کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

شهردار و شورای دوگنبدان به مردم احترام بگذارند

احمد مختاری

23 ارديبهشت 1399 ساعت 10:24

واقعیت تلخ آن است که شورا و شهردار فعلی دوگنبدان در عمل سه سال فرصت کاری را از دست داده‌اند و روند رشد و توسعه دوگنبدان را در برخی از ابعاد عمرانی و فرهنگی و اجتماعی به عقب راندند و موجی از دلسردی را در بین شهروندان تزریق نمودند.


متن ارسالی: حدود یکسال به پایان عمر کاری شورای شهر دوگنبدان مانده است، شورایی که از آغاز کار نتوانست نقش خود را به درستی ایفا نماید، مهم‌ترین ما حصل شورای شهر می‌توانست انتخاب شهردار باشد، در واقع ویترین شورای شهر عملکرد شهردا منتخب آن است و رضایت مردم از یک شورا زمانی تحقق پیدا خواهد کرد که شاهد تلاش‌های بی وقفه آقای شهردار باشند.
 اما آنچه در مدیریت شهری دوگنبدان رخ داد خلاف این امر بود شهرداری بی تجریه و بدون هیچ روزمه مشخصی، مجموعه مدیریت شهر را تحت تأثیر خود قرارداد و هر روز مهمترین دستگاه خدمت رسان دچار رفتارهایی غیر معقولانه و سیاسی و به اصطلاح عامیانه آن "بچگانه" می‌شد، از تخلیه خودوری حمل زباله در جلوی درب راهنمایی و رانندگی تا کلنگ بدست شدن برای تخریب آرم بنیاد مسکن انقلای اسلامی در بافت فرسوده و ده‌ها رفتار بدور از آنچه عملکرد حرفه‌ای خوانده می‌شود.
توقف بزرگترین پروژه‌های عمران شهری و عدم استفاده از فرصت طلایی پیشرفت و توسعه، که شاید تا سالها تکرار نشود دل هر شهروندی را به درد می‌آورد.
 شورای شهر دوگنبدان با انتخاب شهرداری که گاهی با حاشیه سازی و سیاسی کاری در طول این مدت کار چندانی با وجود سیل عظیم اعتبارات به سمت دوگنبدان، از او دیده نشد در واقع اعتماد جامعه را از خود سلب نموده است و امروز برداشت شهروندان از این شورا، شورایی ضعیف و بی تفاوت است و می‌توان گفت سکوت نمایندگان پارلمان شهری در برابر عملکرد نچندان قوی و همراه با حاشیه آقای شهردار از خود موضوع، افکار عمومی را بیشتر خدشه دار کرده است.
 حضور براداران فلان عضو شورای شهر به عنوان پیمانکار در پروژهای عمرانی شاید بیشترین حاشیه و شبهه‌های بسیاری را خلق نموده است و برخی شهروندان سکوت اعضای این شورا را بی ارتباط با این موضوعات نمی‌دانند.
واقعیت تلخ آن است که شورا و شهردار فعلی دوگنبدان در عمل سه سال فرصت کاری را از دست داده‌اند و روند رشد و توسعه دوگنبدان را در برخی از ابعاد عمرانی و فرهنگی و اجتماعی به عقب راندند و موجی از دلسردی را در بین شهروندان تزریق نمودند.
 در پایان به اعتقاد نگارنده تنها راه که می‌تواند در شرایط پیش رو مدیریت شهری دوگنبدان را از بن بست خارج نمایند، استعفا شهردار و اعضای شورای شهر است تا شاید با این اقدام به حقوق شهروندان احترام گذاشته و مرهمی بر زخم‌هایی شوند که در قریب به سه سال گذشته از خود به جای گذاشتند.
-----------------------------
احمد مختاری


کد مطلب: 420823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/420823/شهردار-شورای-دوگنبدان-مردم-احترام-بگذارند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1