کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

ریزش‌های ندای وحدت فرصتی طلایی برای دکتر محمد بهرامی

7 مهر 1399 ساعت 11:53

دکتر محمد بهرامی که تحصیلات و سواد مدیریتی، توانایی و تجربه کار تشکیلاتی و قدرت برقراری ارتباط و تعامل با تمام قشرها را دارد، باید از این فرصت برای تحقق اهداف سیاسی و اجتماعی خود استفاده نماید.


یکی از فعالین سیاسی شهرستان‌های بویراحمد و دنا که خود را از «هوادار سابق مهدی روشنفکر» معرفی کرده متن زیر را در فضای مجازی قرار داده و نوشته است؛
مهدی روشنفکر با وجود ضعف‌های فردی، با حداقل هزینه مالی، اما به پشتوانه آرای مردم رنج‌دیده، زجرکشیده، فراموش شده و خسته از جریان‌های سیاسی و سیاسیونِ چند دهه‌ی اخیر بویراحمد و دنا، پیروز انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شد. مهدی روشنفکر بعد از دوم اسفندماه ۹۸ با رفتاری عجیب و غیرقابل باور از برخی هواداران مظلوم، پرشور، فداکار، وفادار، توانمند و جان‌برکف خود فاصله گرفت و به کسانی نزدیک شد که برخی از آنان یا شاگرد و رشد یافته‌ی مکتب اصولگرایان سنتی بودند و یا تا هفته و هفته‌های آخر یار وفادار غلام‌محمد زارعی بودند! هنوز مشخص نیست مهدی روشنفکر چطور به شاگرد یا شاگردان اصولگرایان سنتی اعتماد کرد که در تمام سخنرانی‌های خود به عملکرد آنان انتقاد می‌کرد و آنها را بارها تهدید به افشاگری کرد! مشخص نیست چطور به برخی هواداران و نیروهای منتسب به زارعی اعتماد کرده است که در نهایت زارعی را تنها گذاشتند! اما چیزی که مشخص است نارضایتی و ریزش نامشهود برخی از بدنه جریان‌ساز و موج‌ساز مهدی روشنفکر بخاطر همین رفتار و رفتارها است. این بخش از بدنه مهدی روشنفکر از یک سو نگران هستند خدای ناکرده جریان ندای وحدت خاله خورزویی شود و شاگردان اصولگرایان سنتی با مشاوره‌های غلط و برمبنای حب و بغض‌های سیاسی سبب بدبینی، اختلاف، انشقاق و یا حتی فرصت‌سوزی و نخبه‌سوزی و پخمه‌پروری در جریان ندای وحدت شوند و از سوی دیگر نگران قدرت گرفتن افراد ناتوانی می‌باشند که با نردبان زارعی بالا رفتند، در آخر همان زارعی را هم تنها گذاشتند و اکنون در عین ناتوانی، توقع و ادعای مدیرکلی هم دارند و با شیطنت رسانه‌ای سعی در برجسته و مطرح کردن خود به عنوان گزینه‌های مدیرکلی و سایر رده‌های مدیریتی دارند.
هرچه هست اما این وضعیت فرصتی طلایی برای دکتر محمد بهرامی به عنوان رقیب اصلی مهدی روشنفکر در دور آینده است.
دکتر محمد بهرامی که تحصیلات و سواد مدیریتی، توانایی و تجربه کار تشکیلاتی و قدرت برقراری ارتباط و تعامل با تمام قشرها را دارد، باید از این فرصت برای تحقق اهداف سیاسی و اجتماعی خود استفاده نماید. دکتر محمد بهرامی باید این افراد ناراضی که عمدتاً افراد توانمندی می‌باشند را جذب کند و از تجارب، هوش و ایده‌های آنان استفاده نماید. اگر دکتر محمد بهرامی بتواند نیروی انسانی توانمند اما ناراضی جریان ندای وحدت را جذب نماید، به احتمال زیاد وی در دوره‌ی آتی بخت اول پیروزی خواهد بود و نماینده مردم شریف سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون خواهد شد.


کد مطلب: 426012

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/426012/ریزش-های-ندای-وحدت-فرصتی-طلایی-دکتر-محمد-بهرامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1