کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

رگ گردن کلفت نکنید

20 خرداد 1399 ساعت 18:20

حذف تاجگردون یعنی ماندن در مرداب محرومیت و دست پای زدن تا ببینیم چه زمانی بشود یکی همچون تاجگردون پیدا شود که هم از جنس مردم باشد.


متن ارسالی: آن‌هایی که اینروزها رگ کردن کلفت کرده و خوشحالی می‌کنند که تاجگردون تأیید نخواهد شد واینرا برگ برنده برای هم کیشان خویش می‌دانند اما غافلند که تیشه برداشته وریشه خدمات برای مردم را می‌زنند و استان را برای آینده بدون حامی قدرتمند می‌نمایند.
براستی با چه منطقی به این نتیجه رسیده‌اند که اینکارشان به نفع مردم و استان کهگیلویه و بویراحمد است و چگونه می‌توانند جای خالی تاجگردون را پر کنند.
کدام وزنه می‌خواهد جانشین تاجگردون شود و توانایی اورا داشته باشد و در میان بزرگان بتواند اعتبار برای طرحهای در حال انجام تهیه کنند، غیر از این است که از هم اکنون باید منتظر به کما رفتن این طرح‌ها باشیم و مردم را برای سالها همچنان در محرومیت نگه داریم.
چند سالی است وزنه زاگرس نشین ها در کشور همتای دیگر اقوام شده و تاجگردون بعنوان شاخص‌ترین نیرو در میان قوم لر برای کشور ومدیران ارشد بوده و توانسته خویش را اثبات نماید و همین مناطق زاگرس نشین بخصوص استان ما از اعتبارات سهم بهتری دارد.
همه‌ی مردم و خواسته‌های آنان نباید قربانی مطامع باندی وگروهی کرده و فقط پیروزی گروه مد نظر باشد اگر به فرمابشات معمار کبیر انقلاب پای بند هستیم و راه و روش اورا دنبال می‌کنیم باید بدانیم مردم ولی نعمت‌های ما هستند و هر چه این نظام دارد از پشتیبانی مردم وخانواده معظم شهدا می‌باشد پس قبل از هر کاری باید خواست آنها مد نظر قرار گیرد. مردم با رأی قاطع حاج غلامرضا تاجگردون را انتخاب کرده‌اند والحق هم دقیق ودرست انتخاب نموده‌اند.
حذف تاجگردون یعنی ماندن در مرداب محرومیت و دست پای زدن تا ببینیم چه زمانی بشود یکی همچون تاجگردون پیدا شود که هم از جنس مردم باشد.
و هم بتواند همچون او در تصمیم گیری‌ها برای استانمان مؤثر باشد قطعاً اگر خدای ناکرده تاجگردون تأیید نشد فاتحه پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد خوانده می‌شود.
مردم امروز و فرداها شما را قضاوت کرده و می‌کنند.
---------------------------------------
سید قربانعلی موسوی
---------------------------------------


کد مطلب: 421871

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/421871/رگ-گردن-کلفت-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1