کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

نقدی بر منتقدان جمالی و کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد

7 شهريور 1399 ساعت 16:59

چرا عده‌ای از شماها در همین دولت زمانی احمدی بر صندلی قدرت تکیه داد اطراف ایشان را دیوار کشیدید و از ورود نخبگان به استانداری جلوگیری کردید و استانداری را فقط مختص به خود و اطرافیانتان می‌دانستید و برایش کف می‌زدید و باعث شدید خیلی از همفکران شماها حتی دیده نشوند واین موضع شما، حتی باعث اختلاف بین خودتان گردید.


بنظرم رسید که مناسب‌ترین و سزاوارترین عمل منطبق با اهداف امام حسین (ع) وفلسفه‌ی برپایی و استمراردهه محرم
(بجای ترویج انحرافات کاسبکارانه ومداحی های مخلوط ومشحون از حسن وقبح، خلوص وریا، تدبیر وتزویر، هنجار وناهنجار، راست ودروغ، معروف ومنکر، تحریف وتغییر که در بسیاری از آنهامقصودنهایی، آب ونان وجا و..... است)
امر به معروف وترویج وتحسین خوبی‌ها ونهی از منکر و تقبیح زشتی‌ها وناهنجاری ها باشد
بنا براین نقد منصفانه‌ی سوء استفاده و عوام فریبی جمعی از مدعیان پیروی از سرور آزادگان اعم از اصلاح طلبان کاسب، اصول گرایان‌ موج‌سوار ...، ناسیونالیست‌های ناشی، لائیک‌های جو گیرو و... از آب گل آلود برای صید ماهی مقصود، عبارتی مقطوع ِ از سخنان مقامی مسئول در جلسه‌ای مبسوط، را بر خود مفروض دانستم.
 تا شاید خلق بدانند در پشت پرده‌ی {فریادهای نوع دوستی ودفاع از مردم عزیز، گرامی، غیور وشریف دیشموک، توسط بانیان، عاملان، حامیان و ساکتانِ در برابر ظلم، تبیعض، تحقیر، توهین، تضعیف وتجاوز مسئولین، مدیران سیاسیون، احزاب، جناح ها (و پادوهای سفارش بگیر و کوتوله‌ی امروزشان) در چهل سال گذشته بویژه دهه شصت به حقوق شهروندی و آزادی‌های مشروع و قانونی مردم شرافتمند این منطقه بلکه کل استان و ایران}
فقط و فقط کاسبی دیگری از نوع حب و بغض و داد و ستدی شخصی، جناحی، خانوادگی و نهایتاً باندی نهفته، است ودعوایی است زرگری به اسم مردم بزرگوار دیشموک و به کام اپورتونیست‌های هواشناس و ماهر در تشخیص جهت وزش باد، که اگر ذره‌ای دغدغه‌ی مردم داشتند دراین چهل سال ضمن اجتناب از شراکت وحمایت از این همه اجحاف صدای اعتراضی از انها به گوش می‌رسید و ثبت می‌شد. این روزها شبکه‌های اجتماعی مکانی شده است برای عقده گشایی پادوها وکوته له‌های سیاسی، که ناجوانمردانه به مدیریت عالی وراهبردی، دولت در استان بویژه معاون محترم سیاسی وامنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، حمله می‌کنند.
به عنوان شهروندی از دیار برف، آب، آفتاب. وظیفه خودم دانستم دراین روزهای عاشورایی از مهندس احد جمالی مردی که همچون دنای سربلند استوار است دفاع کنم.
 امروز به غیر از پادوها، مدعیانی، نیزه به سمت احد جمالی (ودر واقع به مدیریت راهبردی وعالی استان) پرتاب می‌کنند که رزومه سیاسی، اجرایی، اجتماعی وفرهنگی، آن‌ها در لابه لای رزومه اجرایی اصلاح طلبی احد جمالی گم می‌شود.
وشاید کل فعالیت سیاسی آنها حضور در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً گروهای واتساپی باشد.
البته شاید نسبت به رزومه این مرد خوشنام اصلاح طلب بی اطلاع باشند.
زمانی که احد جمالی مرد خوشنام اصلاح طلب رئیس حزب اصلاح طلب اعتماد ملی استان پهناور فارس بود.
زمانی که احد جمالی به عنوان رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس بود.
زمانی که احد جمالی حتی زمان اشتغال در مدیریت‌های اجرایی در فارس، تهران، غرب کشور، قم و.... به عنوان یک اصلاح طلب شناسنامه دارد بین سیاسیون و مسئولین عالی رتبه، شناخته شده بود.
منتقدان ایشان کجا بودند؟
در کدام اردوگاه برای خوشایند پایمال کنندگان حقوق اساسی مردم به تملق مشغول بودند؟
آیا رزومه اصلاح طلبی دارند؟
آیا سابقه‌ای در دفاع از حقوق حقه‌ی پایمال شده همشهریان دارند؟ اگر تصادفاً کسی از این کاسبان در جایی همچون سابقه‌ای دارد لطفاً برای التیامِ ودلجویی، کسانی که ازاین همه فرصت طلبی کاسبکارانه به ستوه آمده‌اند از آن رونمایی کنندکه بسیاری مشتاقند و منتظر.
 کاش کمی در گفتار و نوشتارشان انصاف را رعایت می‌کردند. حداقل سابقه این مرد راهبردها در استان کهگیلویه وبویراحمد برهمگان آشکار است. کارنامه مثبت ایشان و جناب کلانتری همانند اسماعیل دوستی‌ها در ذهن این مردم ماندگار خواهد شد.
متاسفانه امروز مردم دیشموک‌ را بهانه قرار داداند و از آن‌ها به عنوان یک ابزار برای‌حمله به مدیریت عالی استان و مردان راهبردی آن استفاده می‌کنند.
اگر بخواهیم دریک نگاه کلی به مقایسه تیم‌های مدیریتی استانداری بپردازیم تیم دکتر کلانتری و دوستی موفق‌ترین تیمی بوده‌اند که براین صندلی تکیه داده‌اند.
منتقدانی که امروز حرمت قلم را شکسته‌اید. کجا بودید زمانی که قوام نوذری تپه استانداری (قلب طبیعت) را نشانه گرفت و دست به تخریب این تپه طبیعی زد، چرا نه تنها جلوی ایشان گرفته نشد بلکه جز اندک بزرگوارانی از جنس مردم و همراه مردم مثل دکتر علی مندنی پور صدای اعتراضی از فریادگران امروز شنیده نشد در حالی که در تمام دنیای مدرن، بودن چنبن تپه‌ای طبیعی در هر شهری و حتی تلاش برای درست کردن مصنوعی آن، آرزوی هر مسئول دلسوز و آینده نگری است، چرا ان موقع سکوت کردید؟
 چرا عده‌ای از شماها در همین دولت زمانی احمدی بر صندلی قدرت تکیه داد اطراف ایشان را دیوار کشیدید و از ورود نخبگان به استانداری جلوگیری کردید و استانداری را فقط مختص به خود و اطرافیانتان می‌دانستید و برایش کف می‌زدید و باعث شدید خیلی از همفکران شماها حتی دیده نشوند واین موضع شما، حتی باعث اختلاف بین خودتان گردید.
چرا زمانی که موسی خادمی استاندار مردمی براین صندلی تکیه داد با شعار اصلاح طلبی دنبال ارتقا قومیت‌ها وبدون کوچک‌ترین نگاه به شایسته سالاری وبیکاری جوانان لایق، متخصص، اصلاح طلبِ هزینه پرداز ودرعین حال بیکار شرمنده‌ی خانواده، سرمست ومشغول رایزنی به کار گیری خود، بستگان نسبی وسببی، ودر آخر دوستان محفلی و باندی خویش حتی بازنشستگانشان بودید ونقش قومیت‌ها ومنفعت طلبی شخصی وخانوادگی وباندی را در سطوح مدیریتی چنان پررنگ نمودید. که مردم احساس می‌کردند مدیریت استان مختص طایفه‌ای خاص و گروه بسیار اندک چندنفره‌ی قیم مآبانه شماست.
چرا زمانی که کیسه دولت پرازدلارهای نفتی بود عملکرد حسین صابری را نقد نکردید؟؟
مردم ما حافظه خوبی دارند زمانی که نیکزاد ناکارامد تنها به واسطه برادرش به صندلی استانداری تکیه داد حتی یک بار کارنامه منفی ایشان را فریاد نزدید. و همگی در خواب بودید. چرا زمانی که سید باقر موسوی جهان آباد مرد تمام نشدنی، و تکرار نشدنی سیاست نشان داد که وکیل الدوله نیست و برای دفاع از حق موکلان خود در مقابل دو رئیس دولت وقت شجاعانه ایستاد و از حق این مردم دفاع کرد. شماها سکوت کردید. و مدیران وقت ومدعیان قیمومیت اصلاح طلبان استان وفریادگران کاسبکار امروز، آن روزها، برای حفظ صندلی خود تکیه گاه شورانگیز شدند. و بدون توجه به توهین وتحقیرهای استاندار وقت به مردم استان بویژه شهرستان بویراحمد اطراف شورانگیز را حلقه زدید انهم بدون رضایت قلبی وبر خلاف میلتان صرفاً برای حفظ صندلی مدیریت
(آقای شور انگیز در همان ایام هم خود وهم کارمند جزء مسئول دفترش علاوه بردشمنی با نماینده‌ی بحق مردم با به کار بردن الفاظی مانند شهر سنگ وچماق به تحقیر مردم بویژه مدیران وسیاسیون همسوی باخود می‌پرداختند وبه غیر از سید باقر موسوی احدی از شماها حتی جرئت گله گذاری نزد او را هم نداشتید.)
مردم دنا مردمی هستند که همیشه دنبال توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند. مردمی بوده‌اند که از قدیم الایام نگاهشان به پیشرفت و آبادانی بوده است. امروز مرد راهبردها را باور دارند. و برای توسعه استان از تیم موفق جناب کلانتری حمایت قاطع خواهند کرد.

-------------------------------------
امیر همایون سی سختی
 


کد مطلب: 424904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/424904/نقدی-منتقدان-جمالی-کلانتری-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1