کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای آرمان بیگلری؛

خواب تعبیر نشدنی کسانی که از وحدت و وحدت‌آفرینان وحشت دارند!

25 تير 1400 ساعت 22:48

آنچه این روزها در فضای رسانه‌ای در خصوص ندای وحدت منتشر می شود خواب تعبیر نشدنی کسانی است که همواره از وحدت و وحدت‌آفرینان وحشت دارند.


بهار مستضعفان و مردمی که ندای وحدت را، با آنکه جریانات قدرت و سنتی حاکم بر بویراحمد را به عقب راندند، لبیک گفته و همراه با روشنفکرها، بیگلری‌ها و سایر علمداران خوش‌فکر و ترازهای دیار بویراحمد، بانی رشد و توسعه انسانی تا زیرساختی در عرصه های متعدد شده اند، دوم اسفند ۹۸ با لشکری پیاده، متحد و سرشار از ایمان و معتقد به راه و عمل خویش و آگاه از مسیر پرسنگلاخ آینده به پیشواز بهار رفته اند.
فصل به فصل بویراحمد بهار می شود اگر تار و پودهای ندای وحدت سایه یکدیگر در تابستان، چتر در پاییز و هیمه و آتش همدیگر در زمستان باشند.
«بیگلری» شایسته است از آن دم که صداقت داشت و دارد، توانایی داشت و دارد و شایسته تقدیر از آن جهت که نه تنها ندای وحدت، نه تنها مردم و ملک بویراحمد به افکار، مشورت، صداقت و ایمانش بلکه از سرباز_نماینده بویراحمد و ندای وحدت تا جمهوری اسلامی به افکار پاک جوانانی چون ایشان بیشتر از‌ پیش محتاج می باشند.
ندای وحدت پیوند بهم‌بافته ای است که انشقاق در آن را ندارد. این جریان زلال و جاری است.
ندای وحدت فرزندان پاکباخته خود همواره در آغوش خواهد داشت و چه آنکه آن فرزند، ارشد و افسری چون آرمان بیگلری باشد.
فضای تبعیض و دو قطبی حاکم بر بویراحمد با ورود ندای وحدت کم و کم‌رنگ‌تر از هر زمان دیگری زیست می کند مادامی که تار و پود ریسمان ندای وحدت لغزشی ایجاد و یکی از تارها به هر دلیلی لطمه‌ای بیند آنچه آسیب می بیند صلاح امور مردمی است که دهها هزار نفری بیعت و اعتماد می کنند و مردمی که پس از چهار دهه در روستاهای متعدد دل خوش به دیدن خادم‌شان در تهران و مرکز استان و جای دیگر بلکه در منزل خود در آغوش گرفته‌اند و احساس ارزش و احترام می کنند.
آنچه این روزها در فضای رسانه‌ای در خصوص ندای وحدت منتشر می شود خواب تعبیر نشدنی کسانی است که همواره از وحدت و وحدت‌آفرینان وحشت دارند.
ندای وحدت در عین کثرت ها ؛به وحدت رسیده هست و مبنای وحدت خدمت بی منت  به مردم ذیل قانون اساسی و در محدوده حریم ولایت است که بیعتی بی نظیر در تاریخ بویراحمد را رقم زده و می رود تا خود رکورد خود را در بیعت مردمی بشکند و ارتقاء دهد .
آرمان ما از آرمان‌های ندای وحدت جدا نشده و نخواهد شد بلکه صدای او به نمایندگی از جوانان جهادی و انقلابی ندای وحدت بلندتر خواهد شد.


کد مطلب: 436909

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/436909/خواب-تعبیر-نشدنی-کسانی-وحدت-وحدت-آفرینان-وحشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1