کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهرام پارسا فعال اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی نوشت

جناب استاندار در بهزیستی استان و شهرستان های ما چه می گذرد؟

19 شهريور 1399 ساعت 9:48

با توجه به تمدید سال مالی در ادارات و نهادها در دو مرحله و مهلت های زیادی که داده شد متاسفانه بالاتر از ۶۰۰ میلیون از بودجه جاری بهزیستی که می توانست صرف امور بهداشتی و آموزشی و رفاهی و معلولین بشود با ناکارآمدی مسئولین بهزیستی استان و شهرستانها به خزانه برگشت داده شد و آیا در این وضعيت سزاست؟و این چه می‌تواند باشد جز ناکارآمدی مدیران .


بهرام پارسا از فعالین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در مطلبی نوشت: جناب استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جناب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالیکه نزدیک به شش ماه است که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم و استان ماوضعیت چندان مناسبی ندارد و این استان  نزدیک به ۱۸ هزار معلول دارد. معلولانی که با این وضعیت کرونایی توان خرید نان شب خود را ندارند. معلولانی که با این وضعیت بد اقتصادی و این وضعیت کرونایی هشت آنها گرو نه انهاست. جناب استاندار معلولین ضایعه نخاعی رو می‌شناسم که در بدترین شرایط و در این وضعیت بد اقتصادی و کرونایی از خرید پوشک خود وا مانده‌اند. معلولین را می‌شناسم که در بدترین شرایط در اتاق‌های تنگ و تاریک که از نظر بهداشتی و فیزیکی و نور در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کنند. جناب استاندار کهگیلویه و بویراحمد تعداد زیادی معلول هستند که بر اثر نداری و فقر در استان ما قید ازدواج را زدند و بعضی از آنها به همین دلایل از تحصیل بازمانده‌اند. جناب استاندار آیا مسئولین بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های  تابعه، نیروهای بسیج و سپاه و نیروهای مردمی را نمی‌بینند و ندیده‌اند که بساط همدلی و سفره مهربانی را راه انداخته‌اند تا در این شرایط بد اقتصادی و کرونایی به یاری همدیگر بشتابند جناب استاندار در بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های ما چه می‌گذرد؛ جناب استاندار  هدف از عرایض بالا این بود که با توجه به تمدید سال مالی در ادارات و نهادها در دو مرحله و مهلت‌های زیادی که داده شد متاسفانه بالاتر از ۶۰۰ میلیون از بودجه جاری بهزیستی که می‌توانست صرف امور بهداشتی و آموزشی و رفاهی و معلولین بشود با ناکارآمدی مسئولین بهزیستی استان و شهرستانها به خزانه برگشت داده شد  و آیا در این وضعیت سزاست؟ و این چه می‌تواند باشد جز ناکارآمدی مدیران. به عنوان یک شهروند معلول از شما تمنا می‌کنم که تمام تلاش خود را برای برگشت این پول از خزانه به بهزیستی و هزینه کرد آن در امور معلولین با نظارت خودتان بنمایید.
جناب استاندار در مورد مرکز سالمندان سروک و مبتلا شدن همه سالمندان به ویروس و کرونا شنیده‌اید و شما دلیل این در چه میدانید جز در اینکه مدیران بهزیستی استان دلسوز وکاربلد و پای کارنیستند. در اینکه بهزیستی استان و شهرستان‌ها نیاز به نیروهای جهادی و کاربلد و دلسوز دارد شکی نیست و این همت شما را می‌طلبد.


کد مطلب: 425345

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/425345/جناب-استاندار-بهزیستی-استان-شهرستان-های-می-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1