کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

واکنش یک فرزند شهید به بیانیه‌ی دفاعیه‌ی بزرگواری از تاجگردون / شهدا را برای منافع افراد هزینه نکنید!

21 تير 1399 ساعت 9:23

در پاسخ به منتقدان، دفاع از تاجگردون را یک دغدغه منطقه‌ای و استانی نامیدید!! شما را چه شده است که لباس پیغمبر (ص) را می‌پوشید و همراه شهید حاج قاسم در فراسوی مرزهای کشوری، عکس یادگاری می‌گیرید، ولی برخلاف نص صریح قرآن و سنت پیامبر که در پاسخ مخالفین حضرت سلمان فارسی فرمود «سلمان منا اهل البیت»، دفاع از کسی که بر اساس قانون جمهوری اسلامی و در زمان زعامت ولی فقیه، اعتبارنامه‌اش رد می‌شود، به جای دغدغه‌ی دینی و اسلامی و اجرای عدالت علوی، از دغدغه‌های محلی و منطقه‌ای دم می‌زنید؟!


 بعد از دفاع با وجدان بیدار حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه از غلامرضا تاجگردون[کلیک کنید]، یکی از مخاطبان پایگاه خبری کبنانیوز به مطالب «بزرگواری» واکنش نشان داد و نوشت: «در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، اسامی افراد دیندار و مدعی ولایتمداری و حتی جانباز و رزمنده را شنیدیم و دیدیم که به خاطر غلبه احساس «خود امام پنداری»، از صراط مستقیم خارج شدند و از قطار اسلام و انقلاب پیاده شدند.»
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حاج آقای بزرگواری! سلام علیکم؛
 چون در بیانیه‌های دفاعی خود از تاجگردون در سنوات اخیر، بارها به خون برادران شهیدتان اشاره کردید، به عنوان یک فرزند شهید، ناگزیر به پاسخگویی شدم!
 حاج آقای بزرگواری! نمی‌دانیم قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دم خروس را!
- در بیانیه‌ی واکنش به رد اعتبارنامه تاجگردون، فرصت را غنیمت شمرده و به افتخارات خود در حمله و شعار علیه سران فتنه و افشای مفاسد فرزندان مرحوم هاشمی و حمله به دولت روحانی اشاره نمودید، در حالی که تاجگردون مورد حمایت شما، خود از حامیان فتنه و دولت روحانی بوده و حاضر بود با روحانی به جهنم برود، ولی با همفکران شما به بهشت نرود! و خود ایشان به اتهام عضویت و هدایت شبکه گسترده فساد، از حضور در مجلس انقلابی منع شد!
 آیا فساد برای فرزند هاشمی مذموم است و برای امثال تاجگردون مباح؟!
- به گونه‌ای از کمک تاجگردون به خط مقاومت و نیروهای مسلح گفتی که هرکس نداند، فکر می‌کند که ایشان زمین‌های کشاورزی امامزاده جعفر را به ثمن بخس فروخته و خرج نظام اسلامی کرده است!!! در صورتی که به قول آقای توکلی، این گونه اقدامات، توزیع رانت و کسب محبوبیت با سوء استفاده از بیت المال بوده نه صدقه دادن به جبهه مقاومت!!!
 - به خون برادران شهیدتان اشاره کرده‌اید!
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423028-b.jpg

 آیا شهدای ما و شما و همه ایران اسلامی، جان خود را فدا کردند تا هر کس در هر موقعیتی قرار می‌گیرد فارغ از حق و باطل و حلال و حرام و بدون رعایت قوانین و مقررات و اولویت بندی‌ها، به هر شکلی که دوست دارد، بیت المال را برای منافع شخصی، گروهی و منطقه‌ای هزینه کند و امثال شما به چنین افرادی افتخار کنند؟!
 آیا شما تفاوت تخصیص صفر درصدی و هشت درصدی و ۱۲۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های سد تنگ سرخ، آبرسانی به لیکک و امامزاده جعفر را نمی‌دانی؟! آیا شما که ۸ سال در کمیسیون غیرمرتبط «آب و کشاورزی» مجلس حضور داشتی و بیش از پنج سال دنبال اخذ مجوز ماده ۲۱۵ برای اجرای طرح آبرسانی به چهار شهر بودی، می‌دانستی که تاجگردون، بدون اخذ این مجوزها، فقط در بخش آب، ۷ پروژه را در قانون بودجه گنجانده و شما دنبال نخود سیاه بودی و به ریشتان می‌خندید؟! یا اینها را عین عدالت و ثواب و نشان زرنگی ایشان میدانی و قابل تقدیر؟!!
آیا میدانید که صدها فرزند و برادر و خواهر شهدا و جانباز و ایثارگر، در دستگاههای اجرایی و اداری استان در حال خدمت بوده و بعضاً بازنشسته شدند، ولی به خاطر اینکه عزت نفس داشته و پاچه خواری نمی‌کردند، تاجگردون و مدیران دست نشانده و حلقه به گوش ایشان، حتی فرصت خدمتگزاری در سطوح پایین مدیریتی به آنها ندادند؟! ولی ایشان در ۲۴ سالگی و با رانت بهرام تاجگردون، بدون یک روز سابقه کار، مدیرکل می‌شود و ۳۱ سال در مسئولیتهای مختلف می‌ماند و نام و نان برای خود و همفکرانش کسب می‌کند و به ریش انقلابیون می‌خندد؟! شما باید از مظلومان دفاع کنی یا از ایشان؟! نکند می‌خواهی بگویی که برخی شهدا «شهیدتر» بودند یا برخی‌ها به تعبیر دوستان تاجگردون، ژن خوب دارند و باید همیشه مدیر و ارباب باشند و بقیه رعیت؟!
 آیا آرمان‌های شهدایمان این بود؟!
(تصاویر) غلامرضا تاچگردون مجلس را ترک کرد
خروج تاجگردون از مجلس

 آیا سایر نیروهای ایثارگر و ارزشی جریان انقلابی در گچساران، از جمله سید قدرت حسینی، آقایان جعفری و خورشیدی و..... (رقبای تاجگردون)، برادر شهید، برادر جانباز، برادر آزاده و خود جانباز و رزمنده نمی‌باشند، که یکبار هم آنان را برای رضای خدا، همچون تاجگردون، با این حمایت‌ها بنوازی؟!! نکند خیلی زود، از تصمیم درست عدم کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس که قابل تقدیر بود، پشیمان شدی و قصد داری از فرمول و قاعده‌ی رحم اجاره‌ای اصولگرایان و به کام اصلاح طلبان، استفاده کنی و در انتخابات میان‌دوره‌ای گچساران شرکت کرده و همچون امثال روحانی و مرحوم هاشمی و مطهری و لاریجانی، به هر قیمتی که شده از آراء اصلاح‌طلبان جهت ورود دوباره به مجلس استفاده کنی؟!! که باید گفت «زهی خیال باطل!!!»
 - بعد از انتقاد برخی نیروهای انقلابی نسبت به موضع‌گیری‌هایتان، مثل آقای روحانی، منتقدین را که سالها برای اخذ رأی آنها، التماسشان می‌کردی، با الفاظی همچون «افراد از پشت کوه آمده، سوزاندن ایمان نداشته، و اف بر شما» نواختید و به نظر می‌رسد که اگر انتقادات به شما ادامه یابد، ممکن است به فحش خواهر و مادر از طرف شما هم منجر شود!! حاج آقا! «این تذهبون»
 چرا فکر می‌کنید که بهتر از همه می دانید و می‌فهمید؟! چه کسی را قبول داری تا موضع گیری‌های شما را با ایشان مقایسه کنیم؟!
 گفته‌اید که بالایی‌ها، از.... به پایین به هم وصل‌اند (که این ادبیات، دون شأن روحانیت و اخلاق اسلامی در انظار عمومی است)، یعنی عناوین ساختگی چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا، الکی و برای مشغول کردن مردم است و پشت پرده، منافع مشترک سببی و نسبی دارند!!! آیا حق داریم که بدانیم شما و تاج‌گردون، چه منافع مشترک و اتصالی دارید که با وجود تضاد سیاسی و فکری، حاضری در دفاع از ایشان، به همه نیروهای جریان انقلابی حمله ور شوی و با القاب و الفاظ تخریبی و تحقیرآمیز بر آنان بتازی؟!! نکند وامدار کمک‌هایشان از بیت‌المال باشید!!
- خطاب به تاجگردون، گفته‌اید که از اول انقلاب تا کنون هیچ نماینده‌ای به اندازه شما به مردم گچساران و باشت خدمت نکرده!! آیا می‌توانید شاخص‌هایی که شما را به این اظهار نظر قطعی رسانده، برای اقناع افکار عمومی بیان کنید تا کارشناسان اجرایی بخش‌های مختلف بررسی و اظهار نظر کنند؟ هرچند شما و تاجگردون به گونه‌ای خود را علامه دهر می‌دانید که فکر می‌کنید علاوه بر قانونگذاری، در تمام زمینه‌های اجرایی اعم از آب، برق، گاز، نفت، بهداشت، آموزش، فرهنگ، صنعت، معدن، تجارت، سیاست و اخلاق و غیره بیشتر از همه کارشناسید و می دانید و می‌فهمید!! و این، دقیقاً نقطه انحراف انسانهاست!!! حداقل در بخش آب، ما می‌دانیم که طرح‌های قبل از تاجگردون، ده‌ها برابر اقتصادی‌تر و مفیدتر برای کشور و گچساران و باشت بودند و قابلیت اثبات دارد و آیندگان خواهند دید که طرحهای جدید، جز خسارت و خیانت، ثمری نخواهند داشت!!!
- در پاسخ به منتقدان، دفاع از تاجگردون را یک دغدغه منطقه‌ای و استانی نامیدید!! شما را چه شده است که لباس پیغمبر (ص) را می‌پوشید و همراه شهید حاج قاسم در فراسوی مرزهای کشوری، عکس یادگاری می‌گیرید، ولی برخلاف نص صریح قرآن و سنت پیامبر که در پاسخ مخالفین حضرت سلمان فارسی فرمود «سلمان منا اهل البیت»، دفاع از کسی که بر اساس قانون جمهوری اسلامی و در زمان زعامت ولی فقیه، اعتبارنامه‌اش رد می‌شود، به جای دغدغه‌ی دینی و اسلامی و اجرای عدالت علوی، از دغدغه‌های محلی و منطقه‌ای دم می‌زنید؟! آیا حاج قاسم نمی‌توانست خود را محدود به دغدغه‌های محلی کند و به نان و نوایی برسد؟! منتها از ولی فقیه خود آموخت که باید جان را کف دست گرفته و در مبارزه با شیاطین انس و جن فدا نماید، تا امثال ما و شما، لاک نگاه جزیره‌ای منفعت طلبانه را پاره کنیم و جهان را برای ظهور منجی عالم (عج) آماده سازیم.
حاج آقا! خیلی حرص نخورید و نگران مردم گچساران و باشت و تاجگردون نباشید و شک نکنید که ایشان هم بیش از حق خود به عنوان یک جانباز و برادرشهید، از سفره انقلاب اسلامی استفاده و سوءاستفاده کرده و هم مانع رشد و ارتقاء بسیاری از نیروهای ارزشی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شده و هم باعث و بانی رشد و پیشرفت مدیریتی و مالی بسیاری از افراد مسئله دار، نالایق و بعضاً غیر ایثارگر بوده و بایستی جنابعالی همچون سایر نیروهای خداترس و باتقوای جریان انقلابی، مدافع مظلومان و خواهان محاکمه و پاسخگویی متهمان باشید، چرا که در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، اسامی افراد دیندار و مدعی ولایتمداری و حتی جانباز و رزمنده را شنیدیم و دیدیم که به خاطر غلبه احساس «خود امام پنداری»، از صراط مستقیم خارج شدند و از قطار اسلام و انقلاب پیاده شدند.
«اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»
 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
----------------------------------------
 علی احمدی فرزند شهید
 


کد مطلب: 423099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/423099/واکنش-یک-فرزند-شهید-بیانیه-ی-دفاعیه-ی-بزرگواری-تاجگردون-شهدا-منافع-افراد-هزینه-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1