تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : ۴۲۰۳۲۳
به پاس ۶ سال خدمت صادقانه؛

فرمانده متفاوت دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد

۶
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فرمانده متفاوت دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛شهرام مهدوی‌مطلق از بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد خداحافظی کرد و به زودی جایگزین او رسماً اعلام می‌شود. مسعود پرهیزگاری که از جوانان تحصیل کرده و فعالین دانشجویی به شمار می‌رود در حال حاضر جانشین شهرام مهدوی مطلق است و این سازمان بسیار پر اهمیت را راهبری می‌کند. 

حمید آذربو فعال دانشجویی در این باره نوشت: دنبال کار متفاوتی در حوزه دانشجویی بودیم، می‌خواستیم دانشجو بتواند با مشکلات جامعه (مفاسد، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و..) درگیر شود..
 اما از یکسو نمی‌دانستیم از کجا شروع کنیم و از سوی دیگر تعداد کثیری مارا از این اهداف می‌ترساندند!
 تا اینکه فرمانده ای متفاوت سر راه ما قرار گرفت. فرمانده ای که گویی وی نیز برای اهداف بزرگی مدیریت بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد را پذیرفته است. اولین تفاوت مهدوی با سایر مدیران این بود که وی بچه‌هارو پیدا می‌کرد، نه بچه‌ها او را...
 او ما را پیدا کرد، از اهدافمان پرسید، ترسیدیم «مهدوی» نیز محافظه کار باشد! پس طرح‌ها و اهدافمان را با ایما و اشاره گفتیم که مبادا ما را طرد کند!
 اما کمی که پیش رفتیم دیدیم او خیلی وقت است برای راهی که انتخاب کرده به دنبال این است یارانی پیدا کند و باهم برای پیشرفت استان بجنگند و او نیز از زر زور و تزویر رنج‌های بسیار کشیده بود.
 تا پیش از وی دانشجو و دانشگاهیان صرفاً ناظر به مسائل دانشگاه واکنش نشان می‌دادند، اما او با افق جدیدی که ترسیم کرد در صدد بودمنزلت دانشجو و دانشگاهیان رو ارتقا بخشد. لذا با رهبری وی نقشه راهی تدوین کردیم تا نیروهای انقلابی مطالبه گر تربیت کنیم..
 این راه پرفراز و نشیب درگیری‌های زیادی با نهادهای امنیتی و حاکمیتی داشت که هیچ مدیری نه تنها از آن استقبال نمی‌کند بلکه از آن گریزان و فرار است.
 پروژهایی همچون (پتروشیمی سقاوه، حقوق کارگران سد چم شیر، جمعه بازار یاسوج، استخدام‌های غیرقانونی، طلاق، کارخانه قند و آرد، کارخانه‌های شن وماسه و...) به رهبری شهرام مهدوی مطلق انجام گرفت.
 اما در این مسیر بچه‌ها از سوی نهادی حاکمیتی، امنیتی ودولتی مورد فشار قرار می‌گرفتند که ایشان سپر بچه‌ها می‌شدند تا سرعت و انگیزه آنها کم‌ نشود.
 معبری که مهدوی برای دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد باز نمود به مانند فرمانده‌ای بود که به روی سیم‌ها دراز کشیده تا بقیه برای فتوحات راحت‌تر گام بردارند. اکنون وی از مجموعه دانشجویی رفت ولی نیروهایی که تربیت کرد بیش از پیش آن مسیر را ادامه خواهند داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش جناب مهدوی در مورد استخدام های فله ای مسجد امام حسین و بورسیه های غیر قانونی هم گاهی درد دلی میکرد
قم
Iran, Islamic Republic of
در مورد اونا هم درد دل کرد برادر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مگه مسجد هم استخدام داره؟
شریعتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر مهدوی واقعا پ انسان شریف و بزرگوار و باسواد و در عین حال متواضع و خاکی هستند
چنین افرادی تو استان سرمایه هستند
علی ارمغانی خواه
Iran, Islamic Republic of
باسلام و احترام و عرض ادب و با تبریک ایام پراز خیر و برکت رمضان ....آقای دکتر مهدوی انسانی شایسه، وارسته و به راستی یک رهبر برا دانشجویان انقلابی استان و یک انسان طرح ریز با برنامه خوش اخلاق کوچیک نظم و افتاده و انسانی با شان و منزلت اجتماعی بالا هستند. خدا برا استان و کشور حفظش کنه انشاالله
معلم
Iran, Islamic Republic of
بنده بزرگترین افتخار زندگی ام را زمان حضور در بسیج دانشجویی در دوران دانشگاه میدانم انصافا آقای مهدوی و حاج بهشتی مخلصانه پای کار بودند و نمونه های واقعی انسان های جهادگر بودند کاش همه ی مدیران در همه ی دستگاه ها از مدیران انقلابی و دلسوز انتخاب شوند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1