تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۳۲۸۰۴
دوستان هم می‌شوند سبب خیر، اگر خدا بخواهد؛

برای مظلومیت سردار سعید محمد

لیلا حسین‌زاده
۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
برای مظلومیت سردار سعید محمد
کبنا ؛لیلا حسین‌زاده، فعال سیاسی - اجتماعی در وصف سعید محمد نوشت: در بین مظلومیت‌ها‌، هم رتبه‌بندی وجود دارد. می‌توان گفت بدترین نوع مظلومیت، مظلومیت در خانه و بین رفقا هست و به نوعی مظلوم مضاعف.
قبلا نوشته بودم ما شناختی از دکتر سعید محمد نداشتیم، او را از جهش فعالیت‌ها در قرارگاه سازندگی همیشه سرافراز خاتم الانبیاء در دوسال اخیر و  بعد از طرح گفتمان جوان‌گرایی و تشکیل دولت جوان انقلابی، با توجه به نوع رویکرد ایشان در قرارگاه به عنوان یک چهره جهادی عملگرای بدون حاشیه و سربه زیر تاحدی متوجه شدیم. مسئله از آن فراتر رفت و دکتر محمد برای کارزار ۱۴۰۰ سرزبان‌ها افتاد و همین کافی بود تا بعد از مدتی لبخندهای کنایه آمیز، تخریب‌های جدی آغاز و شناخت بیشتر ما از بین تخریب شروع و از نوع تخریب ها هم شناخت ما بهتر هم شد.
شما ابزاری برای تبلیغ نداشتید، اما ناخودآگاه در بحث یک‌ استعفای ساده و مرسوم، در صدر تبلیغات ایران و جهان قرار گرفتی و تا شب عید سخن از استعفا یا عزل تو بود؟ عزل یا استعفاء برای حضور در انتخابات از نگاه بالادستی مهم هست ولی برای پایین دستی‌ها و توده‌ها، آن اهمیت را ندارد، چرا که سال‌هاست که فاصله بین فرودست و فرادست آن قدر عمیق شده که دیگر استعفاء و عزل و برکناری و زندانی و ...مفهوم خود را از دست داده اند، چپ و راست، اصول‌گرای قدیم و جدید، ائتلاف و اعتدال بر طبل دروغین عزل کوبیدند و ما  بنا به تقدیر بالاترین رده فرماندهی سپاه و حکم مسئولیت جدید و ... بیشتر به پاک دستی و صداقت تو پی بردیم.
ایام تعطیل و سیزده به در سیزده به دران تمام شد و گزینه‌های ثروت و سیاست و قدرت برای ۱۴۰۰ با رنگین کمان‌های متفاوت یقه سفید حزبی و ابزارهای آنچنانی  تبلیغات خود را شروع کردند و جالب این بود همه برای فراموشی نام سعید محمد در سال جدید و شاید حذف او از فضای رسانه‌ای هم خواسته و ناخواسته متحد بودند تا جایی‌که فلان شخصیت سیاسی و نماینده ادواری که هر روز وضعیت خودش یک گزینه ریاست جمهوری است، علنا با خواهر جوانی تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد تصویر سعید محمد را از پرو فایل گوشی‌اش حذف کند. اما صبح شنبه اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ یکباره تمام فضا در تمام فضای رسانه پر می‌شود از سعید محمد. و گویا بنا هست سال ۱۴۰۰ دوباره با سعید محمد شروع شود و این بار دوستان می‌شوند سبب خیر؛ اگر خدا بخواهد. وقتی خبر را خواندیم برای مظلومیت شما در خانواده خودت گریستیم، آخر چرا؟ راست گفته‌اند که:
( بی گناهی کم گناهی نیست در بوستان عشق / یوسف از دامان پاک خود به زندان می‌رود)
عزل و استعفا و منفک شدن برای ما مهم نبود، مهم اتهام ناروایی بود که برادری به تو زد که در سطح معاون سیاسی نهاد عزیزی است که آرم مقدسش قاب گرفته دیوار خانه ماست و از ابزار عبادت پدر رنجورم در سجاده‌ی، نمازش هست. این درد را به کی بگوئیم؟ قرار است نظامیان در سیاست دخالت نکنند، آیا این‌گونه علیه یک شخص صحبت کردن دخالت نیست نمی‌دانم ولی از دیروز تا حالا متوجه مسئله‌ای به نام #هلدینگ یاس شدم، بماند.
تخلف به معنای عام می‌دانید یعنی چه؟به این راحتی آبرو می‌برید؟ مگر دیگر بزرگواران نظامی و آن هم با لباس و بی لباس هم اکنون بدون استعفاء و عزل تا درب خانه‌ها نمی‌آیند؛ پس می‌توانیم بپرسیم آن بزرگوار معاون سیاسی چرا یک نفر دیده است و خبرگزاری فارس همچنین.
از مظلومیت، مظلومان انقلاب به کجا شکایت ببریم؟ به چه کسی باید اعتماد کرد؟ چرا اعتماد سوزی و اعتقادکشی فراوان شده است؟ ما را چه فرض کرده اند ؟
شاید توقف گاندو هم برای نام بردن از محمد باشد؟
مگر تا دیروز نمی‌گفتید، دشمن شاد کردن جرم هست و مگر خیلی‌ها به این عنوان حبس نیستند؟ چرا دشمن شاد کن شده‌اید؟ اهالی تسنیم و فارس؟ به تیترهای قبلی خودتان رجوع کنید چه رجزها که علیه دشمن شادکن‌ها نخوانده‌اید؟ بگذارید با عشق به رهبر حکیم و امام بی بدیلمان و برای مظلومیت‌ای امام خامنه‌ای با درد بسازیم و  این را برای مظلومیت مظلومان انقلاب از جمله سعید محمد و دیگر محمدهای مظلوم نوشتم. اف برتو باد ای قدرت لعنت برتو باد ای سیاست و نفرین برتو  باد ای روزگار.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فارس به نفع تیم قالیباف تیتر میزنه، یادتونه چطور هر روز علیه تاجگردون چنین تیترهایی میزد؟ به هر حال یه جوری باید از شر رقبا خلاص شد
Iran, Islamic Republic of
اولین تملق نامه به اسم شما منتشرذ !مظلومیت را شهید نکن
ارش
Iran, Islamic Republic of
انقلاب کردندنظامیان ازقدرت بروند وگرنه کناه ژنرال های قدرتمند شاه چه بود درثانی اینا ازنظر خارج رفتن وسیاست تحریمند
برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

برای جلوگیری از ریزش مو این غذاها را بخورید

یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی به بیان توضیحاتی درباره رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از ...
اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

اعمال محدودیت ۱۰ روزه در همه شهرهای قرمز

براساس پیشنهاد دیگری همچنین مقرر شد وزارت راه و شهرسازی با همکاری هلال احمر و با افزایش ...
حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

حرف‌هاي امروزي يك چپ خط امامي

سيدهادي خامنه‌اي با اصلاح‌طلبان حشر و نشر داشته و دم‌خور بوده و يك مجلس‌ششمي به شمار ...
1