کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

شجاعت و شفافیت ستودنی دکتر محمد در استعفاء

19 اسفند 1399 ساعت 1:45

. قطعاً هستند کسان دیگری اعم از چپ و راست که هم اکنون شاغل بوده و امکانات وسیع دولتی در اختیار دارند و قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارند ولی چنین جسارت در رها کردن صندلی و شجاعتی در تصمیم و شفاف کارکردن برای انتخابات نداشته و ندارند؛ لذا استعفا نمی‌دهند تا ۲۰ روز آخر.


نمی‌توانم خوشحالی توام با نگرانی خودم را از استعفای دکتر محمد از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پنهان کنم، چرا که خلاء یک جوان انقلابی در رأس ساختمان جهادی نظام و یا هرجایی دیگری سبب نگرانی است و برای فرمانده جدید؛ قرارگاه خاتم الانبیاء آرزوی توفیق مضاعف داریم.
اما خوشحالی مضاعف ما آنجاست که استعفای دکتر سعید محمد بسیار شفاف و شجاعانه از طرف خودش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری بیان شده تا هم شائبه‌ای برای نهاد مقدس سپاه و نیروهای مسلح بوجود نیاید و هم شفاف بودن خود با مردم و شجاعت در تصمیم گیری را به عنوان شاخصه‌های مهم روحیه انقلابی به نمایش بگذارد.
این نوع جسارت در بیان هدف و شجاعت در تصمیم گیری و دل کندن از صندلی قبل و عمل شفاف و زلال بدون سوء استفاده از امکانات دولتی و بیت المال، تاکنون یا نظیر نداشته یا بسیار اندک بوده است. قطعاً هستند کسان دیگری اعم از چپ و راست که هم اکنون شاغل بوده و امکانات وسیع دولتی در اختیار دارند و قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارند ولی چنین جسارت در رها کردن صندلی و شجاعتی در تصمیم و شفاف کارکردن برای انتخابات نداشته و ندارند؛ لذا استعفا نمی‌دهند تا ۲۰ روز آخر.
او می‌توانست دیرتر استعفا دهد، می‌توانست در دوماه اخیر پر رنگ‌تر در کارهای قرارگاه برای خود تبلیغ کند، می‌توانست بعد از کسب شهرتی، بگوید نگداشتن استعفا دهم یا اینکه مثلاً تعارف‌های معمول که سیاست خوب نیست و ... شانه خالی کند. اما استعفای ایشان خود خلاقیت و صداقت دیگری را به نمایش گذاشت. کاش همه کسانی که قصد ریاست جمهوری دارند از الان کنار می‌کشیدند تا مردم تکلیف خود را بدانند. قطعاً این اقدام سعید محمد به مشارکت حداکثری و گرم شدن تنور انتخابات ۱۴۰۰ و شفاف بودن با مردم کمک شایانی خواهد نمود.
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم؛ آن است که عاشق باشی
تاج شاهی طلبی گوهر ذاتی بنمای
ور خود از تخمه جمشید و فریدون باشی
-------------------------
لیلا حسین زاده
 


کد مطلب: 431798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/431798/شجاعت-شفافیت-ستودنی-دکتر-محمد-استعفاء

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1