تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۴۲۳۰۹۹
با ارسال متنی مطرح شد

واکنش یک فرزند شهید به بیانیه‌ی دفاعیه‌ی بزرگواری از تاجگردون / شهدا را برای منافع افراد هزینه نکنید!

۱۹۷
۳۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
واکنش یک فرزند شهید به بیانیه‌ی دفاعیه‌ی بزرگواری از تاجگردون / شهدا را برای منافع افراد هزینه نکنید!
کبنا ؛ بعد از دفاع با وجدان بیدار حجت الاسلام و المسلمین بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه از غلامرضا تاجگردون[کلیک کنید]، یکی از مخاطبان پایگاه خبری کبنا نیوز به مطالب «بزرگواری» واکنش نشان داد و نوشت: «در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، اسامی افراد دیندار و مدعی ولایتمداری و حتی جانباز و رزمنده را شنیدیم و دیدیم که به خاطر غلبه احساس «خود امام پنداری»، از صراط مستقیم خارج شدند و از قطار اسلام و انقلاب پیاده شدند.»
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حاج آقای بزرگواری! سلام علیکم؛
 چون در بیانیه‌های دفاعی خود از تاجگردون در سنوات اخیر، بارها به خون برادران شهیدتان اشاره کردید، به عنوان یک فرزند شهید، ناگزیر به پاسخگویی شدم!
 حاج آقای بزرگواری! نمی‌دانیم قسم حضرت عباست را باور کنیم یا دم خروس را!
- در بیانیه‌ی واکنش به رد اعتبارنامه تاجگردون، فرصت را غنیمت شمرده و به افتخارات خود در حمله و شعار علیه سران فتنه و افشای مفاسد فرزندان مرحوم هاشمی و حمله به دولت روحانی اشاره نمودید، در حالی که تاجگردون مورد حمایت شما، خود از حامیان فتنه و دولت روحانی بوده و حاضر بود با روحانی به جهنم برود، ولی با همفکران شما به بهشت نرود! و خود ایشان به اتهام عضویت و هدایت شبکه گسترده فساد، از حضور در مجلس انقلابی منع شد!
 آیا فساد برای فرزند هاشمی مذموم است و برای امثال تاجگردون مباح؟!
- به گونه‌ای از کمک تاجگردون به خط مقاومت و نیروهای مسلح گفتی که هرکس نداند، فکر می‌کند که ایشان زمین‌های کشاورزی امامزاده جعفر را به ثمن بخس فروخته و خرج نظام اسلامی کرده است!!! در صورتی که به قول آقای توکلی، این گونه اقدامات، توزیع رانت و کسب محبوبیت با سوء استفاده از بیت المال بوده نه صدقه دادن به جبهه مقاومت!!!
 - به خون برادران شهیدتان اشاره کرده‌اید!
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000423/n00423028-b.jpg

 آیا شهدای ما و شما و همه ایران اسلامی، جان خود را فدا کردند تا هر کس در هر موقعیتی قرار می‌گیرد فارغ از حق و باطل و حلال و حرام و بدون رعایت قوانین و مقررات و اولویت بندی‌ها، به هر شکلی که دوست دارد، بیت المال را برای منافع شخصی، گروهی و منطقه‌ای هزینه کند و امثال شما به چنین افرادی افتخار کنند؟!
 آیا شما تفاوت تخصیص صفر درصدی و هشت درصدی و ۱۲۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های سد تنگ سرخ، آبرسانی به لیکک و امامزاده جعفر را نمی‌دانی؟! آیا شما که ۸ سال در کمیسیون غیرمرتبط «آب و کشاورزی» مجلس حضور داشتی و بیش از پنج سال دنبال اخذ مجوز ماده ۲۱۵ برای اجرای طرح آبرسانی به چهار شهر بودی، می‌دانستی که تاجگردون، بدون اخذ این مجوزها، فقط در بخش آب، ۷ پروژه را در قانون بودجه گنجانده و شما دنبال نخود سیاه بودی و به ریشتان می‌خندید؟! یا اینها را عین عدالت و ثواب و نشان زرنگی ایشان میدانی و قابل تقدیر؟!!
آیا میدانید که صدها فرزند و برادر و خواهر شهدا و جانباز و ایثارگر، در دستگاههای اجرایی و اداری استان در حال خدمت بوده و بعضاً بازنشسته شدند، ولی به خاطر اینکه عزت نفس داشته و پاچه خواری نمی‌کردند، تاجگردون و مدیران دست نشانده و حلقه به گوش ایشان، حتی فرصت خدمتگزاری در سطوح پایین مدیریتی به آنها ندادند؟! ولی ایشان در ۲۴ سالگی و با رانت بهرام تاجگردون، بدون یک روز سابقه کار، مدیرکل می‌شود و ۳۱ سال در مسئولیتهای مختلف می‌ماند و نام و نان برای خود و همفکرانش کسب می‌کند و به ریش انقلابیون می‌خندد؟! شما باید از مظلومان دفاع کنی یا از ایشان؟! نکند می‌خواهی بگویی که برخی شهدا «شهیدتر» بودند یا برخی‌ها به تعبیر دوستان تاجگردون، ژن خوب دارند و باید همیشه مدیر و ارباب باشند و بقیه رعیت؟!
 آیا آرمان‌های شهدایمان این بود؟!
(تصاویر) غلامرضا تاچگردون مجلس را ترک کرد
خروج تاجگردون از مجلس

 آیا سایر نیروهای ایثارگر و ارزشی جریان انقلابی در گچساران، از جمله سید قدرت حسینی، آقایان جعفری و خورشیدی و..... (رقبای تاجگردون)، برادر شهید، برادر جانباز، برادر آزاده و خود جانباز و رزمنده نمی‌باشند، که یکبار هم آنان را برای رضای خدا، همچون تاجگردون، با این حمایت‌ها بنوازی؟!! نکند خیلی زود، از تصمیم درست عدم کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس که قابل تقدیر بود، پشیمان شدی و قصد داری از فرمول و قاعده‌ی رحم اجاره‌ای اصولگرایان و به کام اصلاح طلبان، استفاده کنی و در انتخابات میان‌دوره‌ای گچساران شرکت کرده و همچون امثال روحانی و مرحوم هاشمی و مطهری و لاریجانی، به هر قیمتی که شده از آراء اصلاح‌طلبان جهت ورود دوباره به مجلس استفاده کنی؟!! که باید گفت «زهی خیال باطل!!!»
 - بعد از انتقاد برخی نیروهای انقلابی نسبت به موضع‌گیری‌هایتان، مثل آقای روحانی، منتقدین را که سالها برای اخذ رأی آنها، التماسشان می‌کردی، با الفاظی همچون «افراد از پشت کوه آمده، سوزاندن ایمان نداشته، و اف بر شما» نواختید و به نظر می‌رسد که اگر انتقادات به شما ادامه یابد، ممکن است به فحش خواهر و مادر از طرف شما هم منجر شود!! حاج آقا! «این تذهبون»
 چرا فکر می‌کنید که بهتر از همه می دانید و می‌فهمید؟! چه کسی را قبول داری تا موضع گیری‌های شما را با ایشان مقایسه کنیم؟!
 گفته‌اید که بالایی‌ها، از.... به پایین به هم وصل‌اند (که این ادبیات، دون شأن روحانیت و اخلاق اسلامی در انظار عمومی است)، یعنی عناوین ساختگی چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا، الکی و برای مشغول کردن مردم است و پشت پرده، منافع مشترک سببی و نسبی دارند!!! آیا حق داریم که بدانیم شما و تاج‌گردون، چه منافع مشترک و اتصالی دارید که با وجود تضاد سیاسی و فکری، حاضری در دفاع از ایشان، به همه نیروهای جریان انقلابی حمله ور شوی و با القاب و الفاظ تخریبی و تحقیرآمیز بر آنان بتازی؟!! نکند وامدار کمک‌هایشان از بیت‌المال باشید!!
- خطاب به تاجگردون، گفته‌اید که از اول انقلاب تا کنون هیچ نماینده‌ای به اندازه شما به مردم گچساران و باشت خدمت نکرده!! آیا می‌توانید شاخص‌هایی که شما را به این اظهار نظر قطعی رسانده، برای اقناع افکار عمومی بیان کنید تا کارشناسان اجرایی بخش‌های مختلف بررسی و اظهار نظر کنند؟ هرچند شما و تاجگردون به گونه‌ای خود را علامه دهر می‌دانید که فکر می‌کنید علاوه بر قانونگذاری، در تمام زمینه‌های اجرایی اعم از آب، برق، گاز، نفت، بهداشت، آموزش، فرهنگ، صنعت، معدن، تجارت، سیاست و اخلاق و غیره بیشتر از همه کارشناسید و می دانید و می‌فهمید!! و این، دقیقاً نقطه انحراف انسانهاست!!! حداقل در بخش آب، ما می‌دانیم که طرح‌های قبل از تاجگردون، ده‌ها برابر اقتصادی‌تر و مفیدتر برای کشور و گچساران و باشت بودند و قابلیت اثبات دارد و آیندگان خواهند دید که طرحهای جدید، جز خسارت و خیانت، ثمری نخواهند داشت!!!
- در پاسخ به منتقدان، دفاع از تاجگردون را یک دغدغه منطقه‌ای و استانی نامیدید!! شما را چه شده است که لباس پیغمبر (ص) را می‌پوشید و همراه شهید حاج قاسم در فراسوی مرزهای کشوری، عکس یادگاری می‌گیرید، ولی برخلاف نص صریح قرآن و سنت پیامبر که در پاسخ مخالفین حضرت سلمان فارسی فرمود «سلمان منا اهل البیت»، دفاع از کسی که بر اساس قانون جمهوری اسلامی و در زمان زعامت ولی فقیه، اعتبارنامه‌اش رد می‌شود، به جای دغدغه‌ی دینی و اسلامی و اجرای عدالت علوی، از دغدغه‌های محلی و منطقه‌ای دم می‌زنید؟! آیا حاج قاسم نمی‌توانست خود را محدود به دغدغه‌های محلی کند و به نان و نوایی برسد؟! منتها از ولی فقیه خود آموخت که باید جان را کف دست گرفته و در مبارزه با شیاطین انس و جن فدا نماید، تا امثال ما و شما، لاک نگاه جزیره‌ای منفعت طلبانه را پاره کنیم و جهان را برای ظهور منجی عالم (عج) آماده سازیم.
حاج آقا! خیلی حرص نخورید و نگران مردم گچساران و باشت و تاجگردون نباشید و شک نکنید که ایشان هم بیش از حق خود به عنوان یک جانباز و برادرشهید، از سفره انقلاب اسلامی استفاده و سوءاستفاده کرده و هم مانع رشد و ارتقاء بسیاری از نیروهای ارزشی و خانواده‌های شهدا و ایثارگران شده و هم باعث و بانی رشد و پیشرفت مدیریتی و مالی بسیاری از افراد مسئله دار، نالایق و بعضاً غیر ایثارگر بوده و بایستی جنابعالی همچون سایر نیروهای خداترس و باتقوای جریان انقلابی، مدافع مظلومان و خواهان محاکمه و پاسخگویی متهمان باشید، چرا که در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی، اسامی افراد دیندار و مدعی ولایتمداری و حتی جانباز و رزمنده را شنیدیم و دیدیم که به خاطر غلبه احساس «خود امام پنداری»، از صراط مستقیم خارج شدند و از قطار اسلام و انقلاب پیاده شدند.
«اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا»
 والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
----------------------------------------
 علی احمدی فرزند شهید
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما، احسنت بر این بصیرت ،خدا حافظتان
همکار
Iran, Islamic Republic of
کی مدیر عامل میشی ؟؟؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام احسنت بر جناب مهندس احمدی بسیار عالی و کوبنده بود. اگر به طرح های ناب سدسازی حاج آقا بزرگواری در حومه غربی دهدشت که به علت عدم توجیه اقتصادی تعطیل و در حال واگذاری به بخش خصوصی هستند هم اشاره می کردید عالی تر بود. جزائکم الله خیرا
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنگارنده خوب نوشتی
سهمانی
Iran, Islamic Republic of
دفاع کارشناسی منطقی وعلمی جنای مهندس احمدی. نصحیت دلسوزانه ایشان به یک روحانی که دارای پیشینه انقلابی وولایی است جای تقدیر دارد انشالله که این روحانی گرامی از خواب غفلت بیدارشود
علایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس احمدی مرحبا
شاهد
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این سید دست از این مغللطه بردارد
بسیجی تیپ 33 المهدی
Iran, Islamic Republic of
آقای بزرگواری فيلم مختار واوقسمت مربوط به قیام توابین را ببین برایت گریه میکنم دفاع خوبی نکردی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
احسن حرف حق رو گفتی . آقای بزرگواری باید راه خودشو مشخص کنه آیا با انقلاب و ارزشهای انقلاب هست یا با استان و هم استانی و کاری هم به عقاید و باورها و راه و روش ندارید
فضیلت
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به مهندس احمدی و هزار مرحبا به فکر و قلم شما
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
از حاج آقا بزرگواری ناامید شدم درود بر فرزند شهید عزیز واین نصیحت مشفقانه ایشان
دوست احمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود خدا بر مهندس احمدی ، دقیقا زدی تو خال ، انتظار از فرزند شهید همینه ، بایستی شما مدافع حق و اجرای عدالت باشید . ا ن شالله که جناب حاج آقای بزرگواری نیز به اشتباه خود پی ببرد و دست از این حرکات بردارد. موفق وپیروز باشید
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تفکر و قلم شیر مادرت حلالت باشد .جناب آقای احمدی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
شماها. نمیفهمید. در اینده. خواهید فهمید چه بر سر لرها اورده اند همه شدند تفسیر گر.
Iran, Islamic Republic of
درود واقعا بجا ومنصفانه!!! البته حاج آقا تا بحال نسبت به این طرفداریها به وضوع وروشن موضع نگرفته باید روشنگری نماید که کدام طفی است.
بویراحمد
United States
درود برجناب تاجگردون که واقعا برای مردم این استان یک ستون بودی و درود بر حاج اقای بزرگواری که با اعلام حمایت از جناب تاجگردون نشان دادن که جناح بازی برای ایشان مهم تر از حق مردم نیست خداوند یار و یاورتان باشد
تتت
Iran, Islamic Republic of
افرین برشما زنده باشید
رها
Iran, Islamic Republic of
آخيش دلم خنک شد. بعضیا چقدر شیوا و قشنگ می‌نویسند. عااالی بود، حرف حقیقتو گفت.
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جزاءکم الله خیرا فساد محکوم است قلم زیباست
Iran, Islamic Republic of
احسنت
United States
کبنای لعنتی نظرات رو بنویس تو هم آدم نیستی
سعید طیبی
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای سعید طیبی از شما بعیده. تاجگردون چه کارهایی انجام داد؟ نگاهی گذرا به منطقه پاکوه و اطراف بیندازید و با چند سال قبل مقایسه کنید.از شما انتظار نمیرفت اینچنین قضاوتی بکنید.
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدای عادل
الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَلَتِ اللَّهِ وَ يخْشَوْنَهُ وَ لَا يخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَ كَفَى‏ بِاللَّهِ حَسِيبً (39، احزاب)
كسانى كه پیام‌های خدا را می‏رسانند و از او می ترسند و از هيچ كس جز او نمى ترسند، خدا براى حساب کردن اعمالشان كافى است.
جناب مهندس احمدی عزیز...
قصه مظلومیت طرفداران حق و حقیقت قصه تازه ای نیست... این قصه سری دراز دارد به درازای عمر بشریت...
اینکه در این فضای غبار آلود حرفت را به طرفداری از حق و حقیقت بزنی و بعد از آن پای حرفت وایستی، احسنتی به درازای همان مظلومیت طرفداران حق دارد...
آقای احمدی عزیز...
وقتی حرف از مبارزه با فساد زده میشود شاید اذهان همه سمت آقا دزده کوچه های تاریک شهر میرود که بعد از ساعت یک نصف شب افتاده دنبال امر خیرش...
دریغ از اینکه خیلی وقت ها آقا دزده شهر همان کلانتر شهر است و اکثرهم غافل و اکثرهم لایعقلون...
آقای احمدی عزیز...
پای منافع که در میان باشد کافیست کمی اهل دل و قلوه دادن به آن جناب رجیم باشی آن موقع است که دیگر نه خدا را میشناسی و نه حق را و نه حقیقت را ملاک فقط منافع است و منافع ...
خوب است کمی هم اهل تامل باشیم...
جناب خود به فسادش اعتراف کرد، شاید میخواست لاف عقب نماندن از قافله خاوری ها را بزند و شاید هم جای پایش را خیلی قرص میدید که با اطمینان ااز خودش دم میزد... و دیگران‌را هالو...
حال چه شده است که عده ای حمایت می کنند الله اعلم...
آیا باز پای منافع شخصیشان در میان است یا عصبیت قومی و قبیله ای چشمانشان را کور کرده...
یا بقول شما سودای قدرت در سر دارند...
آقای مهندس احمدی عزیز...
مانده ام...
و کلافه از اینکه در کشوری که خون هزاران لاله گلگون کفن برای رهایی از ظلم و جور ستمگران خارجی و داخلی از رضای پهلوی و محمدرضای خائن تا دزدان و چپالولگران بیت المال ریخته شده ... چرا باید مخالفان و مبارزان با فساد در مظلومیتی تاریخی بسر ببرند...
البته تاریخ را که ورق میزنی انگار مظلویت جزء لاینفک جبهه حق است و همین مظلومیتشان است که در نهایت آنان را چون مولایشان حسین به پیروزی خواهد رساند...
العاقبه للمتقین...
ولی طاهرمنش
۲۳ تیرماه ۱۳۹۹ هجری شمسی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس درود بر شرفت که حق مطلب را ادا کردید.
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما
مرد
Iran, Islamic Republic of
برای حاج آقا دعا کنیم عاقبت بخیر شود حاج آقای عزیز این دفاع جنابعالی مایه شرمساری است دیگه قبولت ندارن خدایی فاتحه
Iran, Islamic Republic of
حاج آق سپاسگزاریم دفاع جنابعالی کاملا به حق بود تاجگردون اسطوره ای بود تکرارنشدنی متاسفم برای بدخواهان
طاهری
Iran, Islamic Republic of
دستان پرا از مهر مهندس احمدی که خود از مدیران لایق استان و یادگار شهید است را می بوسم واقعا شیر مادر حلالت
Iran, Islamic Republic of
مهندس احمدی چطو مدیر شد ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری واقعا جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقای احمدی .من که تاکنون شما را زیارت نکردم .ولی احسنت بر شما
یاسر
Iran, Islamic Republic of
هرکسی که بخواهددرگچساران کاندیدشودبایدموردتاییدتاجگردون باشد.چون سرنوشت گچساران را ایشان تاییدمیکنند.هرکسی راکه ایشون بفرمایندبه اورای میدهیم.کی باشه هم مهم نیست.نمیگذاریم اونهایی که نام بردی به مجلس راه پیداکنند.استغفرالله اگر معصوم هم باشندما آنهارانمی خواهیم
خان
Iran, Islamic Republic of
توهم سعی کن به عنوان فرزند شهیداحساسی صحبت نکن،وحق رابگو،توهم معلومه بیشترحرص میخوری
United States
درست حرف بزنننننن
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا
ولی خدایی
Iran, Islamic Republic of
فقط تو فرزند شهیدی
Iran, Islamic Republic of
برادراحمدی آقای تاجگردون عضو خانواده شهدا میباشد وبهترین گزینه برا استان بوده نمی‌دانم برچه اساسی ناراحت شدی از حاج آقا بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح هم پیامبر زاده بود. درود بر شهدا اما تاجگردون از خون شهید
از سادات
Iran, Islamic Republic of
سلام
جون خوت جمع کن داری به حاج آقا توهین میکنی.
حاج آقا از شهادت فرزندش هیچ چیزی نخواست .
و در زمان حضور مجلس ایشان با دست خالی رفت و با دست خالی هم برگشت. و حتی مجلس یه واحد آپارتمان به ایشان داده شد. حتی حاضر نشد تحویل بگیرید. و اهدا شد به فرزندان بی سرپرست. و حالا هم مدافع حرم میباشد. که بخاطر امثال من و شما راحت اینجا زندگی کنیم. پس سعی کن کسی برای شما دیکته نکند.
خدایا هر کسی به بیراهه رفته به راه راست هدایت شود.
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
بعدها ثابت خواهد شده که تاجگردون کی بوده عزیر من ! تاجگردون بیگمان یک نماینده بی بدیل در کشور خواهد بود . دوستان شما تا بخوان راه مجلس را پیدا کنند دوره نمایندگی شان تمام خواهد شد. بزرگواری بغیر از حرف حساب هیچ چیز اضافی نگفته ایشان با تاجگردون همکار بوده و بی شک توانایی ها تاجگردون را بهتر از من و شما می داند
Iran, Islamic Republic of
چند دادن تا این نامه را بنویسی
...
Iran, Islamic Republic of
نگارنده به خوبی و با دلایل کافی به بیانات آقای بزرگواری پاسخ داده است. براستی تکلیف آقای بزرگواری چیست؟ در چند ماه اخیر دو اظهارنظر متفاوت از ایشان راجع به آقای تاجگردنون شنیده ایم؟؟؟
آقای بزرگواری نگارنده منطقی که از خانواده محترم شهدا است پاسخ داده است لطفا در صورتیکه قصد پاسخگویی دارید منطقی پاسخ دهید و حرمت ایشان را نگه دارید تا نگاهمان بیشتر از اینا مخدوش نگردد...
Iran, Islamic Republic of
روزی که درحد حاج آقای بزرگواری به بلوغ سیاسی و فکری رسیدی علت حرکت آقای بزرگواری را می فهمی و به ان پی خواهی برد
مهدی از شیراز
Ukraine
بابا بیخیال!!بلوغ سیاسی و فکری!!!
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری از رانت بی بهره نبوده بدیعی است باید از تاج گردون دفاع کند.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
با این سرعتی که بزرگواری از گذشتش فاصله میگیره خدا به دادش برسه..
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی انگار یادتون رفته شورای نگهبان که از علما و حقوقدانها تشکیل شده و از منو تو سرتر هستند تأییدش کردن دوما کمیسیون تحقیق که همگی از همین مجلس هستن بهتر از من و شما و با تکیه بر اسناد و مدارک و استعلامها و تحقیقات محلی که انجام دادن بازم تاییدش کردن ، اینها همش تهمت هست که به تاجگردون نسبت دادن وگرنه هیچ کدوم تاییدش نمیکردن از همه مهمتر رای مردم که با قاطعیت رای بهش دادن ، حرفی نزنید که اون دنیا نتونید جوابگو باشید ، اینا همش بحث سیاسیه
Iran, Islamic Republic of
خانواده شهدا جوری صحبت میکنند که انگار انقلاب فقط مال خودشونه.
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند بر احمدی وفرزندان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درووودبرشماپسرشهیددرووود
Iran, Islamic Republic of
واقعا الان روخ پدر شهید الان غصه داره
حمیدی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این روشنگري
hana
Iran, Islamic Republic of
احسنت بسیار عالی
United States
صادق ترین . با غیرترین. شجاع ترین . دلیر و نترس . . مردم دار و متعصب به لر و نخبگان لر . سیدی بزرگ و دلیر مرد واقعی حاج اقا بزرگواری مطمعن باش تا قیام قیامت دفاع از قوم لر توسط جنابعالی از ذهن فرد فرد لر فراموش نمی شود . خداوند نگهدارتان باشد انشا ا.... تو در قلب همه مردم استان واسه همیشه جا گرفتی عزیز دل همه هستی بزرگواری عزیز عزیز بودی عزیز تر شدی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد
Hejazi
United States
باسلام
متاسفانه در بین افرادی که دغدغه مذهبی بیشتر نسبت به دیگران دارند و بیشتر از دیگران دنبال معنویات می روند که این غیرت مذهبی و دینی داشتن بسیار شایسته است و همین احساس مسئولیت و تکلیف ثمره اش حفظ آرمان های انقلاب با دادن جان خود است که شهدا بار این مسئولیت را بر دوش کشیدند و آسایش اکنون ما مرهون فداکاری و از جان گذشتگی آنهاست اما متاسفانه در بین ما که این روحیات برجسته تر است آفاتی وجود دارد و آن هم بداخلاقی ها و قضاوت های عجولانه و پیش داوری درباره دیگران است بدون اینکه اطمینان از اتهاماتی داشته باشیم که متوجه دیگران می کنیم . فرضا اگر هم اتهامات درست باشد این وظیفه قاضی و قوه قضائیه و زیر مجموعه ایشان است که بررسی نمایند. متاسفانه در سطح اول مملکت در مجلس در طی این چند روز تهمت های ناروایی از ارتباط داشتن با اسرائیل تا منافقین و .... متوجه آقای تاجگردون نمودند و آن هم از نمایندگانی که سابقه چندین دوره نمایندگی در مجلس داشته و دارند و وظیفه اولشان هم از قضا قانونگذاری است و این اصلا دور از شان مجلس و دور از مسلمان بودن است و به جای این تند روی ها بهتر بود با آرامش و البته بدون شتاب و با بررسی همه جوانب اقدام می کردند و سوال همه مردم است که اگر شورای نگهبان ایشان را تایید نمودند چرا اکنون صلاحیتشان رد شد در حالیکه سه مرجع تعیین و بررسی صلاحیت دیگر هم ایشان را تایید نمودند و آخرین شان هم هیات تحقیق و تفحص خود همین مجلس بود که رای به تایید ایشان و رد اتهامات ایشان دادند. پس شاید آقایان هیات رئیسه و نمایندگان محترم مخالف آقای تاجگردون هیات تحقیق و تفحص منصوب خود را هم قبول ندارند و این باعث تاسف است و خلاف فرمایش امام صادق(ع) که فرمودند :حرمت آبروی مومن از حرمت کعبه هم بالاتر است. و ما باید اگر واقعا خود را شیعه و پیرو واقعی معصومین می دانیم سیره و روش و اخلاق آنان را هم نصب العین خود قرار دهیم و الا اگر به حرف زدن باشد همه می توانند.
همه با روی کار آمدن این مجلس چشم امید داشتند به شعارهای زیبای آنان و اهدافی که در نظر داشتند و فکر می کردند که مجلسی سرکار آمده که قرار است پرتلاش و با روحیه ای جهادی مطابق فرمایشات درست مقام معظم رهبری همه مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه را در نظر گرفته و عملا و نه صرفا شعاری در جهت رفع آنها گام بردارند مخصوصا که افراد جوان زیادی وارد مجلس شده اند ولی متاسفانه از همین ابتدا این شائبه بوجود آمده که مثل برخی مجلس های دوره های پیشین این مجلس نیز ممکن است وارد تنش های حزبی و سیاسی و اختلاف سلیقه ای شود که وقت و انرژی و آن حمایت و همدلی را از دست دهد که به صلاح مصالح کشور و مردم نخواهد بود و از عقلا و بزرگان کشور می خواهیم که از چنین انحرافی جلوگیری نمایند .
از طرفی وجود منتقد در هر جایی و بخصوص در مجلس لازم و موثر است و از فساد جلوگیری می کند و چرا فقط آقای تاجگردون را این گونه مصرانه تا برکناری ایشان مورد اتهام و کند و کاش قرار دادند و آیا دیگران را هم نمی شد بررسی نمایند و آیا این برخوردی که صرفا متوجه یک نفر از 290 نفر نماینده شد شائبه سیاسی بودن را نمی رساند.
دولت آقای احمدی نژاد هم با شعارهایی انقلابی و رفع محرومیت ها و حمایت از مستضعفین سرکار آمد دستاوردهای خوبی هم داشت اما دیدیم که با همین شیوه اتهام زنی به رقبا چه مشکلات فراوانی و از جمله آن انتخابات بحث برانگیز را که تا هم اکنون نیز تبعات آن گریبان گیر کشور و مردم است به ارمغان آورد.
امیدواریم که این مجلس آن تجربیات تلخ را در این اوضاع سخت اقتصادی تکرار ننماید.
از این دوست عزیز هم گله مندیم که چرا این اتهام را متوجه آقای بزرگواری می نمایند که ایشان قصد شرکت در انتخابات میان دوره ای دارند لطفا از پیش قضاوت نفرمایید.
آقای بزرگواری انسانی پاکدست و روشن ضمیر هستند که به هیچ وجه دنبال مادیات نبوده و نیستند و این را تاریخ به ما اثبات نموده است و آزموده را آزمودن خطاست.
باتشکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
. چرانمیای امامزاده جعفر لکک وغیره کسی بلدنبود ولی برادرتاجگردون کاری کردکه همه آرزو آرند تواین منطقه بیایندالگوبرداری کنند
انقلابی یعنی اینکه کارانقلابی کنی مثل تاجگردون که خدمت انقلابی کرد نه حرف و عده پوچ انقلابی .
Iran, Islamic Republic of
هم بزرکواری برادر شهید است وهم تاجگردون...تازه خیلی فاکتورهای دیگر را این دو دارند که کفه ی انها را از مدعیان سنگین تر میکند.شما فکر نمیکنید در مورد بزرگواری خیلی شتاب زده قضاوت میکنید؟البته اگر این متن نیابتی نباشد چون انهایی که بزرگواری به انها انتقاد کرده جرات پاسخگویی ندارند وعلت هم مشخص است.....
خوش بود گر محک تجربه اید به میان
تا سیه روی شود هر که در اوغش باشد.
United States
حق و حقیقت رو گفته .. به مذاق تو خوش نیومد نیومد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت جناب احمدی..
حرف دل خیلیا رو زدی
افتخار۱۳
Iran, Islamic Republic of
اما شما هم ظاهرا خبر نداری که اینها که دم از مبارزه با فساد می زنند اول از همه باید از خانواده و فامیل های خود شروع کنند، کجایی برادر....؟!بزرگواری حرف حق زده انا شماها خریدار نیستی...مگر هر کس خانواده شهید است باید بی چون و چرا حرف های دیگران را قبول کند؟!حالا شما به من بگویید کسی که در دادگاه صالحه و ....محکوم نشده است چطور به خودت اجازه می دهی از جانب شهدا برای دفاع از زاکانی و امسال زاکانی صحبت کتید؟! چطور شما حق و دیگران ناحق؟
من هم از خانواده جانبازان و ایثارگران هستم اما رد اعتبارنامه ایشان خلاف قانون و حزبی و سیاسی بوده است و خدا جای حق نشسته و هیچوقت به خودت اجازه نده و ندیده قضاوت نکنید که قاضی اصلی در بالای سر شماست.انشاالله خدا از تقصیر ما بگذرد و بدون دلیل به کسی تهمت نزنیم
Iran, Islamic Republic of
جناب ااحمدی اقای بزرگواری در عمل از کدام نیروی انقلابی مورد ادعای شما عقب تر است که شایسته ی سرزنش باشد؟از طرفی روابط نسبی واتصالات گروهی بالادستی ها یک امر روشن هست اتهام هم نیست یک حقیقت است
.
سوق
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری برای اون حمایتی که ازتون کردم متاسفم
United States
سلام واحترام جناب آقای
علی احمدی جوابتان عالی بود.
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی عزیز ، لنده ای ،من با جرات قسم میخورم که پاکترین ،مرد ترین ،شجاع ترین ،با غیرت ترین ،نمایند ه ای که تا بحال دیدیم و عملکرد ایشون را دیدیم حاج آقا بزرگواریست ، ایشون چون از یک لر ،یک ایثارگر ، و خانواده شهید حمایت کرد ، بمنزله اینه که میخواد برای انتخابات سو استفاده کنه ، حیفه کسی که بعد از انتخابات داره در سوریه برای من وشما میجنگه و مبارزه میکنه اینطور مورد انتقاد قرار بگیره ،نه آقای احمدی مطمئن ،مطمئن باش بزرگواری پاک و پاک و پاکه ، و تا ابد ازش حمایت میکنیم چون صداقت در گفتار داره
United States
.یه دفعه دفاع میکنه یه دفعه اعلام برائت همان مصداق "قسم حضرت عباس یا دُم خروس
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکبار بهت ظلم میشد تا حرف تاجگردون و بزرگواری رابفهمی
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
کاش یکبار بهت ظلم میشد تا حرف تاجگردون و بزرگواری رابفهمی
احد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما بابسیاری از مطالبی که عنوان شد موافق هستم اقای بزرگواری در فکر جمع کردن ارای اصلاح طلبان برای اینده است وگرنه هیچ تناسبی بین ایشون و اقای تاجگردون وجود ندارد پدر سیاست بسوزد .
Iran, Islamic Republic of
من هم از خانواده ایثار هستم ، جناح و جناح بازی رو بزارید کنار اصولگرای و اصلاح طلبی رو بزارید کنار ، وقتی شورای نگهبان و کمیسیون تحقیق تایید کردن باید به قانون احترام گذاشت از همه مهمتر مردم تاییدش کردن شما دارین از طرف خودتون صحبت میکنید تهمتهای که زده شده هیچکدوم از این نهادها تایید نکردن
Iran, Islamic Republic of
احسنت برشما انشاالله که همه فرزندان شهدا مثل جنابعالی مدافع وحامی خون شهداو انقلاب اسلامی باشند
چرام
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خانواده شهید و شما که دربارش حرف بزنی به حرمت پدرت خودت رو خوار و ذلیل نکن که خدای نکرده بوی تطمیع احساس بشه دنیا ارزش ریا نداره یک لحظه به کرونا فکر کن ووووو
جوان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلالت
امیرحسین
Iran, Islamic Republic of
چقدر روت زیاده تاجگردون 😏
محسن
Iran, Islamic Republic of
افرین به این سخنان انقلابی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات پسر
United States
هزار آفرین
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
برو بابا تو هم دلت خوشه..هر کی رسیده قلم گرفته دستش و بهر بوش و کاش اینویسه
Iran, Islamic Republic of
تاجگرودن گناهش چیز دیگری بود واصلاح طلب بودنش بود بس
Iran, Islamic Republic of
کاملابانظرآقای احمدی فرزند شهید موافقم امام خمینی فرمودند چه درمیان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب به دست نااهلان ونامهرمان بیفتد
Iran, Islamic Republic of
گم شو کبنانیوز
Iran, Islamic Republic of
همیشه بر علیه فرزند باشت و گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
همیشه بر علیه فرزند باشت و گچسارانی
خسرو
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرافت ومردانگی مهندس احمدی الحق که مدال زرین فرزندشهید برازنده شماست
ع۷
Iran, Islamic Republic of
این فرزند محترم شهید واقعا خیلی نا مربوط حرف زده طوری صحبت کرده انگار تاجگردون/برادر محترم تو فرزند شهیدی آقای تاجگردون برادر شهید.بهرام تاجگردون کجا بود؟چهل سال پیش بهرام تاجگردون نماینده بود وبعدا هیچ سمتی نداشت که کسی بخواد از رانتش استفاده کند حاج آقا بزرگواری انسان فرهیخته و دانایی است بزرگواری انقلابی جانباز مدافع حرم و برادر شهیداست قطعا از تو بهتر می داند لطفاً از عنوان شهدایی که قطعاً متعلق به همه هستند سوءاستفاده نکنید و به کسی هم تهمت نزن تاجگردون در کمیسیون تحقیق و شعبه ۱۲تایید شد و هیچ نقطه سیاهی در دوران خدمتش نیست اگر بود که تعقیب می‌شد تاجگردون رو تنگ‌نظران و باند بازان حذف کردند نه چیزی دیگر
جوانان وایثارگرانبویر احمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
احسن بر اقای مهندس احمدی که حقیقت را فرموده واقای بزرگواری عوض شده ایشان معلوم نیست که این مدت چکار میکند هروز حفی میزند نه کند میخواهد کاندید شود در گچساران
مجید
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری دوره ای که عدل هاشمی پیروز شد اعلام کردن سنشون بالاست و ثبتنام نمیکنن به نظرت الان جونتر شدن که بیان ثبتنام کنن؟
جوانان وایثارگرانبویر احمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
احسن بر اقای مهندس احمدی که حقیقت را فرموده عوض شده ایشان معلوم نیست که این مدت چکار میکند هروز حفی میزند نه کند میخواهد کاندید شود در گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون محبوب دلهاست تو و امثال شما هیچ وقت نمیتونی این محبوبیت را از قلب مردم بیرون ببری منتظر انتقام از طرف خداوند هستیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای جانم خوب نواختی.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
ای جانم خوب نواختی.
واحدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای بزرگواری از قدیم با اصلاح طلبان ارتباط داشته و در دوران نمایندگی از آنها حمایت می‌کرد چون به اعتقاد بعضی ها سیاست یعنی معامله پس این حمایت به نوع معامله هست برای بعداً
United States
دقیقا👌👌👌
علی بابا
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام : بگو خودتو خلاص کن داداش.
آسمان ریسمان کردن برای امثال ایشون جز اعصاب خوردی چیزی نداره چون نمیدانی از کجا و از کدام یک از فضایلش بگویی و توضیح دهی و قانع کنی و مجاب و ...
یه کلام بلش و حال خوش اذیتش نکن
علی بابا
Iran, Islamic Republic of

آسمان ریسمان کردن برای امثال ایشون جز اعصاب خوردی چیزی نداره چون نمیدانی از کجا و از کدام یک از فضایلش بگویی و توضیح دهی و قانع کنی و مجاب و ...
یه کلام بلش و حال خوش اذیتش نکن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر تو و پدر شهیدت
هادی
هر چ بود تاج گردون ب سود سرزمین گهگیلویه و برویر احمد کار کرد اینکه مرکز نشینان همه علیه ایشان متحد شدن نشون میده ک قوم لر ساده هستن و فکر میکنن مرکز نشینان دوستشان هستن در صورتی ک همه دوست دارن لرها فقیر و ساده و توسری خور باشن اتحاد داشته باشید لرها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شماااا
شهر وند غیر خانواده شهید و عادی
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی هر چند نمیشناسمت و نمی دانم اهل کجایی اما آنچه که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند طی چند سال اخیر بهترین و منطقی ترین نوشته ای بود که دیدم یقین دارم که مخلصان و روح شهدا والا مقام را خوشحال کردی جخداوند نور حق و عدالت و رحم و زهد و بصیرت را بر حاج آقا بزرگواری و بقیه سیاسیون و مدیران و مردم بتاباند و چون شهدا با شهدا صادق باشیم هو اول و آخر و ظاهر و باطن و هو علی بکل شیی العلیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما بزرگ مرد آزاده
گچساران را خدا آزاد کرد
از خوزستان
United States
متاسفانه قوم لر یک‌ نماینده توانمند سرشار از هوش و خرد سیاسی و آگاه به دانش اقتصاد و متخصص در بودجه ریزی با نفوذ بسیار بالا در لایه های ارتباطی حاکمیت را از دست داد. با احترام در پاسخ به قضاوتهای احساسی و سطحی و غرض آلود، در سیاست همیشه دشمن دانا و شایسته بهتر از دوست نادان است. بفرض محال حتی اگه همه اتهامات وارده به ایشان درست باشد وجود و کارآمدی آقای تاجگردون هزاران بار بهتر از یک نماینده منفعل و خاموش و یا بدور از شعور سیاسی است. فراموش نکنیم تاجگردون برای تخصیص ۳ درصد ازدرآمدهای حاصله فروش نفت گچساران و خوزستان در بودجه ردیف باز کردن و بعد از آن همه سال درصد تعیین شده طبق بودجه مصوب به این مناطق تعلق میگیرد.
و متاسفانه تاجگردون قربانی دعواها و اغراض قومیتی و حزبی و جناحی افرادی شد که در دنیای سیاست دیدشان بسیار کوتاه مدت و سطحی بوده و عموم مردم استان از نبود ایشان در مجلس متضرر خواهند شد.
ع.م د. از لنده
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر مهندس عزیز و انقلابی که حقیقتا حق مطلب را بطور کامل و مستند ادا کردند و واقعا دقیقا می بینم که بودند بچه های حزب الهی که با وضو پای صندوق رای می رفتند و نام بزرگواری را با چه خلوص و نیتی بر برگ رای خود ثبت می کردند و الان چقدر پشیمان هستند شاید این سید عزیز هم در ادامه راه از انقلابی بود ن خسته شده است اگه واقعا انقدردلسوز فرزندان منطقه بود با چه قیمتی اقای موحد را که از بزرگان و باسابقه ترین نخبگان منطقه بود را سعی به جد در رد صلاحیتش نمود شاید هم اعتقادش براین بود که مرگ خوبه ولی برای همسایه
Iran, Islamic Republic of
موحد تو جامعه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام، شما هم بدون هیچ سند و مدرکی به دیگران تهمن می زنید باید در آخرت پاسخگو باشید
United States
برو توییتر تا دلت بخواد هست
منم يك لر
Iran, Islamic Republic of
راه شهدا ادامه داره نه راهي كه بعضي برادران شهدا انتخاب كرده اند و بعضي فرزندان شهدا بعضي ها فكر ميكنند وقتي برادر شهيدند كل سفري انقلاب مال آنهاست ،تاجگردونها هيچ حقي ديگه از سفره انقلاب و ختي نام شهدا ندارند چه برادراني شهيدي كه حتي لقمه اي از سفره انقلاب نصيبشان نشد و چه را ما انتخاب كرديم كه چنين با انتخاب غلط ما سفره انقلاب را به يغما بردند برادر و فرزند شهيد شهيد واقعي كسي است كه راه شهدا را پيشه كند
حمید
United States
آقای احمدی خدا به همه شهدا رحمت کند .بنده از استان دیگه هستم ولی برداشتم اینه با بودن تاجگردون و نماینده های قوی شهرستانی ومحروم .امثال زاکانی و نمایندگان تهران نمیتونن قد علم کنن ودستشون از بودجه نقاط محزوم کوتاه میشه .پس باید حذف میشد .وبه جناه ومناح و گروه ربطی نداشت مدیرجان.
سهیلی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر چنین پسر شهیدی،درود و سپاس خدا بر رهروان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
چرام
United States
واقعا تاسف داره خب مگه تاج گردون که به ناحق حق وکیلی رو ازش گرفتن خانواده شهید نبود .رد اعتبار نامه اولا بخاطرسیاسی بود دوما لر بودنش و بس.. واقعا به حاج آقا بزرگواری باید بدرود گفت.باغیرت
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
اول ، فرزند شهید محترم پدر عزیزت جانش رو فدای این خاک کرد بی هیچ چشم داشتی و همیشه عزیز ما هست ولی گفته اند:گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل!
ثانیا شما نه قاضی هستی و مجری حکم قاضی! دو حالت داره یا آقای تاجگردون تخلف کرده پس چرا نهادهای مهم تاییدش کردند؟ نهادهای مذکور همه قانونن پس اگر حرف از قانونه باید مطابق قانون آقای تاجگردون به کارش ادامه میداد اما نداد پس نهادهای مذکور تخلف بزرگتری انجام دادند که یک متخلف رو تایید کردند پس لطف بفرما اگر دنبال حق و عدالتی اول یقه اونا رو بگیر و مجازات کن تا نوبت به آقای تاجگردون هم برسه!
حالت دوم آقای تاجگردون متخلف نیست و نمایندگانی که قانون رو نادیده گرفتند باید مجازات شوند و آقای تاجگردون برگرده.
پس لطفا ژست عدالتخواهی نگیرید و قصه بهم نبافید!
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود لذت بردم
روزبه
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اقای بزرگواری دندان تیز کرده برای نمایندگی شهرستان گچساران.. وگرنه علی رغم میل باطنیش این همه از تاجگردون تعریف نمیکرد.. هنوز جوهر نامه انتقاد امیزش که یک ماه پیش علیه تاجگردون نوشت خشک نشده!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدا
لطفا بنویسید علی احمدی فرزند کدام سردار شهید است و در کدام عملیات و خط مقدم شهید شده
Iran, Islamic Republic of
والا باید از خودشون پرسید .ببینید روشون میشه جواب بدن
Iran, Islamic Republic of
سلام اگر مقدور هست ناشر این نظر خودش را معرفی نماید
Iran, Islamic Republic of
ناشر این نظریه خودش را معرفی نماید
به نام شهداء
Thailand
درود
بزرگوار
فرزند شهید
جایگاه پدرتان و هم رزمان ِآسمانی اش رفیع است.
شما لطف کنید برای کسب مقبولیت نزد عده ای که بارد اعتبارنامه تاجگردون ارکان نظام را زیر سوال بردند،از نام پدر شهیدتان استفاده نکنید.

شهدا را بگذارید در اسمان رها باشند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
درودبرنگارنده این متن
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی میشه بفرمایید پدرتان در کدام عملیات شهید شدند؟
عباس
Iran, Islamic Republic of
،زنده بادبزرگواری،زنده بادتاجگردون
مهتاب
Romania
نفست گرم
مهقلی سوق
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شما پدر شهیدی یا پسر شهید؟
Iran, Islamic Republic of
کل دوست و فامیلا را بسیج کردی که بیان به جای احسنت برات بنویسن احسن؟عزیز این مغالطه کاری ها چی هست نوشنی حقیقت همان است که بزرگواری گفته اند..
Iran, Islamic Republic of
حقیقت را گفته
حرف دل اکثر مردم است
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشمند عزیز تنها کسی که با شجاعت و شهامت و صداقت عرض حال مملکت در طول دو دهه اخیر داشته شخص یزرگواری بوده نه امثال شما که فقط با کلمان بازی می کنید
از ناف به پایین را که خدا می داند راست می گوید مگر زیبا کلام و توکلی بر روی یک صفره غذا نمی خورند و ژن مشترک تولید می کنند پس اگر افکار یکی مسموم است چرا تربیت شده دیگری را برای زندگی مشترک می پذیرد و با آغوش باز

مگر مطهری و لاریجانی با هم فامیل نیستند
چرا زاکانی که شرط کرده بود برای رئیسی پیش قدم است با قالی باف تبانی کرد و با گذاشتن جلاست متعدد از کانداتوری کنار رفت
اگر اعتبار دهدشت و یاسوج را به جای دیگر برده من به عنوان یک دهدشتی مثل شما نیستم چرا که حداقل کسی بوده در این شرایط اعباری به سمت استان بیاورد و در گوشه ای استفاده کند و خوب به یاد دارم که هر سال چند نفر همشهری من در جاده لشتر به گچساران با تصادف شاخ به شاخ شدن جان می دادند که الحمدالله برطرف شد
جناب شما که دم از قسط می زنید چرا 24درصد نفت و گاز کشور برای ما باشد اما در کلان شهر ها هزینه شود و گرما و دود آن سوغات ما باشد ایا این عدالت است
من هم مخالف تاج بودم و طرفدار سید قدرت در همه ادوار اما مثل جناب بزرگواری ایشان را می ستایم که با علم و درایت خود توانست خدماتی را هر چند به گچساران ارائه دهد
من هم به تاج نقد دارم ولی این دلیل نمی شود که یک همشهری مرا در تهران در اوج غربت سلاخی کنند و من کف بزنم من تاج گردون در جلسه انتخاباتیش را قبول ندارم ولی دور از مسلمانی است که کینه های محلی و قدیمی را برای زمین زدن مردم استان استفاده کنی شماها که دیانت بلدین در ایام انتخابات برای مردم روشن گری می کردید تا به اندازه تمام کاندیدای قبلی رای نمی اورد

و نترسید فکر نکنم حاج آقا قصد ردای سیاستی کن که شما ها موکلش باشید ولی ای کاش قبول می کرد تا باز معیار صداقت و شجاعت و سیاست برای مردم به رای گذاشته می شد
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت درود
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود به شرفت که با این متن زیبا
رها
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری سیاسی نداره من نمیدونم مردم دهدشت روچه حسابی ایشون روفرستادندمجلس ؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
باید محاکمه شود تا بقیه هم حساب کار دستشان بیاید یا درست میشه تا اخراج از پست و مقام دوره یکه تازی حق به جانب آن حیله و مکر شیطان سفتان گذشته باید پاکسازی صورت بگیره
ای مون بشخ
Romania
حذف تاج گردون ضایعه بزرگی است من نه لرم نه گچسارانی.!!!؟؟؟
گذرزمان راببینیدوبعدقضاوت کنید خییییلی متاسفم براتون
انظر ما قال
Iran, Islamic Republic of
باسلام ،هرچه دنبال کردم ندیدم حرف نامربوط دراین زیبا مطلب باشه،عزیزانی که به برادر بزرگوار احمدی می تازند ،نمی دانم الگوی زندگیشان کیست ،اگر مدعی مبارزه با فساد هستیم خوب دنبال کنیم مفسد رو کنار بزنیم هر چنداز اقوام من باشد،اگه مفسد رو نمی شناسیم بریم از کسانی که می شناسند ویا بامطالعه بشناسیم ،نکنه با دفاعی ازروی احساس درروز قیامت ما را به خاطر دفاع از مفسد محاکمه کنند ،اش نخورده ودهان سوخته
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود خدابرشما فرزند شهید لذت بردم مطالب منطقی ودرست شما راخوندم
میر حبیب
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف این متن بسیار متین و محکم و مستند نگارش شده . دستت درد نکنه جناب احمدی این درد دل خیلی از ایثارگران و خانواده های شهداست. واقعا نمیدانیم بزرگواری تا کی از ارزشها استفاده میکند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
ما ایثارگران را چه میشود که به خاطر خوش آمد این جناح و آن جناح یا این شخص و آن مسئول به راحتی به صورت همدیگر چنگ میکشیم، مگر ما میراث داران آن دلاوران و زاهدان نیستیم که بدون کوچکترین چشمداشتی جان شیرین خود را در کف دست نهاده و بدون هیچ منت و فقط از سر تکلیف و به خاطر اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خاطر سرافرازی کشور و این آب و خاک آنچنان صمیمی و متحد از هر قشر و طیفی با هم به دیدار معبود شتافتند و در این راه همدیگر را دعا وکمک و از یکدیگر در نثار جان پیشی میگرفتتد، برادران فاین تذهبون؟! مگر جناب تاجگردون برادر شهید و رزمنده و جانباز نیست، مگر حاج آقا بزرگواری هم به همچنین رزمنده و برادر شهید نیست، پس چرا به خاطر جناح بازی و خوش آمد این و اون حرمت ها را میشکنیم، خدا به همه ما شعور و بینش سیاسی درست بده و همچون حاج قاسم ها فارغ از هر گرایش سیاسی و حزبی خادم واقعی کشور و سربازی دلسوز برای رهبری شجاع و بصیرمان باشیم
مستقل
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی بسیار عالی بود.امیدوارم همیشه با همین صلابت برقرار باشید.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی تا اینگونه تو استان داره غم نداره، بیچاره درامد زاکانی از خیریه هایش از بودجه استان بیشتره. دلت خوشه یه لر رو تخریب می کنی
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند صالح شهید احمدی الحق درد دل مردم انقلابی را قلم زدی درود درود
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند صالح شهید احمدی الحق درد دل مردم انقلابی را قلم زدی درود درود
صادق
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزند صالح شهید احمدی الحق درد دل مردم انقلابی را قلم زدی درود درود
اسمعیل
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای علی احمدی!
بگو خودت به کجا میروی؟!!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
چرا زمانی که به مادر شهید تاجگردون اهانت شد ه است سکوت کردید
حتما حق نداشت از مادر خود دفاع کند
Iran, Islamic Republic of
خدا عاقبت ایران با این مجلس را ختم به خیر کنه.
سلام منهم حدود سی ماه در جبهه حضورداشتم ولی افتخار شهادت نصیبم نشد تا فرزندم اکنون ازحکومت طلب داشته باشد وچشم بسته رای مردم با دستمایه قرا
Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد عمل بود.همیشه تو دلهاست/ بنده خدا تو اشتباس
Iran, Islamic Republic of
اگه به نظر زیر کامنتا توجه کنی جناب احمدی فقط خوتو ضایع کردی . اونی که به بز رگواری خرده بگیری .
بی نام
Iran, Islamic Republic of
ناراحت نباش فرزند شهید،2سال بدون نماینده باش اولین موردش حذف هلیکوپتر امداد بود فعلا فعلا واسمون دارن پول‌نفت گچساران بره تو جیب اونا ک ‌ با هم فامیلن
United States
هزاران درودددددددددددد
United States
دورو برشرف حرف دل من روزدی... از حریم شهید و شهادت دفاع نمودی که برخی مورد سواستفاده قرار داده بودند
United States
خیلی بیشتر از سنت حرف زدی . مگر شما از خدا بهتر میدانید، به خودتون بیایید و به فکر آخرت خود باشید و هیچ کس را قضاوت نکنید، خداوند متعال خودش بر همه چی دانا و تواناست، این تذهبون
سادات گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه پدرتو که واقعا پرچم پدر تو برافراشتی الحق والنصاف که خوب شناختی دور اول همین بزرگواری حیثیت / به فنا می داد که خیلی ها جدا شدن از جمله مرحوم نبی زاده وجعفری وغیره....
یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف تون ...حقا که نشان از پدر دارین.. حرف دل فرزندان شهدا و جانبازان و آزادگان رو زدین...
الهی خون پاک پدران شهیدمون دامن گیرشون بشه.
Iran, Islamic Republic of
چکاره بود که مثل اون باشند
Iran, Islamic Republic of
اولا شهید شان خاصی دارد و توفیق الهی است برای خود شهید ، حتی پدر و فرزند شهید هم نمیتوانن ادعایی داشته باشند که چون با شهید رابطه نسبی و سببی داریم پس پاک پاکیم نه ، هرکسی یک مسیری دارد و ممکن است فرزند شهید یا برادر و غیره شهید اصلا از نظر ایمان و تقوا فرسنگ‌ها با شهید فاصله داشته باشند ، خواهش ما اینه که به اطرافیان شهداء به چشم قدیسه نگاه نکنیم ، بله خیلی از نزدیکان شهداء هستن که واقعا حرمت شهید رو خوب نگه داسته اند .
دوم ؛ جناب اقای بزرگواری، اگه مشکلی هست با بیانیه و فریاد فقط اوضاع رو شلوغ میکنید ، اونچه که شما و آقای تاجگردون باید انجام بدین باید تشریف ببرین دادگاه و اگه تخلفی نبوده اعاده حیثیت کنید و اگه تخلفی هم بوده به احترام خون شهدا، جبران خسارت نمائید ، که در اینصورت احترام شهداء حفظ میشه نه با ادعا ، به قول معروف ؛ با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه.
ع وفای
Iran, Islamic Republic of
وماکه نه ازسیاست سرمیبریم ونه هیچ ولی تاجگردون منطقه گچساران مسله کلگه کونه بودآبادش گردکسی بکوید نه دروغ گفته من خودم ساله 72سازمانه همیاری کارگری میگردم اخرجم گردنداستانداوقت برگشت به کاربرام زدآقایه/ نکذاشت بروم گفت شماچون خانوادشهدهستی میخاهی سواستفادکنی سواستفادمن چی بوددیگررفتیم بدبخت شدیم حتمن شمااین ادمادخوب هستن
Iran, Islamic Republic of
عزیز فارسی بنویس ببینیم چی میگی
خلق نیک
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری عزیز...‌و تاج گردون
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شما این همه وقت کجا بودین... فقط تاج گردون
علمدار
Iran, Islamic Republic of
روحت شادجوابت عالی ودندان شکن بود خدا رحمت کندپدربزرگوارت را
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبرای آقای احمدی عالی گفتی .
دریا رضایی
Iran, Islamic Republic of
👌👌👌👌👌
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آق/ باز این همه حق الناس را چطور جواب میده همه جا هر کسی آشنای ایشون بوده به راحتی به پستهای بالا رسیده من با چشم خودم دیدم
صادق
Iran, Islamic Republic of
احسنتم عالی بود
مسعود
Iran, Islamic Republic of
ما همه به خانواده ی شهدا مدیونیم وخودمان هم خان واده شهید هستیم ولی نمیشه هرچه فرزند شهید میگه درسته
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
پدر من 30 ماه خدمت جبهه داره و جانباز هست زمانی که میخواستم برم خدمت بهمش گفتم بیا منو از خدمت معاف کن بهم گفت جبهه من برای اب و خاک و ناموسم بود جانبازیم هم معامله با خدا پس شما هم برو خدمت به من کاری نداشته باش . داییم شهید شد ولی پدربزرگم حاضر نشد از بنیاد شهید چیزی بگیره خودم شغل ازاد دارم و دایی هام هم همینطور .
بیایید کسی رو که با خدا معامله کرده دستمایع دنیامون نکنیم چه برادرمون باشه و چه پرمون
اقای احمدی من به نظر شما کاری ندارم که درست هست یا خیر ولی ببینید زمان کنکور اگه گزینه خانواده شهید رو پر نکردید و زمان اشتغال اگه بخاطر پدرتون پذیرش نشدید و اگر بخاطر پدر محترمتون مدیر نشدید کارت درسته و گرنه شما هم از اسم یک شهید بزرگوار برای پر کردن جیبت داری استفاده میکنی
خراسان جنوبی
France
درود به شرفت وحرف دل خیلی از مردم راگفتی اگر اقای احمدی ودیگر فرزندان شهدا حقشان است واگر تمام دنیا را هم به ایشان بدهند باز جای عزیز شهیدشان را پر نمی کند ولی حرفم اینه که اگر اقای احمدی بدون حق شاهد می رفت دانشگاه وبدون اینکه بدانند فرزند شهید است استخدام می شد حرفش پسندیده بود ولی این حرفهای که حالا می زند.. درود برابوذر زمان اقای تاجگردون کاش ما چنین نماینده ای داشتیم تاببینید چگونه قدر دانش بودیم ودیگر درود وسلامم بر مردم فهیم لر
خ
Iran, Islamic Republic of
درودخدابرشماکه نشان دادی پای خون پدرت وشهدای دیگرماندی ومتاسفم برای جناب بزرگواری که نمیدانم چراوبه چه قیمتی حمایت میکنه
سید
Iran, Islamic Republic of
.معلومه که بالانشینان باهمکاری وچراغ سبزکسانی همچون شماهادارند بچه های زاگرس نشین راخانه نشین می کنندواقعا متاسفم.بروسوابق کسانیکه تاج رارداعتبارکردندبررسی کنیدببینیدکی داره برای مملکت تصمیم گیری میکنه کسی که نمره ریاضی۴/۵گرفته برای شماتصمیم میگیره.
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این فرزند شهید بابصیرت..وجای تاسف سید بزرگواری که حس ناسیونالیستیش فعال شده...
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
واقعا کاملا درست واصولی صحبت کردی افرین بر این فرزند شهید اقای بزرگواری دست بردار/ در این هشت سال ظلم به بچه های کهگیلویه کرد حق همه را ضایع نمود واقعا شما اشتباه دفاع کردیذ
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
درود براین فرزند شهید.آفرین.درود سلام خدا بر پدر شهیدت.واقعاً روح او را شاد کردی.
یاقوت خدا
Iran, Islamic Republic of
بیا پایین ، شتر سواری دولا دولاداره جانم
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
شهیدشدن برادراتون وپدراتون براشما بهترین برد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف نويسنده اين متن . واقعا شما را چه مي شود كه عدالت علوي و آرمانهاي انقلاب اسلامي را در چرخ قوم و قبيله وتعصبات منطقه اي خواسته يا ناخواسته له مي كنيد.
جلالی زاده
Iran, Islamic Republic of
وقتی نامه آقای احمدی را خواندم خیلی متاسف شدم که این ادبیات مملو از توهین و تهمت و تنگ نظری غیر متخصصان بوده

جناب اقای احمدی اقای تاجگردون در کدام محکمه عدلیه محکوم شد ؟
اعتبار نامه ایشان در کدام مرجع حقوقی رد شد ؟
مگر قانون نباید فصل الخطاب باشد ؟
مگر قانون مرجع رسیدگی به‌ صلاحیت نمایندگان را شورای نگهبان معرفی نکرد ؟
مگر شورای نگهبان ؛ وزارت اطلاعات ؛ اطلاعات سپاه کمیسیون تحقیق ووو تاجگردون را تایید نکردند ؟
در وصیت نامه کدام شهید توهین تهمت و تخریب افراد سفارش شده است ؟
جناب احمدی مگر اکثریت مردم گچساران و باشت تاجگردون را انتخاب نکردند؟
مگر امام نفرمود میزان رای ملت است ؟ می توانیم بپرسیم از نظر شما میزان چیست ؟
مگر حسینی و خورشیدی و جعفری بارها بخت خود را در انتخابات امتحان نکردند و مورد اقبال عموم و اکثریت مردم قرار نگرفتند :
جناب احمدی تاجگردون قربانی خدمت به مردمش شد ؛ تاجگردون قربانی اقتدار و صلابت و اصالت خود شد ؛
تاجگردون قربانی بازیهای سیاسی چپ و راست شد ؛
جناب احمدی‌ شما با این متن صحه بر نوشتار غلط صبا اذرپیک گذاشتید و به یاری او آمدی با او همنوا و هم آواز شدی .. !!!!!
برگرد و وصیت نامه پدر شهیدتان و سایر شهداء را بخوانید و عبرت بگیرید:
تاجگردون خود شهید زنده‌ و در عمل نشان داد برعکس شعاریون بهترین رهرو شهداء است ؛ راه شهداء در خدمت صادقانه به محرومین تحقق پیدا میکند
وووووووددد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واسه کسانی که خودشونو به خواب میزنند،کجای کاری خود تاجگردون اعتراف کرده که شیشه کثیف هست شما هنوز دفاع میکنید،خودش سکوت کرده شماها ول کن نیستید،مطمءن باش تاجگردون اهل سکوت کردن نبود اگه مشکلی نداشت،با عرض پوزش مشکل نه مشکلات
Iran, Islamic Republic of
احسنت که حقیقت راگفتین
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
اقای بزرگواری سیاست یکی به نعل و یکی به میخ دیگه جواب نمیده.. عمر سیاسی شما دیگه تموم شده .همانطور که مال اقای تاجگردون تموم شد.. بروید و استغفار کنید شما ۸ سال با نقاب اصولگرایی نماینده مردم بودین ..انصافا کاری که انجام ندادین بماند‌.. یه بار خواستین صحبت بکنین که حرف چماق را پیش کشیدین و باعث شدین مردم ایران ذهنیت بدی نسبت به لرها پیدا کنند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام آقایان اصولگرا واصلاح طلب که خوددو گرو مخالف هم متشکل شده که برمبنای دین واسلام سرچشمه قرار گرفته بعدچهل سال دیگر نه ایثارگری یارزمنده ای درنطر میگیرند فقط پرنمودت جیبهای خود وآقازاده هست تامین شود ماکه سی سال برای امنیت کشور تلاش کرده ایم باچندر قاز حقوق بطور گونه امرومعاش میکنیم ولی آقازادها باوجود چندین کارخانه تو سط پدرانشان درایا م مدیرت بابهترین امکانات دولتی سولستفاده و بانفوذ در دستگاهای دولتی پچه من وامثال من جای ندارندوحق حقوق شروند ماداپایمال ومورد تعرض افراد سودجو قرار میگیرد ویکسری افراد دم از عدالت میزنند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی شما را چه شده که اینطور بریه روحانی که از یه هم زبانش حمایت کرده میتلزید؟ چه عاملی اینقدربه شما فشار اورده منسب گرفتن تاجگردون را نتیجه رانت عمویش میدانید وکلاتواناییهایش راندید گرفتید مگر همه اون عزیزان رقیبش توی هر برهه ای صاحب منصبی نبودند؟ و میدانید نتوانستند مدیریت خولی داشته باشند
حالا هر فرد هر طوری که توانسته مدیرشود باید توانایی مدیریت و بالا کشیدن خود را داشته باشد یانه؟
و اینکه گفتید اقای بزرگواری از شهدا خرج نکند ایشون از شهید خودش خرج کرد همونطوریکه بقیه اقایون هم چپ و راست پوسترهاشون عکش شهداشون بود و سخنرانی های جانبازهاشون، چطور اونا خرج کنن اشکال نداره شما هم خرج کردید و نوشتید فرزند شهید، پس هر کس در هر جایی ازنام نیکی که دارد خرج میکنم حال یا پیشینه خودش یا نسبش یا دلاورمردیهای ابا و اجدادش. به نظرم باید با احترام با بزرگان و همتباران صحبت کرد نه اینکه خنجر دریک دست شروع به نوشتن کرد، خوبه برموج سوار نشویم و کمی از دور مسایل را با خود حلاجی کنیم که ایا این ردصلاحیت واقعا و واقعا بخاطر مبارزه با فساد بوده؟ یا بازی سیاسی بوده و یا کینه های شخصی؟
شیخ
Iran, Islamic Republic of
فرزند شهید اسمت را هم میگفتی تا بشناسیمت
عادل
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی. سلام .من شما را خوب میشناسم خانواده شهدا چشم و جراغ ملتند اما بهتر بود حریم را حفظ میکردید. شما هم مدیر بودید مدیریت که مادامالعمر نیست باید عملکرد خود را با عملکرد اقای تاجگردون مقایسه میکردید ما در زمان مدیریت شما خیلی زیارت میکردیم در در خارج از وقت اداری ولی با خودرو اداری در شهر و هاشیه شهر. حتما ان نشانه انقلابی گری بود همانطوری که میدانید اطلاعات سبا باسداران مهمترین و مقدس ترین رکن انقلاب بوده که تا حالا وظیفه خود را عالی انجام داده و حافظ اصلی انقلاب است که با کسی تعارف ندارند ولی اقای تاجگردون را تایید کردند متاسفانه یاران شما به انها توهین کردند توصیه میکنم به بیراهه نروید اقای بزرگواری هم از انقلابیون کشور و استان بوده ولی شما تحمل او را ندارید زیرا سخن حق میزند
Iran, Islamic Republic of
آینده نچدان دور پروندههای تاجگردون و وابستگانش در دادگاه واسه شماها که هنوز تو خوابید رو میشه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوش خیالی ،
طاها
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان، اصول گرایان را بیرون می کنند ، اصول گرایان اصلاح طلبان را بیرون می کنند هر دو گروه هم شهید دادند هم اسم انقلابی را به همراه دارند .
الان که مجلس کار خودش را کرد ولی آیا باند شبکه ای فساد منهدم شد ؟ یا مفسد به زندان رفت ؟ یا جواب رای دهندگان داده شد برای اینکه با چه تضمینی در انتخابات بعدی شرکت کنند؟
فقط نیاز به صبر کردن داریم تا هر کسی وجود اصلی خود را به ملت نشان دهد .
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
طاها
Iran, Islamic Republic of
همیشه انسان ها از پیروزی حق خوشحال می شن و هیچ انسان آزاده ای نیست مگر اینکه از دستگیری مفسد و رسوا شدن او شاد می شود
ولی این روند بیرون کردن هیچ شباهتی به رسوا کردن متهم نداشت، اصلا اتهامی ثابت نشد و فقط بیرون شد .یکی از نمایندگان می گفت من به این دلیل اعتبار نامه را رد کردم چون تاج گردون از یک حدیث استفاده کرده و خود را تبرئه می کند.
این روند مجازات قبل از محاکمه فقط بدبینی به نیروهای انقلابی را در پیش دارد و در آینده رای مردم کم می شود
فضای غبار آلود سیاسی کشور همه را به اشتباه انداخته و تشخیص دوست و دشمن سخت شده و سخت تر می شود .
من بسیار مشتاق هستم که آقای تاج گردون محاکمه بشه و در موردش عادلانه قضاوت بشه تا همه او را بشناسند.
همچنین کسانی که گفتند مادرش با منافقین ارتباط داشت و یا همسر دوم دارد و در شناسنامه اش نیست و اینکه او دروغگو هست، محاکمه شوند و راست گویی آنها بر همگان ثابت شود .
دریغا و هزار افسوس که چنین محاکمه ای اتفاق نخواهد افتاد و ما در خیالاتی خام فرو رفته ایم .
Iran, Islamic Republic of
جناب عادل منم شما را خوب میشناسم .......
جانباز
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی هفته قبل
ماهور
Iran, Islamic Republic of
والا طوری ک این اقا میفرماید. یعنی غیر از خانواده های شهید و ایثارگر بقیه برن بمیرن ه. بقیه هم حق دارن چ گناهی کردن. باید برن بمیرن آیا جناب فرزند شهید
سبحانی
Iran, Islamic Republic of
برادر احمدی مطالب شما خوب بجا منطقی احسنت بر قلمتان
Iran, Islamic Republic of
چرا طلبکار ملت میشه آخه در حد خودت حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو بگو اینجایی که هستی حقت هست یانه
Iran, Islamic Republic of
نه حقش نیست...وقتی امثال بزرگواری بشن نماینده مجلس ،حداقل حق مهندس احمدی ریاست جمهوریه
بصیر
Iran, Islamic Republic of
دست مریزاد بااین تذکر محکم وجامع خداییش حرف خیلیها کفتی خدا از امثال شما زیاد کند
جعفر
Iran, Islamic Republic of
سهمه سالاری ریشه این کشور سوزونده اونوقت تو که خودت سهمیه اومدی داری حرف ...میزنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1