تاریخ انتشار
جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۷۹۱۹
بررسی‌ها نشان می‌دهد

مدیریت از دست رفته آموزش و پرورش گچساران؛ از تحصن اولیا تا فضای سیاست زده آموزش و پرورش

۱۰۸
۶
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مدیریت از دست رفته آموزش و پرورش گچساران؛ از تحصن اولیا تا فضای سیاست زده آموزش و پرورش
کبنا ؛
موفقیت دانش آموزان گچسارانی در کنکور 99 قابل تقدیر است و کسب رتبه‌های برتر آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش گچساران را که نشانه تلاش فرهنگیان، دانش آموزان است را نباید کتمان کرد. اما در گذر این فعالیت‌ها ایراداتی به وجود می‌آمد که سبب نگرانی فرهنگیان، دانش آموزان، والدین می‌شود که رفع این نگرانی‌ها از سوی مدیران الزامی به نظر می‌رسد.
به گزارش کبنا، بنا بر مطالب ارسالی و درخواست برخی فرهنگیان، مطلب زیر در راستای صرفاً آگاهی مسوولان مربوطه و اصلاح آنها منتشر می‌شود.
در حالی که آموزش و پرورش منشاء تغییر و تحول، آگاهی بخشی، رشد فکری و فرهنگی جوامع مختلف به‌شمار می‌رود، همچنین برای آینده نگری و امیدواری به عملیاتی شدن برنامه‌های کنونی در آینده‌ای نزدیک، مدیران لایق، شایسته سالار، کارآمد و به روز آموزش و پرورش مورد رصد چشم‌های تیزبین اهل فن و زیر ذره بین عمومی قرار می‌گیرند و از بستر همین نگاه‌ها، نقدها، بیم و امیدها، نتیجه گرفته می‌شود که به اهداف از قبل تعیین شده چقدر نزدیک شده‌اند. متاسفانه چند صباحی است که آموزش و پرورش گچساران در حواشی‌های خاص خود به سر می‌برد، حاشیه‌های داغی که نیاز به یک مدیر کاردان را جهت جمع و جور کردن آن‌ها بیش از پیش صدا می زند. هر چند قبلاً حواشی پایین کشیدن حجاب یکی از دانش آموزان دختر توسط یکی از بانوان مشغول به خدمت- کادر اداری- در آموزش و پرورش با واکنش بسیار تند امام جمعه‌ی محترم شهرستان گچساران روبه رو شد. این عمل زشت و دور از شان بانوی فرهنگی باعث وهن جامعه‌ی فرهنگی و مردم فهیم شهرستان شد، حتی امام جمعه‌ی شهرستان خواستار اخراج و برخورد با مسببان این عمل شنیع شده بود، این حادثه‌ی تلخ با وساطت، درایت و دوراندیشی مدیر کاربلد اسبق آموزش و پرورش جناب سید ظهیرالدین پورالحسینی ختم به خیر شد. متاسفانه آموزش و پرورش گچساران محل تغییرات و تاخت و تاز های سیاسی شد و تغییرات مدیریتی به دستور اتاق فکر بیشترین آسیب را به روند روبه رشد آموزش و پرورش و اعتماد عمومی به این دستگاه فرهنگی را وارد نمود. با استقرار مدیریت فعلی که تنها رزومه‌ی مدیریتی و کاری‌اش، مدیر مدرسه دولتی بوده که به گواه خودش و اکثر مجموعه اداری، همیشه از لحاظ آموزشی در رتبه‌ی آخر بود، حاشیه‌ها یکی پس از دیگری در این نهاد مقدس و فرهنگ ساز بال و پر گرفتند و امروز تبدیل به درختی تنومند شده‌اند که ضرورت وجود مدیری قوی و مستقل الفکر را با قدرت فراوان صدا می‌زنند. متاسفانه امروزه حواشی در آموزش و پرورش گچساران بر اصل هدف و موضوع یعنی؛ خلاقیت، آموزش و پرورش، با سرعت بسیار زیاد حرف اول و آخر را می زند. خلاصه‌ای از مهمترین مشکلات و حواشی بوجود آمده در یک سال گذشته آموزش و پرورش گچساران را جهت اطلاع و یادآوری مسئولین محترم و ورود هر چه سریعتر به مسئله‌ی بغرنج آموزش و پرورش گچساران بیان می‌کنیم؛ ۱_ متاسفانه در یک سال گذشته آموزش و پرورش گچساران تبدیل به ستاد انتخاباتی فرد خاصی شده بود و مدیر آموزش و پرورش که دارای جایگاه حقیقی و حقوقی است، اقدام به شب گردی خونه به خونه، جهت جذب آرای فرهنگیان نمود که با قانون انتخاباتی مغایرت دارد. ((عکس‌های مختلف از ایشان در جلسات مختلف و خانه گردی‌های فراوان، شاهد این مدعاست)). در حالیکه مدیر آموزش و پرورش بایستی در کلاس های درس و در جمع همکاران فرهنگی قرار می‌گرفت و مشکلات آن‌ها را بررسی می‌کرد، به حواشی انتخابات چسبیده بود.
۲_ در اقدامی عجیب و باورنکردنی، بعد از تائید اعتبار نامه تاجگردون در کمیسیون داخلی مجلس، آهنگ و موزیک‌های شاد و بزن و برقص از بلندگوهای آموزش و پرورش به مدت نیم ساعت پخش شد، متاسفانه مدیر آموزش و پرورش نه تنها باعوامل پخش آهنگ آن هم از بلندگوهای نهاد فرهنگی و مقدس و عمومی آموزش و پرورش تذکری نداده، بلکه خود نیز در این پیروزی و تبریک گفتن و پخش نقل و نبات شریک بود.
۳- بعد از رد اعتبار نامه جناب آقای تاج گردون در صحن مجلس، ضمن فراهم نمودن شرائط و جولان دادن در فضای مجازی، با شایعه پراکنی و مسموم نمودن فضای مجازی از رسالت واقعی خود یعنی آموزش و پرورش را از رسیدگی به مشکلات دانش آموزان بسیار دور نموده و یکی از کادر اداری که به رئیس اداره و دفتر تاج گردون نزدیک است، اقدام به پخش کلیپ توهین آمیز (در این کلیپ به مسئولین کشوری و لشکری، خانواده‌های شهدا توهین شد) در گروه‌های مجازی مختص فرهنگیان گچسارانی نمود. کاری بسیار زشت و نادرست و به دور از موازین اخلاقی و اسلامی است. آیا رسالت جامعه فرهنگی و کادر آموزش و پرورش، آموختن درس اخلاق به جامعه‌ی هدف به خصوص دانش آموزان می‌باشد؟ یا تبدیل شدن به ستاد انتخاباتی و برخورد با مخالفان و پخش کلیپ‌های توهین آمیز به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی است؟
۴_ برخورد با تعداد اندک نیرهای مخالف در حالیکه از شعار «زنده باد مخالف من» صحبت می‌کند ولی به اشاره اتاق فکر، نتوانست تعداد قلیل نیروهای مخالف را در اداره حفظ کند.
۵_ تحصن اولیای دانش آموزان مدارس شاهد فدک و شهید تندگویان، به دلیل عدم توانایی و اشراف مدیر آموزش و پرورش در ثبت نام و تقسیم پایه کلاسی و حضور ارزیابی اسبق آموزش و پرورش در جمع اولیای دانش آموزی، که به جای جمع و جور کردن تحصن با توهین کارشناس ارزیابی (اسبق) به خانواده‌های شهدا، باعث متشنج شدن بیشتر جو و ناراحتی و انزجار شدید اولیا شد، در نهایت با پادرمیانی و تماس تلفنی مدیر کل محترم آموزش و پرورش مسئله ختم به خیر شد.
۶_ دخالت بیش از حد در ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد و هیئت امنایی. متاسفانه وی به پشتوانه نماینده‌ی اسبق در جلسه رسمی با حضور معاونین اداره به مدیران مدارس خاص دستور داد که؛ لیست ثبت نامی را بر اساس بیست و پنج نفر ببندید و چهارده نفر باقی مانده را خودم باید انتخاب کنم و حتی معاونین اداره حق معرفی دانش آموزی را ندارند. متاسفانه مهر سال گذشته و امسال بر همین اساس دانش آموزان ثبت نام شدند و بر اساس تیپ ظاهری، نسبت فامیلی و مرحله آخری بر اساس گرایش سیاسی، دانش آموزان را برای ثبت نام معرفی می‌کرد و جالب این جاست که به خاطر اینکه ردی از خودش باقی نگذارد از طریق تماس تلفنی با مدیران مدارس، اقدام به ثبت نام این دانش آموزان می‌کرد. (مهر ۹۹ یکی از مدیران مدارس شاهد به رئیس اداره اعتراض می‌کند و بهش می‌گوید که؛ بهتره که کلاس جدیدی افتتاح کنید تا دانش آموزان مورد نظرتان را اونجا بهشون جا بدهیم).
۷ - قبل از انتخابات مجلس، با جابجایی کارشناس مربوطه، برای تعداد زیادی از کادر اداری ابلاغ آموزشی آن هم در روستا زده شد.
۸- سال گذشته بارها با گرفتن مأموریت و با ماشین و راننده دولت، در کلاس‌های درس کارشناسی ارشد حاضر می‌شد و حتی برخی نهادهای نظارتی بارها به وی تذکر دادند.
۹- دادن خانه‌های سازمانی به افراد و نزدیکان خود و افراد بازنشسته یا افرادی با سابقه‌ی بسیار کم (زیر ۴ سال سابقه دارند).
۱۰ - کسر مبلغ هنگفتی از تعدادی از افراد ساکن در خانه‌های سازمانی (در حالیکه اسناد زیادی هست که از خیلی‌ها هیچ مبلغی کسر نمی‌شود).
۱۱ - دادن خانه‌های سرایداری مدارس خاص به قوم و خویشان و بستگان نزدیک. ۱۲ -  تند صحبت کردن با زیرمجموعه (تا حالا چندین بار با فرهنگیان گچسارانی با تندی و پرخاشگری صحبت کرده و حتی به درگیری لفظی هم کشیده شده و مهمتر از همه توهین و درشت گویی به جناب آقای اسدزاده معاون مالی).
۱۳ - با وجودی که دو سه هفته‌ای از لغو ابلاغ کارشناس ارزیابی آموزش و پرورش گچساران از طرف مسئولین اداره کل می‌گذرد، اما متاسفانه شاهد حضور وی در اداره و محل کارش هستیم و مدیر آموزش و پرورش گچساران به گزارش‌ها و لغو ابلاغ نامبرده برخلاف قوانین ترتیب اثری نداده و مانع از حضور وی در محل کار نشده که جای سؤال دارد. (در حالی که تصور می شود بخاطر عدم استنکاف مدیر آموزش و پرورش از حکم مسئولین مافوق بایستی با وی برخورد شود).
۱۴- شفاف نبودن برگزاری مناقصه پیمان کاری مدارس در حال ساخت چهاربیشه و ۱۲ فروردین. ۱۵ - نارضایتی بسیار شدید جامعه‌ی فرهنگی از وی به دلیل عدم حضور در جمع‌های فرهنگی و مدارس و پای کار نبودن.
۱۶- در این مدت که وی در مسند قدرت بوده تا حالا یک طرح و برنامه و یا ایده‌ای برای رشد فرهنگی، آموزشی و پرورشی دانش آموزان ارائه نداد.
۱۷- عدم دسترسی روستاهای اطراف شهر به اینترنت و عدم پیگیری مدیریت آموزش و پرورش گچساران در حل این معضل و مشکل.
۱۸- خسارت به بیت المال (با وجودیکه چاپ خانه به روز و با تجهیزات کامل در زمان سید ظهیر الدین پورالحسینی افتتاح شده، متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی جهت استفاده از این سرمایه میلیاردی نشده و به حال خودش رها شده، اگر یک هزارم تلاشی که مدیر آموزش و پرورش گچساران جهت راضی کردن روابط عمومی اسبق به ماندن می‌کرد، جهت استفاده و در مدار قرار گرفتن چاپخانه می‌کرد، خیلی از مشکلات مالی مدارس حاشیه شهر برطرف می‌شد.
۱۹ - سرمایه میلیاردی که از باشگاه فرهنگیان، درمانگاه فرهنگیان و اجاره سالن‌ها و مدارس در سطح شهر گرفته می‌شود، معلوم نیست کجا و در چه راهی خرج می‌شود. از سران نظام، مسئولین لشکری و کشوری، قضایی و اطلاعاتی، دلسوزان به حال آینده‌ی دانش آموزان این شهر عاجزانه درخواست داریم که به مسئله و حواشی‌های آموزش و پرورش گچساران ورود و ضمن برخورد، خط پایان و بطلانی بر حرمت شکنی‌ها و بی قانونی‌ها بکشند. به امید آینده‌ای بهتر.
کبنا نیوز از پاسخ مدیر آموزش و پرورش گچساران در خصوص عملکرد یک ساله خود در این نهاد آموزشی و مهم استقبال می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی
United States
اموزش و پرورش/ که ویرانتره برادر
فقط صورتمون رو با سیلی سرخ نگه داشتیم تا دوران روحانی تموم بشه و اینان ..
United States
حالا دلت از کی پره ؟از کدومش
سعید
Iran, Islamic Republic of
شیر مادر حلالت.

واقعیت ها را گفتید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آموزش و پرورش گچساران را رساندن به زیر صفر

United States
گر تو بهتر میزنی بستان بزن..چرا اگه واجد شرایطی خودت نمیای
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هروقت مدیر و مدبر رو عزل میکنند و/تاجگردون را میذارند مدیر یکی از مهمترین ادارات باید شاهد پَسرفت روز افزون دانش آموزان عزیز باشیم متاسفانه ضربه رو دانش آموزان میبینند
United States
حالا شما .شدین مدیر مدبر😂😂😂🇮🇷
مطلع
Iran, Islamic Republic of
۸سال تبعیض گچساران را به پرتگاه برده سرخوردگی نیروهای شایسته گچساران را به قبرستان تبدیل کرده انگار شایسته سالاری به ارزو تبدیل همه مخالفان را بایکوت خبری کردند ونظام ارباب رعیتی را به راه انداختند نمونه بارزش جواب دکتر به خبرنگار (به توچه)به همین زشتی
United States
شتر در خواب بیند پنبه دانه .
معلم دبستان
Iran, Islamic Republic of
اوج سیاست زدگی در آموزش و پرورش وجود داره و طوایف خاصی بمدیریت اداره و مدارس حاکم شدند
چنین مدیری میخواست ادعای کاندیداتوری کنه که نمیتونه یک مدرسه رو اداره کنه چه برسه آموزش و پرورش.

تبعیض در خانههای فرهنگی واگذاری شده.
تبعیض در بکارگیری نیرو ها و معاونت های مدارس
تغییر کاربری های غیرمجاز
و موارد بسیار دیگر از بی مدیریتی مدیر حاضر آموزش و پرورش هست
United States
تو میخای هم خدا را داشته باشی و هم خرمارا نمیشه داداچ
اداره آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
نهاد ها بررسی کنند چه پروژه هایی مدیر برگزیدگان خود داده است
آموزش و پرورش
United States
جمله بندیتو درس کن لطفا
Iran, Islamic Republic of
قوی ومستقل الفکر را کجا پیدا کنیم. میگن یکی از لیدرهای یکی ازکاندیدها که فکر وذهنش شده جناح گفته درصورت نماینده شدن فلانی باید یکی را بزاریم مدیر آنوزش وپرورش که طرفداران فلان نماینده را تار ومار کند با این فکر بعید نیست که باز هم مدیربت آموزش وپرورش بفته دست این حق التریس های سفارشی که برای ساعت گرفتن التماس میکردند وحالا ادعای همه کارها را دارند
United States
فک کنم دست خودتو بهتر میبوسه🤪🤪🤪
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگرراست میگفتی با جرات خودت را معرفی میکردی بااین انشانوشتنت معلومه یک عقده شخصی داره ویه جاییت می سوزه این چند مورد که گفتی همه اش یا.. ویا وظیفه بوده وگرنه باکدام سند این حرفها رامیگید باز هم میگم باید اول خودته معرفی میکردی اتفاقا مدیر اموزش پرورش کنونی فری عاقل بالغ با اخلاق خوب وروحییات خوب که احترام همه رادارد وهمه هم به اواحتراممیزارند
United States
عزیز دل برادر


واسه همه موارد سند هست


نمیخاد نگران باشی
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام این ها از زارع پور ویاری گرفته همه با هم هماهنگ هستند استخر وسالنهای و باشگاه فرهنگیان یاسوج ماشین های اداره کل که در زمان اینها فروخته شده اند اگر سازمان بازرسی باشد که نیست باید همگی بررسی شود
United States
دلت مهلی پره اخ تا قیومت
دیل
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیزی که این مطالب نوشتی ولی فکر می کنم اشتباه می کنی آقای مقیمی مدیر خوب و توانمندیه
ناشناس
Italy
تمام مشکلاتمونو همین بود که اون هم حل شد
جعفری
Iran, Islamic Republic of
مطالب نوشته شده همه واقعیت دارد خیلی از موارد رو هم یا اطلاع نداشته یا نخواسته اشاره کنه چون مواردی هست که اگه پیگیری بشه همون برای عزل یک مدیر ناکارآمد کافیه متاسفانه آموزشی دیگه نیست
United States
وا چقد عقده ای؟؟!!سکته نزنی صلوات
فرهنگی گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آموزش ‌وپرورش گچساران و باشت به گونه ای سیاست زده شده و رفتارهای از خود نشان داده که بعنوان یک فرهنگی خجالت زده ام ..
واقعا جای تاسف دارد.
United States
شاید از گزافه گوییهایی ک گفتین خجالت زده باشی والا این ک خجالتی نداره
سید علی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت اموزش و پرورش گچساران !!!!!!!!
شما مطمن هستین که موضوع سیاسی و کینه دوزی نیست
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی

مستند دفاع کنید

و بگین کدوم مورد دروغ هست؟ ؟؟؟ ؟؟؟؟
United States
مگه توووو مستند اوردی هاهاها؟؟!مستندت زبونته ک بی راهه میره
Iran, Islamic Republic of
میگم اطلاع دارید که ۲۰ مهر با لج بازی ایوب مقیمی اقای خردمند جانشین مهرداد ظفری در مدرسه شاهد شد.

در حالیکه تا قبل از شهریور مدیران شاهد باید تعیین تکلیف بشه


حالا کدوم مورد لج بازی و سباسی هست،؟ ؟؟؟
United States
تو حواست به خودت باشه اگه خودش نیستی جای مردم بحث نکن
United States
همه براساس غرض شخصی و حسات است پس چیه دیگه؟؟!
Iran, Islamic Republic of
جواب س ید علی برادر کینه توز نه کینه دوز نحضت ثبت نام میکند
آموزش سیاست زده
Iran, Islamic Republic of
خدایی مدیر الان آموزش و پرورش گچساران در مقابل پورالحسینی چی بلده؟
/ هم طایفه ایش زیر پای پورالحسینی رو خالی کردند و طائفه گرایی را در این نهاد مهم به اوج رساندند
United States
لابد پورالحسینی کله پاچه و خونه سازمانی بهت دادهبود اره؟؟!
سید علی
Iran, Islamic Republic of
من ی فرهنگی هستم و باید چند نکته یادآور بشم
شما گفتین
1 -منازل سازمانی دادن به افراد خاص حالا یا بازنشسته یا افراد کم سابقه باید بگم که منازل سازمانی با توجه به تعداد کم میدن به افراد مستحق نه با سابقه یا کم سابقه .
شخص اقای مقیمی تنها مدیری بود که توانست افرادی که چندین سال و در مدیریت های قبلی خونه بهشون داده شده بود و کسی زورشون بهشون نمیرسید را ساماندهی کند
2- گفتین که با معاونش بد صحبت کرده کجای دنیا گفته شده که یک مدیر نمیتونه با اقتدار با افراد زیر دست صحبت کند وقتی شما منظور سیاسی دارین موضوع طور دیگه برداشت میکنین
3- شما گفتین که پرداختها در اداره برای عده ای خاص هست اقای مقیمی تنها مدیری بود که زمان پرداخت وام صندوق قرض الحسنه اداره به کمتر از یک ماه تقلیل دادن و گفتن که درخواست ها به صورت انلاین باشه که کسی دخالت نکنه و حقی ضایع نشه
4- گفتین که مدارس شاهد و خاصو به صورت دلخواه و گلچین دانش اموزانش را انتخاب میکنن ، مقیمی تنها مدیری بود که دست همه برا انتخاب و گلچین کردن قطع کرد و همه با توجه به امتیاز هاشون انتخاب شدن اسناد همه موجود هست
خواهشا اعتماد و اعتقادو از آموزش و پرورش نگیرین
Iran, Islamic Republic of
اقتدار با تندخویی و درشت گویی و توهین متفاوته

ایوب جون جنابعالی
با رفتار محیط آموزش و پرورش را با کوچه پس کوچه های اطراف شهر اشتباهی گرفته
United States
گل گفتین..حق را گفتین ستودنیست نظراتت🌹🌹
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه . آموزش و پرورش خونه های متعدد فرهنگیان برای جمع آوری .
معلم
Iran, Islamic Republic of
مدیر کنونی آموزش و پرورش نمونه مدیر
خرابی
Russian Federation
خدایی دل پری کبنا وش داری که مدیرکلش خرابه تو ودینه زر دسشی خوت ناراحت مکن اصلاح طلبی . ......و بگذار نگویم
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط دو مورد از توانمندی های وی را نام ببرید


لطفا
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط دو مورد از توانمندی های وی را نام ببرید


لطفا
United States
ایشون سراپا خلاقیت وتوانمندیست کوری دهنتو واکن
Iran, Islamic Republic of
فقط فقط دو مورد از توانمندی های وی را نام ببرید


لطفا
United States
چرا تو نمیگی خودتو هم معرفی کنی در تاریکی تیر پرتاب میکنی
United States
،😂😂😂🌹
اولیای دانش آموزی
Iran, Islamic Republic of
در مورد تحصن اولیای دانش آموزان مدارس شاهد
به دلیل دخالت بیجای . در کار مدیران مدارس و بعد از اینکه کلاس بندی مدارس شاهد فدک، علی اکبر، تندگویان و امام علی توسط کادر اجرایی مدارس شاهد انجام گرفت و و دانش آموزان دو روز رفتند سر کلاس.
جناب مقیمی تصمیم گرفت که کلاس بندی ها را تغییر دهد

این اقدام وی باعث اعتراض اولیای دانش آموزی و کادر اجرائی مدارس شاهد شد و سرانجام با وساطت مدیر کل ختم به خیر شد و ایوب مقیمی در ابتدای راه شکست تلخی خورد
United States
حالا ک چی؟؟خدایی خودت از گفته ی خودت خجالت نمیکشی؟؟اصن معلومه چ گفتی؟؟
Iran, Islamic Republic of
همه مدیر ادارات بد ولی مدیرکل بهترین تاریخ
United States
هر کس میگه همه بده مطمینا خودش بده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سرای آفرینش سرسری نیست
زمین و آسمان بی داوری نیست «نظامی گنجوی»
به نظر من عملکرد مدیر آموزش وپرورش گچساران در مدت یک ونیم سالی که سکاندار آموزش وپرورش بودند رضایت حداکثری فرهنگیان،دانش آموزان و اولیای محترم را در بر داشته
وآن شاءالله که نویسنده متن غرض شخصی با ایشون نداشته باشه
چون از دایره انصاف عدول کرده و برکارهای مثبت و تاثیرگذار منفی نگریست.
کسی که اولین نفری را از خونه های سازمانی اخراج کرد برادرش بود چرا اینجوری قضاوت ناحق کنیم.؟
در بحث ثبت نام مدارس بعداز هفت سال اولین سالی بود که از خیلی موارد غیر معقول و ..... در ثبت نام مدارس جلوگیری شد
لطفا خدا را ناظر گفتار و کردارمان ببینیم
Iran, Islamic Republic of
برادر یا خواهر گرامی

اگر بعد از ۹ سال برادرش لطف کرد و خونه سازمانی را تحویل داد
میدونی چه کسی جایگزین وی شده ؟؟

بله داماد رییس برای بار دوم

خنده دار نیست الکی حمایت میکنی از رییس و مطلب می نویسی

یا معاونت بهت داده یا خونه

که بدون اطلاع حمایت می کنی
United States
تو فقط بشین حسرت اینو اونو بخور دارندگی برازندگیست
United States
حرف حقت قابل تحسین هس بزرگوار
یک شهروند بی طرف
Iran, Islamic Republic of
اینکه فرستادن کلیپ در گروه و حضور در عرصه انتخابات رو از تخلفات ایشون نام بردید،ذهن مارو ازهدف شما از نوشتن این خبر منحرف میکنه😒
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
کدام مدیر آموزش و پرورش گچساران بر اساس شایسته سالاری انتخاب گردید که حاج ایوب مقیمی دومی باشد بنده حدود سی سال در این آموزش وپرورش دلسوزانه خدمت کردم رسیدم وحدود نود درصد ارتقاهای آموزش پرورش عواملی بودند که .یک فرهنگی واقعی نبودند به هممین دلیل هیچ جایی را بهتر از کلاس درس ندیدم گرچه اگر بخواهی یک معلم خوب باقی بمانی هم باید تاوان بدهی
United States
چرا خودت نیومدی شایسته؟؟!اصن میدونی شایسته سالاری چن بخش داره
دبیر اموزش و پرورش گچساران
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر تاریخ اموزش و پرورش گچساران به گفته ۹۰ درصد همکاران اموزش و پرورش جناب اقای مقیمی میباشد.دست خیلی ها را از منافع مالی و خانه های اموزش و پرورش قطع کرد..پورالحسینی یه ادم تبلیغاتی بود و روز تا شب با یک عکاس اختصاصی از کوچکترین کارش عکس میگرفت و تبلیغات میکرد.در حالی که مقیمی اینکارها را نمیکند.از نظر اخلاقی شما هیچ مدیری در گچساران را به خوش اخلاقی مقیمی پیدا نمیکنید.یکی از نکاتی که دروغ بودن این مطلب را مشخص میکنه این هست که میگوید جناب مقیمی در جمع دانش اموزان و فرهنگیان حضور ندارند.نیاز به توضیح نیست فقط کافیه یک سر به اینستاگرام اقای مقیمی بزنید و از صدها دیدار ایشان با اقشار مختلف مردم بازدید کنید.افرادی که ده سال در خانه فرهنگیان نشسته بودند و هیچ کس نمیتونست انها را بیرون اندازد را اقای مقیمی همگی را بیرون کرد و خانه ها را به افراد واجد الشرایط بین فرهنگیان دادند.بقیه موارد گفته در این نوشته از بس بی ارزش هست که نیازی به پاسخ ندارد
شهاب
Iran, Islamic Republic of
شما که گفتید مقمی اعل تبلیغات نیست! پس سایت ایستاگرامی ایشان چه میگوید؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
حتما وبر بنکو یدالله مرادیی
United States
شایدم😀😁😀😁
صابری
United States
بالا و پایین نکنید.

هیچی نبود و نیست.

آموزش و پرورش گچساران در انتهای چاه خودساخته
در مسیر قهقرایی رفت

لطفا نجاتش دهید
United States
،😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
کاملا مغرضانه قضاوت کردی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با وجود برخی تلاش های ایشون ولی در حد مدیریت آموزش و پرورش نیستن واقعا تعجب می کنم کی ایشون را انتخاب کرده
زنبور
خوب بود منتقد محترم خودش را معرفی میکرد ،اما چیزی که مایه تعجب است اینه که ایشان مسئولین ِلشکری و کشوری را به کمک دعوت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
مگه کوری ک میگی برخی تلاشها دهنتو وا کن
یک فرهنگی مطلع
Iran, Islamic Republic of
باسلام. کلیه مطالب درست و صحیح می باشد. ازقدیم گفته اند هرکس را برای کاری ساخته اند.
United States
جدی شما غیب گویین؟؟!،🤪🤪
Iran, Islamic Republic of
مدیر خان به قلعه داره هر کاری دوست داشته باشه میکنه مگه نه مدارس شاهد گچساران برا ثبت نام خارج از دستور العمل پولهای میلیونی می گیرند و خدا می داند کجا هزینه میشه
Iran, Islamic Republic of
درود بر سیدقدرت الله حسینی
United States
اخی تا روز قیومت ک ایبار ده اخرین نفره😂😂😂
محسن.د
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
مایه ی تاسفه که کبنا نیوز نظرات سلیقه ای افراد رو وارد فًای خبری‌ میکنند.این نشان از عملکرد عجیب این سایت خبریست.اگر قرار بود که سایت های خبری بدون اطمینان از صحت خبر،به انتشار آن بپردازند اکنون دیگر مردم به خبررسان ها اعتمادی نداشتند.اما همیشه بوده افرادی که با حب و بغض شخصی به انتشار نظارت شخصی افراد میپردازند.
فارغ از جهت گیری های سیاسی،چند مورد را لازم میدانم که متذکر شوم.در محیط آموزش و پرورس شهرستان گچساران همیشه سعی شده است که فضایی ایجاد شود که مردم وقتی به آنجا مراجعه میکنند و منتظر می مانند تا کارشان به سرانجام برسد،احساس خستگی نکنند.به همین خاطر با ذکاوت و ایده ای خلاقانه، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، با استفاده از تلویزیون درون محیط اداره و همچنین آهنگ های مجاز و داخلی،محیط آن را شاداب نگه می داشت.
درباره نتایج کنکور در سال های گذشته و اکنون نیز مستندهایی وجود دارد که در معرض دید همه ی ما فرهنگیان قرار گرفته شد و در تمامی ادوار مختلف و مدیریت های مختلف شهرستان،همچین نتایج درخشانی رقم نخورده بود.که این نتیجه تلاش مشترک دانش آموزان و والدین و مدیران مدارس و مجموعه ی آموزش و پرورش است.
در این سال جاری‌ نیز بیشترین اقدامات در سطح استان در رابطه با مجهز کردن مدارس به منظور آموزش مجازی،در این شهرستان انجام شده است.
همهی مدیران در حد توان خود زحمت میکشند.از قدیم تا کنون...و ما فرهنگیان این شهرستان از زحمات همه ی این عزیزان تشکر میکنیم.آقای پورالحسینی و اقای مقیمی دو فرد متفاوت با دو روش کار متفاوت هستند اما ما یقین داریم که هر کدام از این عزیزان به اندازه ی توان خود زحماتی را متقبل شده اند.
از مدیریت کبنا نیوز تعجب میکنم که چگونه از صحت این نظر سلیقه ای و فردی اطمینان حاصل کرده و آن را منتشر کرده است.
رسالت خبرنگاری و خبرسازی،رسالت سنگینی است و می بایست صادقانه کار کرد و از صحت منبع خبر اطمینان حاصل کند...متنی که در بالا خواندیم باید به عنوان یک نظر شخصی در پایین صفحه بیان میشد نه به عنوان یک خبر...این مطالب در دسته خبر جا نمیگیرند.بلکه عقیده و نظر شخصی یک فرد است.
مدیریت محترم کبنا نیوز،کمی دقت....
صادقانه متاسفم....
United States
از عوامل قضایی استدعا داریم ک این سایت را تعطیل نماید زیرا بیشتر براساس غرض وکینه ای و بیشتر من دراوردی مطالب را وارد سایت میکنن..بالفرض اگه من یه کلمه گفتم ده کلمه دیگه میزاره روش و پست میزاره
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقایون خدا را درنظر بگیرید من خودم یک فرهتگی هستم نمی خواهم در موردکسی حرف بزنم چون اگه پشت سر کسی حرف بزنی وتهمت بزنی اگه نتونی ثابت کنی گناه کردی
در مورد آقای پورالحسینی بسیار مدیر ومدبر بود
از شماها سوالم اینه مگه اونهای که قبلا پست داشتند توشکم مادرشون بلد بودند آقای مقیمی هم طبق سنوات وتجربه ای که دارد مدیر خوبی هست
در این زمانه اگه کسی کاری داشت وانجام گرفت می گوید فلانی آدم ومدیر خوبی است ولی اگه انجام نگرفت هزارحرف حدیث است که ایشان آدم خوبی نیست
تو گچساران و استان همه خطی وجناحی برخورد می کنند که این کار اشتباه ومورد قبول هم نیست
اگه مدیر کاربلد وکاردان خوبی باشه ودرراس امور اگه جناح مخالف قبول شد نباید عوضش کنند
وبه زارند کار کند هر چند هم مخالفشان باشد
چیز طبیعی است تو این مملکت که یاد گرفتن هر که فامیل خودش را بزار سر کار اونای که هم کسی راندارد باید بمیرد
همه جناح ها همین طور بودند وهستند
در پایان از خدا می خواهم که عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
انشالله با رای دادن به سید دلها همه چیز درست میشه وشایسته سالاری درانتصاب مدیران لحاظ می شود
United States
. انشاالله باز تاریخ یکبار دیگر تکرار خواهد شد و از اخر اول در میاد
Iran, Islamic Republic of
درود
کسی بیاید و آموزش و پرورش گچساران را نجات دهد
دارد غرق میشود.
قرمزی
Iran, Islamic Republic of
دیگه چیزی نمونده فقط مکانش وجود داره افسوس
United States
بابا عزیز کشتیتو بیار پس😂😂😂سکته چن بار زدی
میلاد محمدی
Russian Federation
آقای رئیس دفتر سابق،تو از نداشتن کلید گاو صندوق میسوزی نه مدیریت سیاسی😁
امیر
Iran, Islamic Republic of
طرف همین الانم همراه ساسان تاج گردون داره خونه به خونه می گرده
متاسفانه
تنها چیزی که ازش بیخبره
آموزش و پرورش هست
گرجی
Iran, Islamic Republic of
از آموزش و پرورش فقط نامی بیش باقی نماند
مرده‌ای متحرک بیش نیست

لطفا آموزش و پرورش را دریابید
حسینی
Iran, Islamic Republic of
متن خوبی هست.
فک نکنم سیاسی باشه یا عقده شخصی
چرا در مورد مدیران قبلی کسی چیزی نگفت؟؟؟

اظهر من الشمس است

کلا مدیریت آموزش و پرورش بیراهه داره میره و اشتباهی

کنترل اداره و هدایت آن برای وی خیلی خیلی خیلی سخته

بهتره آبروداری کنه و بره کنار

استعفا بده



حیفه به خدا

مسیولین حداقل آبروداری کنید
بهار
Iran, Islamic Republic of
اینم از دوران مسخره مدیریت

هالو جمع کن بره
بیش از این آبروریزی نکن

تا دره تنگه تا کن

فردا دیر میشه برادر
سبحان
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر از سایت کبنا
دست مریزاد
ای ول داری
مگر جز این است که مسئولین باید پاسخگو باشند
و.خیانت در امانت نکنند.
متاسفانه در کشور ما مسئولین به هیچ کسی پاسخگو نیستند
و هر کاری که دلشون بخاد به پشتوانه سیاسی انجام
می دهند
واین خیانت و گناه نابخشودنی است
مدیران تا دیروز کارمند جز بودند و همینکه مدیر می شوند برای خودشون دفتر و دستک و راننده اختصاصی و .....

مگه شهید دادیم و اتقلاب کردیم که اینچنین بشه؟؟؟

از نهادهای انقلابی می خواهم که وارد عرصه شوند و نگذارند بیش از این خون شهدا، انقلاب و اعتماد عمومی مردم ایران گروگان این مسئولین و مدیران بشه.
شبکه بهداشت گچساران و آموزش و پرورش گچساران توسط حلقه به گر‌وگان گرفته شدن

نفس های مردم گرفته شده و به شماره افتاده
به سختی می گذرد

نگذارید بیش از این با ابرو و حیثیت گجساران بازی بشه
رشیدی
Iran, Islamic Republic of
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارن

تا تو نام و نشانی به دست اری و ریاست بکنی


بهتره رییس اداره گچساران آبروداری داری کنه و خداحافظی کنه و بره
United States
.هرکی حرف بزنه تو دیگه
سایه
Iran, Islamic Republic of
آره جون خودت معلومه خیلی سوختی چون خودت رو از اداره اخراج کردن وبعداز ۶سال استفاده از منزل سازمانی بیرونت کردن.تو همونی بودی که کارت هدیه هایی که از مدارس می گرفتی میگفتی من مواد غذایی باهاشون نمیگیرم و مواد شوینده میگیرم سجاده آب نکش عمل باید خالص باشه مقصرتونیستی مسئولیتی هستن الانم با این اسم درنمیکنی تو اکه مردی ونمیترسی چرا باسم جلو نیومدی؟
United States
👋👋👋🙏🌹🌹
جواب سایه جون
Iran, Islamic Republic of
سایه جون تو که شجاعت داری جرا اسم خودتو نکفتی

سایه کی هستی تووووووووووووووووووووووو
😋😋😋😋😋😋😋😋😋
جواب سایه جون
Iran, Islamic Republic of
سایه جون تو که شجاعت داری جرا اسم خودتو نکفتی

سایه کی هستی تووووووووووووووووووووووو
😋😋😋😋😋😋😋😋😋
محمودی
Iran, Islamic Republic of
دوستانه چند نکته خدمت مدیریت محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و آموزش و پرورش گچساران عرض می کنم


از جناب حاج زارع پور می خواهم که پیگیر این همه مشکلات آموزش و پرورش گچساران باشد و همه چی را فدای سیاست و منافع حزبی و باشتی نکند..
مردم هنوز جنابعالی را به مرد اخلاق می شناسند
یک بار هم که شده سخنگوی مردم بدون تریبون باشید..

اما سخنی با جناب مقیمی
عالی جناب مطالبی که در این نوشته آمده خواه بر اساس بغض شخصی باشه یا تعصب و دشمنی با آموزش و پرورش و شخص شما
بهتره که برای بند بند آن ها با مستند جوابیه بدهی و از خودت دفاع کنی

دیگه زمان تصمیم گیری و اجرایی نمودن آن ها به صورت خودسر و فراقانونی گذشته

امروزه به برکت فضای مجازی نمیشه خیلی از پستی ها کژی ها ضعف ها و خلاف قانون ها را پوشاند
دوستانه میگم برادر جان

یا جواب بده که افکار عمومی و جامعه فرهنگی قانع شوند
یا شجاعانه خداحافظی کن و عطای میز و صندلی ریاست را به لقایش ببخش

که جلوی ضرر را هر وقت بگیری نفع کردی..
زهرا
Iran, Islamic Republic of
جناب مقیمی
سلام
بزرگوار بهتره که با میز و صندلی ریاست خداحافظی کنی و بری

چون جوابی نداری برای این‌همه مستندات


و
موارد دیگری هم هست که اگه بمونی نوشته خواهد شد
دیگه هیچی جمع نمیشه
آبروداری داری کن و خداحافظی کن

خودته خسته نکن و دشمن تراشی نکن
خودت دشمن خودت بودی و بس
اقدامات خودت
حالا مثل چکش تیز و برنده بالای سرت هست.

برادر خوبم بروووووووووووووووووووووووو
بروووووووووووووووووووووووو

پشت سرتو هم‌ نگاه نکن
پرستو
Iran, Islamic Republic of
بشین تا مقیمی جوابت بده
Iran, Islamic Republic of
مقیمی هرچه ترک قشقاییه،.دقیقا کاری که دردفترنماینده میکرد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر بگرداند انساالله
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
در این مدتی که جناب مقیمی ریاست اداره اموزش و پرورش رو به دست گرفتن،با خیلی از نیروهای فاسد اداری و مدارس برخورد کردن،قطعا کسی که این مطلب رو نوشته دل پری از برخورد با فساد جناب مقیمی داشته،هیچ مدیریتی بی عیب و نقص نیست ولی اینجور بی پروا و از سر حب و بغض مطلب نوشتن فقط یک چیز رو مشخص کرده و این تنها از سر عجز و ناتوانی نگارنده مطلب میتونه باشه که حتی جرات اینکه از خودش نام ببره رو هم نداشته،حاج ایوب مقیمی هم از لحاظ خانواده گی و هم از لحاظ شخصیتی مدیر پاک دست و بدون ضعف هستن.
کوهسرک
Iran, Islamic Republic of
به اسم کوهسرک ؟؟؟ چرا خودت نتونستی اسمتو بنویسی 😂🤣😂🤣

با کدوم نیروی فاسد برخورد کرده؟؟؟؟؟
فقط نیروهای مخالف فکری را از اداره بیرون کرد چیکار کرده؟؟؟؟؟؟؟
کدام نیروی فاسد مدارس را حابجا کرد؟؟؟؟؟؟؟ حتی نتونست یک مدیر و معاون عوض کنه جز اوناییکه خودشون بازنشسته شدن
خنده داره وقتی هیچی بلد نیسی چیزی نگو

دفاااااع بد😉
United States
تو کوری صددرصد ک نمیبینی چشم بصیرتتو بازکن تا خوب ببینی عقده ای
جمشیدی....
Iran, Islamic Republic of
دوستانه چند نکته خدمت مدیریت محترم آموزش و پرورش گچساران
عالی جناب عر چند دل کندن از میز و صندلی ریاست سخته
ولی بهتره که آبروداری داری کنی و بری
پشت سرتو هم نگاه نکنی

خودت بهتر از هر کسی میدونی اوضاع خرابه
امیدوارم که گرفته باشی که چی میگم
رضایی
Iran, Islamic Republic of
آقای مقیمی عزیز
یک نصیحت
به نظرم بار خودتو ببند ک خداحافظی کن

اونوقت دیگه هیچی جمع نمیشه
اری برادر
برو که به نفعت هست
احمدی
Iran, Islamic Republic of
جدا دست خبرنگار کبنا درد نکنه


دست مریزاد

کار به درست یا غلط بودن این مطالب ندارم

اما مهم رسالت خبرنگاران هست که باید از آنها تشکر شود

به نظرم جناب مقیمی باید یند به بند جواب بده

زمان مخفی کردن راز و رمز ها و بی قانونی ها گذشت

اگه جوابی هم ندارند
از مردم معذرت خواهی کنه و استعفا بدهد
شادمهر
Iran, Islamic Republic of
خدایییش خیلی متحیر شدم از خواندن این مطالب

مگه ایوب مقمی کیه؟؟
به جه کسی وصله؟؟؟

س کنید
دیگه با آبروی جامعه ی فرهنگی دانش آموزی بازی نکنید

تاج گردون شهر را به کجا رسانده


چه کسانی دارن

متاسفم واقعا
ایت سالاری
Iran, Islamic Republic of
حیف چه کسی مدیر هست؟؟؟

وقتی شایسته سالاری نیست همین میشه

کاااش زودتر خودش برود
هر چند قدرت چیزی نیست که آدم دل ازش بکنه
مسئولین فکری کنند به حال مریض آموزش و پرورش گچساران

همه جی را فدای سیاست نکنید
Iran, Islamic Republic of
ایشون انگار از طرفداران پرو پا قرص سید ظهیرالدین پوری الحسینی هستند و انگار دارای خصومت های شخصی با آقای مقیمی هستند... بزن بر طبل بی عاری ...
سوسانو
Iran, Islamic Republic of
صحت داره که خانم روابط عمومی اسبق حالا شده معاون فناوری یکی از مدارس گچساران؟ ؟؟؟؟

علوی
Iran, Islamic Republic of

جالبه شنیدیم که با ماشین اداره در دانشگاه یاسوج حاضر می شد و درس نی خواند؟؟؟؟

متاسفم‌‌


خوابن؟؟؟؟؟؟؟؟


بیدارشوید لطفا

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

ارتباط سردار با بزرگان اصلاح‌طلب

جهانگیری در این گفت‌وگو همچنین درباره رابطه سردار با آیت‌الله هاشمی گفت: «ایشان با آقای ...
خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
1