تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۲۰۷۶۷
یادداشت ارسالی:

عملکرد قابل تحسین مهدی روشنفکر قبل از آغاز مجلس یازدهم

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عملکرد قابل تحسین مهدی روشنفکر قبل از آغاز مجلس یازدهم
کبنا ؛مهدی روشنفکر نماینده منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس یازدهم، قبل از شروع به کار مجلس با عملکردی درخشان و قابل تحسین سبب اُمیدواری مردم حوزه‌ی انتخابیه خود شده است. او همان معلم متواضع و شریفی است که سال‌های اخیر و بویژه در سال ۱۳۹۸ با انبوه تهمت‌ها، تخریب‌ها و حملات ناجوانمرادنه‌ی اصحاب قدرت و ثروت مواجه شد ولی با اعتماد به نفس کامل و با پشتوانه‌ی مردمی، لحظه‌ای و ذره‌ای عقب‌نشینی نکرد و دست از تلاش برای موفقیت برنداشت.
 تخریب‌ها و حملات بی‌سابقه‌ی رقبای مهدی روشنفکر، ذهنیت‌ها را نسبت به عملکرد او در مجلس یازدهم برای مدتی کوتاه تحت تأثیر قرار داد، اما نوار شگفتی‌ها پاره نشد و همچنان مهدی روشنفکر برخلاف تصورات مخالفان و بدون توجه به حملات و شیطنت‌های رقبا، برای خدمت به مردم گام برمی‌دارد و تحسین همگان را برمی‌انگیزد.
 مهدی روشنفکر در قریب ۸۰ روز بعد از انتخابات مجلس یازدهم، با ثبت عملکردی درخشان نشان داد حتی می‌توان در مدتی کوتاه و قبل از شروع رسمی مجلس، بیش از نمایندگان پیشین و خصوصاً نماینده رسمی، عملکردی مثبت ثبت کرد.
 مهدی روشنفکر با برگزاری جلسات با مدیران ارشد استانی و کشوری و سیاسیون مطرح، برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر زمینه‌سازی کرد. ایشان در همین فرصت اندک توانسته‌اند با استفاده از گفتمان ندای وحدت که ترکیبی از فراموش‌شدگانِ چپ و راست در "بویراحمد بزرگ" است، جریانی مردمی، صادق، بااراده و پرانگیزه عرضه نماید که اُمید به آینده را برای توسعه‌ی بنیادین در "بویراحمد بزرگ" نوید می‌دهد.
 بر خلاف آنچه دیگران در اولین روزهای پس از پیروزی تاریخی و ماندگار این منتخب شریفِ حماسه‌ی دوم اسفندماه ۱۳۹۸ بیان کردند، اما این روزها عزت نفس، اعتماد به نفس، تواضع و انگیزه خدمت در شخصیت مهدی روشنفکر و هواداران ایشان را به خوبی شاهد هستیم که با تمام توان برای خدمتگزاری تلاش و برنامه‌ریزی می‌نمایند تا ضعف استدلال مخالفان او در همین روزهای قبل از آغاز مجلس یازدهم نمایان گردد.
 در این اردیبهشت زیبا و دل‌انگیز، شاهد رنگین کمانی زیبا که از جریان‌های سیاسی، تیره‌ها و طوایف مختلف تشکیل شده است در حمایت از مهدی روشنفکر می‌باشیم و همه‌ی مردم در فضایی آرام، بی‌حاشیه و با صداقت تمام، این مرد متواضع و پاکدست را برای رسیدن به برنامه‌ها و اهداف عام‌المنفعه‌اش همراهی می‌کنند. بی‌شک دکتر روشنفکر در آینده‌ای نزدیک و پس از شروع رسمی مجلس یازدهم، مجدد با دعوت رسمی از همه‌ی مردم و بویژه جوانان فرهیخته و عدالت‌خواه، برای ثبت عملکردی انقلابی و مردم‌پسند اقدام خواهند کرد.
در پایان اُمید است همه‌ی مردم شریف "بویراحمد بزرگ"، گفتمان ندای وحدت را برای گسترش بیش از پیش صداقت، پاکدستی، عدالت‌خواهی و خدمتگزاری به همه‌ی اقشار و بخصوص فقرا و توسعه‌نیافتگان، به رهبری جناب دکتر مهدی روشنفکر یاری نمایند و آن تغییری که مردم برای آن دکتر مهدی روشنفکر را انتخاب کردند، محقق گردد.

----------------------
سیامک داستار
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اتفاقا سنگ بزرگ نشانه نزدن هست و این دیدارهای بدون خروجی رو ایشون باید پاسخگو باشند و ایشان باید اخلاق رو هم رعایت می کردن چهار سال فرصت داشتن برای این دید و بازدید ها ولی اخلاق رو هم زیر پا گذاشتند چون شهرستان نماینده داشت و در اخر تبلیغی بودن و ناشیانه کار کردن تیم ایشون حضور دایمی یک عکاس و بعد زدن تیتر هم بسیار ناشیانه و تبلیغی بود که مردم هم کمتر توجهی به این موضو و دیدارها کردند چون مردم دانا و عاقل هستن و می دانند این دیدارها نمایشی و تبلیغی و صرفا جهت خوراک رسانه ای بوده است. در هر صورت فک نمی کردیم ایشان اینقدر ضعیف هستن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
از ی طرف میگید یاریتون بدیم از اون طرف حاج زارع رو تخریب می کنید برادر عزیز قدری در مورد اسمی که برا جریانتون انتخاب کردین تامل و تفکر کنید. اینجور میخواید همدل بشن مردم با این شکل. جدا متاسفم
تونده
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای داستار .خیلی خیلی توپخانه ای نوشتی.از اثرات اقای روشنقکر بیشتر بنویسد نظم جهانی در پسا کرونا در حال تغییر هست .خواهش میکنم در این خصوص نظریات پر مغز را منعکس فرمایید.
ضمنا از اقای دکتر بابت انتصاب جناب اقای مهندس داستار و مهندس به سمت مدیری بانک ملت تقدیر و تشکر به عمل میایید.
نمنا
United States
بعداً معلوم ميشه که بلده صحبت کنه یا نه، بذار بره مجلس بعداً مشخص ميشه. فعلاً موحد داره راهنماییش میکنه. اما نميتونه ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1