کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

یا منتخب: آهسته ران

23 ارديبهشت 1399 ساعت 9:08

از حضرت‌عالی به‌عنوان نماینده پیشین و حال انتظار می‌رود طی یک لیست خلاصه اقدامات خود در طی ۱۶ سال نمایندگی خویش در خصوص حوزه درمان را بیان کنید و به یاد داشته باشید تنها بیمارستان ساخته‌شده در طی دوران نمایندگی شما طی سالیان طولانی فقط نام بیمارستان را یدک می‌کشید که تخت و کادر درمان را در خود جای می‌داد.


متن ارسالی؛ باگذشت بیش از ۲ ماه از انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده منتخب با مصاحبه‌ای دیگر بازهم از درب بی‌خبر خواندن و نامیدن مردم سخن راند. با پرداختن به شرح برنامه‌های خویش مواردی ذهن و توجه مخاطب را جلب می‌کند و چنان به‌پای سخن نشسته که گویی اولین بار است در این حوزه در کسوت نمایندگی آن‌هم در کهگیلویه قرار می‌گیرد تا هر آنچه محرومیت و محدودیت می‌خواند به‌پای میراث به‌جای مانده از دگران بخواند درصورتی‌که نیمی از کارنامه گذشتگان به خود ایشان برمی‌گردد، پس اگر به گرفتن یقه است، طبعاً یقه شما درازتر و چسبندگی‌اش برای یقه گیر بیشتر است.
اگر این محدودیت و محرومیت‌ها، اگر نبود زیرساخت‌ها، اگر فقر و نداری‌ها میراث به‌جای مانده از حضور ۱۶ ساله شما در کسوت نمایندگی این دیار نیست، این گذشتگان در کلام شما، چه کسی است؟ مگر محمد موحد نام سجلی شما نیست؟
از ظرفیت کشاورزی این حوزه گفتید اما سؤالی که ذهنم را آزار می‌دهد آیا در طی ۱۶ سال نمایندگی شما این زمین‌های مناسب کشاورزی وجود نداشت و آیا شما نمی‌توانستید مجوز برداشت قسمتی از آب به تاراج رفته مارون را، به نفع کهگیلویه مظلوم اخذ کنید تا در حوزه صنعت و کشاورزی همین دشت آبخیز اما تشنه، پایلوت می‌شد؟
درست زمانی که نفت و پول نفت در اقصی نقاط کشور خودنمایی می‌کرد اما در کهگیلویه کوچک‌ترین و ابتدایی‌ترین‌ها را اگر پایشان به کهگیلویه می‌رسید با بارکد Made in movahed(ساخته موحد) برچسب و اتیکت گذاری می‌شد؛ حتی اگر پای مدرسه یا بیمارستان به میان می‌بود؛ آیا این با مرام، آرمان امام (ره) و انقلاب مستضعفان جور درمی‌آمد؟
پاسخگو که نبودید حال بیان کنید طی ۱۶ سال نمایندگی شما چه اقداماتی برای رفع محرومیت مناطق دیشموک و چاروسا انجام شد؟
تمامی نظام‌های سیاسی و دولت سرزمین‌ها باهدف بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردمشان گام برمی‌دارند؛ با کلی‌گویی از بهبود شرایط و بدون برنامه‌ی علمی و عملی سنگ روی سنگ نخواهد ماند، پس پاسخ‌ده‌ها هزار رأی‌دهنده را با ارائه برنامه‌های آینده که کمی کمتر از یک ماه آینده شروع می‌شود را بدهید.
در خصوص جاده پاتاوه_دهدشت بیان بفرمایید پیشرفت این پروژه در زمان نمایندگی شما چند درصد بوده است؟ با یک سرچ (جستجوی اینترنتی) کوچک میزان پیشرفت این جاده در طی دوره‌های مختلف را بررسی و مقایسه کنید.
از برنامه‌ی اتصال خوزستان به فارس به‌وسیله‌ی راه‌های مواصلاتی استان ما صحبت کردید که لازم دیدم مطلبی را به حضرت‌عالی یادآور شوم؛ طرح اتصال جاده قلعه‌رئیسی_دیشموک به جاده پاتاوه و اتصال جاده دیشموک به باغ‌ملک (تنگ چویل) که در محور اتصال خوزستان به فارس قرار می‌گیرند، توسط نماینده کنونی مطرح و در بودجه ۹۹ ردیف دار شده‌اند. اینکه تلاش‌های شما از چه زمانی شروع‌شده است بنده و هیچ‌کس دیگر اطلاع نداریم، اما متأسفانه شما و دوستان شما در امر رسانه عادت به مصادره تلاش‌های دیگران به نام خوددارید کما اینکه ما توقع داشتیم که شما با این بداخلاقی‌ها برخورد کنید اما از اقوال حضرت‌عالی برمی‌آید که شما و تیم مجیزگوی شما سعی‌تان بر گام نهادن در این مسیر نامبارک است؛ لیکن با توجه به گسترش فضای مجازی و سواد رسانه‌ای عموم جامعه، شمارا از این حرکت خلاف اخلاق بر حذر می‌دارم، چراکه اولویت هر انسان آزاداندیش و اخلاق محوری حکم می‌کند، اخلاق ورای سیاست یا ناظر بر این امر باشد.
کلیپ منتشرشده‌ای از یک مادر و نوزادش قسمتی از یک مستند است و به‌وسیله مسئولین ذی‌ربط تکذیب می‌شود، حال شما با چه مستندی در زمین دشمنان قسم‌خورده‌ی نظام و انقلاب توپ می‌اندازید؟
از حضرت‌عالی به‌عنوان نماینده پیشین و حال انتظار می‌رود طی یک لیست خلاصه اقدامات خود در طی ۱۶ سال نمایندگی خویش در خصوص حوزه درمان را بیان کنید و به یاد داشته باشید تنها بیمارستان ساخته‌شده در طی دوران نمایندگی شما طی سالیان طولانی فقط نام بیمارستان را یدک می‌کشید که تخت و کادر درمان را در خود جای می‌داد؛ تا اینکه نمایندگان پسا شما و نماینده کنونی خالق و بانی بزرگ‌ترین اورژانس جنوب کشور می‌شود و در ادامه جای و پای مدرن‌ترین تجهیزات پزشکی نظیر ام آرا آی، فیکو، سونوگرافی و ... به ارزش میلیاردها تومان، به کهگیلویه باز می‌شود.
چنان از پتروشیمی سخن می‌گویید که تاریخ را (چه به ما) به تعجب وا‌می‌دارد. شما مجوز را گرفتید، اما طی ۴۵۶ روز عمر باقیمانده نمایندگی، چه ماحصلی به‌جز حصارکشی طرح مذکور صورت گرفت؟ کما اینکه مکان پتروشیمی در بهترین و حاصلخیزترین دشت‌های کهگیلویه قرار داده و حتی مجوز تغییر کاربری آن گرفته نشده بود و فکری به حال تأمین آب لازمه برای پتروشیمی هم صورت نگرفته بود! اما به یمن وجود نماینده کنونی و با اخذ مجوز ۳۴۹ میلیون مترمکعب از مارون، مشکل تأمین آب پتروشیمی به‌وسیله‌ی اخذ این مجوز حل می‌شود، مجوز تغییر کاربری زمین فوق گرفته می‌شود، پیشرفت پتروشیمی طبق برنامه زمان‌بندی مشخص صورت می‌گیرد و قراردادی جهت ادامه ساخت با شرکت پتروپارس منعقد و قسمتی از تجهیزات نیز خریداری و اکنون شاهد تجهیز کارگاه غول نفتی و پتروشیمی کشور در شهر (تا دیروز گمنام) دهدشت هستیم.
مرقومه فوق ورای از هرگونه چانه‌زنی سیاسی و جانب‌داری تنها حدیث دردی است از قطره‌ای از دریای جوانان دهه شصت و هفتاد شهرستان‌های چهارگانه که از حرف‌وحدیث‌های مجیزه گویان رسانه‌های خاص به تنگ، از وعده‌ها و جدال‌های سیاسی خسته و خواهان ارائه برنامه از منتخبی هستیم که برای اولین بار بیش از ۷۰ هزار رأی به خود جذب می‌کند و امروز باید با رویکردی نوین و با حضور کارشناسان با ارائه برنامه‌های خود، بذر امید را در دل مردم خسته دیارم روشن تا با مساعدت به ایشان مسیر توسعه را که پیش‌تر در دوره‌ای چهارساله رقم خورده بود محقق سازیم.
محرومیت‌ها و نبود زیرساخت‌ها یادگار به‌جای مانده از ۱۶ سال نمایندگی شما و همین‌طور هم لباس شما حسنعلی نجفی رهنانی هست لیکن حال که زیرساخت‌های توسعه به مدد نمایندگان پس از شما فراهم آمده و روند رو به رشد و اجرایی دارند، مردم و جوانان انتظار ادامه همین کارهای بیس و اساسی را دارند؛ با این امید که طی ۴ سال آینده رویه گذشته خویش را تغییر و در مقابل نیز سعی کنید در جهت انجام کارهای عمومی و عام‌المنفعه قدم بردارید.
در پایان توصیه‌ای دلسوزانه خدمت حضرت‌عالی تقدیم می‌کنم؛ مشاوران و نزدیکان خود را از کسانی انتخاب کنید که مسلط به امور شهرستان‌ها و پتانسیل‌های این حوزه را بشناسند تا بتوانند برنامه‌ای مدون و قابل دفاع ارائه دهند. اطراف خود را از افراد مجیزه گو و متملق خالی کنید تا دلسوزان واقعی این دیار کهن بتوانند برنامه‌هایی به شما ارائه دهند؛ چراکه ظاهر امر نشان می‌دهد که اطرافیان شما نتوانسته‌اند در ارائه برنامه و مشاوره به شما موفق باشند که این‌چنین دست به فرافکنی زده‌اید.

یا حق


کد مطلب: 420822

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/420822/یا-منتخب-آهسته-ران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1