کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

خطاب به رییس جمهور منتخب

22 تير 1400 ساعت 0:39

*دولت مردمی و مقتدری که جنابعالی وعده دادی؛ باید در چهارچوب شرایط گام دوم انقلاب شکل بگیرد؛ و شرط آن واگذاری قدرت به نیروهایی جوان و انقلایی است که بحمدالله کم نیستند!!اگر در این مقطع  تاریخی به نیروهای جوان اعتماد نگردد، باعث فرصت سوزی و نابودی سرمایه انسانی می‌شود که جبران آن مشکل است!!! 


حمدالله مبشری: جمهوری اسلامی حاصل تلاش و مجاهدت امام (ره)، مجاهدان، مبارزان قرون گذشته و بهای خون هزاران شهید تاریخ این سرزمین است. و صدالبته نماد اسلامیت قومی است که پیامبر اسلام همواره از صلابت، جستجوگری، حق طلبی آنها سخن فرمود. از طرفی میراث هزاران انسان مشتاق بندگی خالقی است که در تاریخ تمدن ایران ریشه داشته و چراغ پرستش و بندگی در این سرزمین هرگز خاموش نبود!!
حضرت حجت الاسلام جناب اقای رییسی: در این نگارش نکته‌ای نیست که از دید تیز بین ملت ایران و حضرتعالی پنهان باشد! متاسفانه امروز ملت مظلوم ایران گرفتارند!! گرفتار!! ضرورت ذکر و شمارش گرفتاری در همه زمینه ها نیست!! علی رغم عظمت انقلاب اسلامی و دست آوردهای عظیم آن و از طرفی آوازه جهانی؛ متاسفانه در چند سال گذشته در اثر سوء مدیریت داخلی و دشمنی استکبار جهانی مشکلاتی بر مردم ایران تحمیل شد که حق آنها نبود!!! بعضا تمام این بدبختیها ریشه در قدرت طلبی، اشرافیت سیاسی، اقتصادی، فاصله گرفتن مسولین از مردم، حزب و جناح بازی، قانون گریزی، ساختارهایی غلط در سیاست های اقتصادی، نظام بانکداری و...دارد. 
جناب آقا رییسی: این دمل چرکین در اکثر ساختارهای حکومتی ریشه دوانید که امروز باور عمومی در پیروزی بر این غده سرطانی مشکل و یا نیاز به معجزه دارد!!
جنابعالی در محضر خدای باری تعالی و ملت ایران، شعارهای انتخاباتی دادی که در حافظه تاریخ ماندگاراست؛ ملت ایران با اعتماد به جنابعالی و با توجه به عملکرد فساد ستیزی در  قوه عدلیه؛ با وجود شرایط سخت رای مثبت دادند. امروز نوبت مطالبه گری ملت ایران و عمل به شعائر انتخاباتی در دولت جنابعالی حق مسلم آنهاست.
جناب آقای رییسی: اصلاح شرایط موجود، بهبود وضع معیشت ملت ایران و مبارزه با اخلال گران و مفسدان داخلی که سفره انقلاب را به یغما بردند؛ و ملت را به گروگان گرفتند، کار ساده‌ای نیست!! اما می‌توان با اتکا به قدرت الهی و حمایت‌های مردمی بر این دیو عفریت پیروز و دست متجاوزان به ملک؛ ملت را کوتاه و آنها را به دست قانون سپرد، تا خائن و خادم در افکار عمومی یکسان تلقی نگردد.
جناب آقای رییسی: جمهوری اسلامی، در ابعاد وسیعتر، یک انقلاب فرهنگی بود. متاسفانه بیش از یک دهه مشکلات اقتصادی و معیشت مردم کار را به جایی رساند که علی ظاهر توجهات همه رفت به سمت اقتصاد و عملا فرهنگ در اولویت دوم قرار گرفت!! این خطایی راهبردی در آینده نزدیک چالشهایی جدی برای نظام اسلامی است که باید چاره اندیشی نمود غفلت از این مهم خطر بزرگی برای فروپاشی نظام اسلامی دارد که آیندگان ما را نمی بخشند!!!    
 رییس جمهور محترم و منتخب ملت ایران: برای برون رفت و عبور از شرایط سختی که ملک و ملت را گرفتار کرد، علاوه بر نکات فوق‌الذکر انتظار می‌رود نکات ذیل مورد توجه قرار گیرد. و همانگونه که در تبلیغات انتخاباتی از تشکیل دولت مقدر مردمی وعده دادی عمل نمایید. 
*تعامل قوای سه گانه؛ نهادهایی انقلابی، مشورت با بزرگان نظام امری اجتناب ناپذیر است، اما با حفظ وظایف متعارفی که قانون تعیین کرد نه بیشتر!! بر همه آگاهان در این مملکت روشن است که مشکل اصلی این مملکت ریشه در مجلس شورای اسلامی در همه ادوار داشته و دارد، متاسفانه فقط در مقطع کوتاهی؛ والی همه دولت‌ها در طول چهار دهه انقلاب در گروگان مجلس بودند!!که شرایط امروز متاثر از انباشت عملکرد مجالس گذشته بود و اگر از تاریخ عبرت نگیرید سر انجامی بهتر از دولت‌های گذشته نخواهی داشت!!!!!!خواهش ملت ایران از جنابعالی این است که به شدت مواظب باشید که  دولت در اسارت مجلس و قدرت‌هایی موازی قرار نگیرد!!
*پرهیز از جناحهای سیاسی درون نظام یعنی اصولگرا - اصلاح طلب -اعتدالی؛ انها در همه مقاطع گذشته امتحان خود را پس دادند. و اعتماد عمومی را با عملکرد خود مخدوش کردند، در خاطر ملت ایران هست که جنابعالی فرمودی مستقل وارد رقابت انتخاباتی شدید و به هیچ جریان سیاسی وابسته نیستی!! 
موفقیت دولت جنابعالی پرهیز و مواظبت از این مارهایی خوش خط وخال است!!!!! 
*پرهیز از سیاسیون حرفه‌ای که گام اول انقلاب را طی چهل سال گذشته مصاده کردند، و تا به دیار باقی نشتابند!❗️ حاضر نیستند دست از قدرت طلبی و دولت در سایه بودن بر دارند!!!آنها عادت کردند یا در قدرت باشند و یا خودخالق قدرت باشند!!!
*دولت مردمی و مقتدری که جنابعالی وعده دادی؛ باید در چهارچوب شرایط گام دوم انقلاب شکل بگیرد؛ و شرط آن واگذاری قدرت به نیروهایی جوان و انقلایی است که بحمدالله کم نیستند!!اگر در این مقطع  تاریخی به نیروهای جوان اعتماد نگردد، باعث فرصت سوزی و نابودی سرمایه انسانی می‌شود که جبران آن مشکل است!!! 
*در کوتاه مدت و بلند ملت مواظب مدیران دولت خود از راس تا ذیل باشید که ویژه خواری نکنند و مانند کثیری از مدیران گذشته نباشند که خون ملت را در کیسه کردند که وضعیت جهنمی امروز نتیجه دست آورد آنهاست!!! 
*تمام دولت‌های گذشته بلا استثناء گرفتار قدرت نامریی فراماسون پنهان بودند!!! اگر  مواظب سالوسهای قدرت طلب نباشید قطعا آنها دولت را در چنبره خود گرفتار و روزگار بر ملت ایران سخت تر و تنگ تر خواهد شد!!! 
*من یه شهروند هستم، فارغ از همه دردها؛ رنجها و نگرانیها موجود؛ دغدغه ایران و انقلاب را دارم و پیش خدا و وجدان انسانی‌ام احساس مسولیت کردم که دغدغه خود را رسانه‌ای کنم تا شاید از راه دور به سمع و نظرتان برسد و چاره اندیشی شود و از طرفی وظیفه انسانی‌ام را انجام داده باشم!!
آرزوی توفیق و نجات ملت ایران و انقلاب را از شرایط کنونی، بدست توانایی جنابعالی از خدای بزرگ مسئلت دارم.



 


کد مطلب: 436771

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/436771/خطاب-رییس-جمهور-منتخب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1