کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پیام خطرناک جلسه انحصارطلبان در تالار لوکس ستاره شهر به مردم کهگیلویه و بویراحمد

17 تير 1400 ساعت 18:09

یقیناً دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی وامدار هیچ فرد، گروه و جریان انحصارطلب، غیرمردمی و کارنامه پس‌داده‌ای نبود و قربانی تمامیت‌خواهی، انحصارطلبی و قدرت‌طلبی برخی سیاسیون نخواهد شد.


یادداشت ارسالی: همزمان با قطعی شدن حضور ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری و پس از پیروزی ایشان، اصولگرایانِ سنتیِ انحصارطلبِ کارنامه پس‌داده‌ی تشنه قدرت، با بالا رفتن و اقامت کردن روی آنتن‌های مختلف و برگزاری جلسات نمایشی در کنار رفقا تلاش نمودند خود را صاحب و مالکِ موج و جریان انتخاباتی ابراهیم رئیسی معرفی نمایند، همانند گذشته برای مردم تصمیم‌گیری نمایند و اجازه ندهند منابع، گلوگاه‌ها و کانال‌هایِ قدرت ناشی از تغییر دولت، از دستشان خارج شود. جماعتی که هیچ آستان و فرصتی جهت کسب قدرت و حامی‌پروری را از دست نمی‌دهند و وابستگی و پیوند آنان با قدرت انکارناپذیر و قابل اثبات است. در روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ در تالار لوکسِ ستاره شهر یاسوج که یادآور جشن‌های عروسیِ همراه با رقص و هلهله‌ی خانواده‌های ثروتمند می‌باشد، رفقای دیرینِ سنتی، کارنامه پس‌داده و البته فاقد برنامه دور هم جمع شدند تا به بهانه تجلیل از اعضای شورای هماهنگی ستادهای مردمی و ستادهای جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامیِ حامی آیت‌الله رئیسی، پیامی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد صادر نمایند و برای دیده شدن و بزرگ شدن، به تاجگردون حمله نمایند.
جماعتی که در سال‌های نه چندان دور مدیریت رفقایشان در دانشگاه یاسوج صدای دانشجویان، اساتید و رسانه‌ها را درآورد، بورسیه‌های سفارشیِ افراد معدل پایین در زمان آنها ثبت تاریخی شد، مدیریت رفاقتی و ضعیفشان در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر همگان هویدا و اثبات گردید و در نهایت در اسفندماه ۹۸ شکست ماندگاری را علیرغم حمایت‌های سنگین، تجربه کردند.
امروز اما بوی کباب مشام رفقای پیر و کارنامه پس‌داده را تحت تاثیر قرار داده و درصدد تکرار دوران طلایی(!) خود در زمان دولت‌های احمدی‌نژاد هستند. اتحاد خطرناک چهره‌های تکراری، انحصار‌طلب، غیرمردمی، ناکارآمد و سرشار از تناقض این پیام را مخابره می‌کند که مجدد تصمیم دارند قدرت را در دست بگیرند و در امتداد قدرت‌طلبی‌ها و انحصارطلبی‌های گذشته، مجدد کهگیلویه و بویراحمد را درگیر و اسیر سیاست رفاقتی نمایند.
چهره‌های ناتوان، بعضاً پیر، کاملاً آشنا، تماماً تکراری، کارنامه پس داده، ناکارآمد و بی‌برنامه، این پیام را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کردند که ما در دولت مستقل، ضدفساد، فراجناحی و مردمیِ ابراهیم رئیسی همانند دولت‌های احمدی‌نژاد تلاش خواهیم کرد یکه‌تاز و تصمیم‌گیرنده در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
توجیه و تشبیه رویدادهای سیاسی گچساران با وقایع افتخارآمیز و مقدس جنگ تحمیلی، نوعی عوام‌فریبی و استفاده ابزاری از ارزش‌ها و مقدسات برای برجسته کردن خود بود که در آن سالن لوکس طنین‌انداز شد.
اینان عادات خود را ترک نکرده‌اند و همچنان همان جماعتی می‌باشند که در دولت‌های احمدی‌نژاد از فرش به عرش رسیدند و همچنان مزه‌ی همان قدرت زیر زبانشان مانده است.
جماعتی که نه در بویراحمد اقبال و استقبالی دیدند و نه در تهران در لیست‌های انتخاباتی قرار گرفتند؛ فردی که در گچساران ردصلاحیت گردید اما شجاعت بیان دلیل رد صلاحیت خویش را ندارد. شخصیتی که بخش اعظم دوران خدمتش مبهم است و سودا و رویای رسیدن به کرسی مجلس در اوج پیری در سر می‌پروراند.‌ 
یادگار جنگی که درگیر سیاست و قدرت گشته و سرمست از پیروزی در حال یارگیری و به زعم خودش زهر چشم گرفتن از رقبای سیاسی خود است اما فراموش کرده است که عرصه سیاست مناسب وی نیست!
بهرحال مردم کهگیلویه و بویراحمد پیام جلسه‌ی سیاسی_رفاقتیِ مهم تالار لوکس شهر یاسوج را دریافت نمودند. 
یقیناً دولت مردمی سید ابراهیم رئیسی وامدار هیچ فرد، گروه و جریان انحصارطلب، غیرمردمی و کارنامه پس‌داده‌ای نبود و قربانی تمامیت‌خواهی، انحصارطلبی و قدرت‌طلبی برخی سیاسیون نخواهد شد.


کد مطلب: 436623

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/436623/پیام-خطرناک-جلسه-انحصارطلبان-تالار-لوکس-ستاره-شهر-مردم-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1