کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

مردم زاگرس نشین حامی خویش را رها نکنند

سید قربانعلی موسوی

8 تير 1399 ساعت 1:18

مردم زاگرس نشین نباید در این برهه از زمان حامی خویش را تنها رها کنند تا در واقع دشمن مردم گچساران پیروز میدان شود هر چند وعده خداوند حق است و حق پیروز میدان است.


موش‌های تاریکی نشین همیشه از طلوع واهمه داشته اند و به همین دلیل سعی می کنند فضا را تاریک کنند تا معایب خودشان پوشیده بماند و هرگاه در تاریک نشان دادن ناتوان شوند غبار بر چهره خورشید می کشند تا بلکه دیگران هم نتوانند از پرتو نور خورشید بهره مند شوند.
در طول دوران خبرنگاری بواسطه اینکه از کسانی دفاع کردم که دغدغه مند مردم بوده انواع برچسب های ناچسب را نثارم نمودند مثل دستمان بدست،  حتما منفعت داری،  بهت قول داده،  قول کار و پول گرفته ایی،  همه را بجان خریده و فقط برای برون رفت محرومیت مردمم تحمل کرده و می کنم.
غلامرضا تاجگردون وزنه سنگین در سطح کشور است و توانایی او را در بودجه ریزی و نویسی کمتر کسی دارد و از همین منظر توانسته کمک های شایانی برای محرومیت زدایی از استان و بخصوص شهرستان گچساران نماید و اگر مردم گچساران برایش از جان مایه گذارند لاف گزاف نگفته ام و در حقیقت مدیون تلاش های چند ساله ایشان هستند.
بیست سال پیش گچساران را با اکنون مقایسه کنید و خود به قضاوت بنشینید که حاج غلامرضا تاجگردون مستحق حمایت همه جانبه مردم می باشد یا نه.
عمران و آبادانی شهرستان گچساران نتیجه عملکرد درست ایشان در طول نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و توانسته از همه ی ظرفیت های خود برای محرومیت زدایی از مردم هزینه کند و هجمه های کنونی بیشتر توانایی او را هدف گرفته اند چرا که با بودن ایشان بیسوادی آنها در اقتصاد و اعتبارات معلوم می شود و چون پاسخی مستدل جهت رویارویی با تاجگردون را ندارند از همین ابتدا تیشه برداشته و ریشه وی را ضربه کوب می نمایند.
مردم زاگرس نشین نباید در این برهه از زمان حامی خویش را تنها رها کنند تا در واقع دشمن مردم گچساران پیروز میدان شود هر چند وعده خداوند حق است و حق پیروز میدان است.
--------------------------------------
سید قربانعلی موسوی


کد مطلب: 422598

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422598/مردم-زاگرس-نشین-حامی-خویش-رها-نکنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1