کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

پاسخی به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران: مردم همه چیز را می دانند

14 تير 1399 ساعت 13:09

در بازدید و بررسی محلی مشخص شد که کارکنان برای گرفتن سمت سارمانی و رتبه شخصی که حقشان هست باید یادداشت یا سفارش خانواده یا دفتر تاجگردون را بیارند
و دهها مورد دیگر، حالا قبول دارید که حیاط خلوت است؟


یادداشتی از صادق رضایی؛ پیش از این علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در نشست خبری که روز گذشته (سه‌شنبه) در خبرگزاری مهر با موضوع «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» برگزار شد، اظهار کرده بود که شرکت نفت و گاز گچساران حیاط خلوت «تاجگردون» و بستگان او است.مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این باره گفت: به طور کامل این قضیه را رد می‌کنم و به خودم اجازه نخواهم داد، هیچ کسی در شرکتی که مدیرعامل آن هستم، برایم تعیین تکلیف کند و حیات خلوت کس دیگری شوم.
یادداشت ارسالی: مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران منکر این شدند که شرکت نفت حیاط خلوت آقای تاجگردون و خانواده‌اش هست. هر چند اگر کامنتهای زیر مصاحبه خودشان را بخوانند متوجه خواهند شد که مردم همه چیز را میدانند، که نه تنها آن شرکت حیاط خلوت آقای تاجگردون و خانواده‌اش شده، بلکه باعث خُرد کردن غرور کارکنان شرکت هم شده اند. اما برای روشن تر شدن موضوع که حیات خلوت شان که تحت سیطره این خانواده هست عرض می‌کنم:
آقایان ساسان حبیبی نژاد (برادر خانم ساسان تاجگردون)، آقای خداخواست رحیمی برادر فرماندار تاجگردون، آقای فرهاد جعفری (برادر خانم فرماندار تاجگردون)، اقای رهام عباسی (باجناق حمید تاجگردون)، آقای مجید راستی پور خاله زاده تاجگردون و سعید غلامی بوقیچی نفتی تاجگردون چطور بدون یک روز تجربه مرتبط روی سمتهای مهم مدیریتی و ریاستی نفت قرار گرفتند؟
۲- چرا در این ۸ سال نمایندگی آقای تاجگردون، یک آزمون جذب نیرو در شرکت نفت برگزار نشده و همه نیروها با پارتی بازی و نظر ایشان جذب شده اند؟
۳- با چه فرایندی ۱۴۰ نفر نیروی حراست که وزیر مجوز داد، جذب شده اند؟
۴- چگونه ۷۴ دستگاه خودرو استیجاری را جذب کردید؟ جز با دستور و سفارش تاجگردون بوده است؟
۵- عکس موجود است که شما بر خلاف قانون در میتینگ انتخاباتی آقای تاجگردون در صف اول دستتان را مثل بچه‌ها به علامت پیروزی بالا بردید. این کار حلقه به گوشی، دخالت مدیران، و خلاف نیست؟
۶- در بازدید و بررسی محلی مشخص شد که کارکنان برای گرفتن سمت سارمانی و رتبه شخصی که حقشان هست باید یادداشت یا سفارش خانواده یا دفتر تاجگردون را بیارند
و دهها مورد دیگر، حالا قبول دارید که حیاط خلوت است؟

قابل ذکر است این یادداشت مربوط به یکی از مخاطبان سایت کبنانیوز است، در خصوص اسم نویسنده این متن در دقایق ابتدایی انتشار مطلب، اشتباهی رخ داد، این مطلب اصلاح شده است، و ارتباطی به اسمی که در ابتدا انتشار یافت ندارد. از این جهت پوزش می طلبیم.


کد مطلب: 422829

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422829/پاسخی-اظهارات-مدیرعامل-شرکت-نفت-گاز-گچساران-مردم-همه-چیز-می-دانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1