کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

کاش قوم لر اقدام به نخبه کشی نمی‌کرد

31 خرداد 1399 ساعت 13:57

روی سخنم با هم استانی‌های حامی جناب آقای تاجگرون است، قلم از نیام بکشید و در حمایت از فرزند نامدار خویش درعرصه‌ی برنامه ریزی و توسعه کشور قلم بزنید. تا فرصت هست، بنگاریم و بنویسیم واطلاع رسانی کنیم وبه جامعه این واقعیت را بازگو کنیم که حذف فرزندان ما از عرصه سیاست وحاشیه نشین نمودن آنها برای مخالفان، به همین سادگی که فکر می‌کنند، نیست.


متن ارسالی: این همه تلاش جهت حذف جناب آقای تاجگردون به عنوان  سرمایه‌ای بزرگ و نمادین در عرصه ملی چه منفعتی را به جیب رجال سیاسی مخالف ایشان سرازیر خواهد نمود که این چنین گروه رقیب را یکپارچه نموده تا  نسبت به حذف ایشان از مجلس شورای اسلامی کوتاهی ننمایند. کاش این هجمه  وغوغاسالاری ویکپارچگی درجهت توسعه وپیشرفت استان شکل می‌گرفت. کجایند آن مردان روز بزم ونبرد که جهت حفظ کیان و حرمت قوم لر یکپارچه دست به اسلحه می‌شدند وحرمت وناموس قوم لر را ازگزند متجاوزان حفظ و حراست می‌نمودند. تاریخ درس عبرتی است برای ما تا آن راچراغ راه خویش قرار دهیم تا ازمحرومیتی که سالیان سال بر گرده ما روا رفته، جلوگیری نماییم.
در خاطرات ما همیشه باقی خواهد ماند بزرگان و سیاسیونی از تبار این استان که بواسطه  زد بندهای پشت پرده مافیای قدرت از فضای سیاسی کشور حذف شدند وما بی تفاوت از کنار آنها گذشتیم. از ماست که برماست خودمان به دست خودمان زمینه حذف آنها رافراهم نمودیم چون در وادی حمایت از آنان تمام قد نایستادیم وحمایت نکردیم وحذف آنان را برای اصحاب قدرت، کم هزینه نمودیم.
کاش ما درآن موقع قلم بدست ازبزرگانمان دفاع می‌کردیم وتمام قد درفضای مجازی وتریبون های که دراختیار داشتیم از فرزندانمان که پله‌های ترقی را با مشقت‌های طاقت فرسا، پشت سرگذاشته و به منسبی در سطح کشور رسیده‌اند، حمایت می‌کردیم، تا این چنین در حسرت آن روزهای از دست رفته، حالا غبطه نخوریم و اسیر مافیای قدرت پشت پرده نشویم. حداقل اگر کار ساز نمی‌شدیم به همین راحتی در عصری که بنام عصر اطلاعات خوانده می‌شود و افکار عمومی بشدت از آن متأثر است، قافیه را به رقیب نمی‌باختیم.
مردم همیشه درصحنه استان کهگیلویه  و بویراحمد در عرصه جنگ تحمیلی و فضاهای انتخاباتی همیشه مدافع نظام جمهوری اسلامی درایران بوده‌اند وخواهند بود ودراین راه رشادت‌های غیرقابل وصفی از خویش بجا گذاشته‌اند. دراین طریق حامی فزرندان منتخب خویش باشید و دست از حمایت آنان برندارید. چون دست بردست گذاشتن وحصرت خوردن درآینده چیزی نصیب ما نخواهد کرد، جز پشیمانی، آه و حسرت.
نظام برنامه ریزی و توسعه کشور سالیان متمادی است توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، برنامه‌های توسعه، اسناد آمایش سرزمین، چشم انداز توسعه... را تدوین می‌نماید. حال که مردی از خطه استان کهگیلویه وبویراحمد تجربیات گرانقدری اندوخته ودر سیر تکامل آن، تجربیات ارزشمند علمی و تجربی را فرا گرفته و او را به حدی از توانایی رسانده که بدون اغراق باید بگویم جناب آقای تاجگردون در حال حاضر یکی از مطرح‌ترین صاحب نظران توسعه اقتصادی درسطح کشور است. حال با این سطح تخصص راضی به محروم کردن کشور دراستفاده از همچو نیروی انسانی صاحب تخصص هستید، که در مجلس شورای اسلامی نباشد.
اگر به یاری دست دوستی ایشان رانمی فشارید حداقل به براری ایشان راحمایت کنید. روی سخنم با هم استانی‌های عزیز است که شمشیر از رو بسته‌اند وخواهان قلع وقمع ایشان از مجلس هستند. روی سخنم با هم استانی‌های حامی جناب آقای تاجگرون است، قلم از نیام بکشید و در حمایت از فرزند نامدار خویش درعرصه‌ی برنامه ریزی و توسعه کشور قلم بزنید. تا فرصت هست، بنگاریم و بنویسیم واطلاع رسانی کنیم وبه جامعه این واقعیت را بازگو کنیم که حذف فرزندان ما از عرصه سیاست وحاشیه نشین نمودن آنها برای مخالفان، به همین سادگی که فکر می‌کنند، نیست. منافع ملی قابل معامله نیست و آن را فدای تسویه حساب‌های شخصی نکنید.
----------------------------
مهران یوسفی


کد مطلب: 422305

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/422305/کاش-قوم-لر-اقدام-نخبه-کشی-نمی-کرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1