تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب : ۴۳۱۷۹۸
یادداشت ارسالی؛

شجاعت و شفافیت ستودنی دکتر محمد در استعفاء

۸
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
شجاعت و شفافیت ستودنی دکتر محمد در استعفاء
کبنا ؛نمی‌توانم خوشحالی توام با نگرانی خودم را از استعفای دکتر محمد از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پنهان کنم، چرا که خلاء یک جوان انقلابی در رأس ساختمان جهادی نظام و یا هرجایی دیگری سبب نگرانی است و برای فرمانده جدید؛ قرارگاه خاتم الانبیاء آرزوی توفیق مضاعف داریم.
اما خوشحالی مضاعف ما آنجاست که استعفای دکتر سعید محمد بسیار شفاف و شجاعانه از طرف خودش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری بیان شده تا هم شائبه‌ای برای نهاد مقدس سپاه و نیروهای مسلح بوجود نیاید و هم شفاف بودن خود با مردم و شجاعت در تصمیم گیری را به عنوان شاخصه‌های مهم روحیه انقلابی به نمایش بگذارد.
این نوع جسارت در بیان هدف و شجاعت در تصمیم گیری و دل کندن از صندلی قبل و عمل شفاف و زلال بدون سوء استفاده از امکانات دولتی و بیت المال، تاکنون یا نظیر نداشته یا بسیار اندک بوده است. قطعاً هستند کسان دیگری اعم از چپ و راست که هم اکنون شاغل بوده و امکانات وسیع دولتی در اختیار دارند و قصد کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارند ولی چنین جسارت در رها کردن صندلی و شجاعتی در تصمیم و شفاف کارکردن برای انتخابات نداشته و ندارند؛ لذا استعفا نمی‌دهند تا ۲۰ روز آخر.
او می‌توانست دیرتر استعفا دهد، می‌توانست در دوماه اخیر پر رنگ‌تر در کارهای قرارگاه برای خود تبلیغ کند، می‌توانست بعد از کسب شهرتی، بگوید نگداشتن استعفا دهم یا اینکه مثلاً تعارف‌های معمول که سیاست خوب نیست و ... شانه خالی کند. اما استعفای ایشان خود خلاقیت و صداقت دیگری را به نمایش گذاشت. کاش همه کسانی که قصد ریاست جمهوری دارند از الان کنار می‌کشیدند تا مردم تکلیف خود را بدانند. قطعاً این اقدام سعید محمد به مشارکت حداکثری و گرم شدن تنور انتخابات ۱۴۰۰ و شفاف بودن با مردم کمک شایانی خواهد نمود.
در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم؛ آن است که عاشق باشی
تاج شاهی طلبی گوهر ذاتی بنمای
ور خود از تخمه جمشید و فریدون باشی
-------------------------
لیلا حسین زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
خانم حسین زاده شما برید تحقیق کنید اگه میزان ثروت ایشون قبل و بعد از مسولیت قرار گاه تغیری نکرده پس ایشون ادم پاکیه .ولی این کار توسط نهادهای مربوطه انجام بشه .چون پولهای اقای هاشمی همه مردم را دچار ترس و نگرانی کرده .خدا کنه ایشون دختر و پسراش بعداز این پست تیوتا سوار نشده باشند .جهت اطمینان عرض کردم خدای نکرد سو، برداشت نشه
Iran, Islamic Republic of
ایشون رجل سیاسی محسوب نمیشن و تایید صلاحیت نخواهند شد
فاتحه
مسلم
Iran, Islamic Republic of
شجاعت در اینجا موضوعیت نداره .اقا میخواد تو دوئل شهوت قدرت و ریاست وارد بشه و قانونش اینه ک استعفا بده همین
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عامو سلام ، ضمن اینکه به خاطر یکی از بستگان که باهاش همکاره بهش رای میدم چون ایشون از توانائی آقای محمد خیلی تعریف می کرد، خدمت شما هم عرض کنم حتی اینکه مثل احمدی نژاد از غیب براشون رای بیاد قطعا رئیس جمهور آینده است و هم خودشون می دانند و هم شما . اونایی هم که استعفا نمی دن می دونن که ایشان رییس جمهور آینده است بنابراین چرا ۵ماه پست رو از دست بدن.
علی
Iran, Islamic Republic of
والبته طمع و فرصت طلبی و قدرت طلبی رو فراموش نکنید. نمیدونم چرا نمی‌گذارند . به‌ قرآن بدبختی و سرگردانی و تیر خلاص ما نخوایم باید کیو ببینیم
Iran, Islamic Republic of
اگرهم بیاد قبول نمیشه چون رجل سیاسی نیست باید ازطرف یه حزبی باشه
لت
Iran, Islamic Republic of
باید تحقیق کردبی گدار به آب نزد
وشرایط مملکت قرمزه
تحریم اختلاص دروغ رانت بیداد میکنه
هرکس بیاد کاری نمیتونه پیس ببره
به نظر میاد باید تحریم ها لغو شور
کیوان قافلهباشی
Iran, Islamic Republic of
با سلام دکتر سعید محمد بهترین انتخاب برای ۱۴۰۰
(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

(تصاویر) گل آرایی ضریح امام حسین و حضرت عباس

در آستانه اعیاد شعبانیه، ضریح مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) با گل‌های طبیعی ...
چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

چه گیاهانی را در اتاق خواب‌مان بگذاریم؟

گیاهان تصفیه کننده هوا می‌توانند به زندگی بهتر انسان و سلامت شما نیز کمک کنند.
کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

کاهش ابتلا به کرونا با مصرف این قرص

طبق یافته های اخیر، استفاده از آسپرین برای جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی عروقی در ...
1