کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی

دهدشت حال و روز خوبی ندارد؛به انتخاب آگاهانه مردم نیاز دارد

سیامک عزیزی

20 خرداد 1400 ساعت 13:42

امروز مشاهده می کنیم که دهدشت عزیزمان حال و روز خوبی ندارد، زیرساخت های لازم برای توسعه را ندارد،محیط زیست فرهنگ و... وضعیت مناسبی ندارد،مجالی برای شعار باقی نمانده است،باید پای کاربود و صادقانه خدمت کرد.


سیامک عزیزی یکی از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت است که با مدرک عمران وارد کارزار انتخابات شده است،وی که در گفت و گوهای خود عمدتا بر ضرورت فراهم شدن زیرساخت های دهدشت برای توسعه تاکید دارد،در این خصوص یادداشتی به پایگاه خبری کبنانیوز ارسال کرده است که از نظر خوانندگان می گذرد:
متن ارسالی؛با افزایش مشکلات در زمینه مسکن، ایجاد اشتغال و درآمد، تأمین بهداشت عمومی و سلامت جسمی و روانی، افزایش مشکلات محیط زیست و... در شهرها عرصه زندگی سالم بر انسان ها تنگ شده است و ضرورت تلاشی همه جانبه برای نجات شهر و سالم کردن آن بیش از پیش احساس می شود.
برای کاهش مشکلات اجتماعی و افزایش رفاه اجتماعی آحاد جامعه زیرساخت‌های مختلفی با تلاش و برنامه ریزی در شهر باید فراهم شود.
اما امروز مشاهده می کنیم که دهدشت عزیزمان حال و روز خوبی ندارد، زیرساخت های لازم برای توسعه را ندارد،محیط زیست فرهنگ و... وضعیت مناسبی ندارد،مجالی برای شعار باقی نمانده است،باید پای کاربود و صادقانه خدمت کرد.
طرح جامع شهر دهدشت و منشور توسعه به عنوان بستر تحقق حق شهرنشینی شاید نخستین و مهم‌ترین گامی باشد که با حضور متخصصان،اهالی فرهنگ و شهروندان برای شکوفایی دهدشت ضروری است.
انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است زیرا آینده شهر و روستا بستگی به انتخاب درست شهروندان دارد.
تجربه می گوید انتخاب مردم فقط  بر اساس  قومیت گرایی بعضا موجب راهیابی افراد ناکارآمد به شوراهای شهر و بروز مشکلات فراوانی در حوزه مدیریت شهری  شده است.
انتظار می رود که مردم  به دور از مسایل قومی و قبیله ای  بیشتر به توانمندی و دانش کاندیداها در عرصه های مختلف مدیریت شهری  توجه کنند و رای دهند.
من هم با توجه به اینکه دردهای دهدشت را از قبل از شهر شدن لمس کرده ام قول می دهم که درمان آن را هم می دانم،به این خاطر وارد میدان انتخابات شدم تا تجربه های کسب شده در تخصصم را برای توسعه دهدشت عزیز  به کار گیرم اما در این راه به انتخاب های آگاهانه شما مردم فهیم نیازمندم.آمده ام چون می توانم.

----------------------
سیامک عزیزی


کد مطلب: 435337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/435337/دهدشت-حال-روز-خوبی-ندارد-انتخاب-آگاهانه-مردم-نیاز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1