کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پشت پرده حضور کمرنگ نماینده مردم بویراحمد و دنا در جلسه نخبگان با قاضی‌القضات

جواد زارعی

3 اسفند 1399 ساعت 1:25

قطعاً دکتر روشنفکر در جلسه نخبگان با توجه به توانایی‌ها و تأثیر گذار بودن در مجلس و سطح کلان و شناختی که از حوزه کاری قوه قضاییه و زیر مجموعه ان دارند می‌توانست تأثیر گذار باشد، با صراحت کلام ولهجه می‌توانست خواسته‌های مقبول و منطقی مردم عزیز حوزه انتخابیه خود را به محضر آیت الله رییسی مطرح کند تا این سفر بیش از پیش منشأ خیر وبرکت برای مردم این دیار باشد۔


 اندک افرادی که خود را پدر و صاحب جریان انقلابی و اصولگرایی بویراحمد و دنا می‌دانند، اخیراً در مقام داوری جهت اینکه افرادی صلاحیت قرار گرفتن دراین جریان انقلابی را دارندقرار گرفته‌اند.
 اگر ملاک انقلابی گری این باشد که افراد خود را مطیع منویات مقام عظمی ولایت بدانندودراین مسیر ارزشمند قرار بگیرندو جان و مال وخانواده خود را دراین مسیر انقلابی- اسلامی فدا کنند، چه کسی مستحق‌تر و شایسته‌تر از مهدی روشنفکر که در این مسیر قرار گرفته و هزینه داده است (برادر شهید).
 ولی اگر ملاک انقلابی بودن این باشد که افراد نظر ورای خودرا در اختیار افراد خاصی قرار دهند و فقط این افراد خاص خودرا صاحب این جریان بدانند، قطعاً این جریان انقلابی شاهد انشقاق وچند دستگی خواهد شد۔
همانگونه که در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه این جریان عظیم انقلابی بالاترین آرا را درشهرستان های بویر احمد ودنا داربوده باهمین سیاست اشتباه که میگویند هر کس که به ما رأی ندهد علیه ماست و از جریان انقلابی خارج شده است باعث شکست این جریان عظیم شده‌اند.
این نگاه و مدیریت شما در جریان اصیل اصولگرایی دراینده تاوان سنگینی برای این جریان اصیل و مردمی خواهد داشت ۔
در وهله اول توقع می‌رفت در جهت انتخاب حضور افراد درجلسه نخبگان با آیت الله رییسی همانگونه که ادعا دارید, افرادی منصف وعدالت محور هستیداز افرادی با جایگاه حقیقی وحقوقی که اولاً به معنای واقعی در تعریف واژه نخبه بگنجد را انتخاب میکردیدنخبه که میگوییم نخبه علمی ۔سیاسی۔اجتماعی ۔دینی مد نظر می‌باشد۔
ثانیاً۔افرادی دعوت شوند که بتوانندجهت رفع مشکلات ومحرومیت شهرستان‌های بویر احمد ودنا ومارگون باتوجه به جدیت و پیگیر بودن آیت الله رییسی برای حل مشکلات مردم سخن بگویند وتاثیر گذار باشند۔مگر این فرصت‌ها و خدمت گذاری‌ها برای مردم محروم ما چند بار به وجود می اید۔
خود بامردم فاصله گرفته‌اید و در محصور افراد خاص قرار گرفته‌اید. همچنین فرصت سوزی هم می‌کنید، بر همگان واضح است سالها طول می‌کشد ک مسولی خدوم و انقلابی برای حل مشکلات این مردم محروم به معنی واقعی پا به عرصه بگذارد۔
اگر این دوشرط را کنار هم بگذاریم (افراد نخبه وافراد تأثیر گذار) چه کسی سزاوارتر و شایسته‌تر از دکتر روشنفکر می‌تواند در لیست نخبگان باشدهمانطور که اولادر رشته تحصیلی خویش با شایستگی هر چه بیشتر مدرک دکتری خود را اخذ نموده است و به معنای واقعی در رشته تخصصی خود یک نخبه علمی است. فراتر از آنکه نماینده مردم بویراحمد ودنا ومارگون با بیش از هفتاد هزار رأی در یک انتخابات سالم که رقبا برای تخریب ایشان بسیج شده بودندپیروز شد وهم اکنون نماینده کل مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا ومارگون است واین یعنی یک نخبه سیاسی ۔
در حوزه تأثیرگذاری برای رفع محرومیت ومشکلات مردم با توجه به شناختی که آیت الله رییسی از ایشان دارندو با توجه به اقدامات زیادی که دراین وقت اندک که روشنفکر در مجلس شورای اسلامی انجام داده و به گواه فعالان سیاسی یکی از پر کارترین نمایندگان حال حاضر مجلس میباشندو اقدامات زیادی در حوزه قانون گذاری در کمیسیونهای مختلف و صحن مجلس انجام داده است۔
یک مقایسه ساده بین سقوط هواپیمای تهران _یاسوج و زلزله سیسخت نشان میدهدکه یک نماینده تا چه حد می‌تواند تأثیر گذار باشد۔همانگونه ک استحضار دارید در سقوط هواپیما، نماینده وقت بویراحمد و دنا به جای استیضاح وزیر برای زد وبند سیاسی با ایشان عکس یادگاری می‌گیرد و نماینده حوزه انتخابیه گچساران از بویراحمد و دنای سرافراز حمایت میکندو زوایای پنهان این حادثه اسفناک هنوز روشن نشده است۔ ولی در قضیه زلزله سیسخت دکتر روشنفکر در اولین فرصت وارد سی سخت می‌شوند، مدیران استانی را پای کار می‌آورد، بازدید خانه به خانه انجام می‌دهد، مسئولان طراز اول کشوری را به سی سخت می‌آورد وبه واسطه حضور ایشان در کمیسون تلفیق بودجه (برای اولین بار درتاریخ بویر احمد) جلسه اضطراری کمیسون بودجه با حضور روشنفکر بصورت مجازی میلیاردها تومان برای مردم محروم سی سخت ردیف بودجه تصویب می‌کند. در تصدیق این جملات، صدا وسیمای ملی از این اقدامات بزرگ پرده برداری می‌کند۔
قطعاً دکتر روشنفکر در جلسه نخبگان با توجه به توانایی‌ها و تأثیر گذار بودن در مجلس و سطح کلان و شناختی که از حوزه کاری قوه قضاییه و زیر مجموعه ان دارند می‌توانست تأثیر گذار باشد، با صراحت کلام ولهجه می‌توانست خواسته‌های مقبول و منطقی مردم عزیز حوزه انتخابیه خود را به محضر آیت‌الله رییسی مطرح کند تا این سفر بیش از پیش منشأ خیر وبرکت برای مردم این دیار باشد۔
هر چند که با توجه به پیگیری وسوابق اقای روشنفکر قدم‌های بزرگی دراین زمینه برخواهد داشت اما این موضوع می‌تواند یک تجربه برای سیاست مداران مغرضی باشدکه عمر سیاسی انها رو به زوال است. قطعاً هر حرکت اشتباهی میتواندهزینه سنگینی برای مردم ولایتمدار بویراحمد ودنا وهمچنین جریان اصولگرایی داشته باشد۔
بعید میدانم این افراد به غیر از نظر خود نظرات دیگران را پذیرا باشند و همانطور که تجربه سیاسی انها نشان داده با این ویژگی غیر انعطاف پذیری که درانها سراغ داریم در آینده نزدیک در صورت اصرار براین رویه اشتباه به صورت کامل از معادلات سیاسی استان و شهرستان حذف خواهند شد.

ارزوی صحت و سلامتی برای رهبر عزیز
وسلام علیکم
جواد زارعی
 


کد مطلب: 431102

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/431102/پشت-پرده-حضور-کمرنگ-نماینده-مردم-بویراحمد-دنا-جلسه-نخبگان-قاضی-القضات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1