کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پاسخی به مطلب «آیا تفکرات مهدی روشنفکر از انحصارطلبان اصولگرای سنتی خطرناک‌تر است؟»

22 ارديبهشت 1400 ساعت 1:55

 همانطور که در مطالب مندرج در تاریخ هفدهم و بیستم فروردین در سایت کبنا منتشر شده‌است و بنا به اعتراف نگارنده، پیروزی مهدی روشنفکر برخاسته از یک جریان نوپای مردمی بوده و عدم هزینه کرد مالی در مقایسه با سایر جریانات نه تنها نشان از ضعف نیست بلکه نشان از مقبولیت گفتمان جریان ندای وحدت برای توده‌های مختلف مردم بوده‌است.


متن ارسالی؛ متأسفانه جریانات سیاسی در بویراحمد که به ظاهر مدعی عزت، پیشرفت و توسعه استان هستند، در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی بیشترین هجمه و تخریب را بر علیه جریان ندای وحدت داشته‌اند، جریانی که شکل‌گیری و موفقیت آن به اعتراف و اذعان بسیاری از افراد ناشی از عدم اعتماد مردم به وعده‌های توخالی جریانات رقیب بوده‌است.
 همانطور که در مطالب مندرج در تاریخ هفدهم و بیستم فروردین در سایت کبنا منتشر شده‌است و بنا به اعتراف نگارنده، پیروزی مهدی روشنفکر برخاسته از یک جریان نوپای مردمی بوده و عدم هزینه کرد مالی در مقایسه با سایر جریانات نه تنها نشان از ضعف نیست بلکه نشان از مقبولیت گفتمان جریان ندای وحدت برای توده‌های مختلف مردم بوده‌است.
 شکی نیست که جریانات رقیب ندای وحدت انتظار عملکردی چنین موفق را از مهدی روشنفکر نداشتند و تمرکز اکثر موارد تخریبی بر علیه ایشان قبل از انتخابات نیز حول محور ناتوانی وی در مدیریت امور مربوطه بود، موضوعی که هم‌اکنون عکس آن برای مردم به اثبات رسیده است.
 مهدی روشنفکر در مدت شروع بکار مجلس از هیچ تلاشی برای حل آنچه در ذهن به عنوان دغدغه برای حضور تعریف کرده بود دریغ ننموده، که از جمله مهم‌ترین آن‌ها به پیگیری اعتبارات سد تنگ‌سرخ، پیگیری احداث سد در سقاوه، رایزنی برای ورود سازمان‌های توسعه‌ای نظیر ایمیدرو و شصتا و وزارت دفاع به بخش سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، پیگیری احداث تقاطع غیر همسطح مهریان، پیگیری احداث دانشکده پیراپزشکی و ... می‌توان اشاره کرد.
 حمله افراد مغرض به جریان ندای وحدت، مهدی روشنفکر و تیم ایشان نه از راه دلسوزی و نقد منصفانه بلکه بیشتر از روی حسادت و در راستای نا اُمید کردن مردم و با آینده‌نگری و برنامه‌ریزی در حال انجام است.
 بی‌شک نقش دفتر نماینده مجلس در تهران در اجرای امور و پیش بردن برنامه‌ها یک نقش اساسی است و تمرکز مخالفان با طرح ادعاهای واهی در جهت ایجاد فشار حداکثری بر تیم نماینده تلاشگر و کوشای مردم و شخص مسئول دفتر وی در تهران است، تا از این طریق باعث ایجاد اختلاف و یأس در بدنه شوند و به اهداف واهی خود برسند.
 مهدی روشنفکر با به زانو در آوردن جریانات سیاسی در بویراحمد با دست خالی و تکیه بر باور مردم به خوبی توان خود را به اثبات رساند و انتخاب افراد مسئول و مشاور در حلقه نزدیک خود نیز ناشی از همان موقعیت‌شناسی، شناخت صحیح از وضعیت و افراد است و قطعاً بدون اندیشه دست به انتخاب افراد مورد اعتماد نزده و نخواهد زد.
 بر اساس اطلاعات رسیده از اردوگاه جریانات مقابل آنها پس از ناامیدی از تخریب مهدی روشنفکر با حربه عدم توانایی حال بر تخریب افراد نزدیک به وی تمرکز کرده‌اند، غافل از اینکه این افراد از طیف همان کسانی هستند که با دوری از جریانات سیاسی و قرار گرفتن در کنار مردم اتفاق شیرین دوم اسفند ماه ۹۸ را رقم زدند و به قول معروف «بیدی نیستند که با این بادها بلرزند.»
 انتخاب رئیس دفتر مهدی روشنفکر در تهران یکی از بهترین انتخاب‌های ایشان است، چرا که بر کسی پوشیده نیست که اصحاب رسانه آگاه‌ترین افراد به دردها و مشکلات هستند و سابقه بیش از ده سال سجاد نوبهار در مدیریت رسانه‌های خبری کشور از وی یک چهره‌ی آشنا به کمبودها و نیازها و یک کارشناس خبره در پیگیری امور ساخته است.
 در ادامه به عرض مخاطبان می‌رساند که رئیس دفتر مهدی روشنفکر در تهران که در مطلب سایت کبنا نیوز مدرک وی را لیسانس ادبیات عنوان شده، دارای مدرک کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک است و مشخص است که فرد نویسنده صرفاً جهت تشویش اذهان و ضعیف جلوه دادن وی نه تنها در حق مردم اجحاف نموده بلکه دارنده‌گان مدرک ادبیات را افرادی ناتوان در مدیریت تلقی کرده‌است.
  در پاسخ به شبهه تلاش رئیس دفتر مهدی روشنفکر در تهران، برای مسئولیت در وزارت جهاد کشاورزی ذکر این نکته لازم است، که یکی از اشکالات اساسی به نماینده‌گان مجلس استان عدم توانایی برای رشد فرزندان این دیار در مرکز بوده، حال به فرض اینکه چنین تلاشی صورت گرفته باشد، کجای کار دارای اشکال است.
 در پاسخ به ادعای واگذاری عاملیت فروش سیمان مارگون به افراد خاص و نزدیکان نماینده بویراحمد، دنا و مارگون ذکر این نکته خالی از لطف نیست که کارخانه سیمان مارگون یک بنگاه اقتصادی و صفر تا صد خصوصی است و تصمیم‌گیری در مورد امور این کارخانه به مجموعه مدیریت وابسته است.
 در ضمن یادآور می‌شود که کارخانه سیمان مارگون در چندسال اخیر دارای یک عامل فروش بوده که نه نسبتی با نماینده سابق و نه نسبتی با نماینده فعلی داشته و بر اساس صلاح‌دید، مدیریت کارخانه تصمیم به تغییر در عاملیت فروش سیمان گرفت و هم‌اکنون در استان پنج عامل فروش سیمان که یکی از آنها در منطقه لوداب، مارگون و پاتاوه فعالیت دارد، مشغول به فروش هستند.
 لازمه عاملیت فروش سیمان، داشتن توان مالی بالا می‌باشد و اگر فردی از نزدیکان نماینده چنین توان و تقاضایی داشته باشد و مورد پذیرش مدیریت کارخانه سیمان قرار بگیرد، نه خلاف قانون است و نمی‌تواند استنادی به نقش مهدی روشنفکر در به ثمر نشستن این درخواست باشد.
 موضوع دیگری که در مطلب منتشر شده از سایت کبنا نیوز وجود دارد، بحث استخدام فامیلی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون است، که اگر چنین موردی صحت دارد و فرد نویسنده مدارک و مستنداتی مبنی بر بروز تخلف دارد، برای تنویر افکار عمومی ارائه دهد، گرچه معتقدم که همان افراد نزدیک صرف نزدیک بودن نباید منجر به بیکار بودنشان شود و آنها نیز حق دارند به صورت قانونی مشغول بکار شوند.
 


کد مطلب: 434075

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/434075/پاسخی-مطلب-آیا-تفکرات-مهدی-روشنفکر-انحصارطلبان-اصولگرای-سنتی-خطرناک-تر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1