تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۲۴۷۶۵
یادداشت ارسالی:

رابطه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌ها / عدم حضور نمایندگان استان در رسانه‌های ملی

۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
رابطه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌ها / عدم حضور نمایندگان استان در رسانه‌های ملی
کبنا ؛به گواه آمار بعد از گذشت نزدیک به ۳ ماه از عمر مجلس یازدهم دو نماینده استان کمترین حضور در رسانه‌های ملی را داشته‌اند. این دو قبل از انتخابات از تیم‌های رسانه‌ای فعالی برخوردار بودند و تشکیلات رسانه‌ای‌شان نقش مهمی در موفقیت آنها بازی کرد. بعد از انتخابات این تیم‌های رسانه‌ای همچنان فعال هستند و با کوچکترین اتفاق و صحبتی توسط نماینده مورد حمایتشان شروع به انعکاس و بازتاب آن می‌کنند. اما این انعکاس و بازتاب در سطح محدود استان‌می باشد و کمتر موردی بوده است که حرکت و یا صحبتی از سوی این دو نماینده در رسانه‌های کشوری و بویژه رسانه ملی بازتاب داشته باشد.
موحد و روشنفکر به مانند همه سیاسیون کشور بر احترام و رابطه متقابل با رسانه‌ها تاکید دارند و خود را آماده شنیدن انتقادات می‌دانند اما برخی نزدیکان رسانه‌ای آنها با کوچکترین‌نقدی شروع به حمله و سعی در نشنیدن صدای مخالفان دارند. این رفتار را البته ما به پای نمایندگان نمی‌نویسیم.
 هر دو نماینده در پیام‌هایی روز خبرنگار را تبریک‌گفتند و در هفته قبل موحد یک نشست خبری با خبرنگاران حوزه انتخابیه خود برگزار کرد که در پایان آن نشست از خبرنگاران تجلیل شد. در مورد روشنفکر تاکنون هیچ خبری از برگزاری نشستی به مناسبت روز خبرنگار از سوی دفتر وی دیده نمی‌شود در حالی که در طول سال‌های گذشته مراسم روز خبرنگار هر ساله توسط نماینده این حوزه انتخابیه برگزار می‌شد. ممکن است دفتر روشنفکر بیماری کرونا را بهانه قرار دهند ولی واقعیت آن است که چنین بهانه‌ای قابل پذیرش نیست چرا که روشنفکر در طی این‌مدت مدام در اجتماعات شلوغ حاضر شده است و یک نشست خبری نیز محدود و قابل کنترل مطابق پروتکل‌های پزشکی است.
انتقاد دیگری که بیشتر به روشنفکر وارد است آن است که اخبار و گزارشات مربوط به وی صرفاً از طریق یکی دو رسانه محدود ابتدا به بیرون درج‌می کند و برای دسترسی به وی امکان برابر برای همه رسانه‌ها وجود ندارد که این موضوع یک ضعف بزرگ است و دفتر وی باید به صورت یکسان و همزمان سایر رسانه‌ها را در جریان فعالیت‌های نماینده مردم قرار دهد.
نکته مهم‌تر غیبت محسوس دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در رسانه‌های ملی است که در ابتدای مطلب اشاره شد. برخی اخبار این دو نماینده تاکنون از سطح سایت‌های استانی و صفحه استانی خبرگزاری‌های کشوری فراتر نرفته است که این موضوع نیازمند کار و اظهارات کارشناسی بیشتری است.
دنیای امروز دنیای رسانه است و دو نماینده محترم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نیز نشان داده‌اند، قدر و منزلت رسانه در مسیر موفقیت خود بخوبی می‌دانند اما این‌نکته نیز باید مدنظر قرار گیرد که موفقیت ملی آنها و کمک به توسعه و رشد حوزه‌های انتخابیه‌شان در گرو ارتباط با رسانه‌های ملی و حضور در این رسانه‌ها در کنار فعالیت بیشتر در مجلس و نطق‌ها و اعتراضات اثرگذار از طریق تریبون مجلس می‌باشد.
---------------------------------------
رضا جسن پور
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بعد از تاجگردون خواب رسانه ملی رو می بینیم
Iran, Islamic Republic of
اقای موحد قطعا مسلط هستن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی بی خود تر از این متن نبود برن بگن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آخه عزیزم در رسانه ملی بروند چه بگویند چه در چنته دارند که از آنها در سطح ملی دعوت به عمل آید
ح ح
Iran, Islamic Republic of
عزیز که در رسانه روستایی میخوان صحبت کنن . چه برسه به رسانه ملی.
توقع زیادی دارید دیگه
آخه از چی صحبت کنن
ایشون هنوز با مدیران و مسئولین استانی نمیتونه جلسه بزاره چه برسه بخواد اون بالا کاری کنه...
فقط همین رو بیان کنم که این 4 سال هم گچساران و هم بویراحمد و دنا و مارگون بی نماینده هستن
رضا
Iran, Islamic Republic of
اب رو بریز اونجایی که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
چه کاری ازتون بر میاد.. ج نقد این حرف زشت نیست قطعا ج مردم بویراحمد سری بعد به شما کوبنده خواهد بود
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
موحد حرفی برا گفتن نداره ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1