کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

خوش رقصی مدیران منتسب به زارعی و تاجگردون برای نمایندگان جدید

19 شهريور 1399 ساعت 23:00

این نوع مدیران و روسا آگاه باشند که؛ تصاویر تعرفه‌های رأی آنها در باشت و گچساران بنام غلامرضا تاجگردون و تصاویر ابلاغ‌های سفارشی و ملتمسانه آنها در ستاد شیخ حسن روحانی موجود است. آنان که به زارع، بزرگواری، هاشمی پور و تاجگردون، وفا نکردند، به روشنفکر و موحد، نیز وفا نخواهند کرد.


 فربد دادگر - این مطلب منطبق بر مستندات و واقعیت‌هایی هست که در صورت لزوم به افکار عمومی ارائه خواهد شد.
انتخابات مجلس دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به پایان رسید که چهره شاخص و پرقدرتی بنام غلامرضا تاجگردون در سرتیتر رسانه‌های کشوری قرار گرفت و برخی از مدیران و معاونان و حتی کارکنان معمولی دستگاههای اجرایی که عمدتاً از دیگر حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و یا بویراحمد بودند اول صب در ستاد اداره کل حاضری خود را اعلام می‌کردند و آفتاب طلوع نکرده روی پروژه‌های اجرایی باباکلان، دیل، امام زاده جعفر، پیچاب و ... چنان خود را نشان می‌دادند که به قول امروزی‌ها مخ نمایندگان جدید را بقاپند.
متاسفانه یک تصوری از فضای سیاسی استان افکار عمومی را مشمئز و ناراحت می‌کرد و این تصور این بود که غلامرضا تاجگردون انحصار طلبانه و طمع کارانه همه اعتبارات و مدیران را به حوزه خود می‌برد و بنوعی این تصور به ذهن همه خطور می‌کرد و منجر به انتقادات جدی به رئیس کمیسون برنامه و بودجه کشور می‌شد.
اما در تیر ماه ۱۳۹۹ که اعتبارنامه منتخب مردم گچساران و باشت در یک روند ناعادلانه‌ای رد شد، رفتار برخی از مدیران استانی نشان داد که مشکل از تاجگردون و یا موحد و یا هدایتخواه و یا روشنفکر نیست و نخواهد بود.
این نوع مدیران حتی گوشی‌های جدید در دست گرفتند و پیچ‌های اینیستاگرامی خود را کاملاً پالایش نمودند! و تصاویر سید موسی خادمی، تاجگردون، زارعی، عدل هاشمی پور، حسن روحانی، علی احمدی و .... را حذف و تصاویری از نمایندگان جدید، استاندار و معاونینش در فضای مجازی به نمایش گذاشتند. سفرهای شهرستانی از گچساران و باباکلان، پیچاب، امام زاده جعفر، باشت، بوستان جای خود را به قلعه رئیسی، چیتاب، دیشموک و بهمئی، چرام، تسی، لنده، موگرمون، لوداب، مارگون، پاتاوه و... داد.
اینجاست که می‌توان به روشنی دریافت که همه مشکل از نمایندگان قبلی و جدید نبوده و نیست بلکه از مدیران فرصت طلبی است که خود با رفتارهای غیراخلاقی، غیرقانونی و تملق آمیز منجر به ناراحتی و بدبینی مردم می‌شوند.
و سئوال اصلی اینجاست مگر این مدیران که در طول این چند سال اخیر این مناطق و این مشکلات حوزه‌های بویراحمد و یا دهدشت را - که اتفاقاً زادگاه شون بوده - نمی‌دیدند؟
 مگر کسی مانع آنها بود که به سایر مناطق هم رسیدگی کنند؟
 و ده‌ها سئوال دیگر اطلاعات و دریافتی‌ها حکایت از آن دارد که حجه الاسلام موحد و دکتر روشنفکر هیچ فشار و یا توصیه‌ای برای عزل مدیران شهرستانی و معاونین ادارات کل به نفع خود ندارند، بلکه این همان مدیران و روسای هستند که برای تملق و جاه طلبی خوش رقصی نموده و نیروهای شهرستانی و معاونین و مدیران زیر مجموعه را به نفع نمایندگان جدید تغییر می‌دهند تا شاید چند صباحی بیشتر در قدرت باقی بمانند.
و بد عهدی و پیمان شکنی و بی اخلاقی چنان عادی شده است که تبدیل به هنجار گردیده و اینجاست که نماینده عالی دولت باید نظارت بیشتر داشته و مانع از این همه بی‌اخلاقی‌های سیاسی در ساختار اجرایی، آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، زیربنایی و ... استان کهگیلویه و بویراحمد گردد.
این نوع مدیران و روسا آگاه باشند که؛ تصاویر تعرفه‌های رأی آنها در باشت و گچساران بنام غلامرضا تاجگردون و تصاویر ابلاغ‌های سفارشی و ملتمسانه آنها در ستاد شیخ حسن روحانی موجود است.
آنان که به زارع، بزرگواری، هاشمی پور و تاجگردون، وفا نکردند، به روشنفکر و موحد، نیز وفا نخواهند کرد.


کد مطلب: 425384

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/425384/خوش-رقصی-مدیران-منتسب-زارعی-تاجگردون-نمایندگان-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1