کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آیا بهنام عباس‌نژاد و حمید کرمی پدیده‌های نوظهور 1400هستند؟

22 خرداد 1400 ساعت 9:28

بهنام عباس‌نژاد به‌واسطه‌ی جوان‌بودن وکارآمدی درحوزه‌ی تخصصی‌اش توانسته است نظرِ بخش عظیمی از جامعه‌ی هدف در حوزه‌ی عمران و معماری را به خودش جلب نماید. پتانسیلِ ویژه‌ی شخصیتیِ بهنام عباس‌نژاد در طایفه‌ی منتسب به ایشان، قدرت چانه‌زنیِ تیم ستادی و برخی ویژگی‌های شاخص این جوان، شانس پیروزی و پدیده بودن را برای او چندین برابر کرده است. حمید کرمی به‌واسطه‌ی جذبه‌ی شخصیتی، قدرت چانه‌زنیِ بسیار بالا، سبد آرای بسیار قدرتمند درحوزه‌ی ورزش به‌واسطه‌ی سال‌ها حضورشان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، قدرت جذب آرای بخش خاکستریِ جامعه را دارد و سبد رأیِ ایشان در حوزه‌های سیاسیِ جریانات سیاسی، او را در قامت یک کاندیدای پدیده و پیروزِ بی‌رقیب به مردمِ شهر یاسوج معرفی کرده است. برنامه‌های چهارگانه‌ی کاربردی و تحول‌آفرینِ حمید کرمی برای چهارسال، چهره‌ی کاریزماتیک و بی‌رقیبی از او معرفی کرده است.


 بر اساس تحلیل‌های مختلف می‌توان پیش‌بینی کرد ششمین دوره‌ی انتخابات شورای اسلامیِ شهر یاسوج با دوره‌های پیشین تفاوتی اساسی دارد. ظهورِ چهره‌های جوان، شناخته‌شده و برخوردار از حسنِ شهرت در این عرصه می‌تواند بسیاری از معادلاتِ موجود را بر هم زند. به‌نظر می‌رسد روحیه‌های پدرخوانده‌منشانه و پیرسالارانه، بر خلافِ گذشته، دیگر قدرتِ جذب رأیِ بخش‌های وسیعی از شهروندان را ندارند و جذابیت و زرق و برقِ خود را از دست داده‌اند. بر اساس آزمون و خطاهایی که در دوره‌های گذشته در شورای شهر صورت گرفت، اقبال به طیفی که شورا را ملکِ طلقِ خود می‌داند، افول کرده و در مقابل، مسیر برای چهره‌های جوان هموارتر شده است.
بهنام عباس‌نژاد به‌واسطه‌ی جوان‌بودن وکارآمدی درحوزه‌ی تخصصی‌اش توانسته است نظرِ بخش عظیمی از جامعه‌ی هدف در حوزه‌ی عمران و معماری را به خودش جلب نماید. پتانسیلِ ویژه‌ی شخصیتیِ بهنام عباس‌نژاد در طایفه‌ی منتسب به ایشان، قدرت چانه‌زنیِ تیم ستادی و برخی ویژگی‌های شاخص این جوان، شانس پیروزی و پدیده بودن را برای او چندین برابر کرده است.
حمید کرمی با تحصیلات در مقطعِ دکتری مدیریت راهبردی در سازمان‌های ورزشی و با سوابق و تجاربِ بسیار در حوزه‌های مختلفِ فرهنگی و ورزشی، از قبیلِ مربی تیم فوتبال اتحاد باکوی آذربایجان، ریاستِ کمیته‌ی آموزش و مربیان فوتبالِ استان، قائم مقام جبهه‌ی جوانانِ عصر جدید انقلاب و عضو مجمع و کانون شهدای طایفه‌ی گودرزی و مجری برگزاریِ یادمان‌های شهدای طایفه و شهدای ورزشکار، یکی از پدیده‌های نوظهورِ انتخاباتِ شورای اسلامیِ شهر یاسوج است.
جوانانِ امروزی به‌عنوان تأثیرگذارترین قشر در جامعه، با روحیه‌ی تلاشِ مضاعف و محرک نشاط، شور و هیجان در جامعه شناخته می‌شوند. از مهم‌ترین علایق جوانان که بخش بسیار زیادی از اوقاتِ فراغت‌شان را به آن اختصاص می‌دهند، ورزش و به‌ویژه ورزشِ فوتبال است. با سوءمدیریت‌هایی که در زمینه‌ی ورزش فوتبالِ شهرداریِ یاسوج صورت گرفت و آن را به محاق برد، ما شاهد کاهشِ شور و اشتیاقِ جوانانِ استان بودیم. اما این بار با ورود چهره‌های جوانِ ورزشی به عرصه‌ی شورای شهر یاسوج، باز هم می‌توان امیدوار بود که تیم فوتبال شهرداری یاسوج احیا شود و دیگر بار شاهد نشاط و شادکامی و تحرکِ جوانانِ شهر باشیم.
حمید کرمی به‌واسطه‌ی جذبه‌ی شخصیتی، قدرت چانه‌زنیِ بسیار بالا، سبد آرای بسیار قدرتمند درحوزه‌ی ورزش به‌واسطه‌ی سال‌ها حضورشان در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، قدرت جذب آرای بخش خاکستریِ جامعه را دارد و سبد رأیِ ایشان در حوزه‌های سیاسیِ جریانات سیاسی، او را در قامت یک کاندیدای پدیده و پیروزِ بی‌رقیب به مردمِ شهر یاسوج معرفی کرده است. برنامه‌های  چهارگانه‌ی کاربردی و تحول‌آفرینِ حمید کرمی برای چهارسال، چهره‌ی کاریزماتیک و بی‌رقیبی از او معرفی کرده است.
 


کد مطلب: 435433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/435433/آیا-بهنام-عباس-نژاد-حمید-کرمی-پدیده-های-نوظهور-1400هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1