردم به سر منزل مقصود رساند و سید ناصر نگین این جریان محبوب جانی دوباره به آن بخشید. در نهایت تقدیر و تشکر از همه نخبگان سیاسی مخصوصاً مجمع نمایندگان استان بویژه نمایند محبوب گچساران و باشت که مرد اخلاق گچساران و باشت را حمایت نمودند و تبریک فراوان به استاندار جدید استانم کهگیلیویه و بویراحمد، امیدوارم که منشأ خدمات روزافزون برای مردم استان باشید.
------------------------------------------
سید عمار حسینی نیک
رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان‌های گچساران و باشت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از عنوان سازمان برای عرض اندام استفاده نکنید،زیرا شما نظر خود را نوشته اید و ربطی به نظام پرستاری ندارد و از کجا فهمیدی که سید قدرت مرد اخلاق میباشد،این نوشتار فقط جهت خودنمایی میباشد و بس
United States
فقط منتظر این هستین ببینید کی در راس امور میشینه به همون سمت.متاسفم .این جملات در حد انشا یه دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی چی بود که کبنا منتشر میکنه
Iran, Islamic Republic of
دوست هنرمند و انديشمند ناديده ،درود و عرض ادب
لطفا شما قلم برگيريد و وقادانه و تكنيكال در حد دكترا ،انشا نماييد .از شما كه خطى به مهر خموشى نستانيده اند ،شما نكو تر بنگار . جان فداى همت نادره مردانى باد /كه كم و بيش نگردنند به هر بيش و كمى. و اربابى ابوتراب
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره ناراحتی از قدرت این جناح همه چی برات زشت بنظر میرسه
مفتاحی
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتن دختری رو که مادرش ازش تعریف کنه برای پسرداییشه...شمابدون سوابق سیاسی ایشان رو موردتعریف تمجید قرار دادی..درصورتیکه فعلیت سیاسی عیارهرفرد رو مشخص میکند که متاسفانه ایشان درپایتخت اقامت داشتن دربهترین شرایط وبدون هرگونه دغدغه ..امازحمتای اصلی رو کسانی کشیدن که الان گمنامند..هرکسباید درسیاست جناح بندی کاملا شفاف موضع خودش رو مشخص کند نه اینکه خاموش باشی تا موقع توزیع مناصب لابی کنیتا به مقصودت برسی...متاسفم برای نماینده فعلی ونوع انتخابش....
Iran, Islamic Republic of
زر اندودگان را به آتش برند،وانگه پديد آيد كه مس يا زرند. عزيز فرزانه به گمانم براى قضاوت تعجيل نموده ايد . وزن يك مدير كلان را در زمان كار مى سنجند .شمشير از رو بستن كه كارى ندارد ،تخريب كه بسيار سهل است .ساختن هنر است .معمار وجود استان باشيم .ابوتراب يارتان
United Arab Emirates
بفرما سال ۷۸ شما چند سالتون بود
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
آسمون و ریسمون بافتی که ایشون را ادامه دهنده راه قدرت حسینی معرفی کنی ؟ از همین جمله معلوم شد که حاج حشمت را نمی شناسی .بین آیکن دوتا فاصله از زمین تا آسمان است برادر . در عمل خواهید دید .
Iran, Islamic Republic of
آفرین واقعا این جریان سوم خیلی به مردم آگاهی بخشید و قدرت رو از دست عده ای خاص از 2جناح خارج کرد
شازینعلی
آخرش را خراب کردی
کسی که 10 درصد محبوبیت داره سعی نکن بزرگ کنی که بزرگ نمیشه
راستی دلیل رد صلاحیتش چی بود
روزبه
Iran, Islamic Republic of
آقای احمد زاده لیاقت و شایستگی خود را در پستهای مختلف نشان داده..قطعا موفقیت ایشون در انجام امور محوله در پستهای مختلف سیاسیون بالا دستی را متقاعد کرده که فرد مناسبی برای استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد احمد هست.. در ضمن هیچ رمز و رازی بین او و سید قدرت نیست.. وی را بزرگان نظام بلاواسطه می‌شناسند..
حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

حمله سیدناصر حسینی‌پور به مدیر عامل نفت و گاز گچساران / آقای وزیر محترم نفت، اجازه ندهید مجموعه‌های فنی سیاسی شوند (+ فیلم)

برای یک بار به مدیر عامل نفت و گاز گچساران نه زنگ زدم و نه او به من زنگ زده است. نه من ...
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
1