کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

بازگشت عزت به کهگیلویه بزرگ از رویا تا واقعیت

31 مرداد 1399 ساعت 12:24

درحوزه کهگیلویه بزرگ با توجه به روحیه مردمی و بدون تکلفش از او به عنوان آقا و سید اسم می‌برند وپس از درگذشت آمیراحمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه امروز این لقب زیبنده شخص موحد است.


در روزگار سیاسی ما با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی جریانهای فکری متفاوت و اندیشه‌های مختلفی بروز پیدا کردند، ازجمله چپ، راست، اصلاح طلب، اصولگرا و... اما در کهگیلویه بزرگ علیرغم وجود سلیقه‌های سیاسی متفاوت آنکس که همواره مورد حمایت قاطع مردم بود، کسی نبود، جز سید محمد موحد. که سابقه ۲۰ سال نمایندگی وی موید اعتماد مردم کهگیلویه بزرگ به وی می‌باشد. بعد از ۸ سال دوری ازنمایندگی مجلس و یک دوره نمایندگی شهرستان بهبهان توانست مجدداً بعنوان نماینده کهگیلویه بزرگ راهی بهارستان شود. اتفاق یا بهتر بگویم پدیده نادری که شاید آفریدنش برای شخص دیگری به این زودی امکان پذیرنباشد. اما این رؤیا به واقعیت رسید. و آقای موحد به عنوان قافله سالار سازندگی کهگیلویه بدون شک امروز نام سردارسازندگی کهگیلویه رابا خود به همراه دارد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000424/nf00424640-2.jpg
چرا که ایشان قطارسازندگی کهگیلویه را ازسه دهه پیش روی ریل قرارداد. و برهیچکس پوشیده نیست، که نام موحد عجین با پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ این حوزه است. و این روحیه خدمتگزاری آنچنان تداوم پیدا کرد که از ایشان بعنوان نماینده خطه جنوب یاد می‌کنند. و درحوزه کهگیلویه بزرگ با توجه به روحیه مردمی و بدون تکلفش از او به عنوان آقا و سید اسم می‌برند وپس از درگذشت آمیراحمد تقوی پدر معنوی کهگیلویه امروز این لقب زیبنده شخص موحد است. و با فعالیت‌ها وخدماتی که درهمین چندماه اول نمایندگی دراین شرایط سخت انجام داده، بارقه امید را به کهگیلویه بزرگ نوید می‌دهد، وآن اینکه بله بازگشت عزت رؤیایی بود که به واقعیت پیوست. در اینجا لازم می‌دانم چند نمونه از خدمات ایشان که موید این نوشته است. را به اختصار بیاورم:
۱-آیین کلنگ زنی بیمارستان ۳۳ تخت خوابی لنده.
۲-تذکربه وزیر راه به دلیل کم کاری باهدف برون رفت کهگیلویه بزرگ ازبحران بن بست.
 ۳-دیدار با وزیر کشاورزی و بیان ظرفیت‌های موجود کهگیلویه بزرگ.
۴-دیدار با معاونت وزیرکشور جناب آقای جمالی و پیگیری امور راهداری وحمل و نقل.
۵-کلنگ زنی مسیر ۱۳ کیلومتری ممبی و رود تلخ بهمیی.
---------------------------------------------------
 غلامعلی احمدی فرهنگی و مدرس دانشگاه
 


کد مطلب: 424640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/424640/بازگشت-عزت-کهگیلویه-بزرگ-رویا-واقعیت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1