کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

ککای کمتر؛ سهم بیشتر!!

22 اسفند 1399 ساعت 1:06

در تازه‌ترین اقدام دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم و در غیاب نماینده گچساران و باشت، هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بین خویش تقسیم کردند و توجهی به شهرستان بی نماینده نداشته باشی.


نامه وارده - اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت، در یک فرایند غیرقانونی و علیرغم نظر کمیسیون تحقیق مجلس، شعبه بررسی اعتبارنامه، شورای نگهبان و وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه با اختلاف ۲ رأی، رد شد.  بعد دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد یکی شان دو روز قبل ادعای ابتلا به کرونا!! کرد و دیگری در خفا ادعای رأی دادن کرد!! و مدعی شفافیت آرا نمایندگان شد!!
و در عین حال حق و حقوق آحاد مردم حوزه انتخابیه گچساران و باشت و در واقع بخش اعظمی از مردم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به واسطه طمع و آز و تنگ نظری و خودزنی‌ها ضایع گردد.
آنوقت مدعی این باشی که حضانت و سرپرستی مردم بی نماینده را تقبل کنی و ظاهراً زانوی غم و همدردی بغل کنی. ولی در عین حال فرزندان و مدیران آن حوزه انتخابیه را یکی یکی حذف کنی و دوستان انتخاباتی خویش را بجای آنان بگماری....
واسفا از اینهمه کم‌توجهی، در تازه‌ترین اقدام دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس یازدهم و در غیاب نماینده گچساران و باشت، هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بین خویش تقسیم کردند و توجه چندانی به شهرستان بی‌نماینده نداشته باشی و نهایتاً در اوج بی‌توجهی، ۱۰۰ درصد ترکیب هیات نظارات آن شهرستان بی نماینده را به نفع کسانی که دنبال رد اعتبارنامه منتخب مردم بوده‌اند و حیات خویش را در رد اعتبارنامه و رد صلاحیت و حذف رقیب می‌پندارند، چینش نمایند.
 آری از قدیم گفته‌اند؛
ککای کمتر؛ بهر بیشتر
(برادر کمتر مساوی با سهم بیشتر)
 و قیامت و حق الناسی هم خواهد بود...


کد مطلب: 431919

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/431919/ککای-کمتر-سهم-بیشتر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1