تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۳۸۹۵۸
یادداشت ارسالی؛

امپراتوری خدمت، نه سناتور منت

۲۲
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
امپراتوری خدمت، نه سناتور منت
کبنا ؛سال ها است که عده ای از منفعت طلبان و سودجویان جریان سیاسی در کهگیلویه بزرگ، تمام همت و اقتدارشان، سکوت در مقابل مشکلات کلان جامعه، بی تفاوتی نسبت به توسعه شهر دهدشت و آینده شهروندان و جوانان   بود. این در حالی است که شهر باستانی و فرهنگی پرور دهدشت همواره چشمه جوشان استعدادهای ناب و درخشنده ای است که مرزهای استانی و ملی را در نوردیده و همچنان فرزندان کهگیلویه بزرگ را فراتر از سرزمین خود شاهد هستیم. این مشی انحصارطلبانه داعیه داران واژه سناتور، با رنگین کمانی از تزویر و مردم فریبی سعی در انسداد و اضمحلال ساختار شهری دهدشت داشته و همیشه بار خاطر مردم این خطه بوده اند.
از جمله خواستگاه مردم شهر دهدشت، تلاش در زیبا سازی شهر با عدم دخالت منفعت طلبان، در انتخاب شورایی برخواسته از نظر مردم بود که بتوانند علاوه با معرفی شهرداری دانا، متخصص و متعهدِ به شهر دهدشت و خدمت به  مردم، نقشۀ جامع و طرح بازنگری شهر را تدوین و با حمایت مسئولان اجرایی بتوانند جایگاه پرافتخار دهدشت را به عنوانی شهری توریست پذیر به ابهت برسانند.
در سالهای گذشته،  به منظور خدمت به اقشار اداری و اصناف مختلف، مقادیری زمین در حومه ی شهر دهدشت از مالکین شهر به صورت تعاونی، خریداری که در راستای طرح توسعه شهر، نهادهایی مثل شهرداری، مسکن شهرسازی و دیگر دستگاهای مربوطه، اقدامات قانونی را جهت واگذاری انجام داده تا خدمتی نسبت به این اقشار انجام گیرد.
یکی از این تعاونی های مسکن شهر دهدشت متعلق به ایثارگران است که سالها است در گوشه ای از شهر، زمین هایی را خریداری و به امید همکاری دستگاهای مرتبط، نه تنها خدمتی به آنها صورت نگرفت بلکه با دوندگی های بی نتیجه و عدم حمایت  نماینده مردم، کمترین تکریم و خدمت را به ایثارگران نشان ندادند.
مع الوصف، همچون دوران سازندگی کهگیلویه بزرگ، مرد میدان عمل و خادم همیشه سرافراز ملت ایران و مردم، سردار حاج عدل هاشمی پور، قدم بر صراط مردانگی نهادند و همچون پتروشیمی دهدشت، گاز قلعه رئیسی و دیشموک، انتقال آب سد کوثر به بهمئی، توسعه و راه اندازی معادن فسفات چرام، نیترات دیشموک، سیلیس بهمئی و  بوکسیت سرفاریاب، راه اندازی جاده ممبی به لنده، توسعه و احداث نیروگاه سیکل ترکیبی برق دهدشت، حمایت از کشاورزی چرام و صحرای کلاچو، ساخت مدارس مناطق محروم کهگیلویه بزرگ، احداث جاده لنده به سوق و سوق به دهدشت، احداث و توسعه ورزشگاههای با چمن مصنوعی نقاط مختلف کهگیلویه بزرگ، تجهیز بیمارستان های کهگیلویه بزرگ و ده ها و بلکه صدها فعالیت عمرانی و عام المنفعه ای که در 16 سال نمایندگی غوغاگران برای مردم رؤیا کرده بودند، باز هم خود را وقف جامعه ایثارگر دهدشت نمودند و دو روز تمام وقت خود را معطوف به تعیین تکلیف تعاونی مسکن ایثارگران کردند.
به واقع، به مصداق حدیث شریف«لم یشکروالمخلوق یشکروالخالق» باید از سردار همیشه جاودان سازندگی و عزت بخش ایران اسلامیّ، سردار«عدل هاشمی پور» صمیمانه قدردانی و تشکر نمود.  چراکه این همت ایثارگرانه را از مردِ آن باید انتظار داشت. و این را در زندگی مردم دیارمان خواهیم نوشت که تنها کسانی می توانند درک درستی از مردم داشته باشند که خود را از مردم بدانند و برای مردم بکوشند و زمان و زندگی شان را برای خدمت به مردم بدانند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کاسه لیسا
Romania
از پروژه پاتاوه دهدشت هم میگفتی که بدست پیمانکاران بی تجربه داد و دوبار اعتبار بهش تخصيص داده شد و هنوز که هنوزه افتتاح نشد. خدا می‌داند چه کسانی با زد و بندهای پشت پرده کیسه هارو پر کردند و رفتند.
بله اینو هم میگفتی...
خدایا خودت به راه راست هدایت کن
Iran, Islamic Republic of
چقدرگرفتي تااينو نوشتي وتو كه اينهمه بي تقوايي كردي كمي هم عربيتو بساز خجالت داره حديث راانچنين نوشتن هر بچه اي هم اينو از بره معاوم نيست چي نوشتي از سردار گفتن يعني باكري ها همت ها بروجردي ها ويك كلام حاج قاسم ها
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی پور فقط در حد یک پیمونکار متوسط بود و به هیچ وجه نه در رفتار نه در گفتار و نه در عملکرد هیچ کمکی به مردم کهگیلویه و نخبگان کهگلویه بزرگ نکرد بلکه باعث تحقیر و تضعیف کهگلویه در همه زمینه ها شد.
عدل کاملا اشتباهی نماینده شده بود.
Iran, Islamic Republic of
دهدشت و عمرش نماینده وکار بخر نداشت اگر داشت خو یو نه وضعش بی. تعریف الکی نده
یا حق
Iran, Islamic Republic of
الحق و شرافتا که نماینده کارا و دلسوز نداشت همه عجله داشتند نماینده بشن صرفا برای اشتغالزایی قوم و قبیله شان
Iran, Islamic Republic of
عدل هاشمی همراه دولتی بود که بدون شعاربدون سرصدا کارهای ماندگاری انجام داد روزانه کارمیکرد دوران آقایان زارع تاجگردون هاشمی دوران طلایی بود که روزانه شاهد کارهاشان بودیم روزهای خوب زودمیگذرن خدانگهدارشان
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه هیچ کدام دلسوز استانشون نبودند همه را واگذار کردیم به خدا
جاورده
Iran, Islamic Republic of
واقعا مردم این منطقه تاوان خیانت به سردار هاشمی را خواهند داد
ایل نویی
Iran, Islamic Republic of
خدمات کم نظیر سردار هاشمی خاری بود به چشم خیانتکاران و منفعت جویان کهگیلویه
حدادی
Iran, Islamic Republic of
به اندازه هر میلیمتر خط لوله گاز دهدشت به دیشموک باید ممنون حاج عدل بود. خدا می داند که در آن 16 سال چه صورت گرفته است
راستگو
Iran, Islamic Republic of
دوتاش و يك بدترن
اخ سي كهگيلويه بي صاحب
عرب
Denmark
حديث شريف « من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق »
عربی یاد بگیر
نویسنده بی سواد
بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
اولا حیف نام عرب که برای خودت انتخاب کردی. چون عرب انسانی آگاه و دانا و فسادستیز بود مثل محدث.
دوما، همین حدث را برو سرچ کن ببین چگونه نوشته میشه. واقعا از این اظهار نظرهای مضحکه که به نام ادمهای شریف می نویسی خجالت نمی کشی؟
اون هم تو که میخواهی مثلا از نویسنده یا سایت ایراد بگیری؟
کنبا
Iran, Islamic Republic of
سلام کنبای نامحترم چند گرفتی .خدایی اگه بول خوب میدن بگوتاماهم بنویسیم .اهاببخشید‌پول بود نه....
سعادت
Iran, Islamic Republic of
درود بر کمایی آزاده و آزاد اندیش. درود خدا بر والدینت مرد!!!!
واقعا سایت کبنا نعمتی برای مبارزه با فساد استان است.
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
دوکلام ..
Iran, Islamic Republic of
امپراطور یعنی چه
سناتوز چیه
این دو بزرگوار هیچ منتی بر مردم ندارند
اطرافیان موحد و هاشمی پور هر دو

ادرس اشتباهی ندهید مردم همه چیز را میدانند...این متنهای مجعول و مجهول نمیتوانند مساله را پاک کنند
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
به حال دهدشت باید گریست
Iran, Islamic Republic of
الان خیلی طرح با همت وتلاش مهندس صمیمی و موحدی آوردن منطقه کهگیلویه بزرگ .اینقدر بی انصاف وقدر نشناس نباشید
امید
Iran, Islamic Republic of
حرف حق را زد ..چرا بعضی ها ناراحت شدند ..تنها دوران که ما نماینده داشتیم دوران جناب آقای عدل هاشمی بود...20 سال بی نماینده بودن سخت هست...الان کهگیلویه پیشرفت که نداشته هیچ خوشبختانه پسرفت هم کرده است....از خدا بترسید...
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال ما مردم ساده و زودباور کهگیلویه خون گریست که چند بار باید از یه سوراخ گزیده شد!!😭 دوران چهارساله سردار هاشمی پور به اندازه کل دوران بیست ساله آقای موحد کار زیربنایی و عام المنفعه در کهگیلویه به ثمر نشست... ولی ما باز فریب خوردیم
کهگیلویه عشقه
Iran, Islamic Republic of
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅
جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

جبلي، جايگزين علي عسگري؛ -ريزش مخاطب متوقف مي‌شود؟

بالاخره زمان خداحافظی او با جام‌جم فرا‌رسیده و ظاهرا علی عسگری باید با اتاق ریاست صداوسیما ...
‌وزیر بی‌اختیار؟

‌وزیر بی‌اختیار؟

نماینده مردم طبس درباره جزئیات طرح صیانت از فضای مجازی و همچنین اینکه گفته می‌شود این ...
طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

طرح عجيب براي پرداخت وام مسكن

چندي پيش بانك مسكن خبر پرداخت وام يك ميليارد توماني تسهيلات خريد مسكن از محل حساب پس‌انداز ...
1