تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۷۰۲۵
یادداشت ارسالی:

مشیت الهی و روسیاهی غرب

۲
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مشیت الهی و روسیاهی غرب
کبنا ؛متن ارسالی: این روزها مسئولین دولت‌های غربیِ مدعی آزادی اندیشه و بیان و در رأس آنها فرانسه، باخشم و دستپاچگی در برخورد با گرایشِ روز افزون مردم به دین اسلام، به بهانه آزادی بیان، به صورت صریح و مستقیم توهین به پیامبر اسلام (ص) را حمایت کرده و احساسات چند میلیارد مسلمان را خدشه دار نمودند.
دلیل اصلی این واکنش، برعکس شدن این تصور و تز سکولارها بوده است که ادیان به تدریج ضعیف و در نهایت نابود خواهند شد. بر مبنای این نظریه نباید دین رنجور شده و احتضار آن فرا رسیده است.
اما دین مبین اسلام با توجه به عدم تحریف و حقانیتش، روز به روز مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته و این زنگ خطری بود برای دشمنانش، تا آنجا که عنان از کف دادند و اینگونه وقیحانه به پیامبر اسلام (ص) توهین کردند.
حال این سؤال پیش می‌آید که واکنش مناسب جمهوری اسلامی ایران به عنوان امّ القرای اسلام چگونه است؟ رهبری معظم که مدبرانه روی سخن خود را متوجه جوانان فرانسه کردند و با ایشان بابِ گفتگو را باز کردند، با این حال، اقدام درخوری از دولتمردان در این زمینه دیده نشده است. اینکه همه چیز در ظلِّ و ذیل برجام دیده شود، و از ترس اینکه مبادا دولتمردانِ فرانسوی از دست ما ناراحت شوند، و توهینشان به خیر خلق الله را نادیده بگیریم، یقیناً رهیافت درستی نیست.
به نظر ما، این اسلام‌هراسی‍‌ها، از نشانه‌های برخورد تمدن هست. تمدنِ غرب، علی رغم ادعاهای پرطمطراق، گوشی برای شنیدن آموزه‌های تمدن اسلام را ندارد، و اگر از گفتگوی تمدن‌ها استقبال می‌کند در واقع گفت و شنودی یکطرفه از جانب خود را مدّنظر دارد.
وقت آن است که روشنفکران جهان اسلام به خود بیایند، و وصفِ جهان‌سوم بودن را از اندیشه خود بزدایند! فرصت خوبی است که چشم خود را بگشایند و باطنِ شریر غرب را ببینند!
 امید است امتِ اسلامی، چنان هزینه‌های توهین به پیامبر اکرم (ص) را برای غربیان بالا ببرند که دیگر دیارالبشری جرات چنین هتاکی‌هایی را به ذات مقدس پیامبر جلیل القدر اسلام را نداشته باشد.
 آیه «و رفعنا لک ذکرک» اراده الهی را می‌رساند و ان شاالله مشیت نافذ الهی باعث روسیاهی غرب خواهد شد، و نام نبی رحمت (ص) بیش از پیش در عالَم طنین انداز خواهد شد.
 
سیدصدراله عسکرپور
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی یاسوج

 
نام شما

آدرس ايميل شما

لطیف پور
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این یادداشت . انشااله در آینده ای نزدیک سرافرازی دین مبین اسلام و روسیاهی غرب بالاخص فرانسه و شخص رییس جمهور منحوسش را خواهیم دید.🙏🙏🙏
Bala
Russian Federation
رو سیاه کسی است که برای دیگران ارزوی روسیاهی می کند،حالا حالاها شرق باید دنبال غرب بدود
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1