کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

امپراتوری خدمت، نه سناتور منت

22 شهريور 1400 ساعت 14:05

تنها دوران سازندگی کهگیلویه بزرگ، مرد میدان عمل و خادم همیشه سرافراز ملت ایران و مردم دهدشت، سردار حاج عدل هاشمی پور، قدم بر صراط مردانگی نهادند و همچون پتروشیمی دهدشت، گاز قلعه رئیسی و دیشموک، آب سد کوثر به بهمئی، معادن سیلستین چرام و فسفات بهمئی و سرفاریاب، جاده ممبی به لنده، سیکل برقی حومه غربی، کشاورزی چرام و صحرای کلاچو، مدارس مناطق محروم کهگیلویه بزرگ، جاده لنده به سوق و سوق به دهدشت، ورزشگاههای با چمن مصنوعی نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ، تجهیزات بیمارستان‌های کهگیلویه بزرگ و ده‌ها و بلکه صدها فعالیت عمرانی و عام المنفعه‌ای که در 16 سال نمایندگی غوغاگران برای مردم رؤیا کرده بودند، باز هم خود را وقف جامعه ایثارگر دهدشت نمودند و دو روز تمام وقت خود را معطوف به تعیین تکلیف تعاونی مسکن ایثارگران کردند.


سال ها است که عده ای از منفعت طلبان و سودجویان جریان سیاسی در کهگیلویه بزرگ، تمام همت و اقتدارشان، سکوت در مقابل مشکلات کلان جامعه، بی تفاوتی نسبت به توسعه شهر دهدشت و آینده شهروندان و جوانان   بود. این در حالی است که شهر باستانی و فرهنگی پرور دهدشت همواره چشمه جوشان استعدادهای ناب و درخشنده ای است که مرزهای استانی و ملی را در نوردیده و همچنان فرزندان کهگیلویه بزرگ را فراتر از سرزمین خود شاهد هستیم. این مشی انحصارطلبانه داعیه داران واژه سناتور، با رنگین کمانی از تزویر و مردم فریبی سعی در انسداد و اضمحلال ساختار شهری دهدشت داشته و همیشه بار خاطر مردم این خطه بوده اند.
از جمله خواستگاه مردم شهر دهدشت، تلاش در زیبا سازی شهر با عدم دخالت منفعت طلبان، در انتخاب شورایی برخواسته از نظر مردم بود که بتوانند علاوه با معرفی شهرداری دانا، متخصص و متعهدِ به شهر دهدشت و خدمت به  مردم، نقشۀ جامع و طرح بازنگری شهر را تدوین و با حمایت مسئولان اجرایی بتوانند جایگاه پرافتخار دهدشت را به عنوانی شهری توریست پذیر به ابهت برسانند.
در سالهای گذشته،  به منظور خدمت به اقشار اداری و اصناف مختلف، مقادیری زمین در حومه ی شهر دهدشت از مالکین شهر به صورت تعاونی، خریداری که در راستای طرح توسعه شهر، نهادهایی مثل شهرداری، مسکن شهرسازی و دیگر دستگاهای مربوطه، اقدامات قانونی را جهت واگذاری انجام داده تا خدمتی نسبت به این اقشار انجام گیرد.
یکی از این تعاونی های مسکن شهر دهدشت متعلق به ایثارگران است که سالها است در گوشه ای از شهر، زمین هایی را خریداری و به امید همکاری دستگاهای مرتبط، نه تنها خدمتی به آنها صورت نگرفت بلکه با دوندگی های بی نتیجه و عدم حمایت  نماینده مردم، کمترین تکریم و خدمت را به ایثارگران نشان ندادند.
مع الوصف، همچون دوران سازندگی کهگیلویه بزرگ، مرد میدان عمل و خادم همیشه سرافراز ملت ایران و مردم، سردار حاج عدل هاشمی پور، قدم بر صراط مردانگی نهادند و همچون پتروشیمی دهدشت، گاز قلعه رئیسی و دیشموک، انتقال آب سد کوثر به بهمئی، توسعه و راه اندازی معادن فسفات چرام، نیترات دیشموک، سیلیس بهمئی و  بوکسیت سرفاریاب، راه اندازی جاده ممبی به لنده، توسعه و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی برق دهدشت، حمایت از کشاورزی چرام و صحرای کلاچو، ساخت مدارس مناطق محروم کهگیلویه بزرگ، احداث جاده لنده به سوق و سوق به دهدشت، احداث و توسعه ورزشگاههای با چمن مصنوعی نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ، تجهیز بیمارستان های کهگیلویه بزرگ و ده ها و بلکه صدها فعالیت عمرانی و عام المنفعه ای که در 16 سال نمایندگی غوغاگران برای مردم رؤیا کرده بودند، باز هم خود را وقف جامعه ایثارگر دهدشت نمودند و دو روز تمام وقت خود را معطوف به تعیین تکلیف تعاونی مسکن ایثارگران کردند.
به واقع، به مصداق حدیث شریف«لم یشکروالمخلوق یشکروالخالق» باید از سردار همیشه جاودان سازندگی و عزت بخش ایران اسلامیّ، سردار«عدل هاشمی پور» صمیمانه قدردانی و تشکر نمود.  چراکه این همت ایثارگرانه را از مردِ آن باید انتظار داشت. و این را در زندگی مردم دیارمان خواهیم نوشت که تنها کسانی می توانند درک درستی از مردم داشته باشند که خود را از مردم بدانند و برای مردم بکوشند و زمان و زندگی شان را برای خدمت به مردم بدانند.
 


کد مطلب: 438958

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/438958/امپراتوری-خدمت-نه-سناتور-منت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1