کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

مدیرکلی که هرگز تکرار نخواهد شد...

26 مرداد 1399 ساعت 1:46

حاج زارع پور هیچگاه دیگر در چرخه‌ی نظام تعلیم و تربیت استان کهگیلویه و بویراحمد تکرار نخواهد شد و مانند او مدیرکلی در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد آمد.


متن ارسالی: متاسفانه در روزهای اخیر برخی افراد معلوم الحال تحت نامهایی جعلی و قلابی با عناوینی همچون: نامه جمعی از فرهنگیان یا نامه‌ی اعتراضی جمعی از فرهنگیان به استاندار کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و رسانه‌ای استان در پی مسموم و متشنج نمودن فضای فرهنگی و آموزشی و تحریک برخی فرهنگیان فرهیخته و محترم با کلید واژه‌ی: حمله به مدیرکل ارزشی، خدوم، اخلاق مدار وپرتلاش وشایسته‌ی آموزش وپرورش استان هستند و می‌خواهند با عناوینی جعلی فضا را متشنج و بحرانی جلوه داده و فرهنگیان ودانش آموزان واولیای محترم وبه طور کلی نظام تعلیم وتربیت استان را دراین فصل وموقعیت خطیر تحریک ودرگیرنمایندوبحرانی جلوه دهند ودروقت مقتضی از آب گل آلودی که به وجود آورده‌اند، ماهی مقصود و اغراض خاص خود را صید نمایند...
اما؛ زهی خیال باطل...
همه‌ی جامعه‌ی تعلیم و تربیت استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه فرهنگیان محترم و افراد منصف استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان دارند و معترفند که «حاج زارع پور» مدیرکل ارزشمند و شایسته آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، موفق‌ترین مدیرکل تاریخ آموزش وپرورش در تمامی ابعاد با وجود همه‌ی مشکلاتی که در این سال‌ها کشور و به تبع آن وزارت متبوع با آن مواجه بوده می‌باشد. انسانی متواضع، اخلاق محور، خستگی ناپذیر وپرتلاش وصالح وخداترس و...دراین هفت سال خدمتگذار واقعی وراستین جامعه‌ی فرهنگی و آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و در خیلی از شاخص‌های ملی آموزش وپرورش را به حد اعلا و برتر خود در کشور رسانده است و مهمتر از همه آرامش را درفضای سیاست زده‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد حاکم نموده و آموزش و پرورش بدون کمترین حاشیه‌ای علیرغم مشکلاتی که امروز کشور در بحث کرونا با آن مواجه است به سرمنزل پیشرفت و توسعه رهنمون و هدایت نموده است.
منفعت طلبان و برخی حسودان نامحرم بدانند که نمی‌توانند با برخی عنوان‌های جعلی وواژه های دهن پرکن وپوچ، خدشه وخللی به این شخصیت بزرگ و مجموعه‌ی تحت مدیریت ایشان وارد نمایند وخود واهداف واقعی خود را پشت برخی افراد و نام‌ها پنهان نمایند... بدانند خورشید همیشه پشت ابرها پنهان نمی‌ماند وچهره‌ی منفعت طلبان وریاکاران به زودی آشکار خواهد شد... حاج زارع پور هیچگاه دیگر در چرخه‌ی نظام تعلیم و تربیت استان کهگیلویه و بویراحمد تکرار نخواهد شد و مانند او مدیرکلی در تاریخ آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهد آمد. بهتر است قدر شایستگان و نخبگان جامعه و استان خود را بدانیم و چرخ پیشرفت و توسعه نظام تعلیم وتربیت استان کهگیلویه و بویراحمد را متوقف ننماییم... ان شاء الله.
والسلام علی من اتبع الهدی.
 --------------------------
داریوش کرمی
--------------------------
 
 
 
 
 


کد مطلب: 424425

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/424425/مدیرکلی-هرگز-تکرار-نخواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1