تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۸
کد مطلب : ۴۲۲۵۹۸
یادداشت؛

مردم زاگرس نشین حامی خویش را رها نکنند

سید قربانعلی موسوی
۹
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
مردم زاگرس نشین حامی خویش را رها نکنند
کبنا ؛
موش‌های تاریکی نشین همیشه از طلوع واهمه داشته اند و به همین دلیل سعی می کنند فضا را تاریک کنند تا معایب خودشان پوشیده بماند و هرگاه در تاریک نشان دادن ناتوان شوند غبار بر چهره خورشید می کشند تا بلکه دیگران هم نتوانند از پرتو نور خورشید بهره مند شوند.
در طول دوران خبرنگاری بواسطه اینکه از کسانی دفاع کردم که دغدغه مند مردم بوده انواع برچسب های ناچسب را نثارم نمودند مثل دستمان بدست،  حتما منفعت داری،  بهت قول داده،  قول کار و پول گرفته ایی،  همه را بجان خریده و فقط برای برون رفت محرومیت مردمم تحمل کرده و می کنم.
غلامرضا تاجگردون وزنه سنگین در سطح کشور است و توانایی او را در بودجه ریزی و نویسی کمتر کسی دارد و از همین منظر توانسته کمک های شایانی برای محرومیت زدایی از استان و بخصوص شهرستان گچساران نماید و اگر مردم گچساران برایش از جان مایه گذارند لاف گزاف نگفته ام و در حقیقت مدیون تلاش های چند ساله ایشان هستند.
بیست سال پیش گچساران را با اکنون مقایسه کنید و خود به قضاوت بنشینید که حاج غلامرضا تاجگردون مستحق حمایت همه جانبه مردم می باشد یا نه.
عمران و آبادانی شهرستان گچساران نتیجه عملکرد درست ایشان در طول نمایندگی مجلس شورای اسلامی بوده و توانسته از همه ی ظرفیت های خود برای محرومیت زدایی از مردم هزینه کند و هجمه های کنونی بیشتر توانایی او را هدف گرفته اند چرا که با بودن ایشان بیسوادی آنها در اقتصاد و اعتبارات معلوم می شود و چون پاسخی مستدل جهت رویارویی با تاجگردون را ندارند از همین ابتدا تیشه برداشته و ریشه وی را ضربه کوب می نمایند.
مردم زاگرس نشین نباید در این برهه از زمان حامی خویش را تنها رها کنند تا در واقع دشمن مردم گچساران پیروز میدان شود هر چند وعده خداوند حق است و حق پیروز میدان است.
--------------------------------------
سید قربانعلی موسوی
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
اول فکر کردم همه مردم قم مثل زاکانی هستند ولی دیدم همه شیرازی ها مثل نجابت نیستند افراد درس کاری مثل پاک فطرت هم دارند هر چند نمیشه قم را با شیراز مقایسه کرد .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای موسوی عرزیز ،از اینکه در این لحضات سخت به فکر گچسارانید و بدون پروا دست به قلم شدید ممنونیم . اما خضرتعالی قطعا به طرز تفکر امثال زاکانی اشراف دارید ما هم اگر ایشان را نمیشناسیم ولی بدلیل همجواری با دوستان و هم کیشان آقای زاکانی سالهاست با این تفکر ساخته و جواب آنها را نه به شیوه اتهام زنی بلکه پای صندوقهای رای داده ایم ولی چه کنیم که مسائل زیادی که جنابعالی هم میدانید موجب گردید که اکنون گروهی با ۲۰ درصد آرائ مردم بر کرسی های مجلس نشسته اند و تحمل یک نفر غیر خودی را ندارند .ای کاش کمیسیون تحقیق از این ۴۰۰۰۰ رای دهنده هم سئول میکردند که دلیل انتخاب تاجگردون چه بوده و ای کاش رهبری ورود میکردند و جوای درخواست ۱۴۵۰۰ نفری را میدادند و ای کاش زنده بودیم و سرنوشت پرونده املاک نجومی را هم اینطور شفاف سازی میکردند .البته شاید عمر ما کفاف ندهد ولی روزی خواهد آمد که امثال قالیباف و لاریجانی و توکلی بر زمین می افتد روزی خواهد رسید که امثال توکلی و زاکانی که امروز به واسطه تائید تاجگردون / و جز خود و هم کیشانشان هیچ کس را انقلابی ندانند . مردم گچساران چه کار باید بلنند ؟ اصلا مگر کاری میتوانند بکنند ؟وقتی چند نفر اینطور با روان مردم بازی میکنند و هیچ کس هم جلودارشان نیست چه میشود کرد .
Iran, Islamic Republic of
نو را خدا الکی وقت مردم با این متن های بره ره ای نگرید یه مطلب علمی بنویسید تا مردم استفاده کنن
بویر احمدی
آقای تاجگردون با مستندات ومدارک محکمی که دارد و ارائه داده است قطعا بخوبی از خود دفاع میکندو از مسئولیت خود که وکالت و نمایندگی مردم است دفاع خوا هد کرد و مردم هم نه فقط در گچساران بلکه در جای جای کشور در زمان خود این قشر انحصار طلب را سر جای خود خو اهند نشاند ان شاالله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ببخشید.اگر کسی بودجه یک استان را در یک شهرستان هزینه کند وبه واسطه این مکیدن خون مردم مستضعف بیکاری افزایش و استعداد بقیه مناطق کور شود اونوقت همین نظر را خواهید داشت...کجاش را دیدی....
رحمت اله
Iran, Islamic Republic of
بدون تاج مجلس برای استان مامعنایی ندارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
نماینده خوبی است دکتر تاجگردون
وحدانی
Iran, Islamic Republic of
متنی که میفرستم قطعا چون رسانه شما فقط نظرات موافق را درج میکنه ولی باز مینویسم..اولا که تعصب بی جا و بت سازی در شهر ما از قدیم الایام نهادینه هست.دوما در وصف تاجگردون .همین بس که نگارنده و خوانتدگان چرا مثل ۲۰سال گذشته دیگه لفظ دکتر را بکار نمیبرن..چقدر برای یک ملت درد اور هست ۲۰سال کسی را با عنوان دکتر به مجلسی که به قولی در راس امور هست میفرستند ولی نه شهامت و نه صداقت گفتن.. نداشتن این مدرک را به مردمی که اینقدر به ایشان اعتماد داشته اند را نداشته...با این اختیارات و شرایطی که تاجگزدون داشت چرا یک پروژه عامه المنفعه راه اندازی نشده..چرا از خودمان نمیپرسیم امسال تاجگردون را ما بالا بردیم ولی ایشان با غرور خاصی از بالا به ما نگاه میکنند.چرا باید بستگان یک نماینده تصمیم گیر یک شهر باشند مگر .ی هست..تاجگردون نام بزرگی برای خود ساخته و ما هم از ایشان بت ساخته ایم...
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای قربانعلی /گاهی شیرازی گاهی بی شیرازی اول بفرمایید این پسوند شیرازی را از کجا کش رفتی و به چه علت پشت این پسوند قایم شدی و به عوام فریبی مشغول و خلق خدا را گمراه می کنید شما که در بخش آقاجاری از توابع بهبهان متولد ودر این بخش و بعد در امیدیه تا زمان پیروزی انقلاب حضور داشتی و اصالتا از جانب پدری به کهگیلویه وصل میشوید آیا شهرستان کهگیلویه روستا یا ناحیه ای به نام شیراز دارد گذشته خود را فراموش کرده ای ت
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1