تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۱۹۹۸۷
متن ارسالی؛

پاسخی به مطلب مخاطب کبنانیوز؛ عریان آرامش بی‌سابقه‌ای را بر دانشگاه یاسوج حاکم کرد

۳۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب مخاطب کبنانیوز؛ عریان آرامش بی‌سابقه‌ای را بر دانشگاه یاسوج حاکم کرد
کبنا ؛متن ارسالی: مطلبی در رسانه کبنا نیوز در نقد عملکرد مدیریت دانشگاه یاسوج [کلیک کنید] منتشر گردید، منتظر جوابی از سوی روابط عمومی دانشگاه بودم اما پاسخی نشنیدم. بواسطه مطالب کذب، غیرمنصفانه و ناصوابی که در نوشته دیدم و با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در دانشگاه یاسوج داشتم، ناگزیر متن مختصری را ارسال نمودم.
همه عزیزان از شرایط حاکم بر دانشگاه یاسوج قبل از ریاست دکتر عریان، در فضای جامعه مطالبی را شنیده‌اند و خود نیز تجربه کرده و دیده‌اند. با حضور دکتر عریان ریاست فعلی دانشگاه و عملکرد عالمانه نامبرده در همه موارد، آرامش بی‌سابقه‌ای در دانشگاه حاکم شد و بدلیل مدیریت بی‌نظیر و پشتکار فوق‌العاده (حضور دائم در محل کار)، دانشگاه یاسوج به موفقیت‌های مهم و انکار ناپذیری در همه زمینه‌ها نائل گردید.
در حوزه پژوهشی اگر به مصاحبه‌های جناب آقای دکتر عریان با رسانه‌ها از روز اول شروع بکار ایشان مراجعه نمائیم، خواهید دید که تأکید ایشان بر مسائل پژوهشی و ارتباط با صنعت و انعقاد قرارداد با ادارات و شرکتهای مختلف بود. جلسات متعدد ایشان با مدیریت شرکت نفت و پتروشیمی خوزستان، گچساران، ادارات کل یاسوج، جلسه با مدیر عامل شرکت ایمیدرو در تهران و دیگر مدیران بومی در سازمان‌های ملی نشان از عزم جدی ایشان برای استفاده از ظرفیتها در این زمینه بود. ضمن ارج نهادن به خدمات معاونت محترم پژوهشی سابق (که در زمان روسای قبلی نیز بالغ بر 6 سال معاون پژوهشی بوده‌اند)، رئیس دانشگاه شخصاً در این زمینه ورود نموده و به منظور استفاده از ظرفیت کلیه اعضای محترم هیأت علمی و دیگر صاحب‌نظران، از گروه‌های مختلف نماینده معین می‌نمودند و بانی جلسات با تمامی ادارات بودند. از طرفی خود نیز در تمامی جلسات شرکت کرده و شرایط انعقاد تفاهم نامه‌ها را فراهم می‌نمودند. همچنین افتخارات حاصله در زمینه امور پژوهشی و اخذ رتبه قابل قبول در سطح دانشگاه‌های کشور و در سطح بین‌المللی حاصل تلاش‌های دلسوزانه اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و مسئولین دانشگاه از ابتدا تا کنون و بویژه مدیریت علمی جناب آقای دکتر عریان و توجه ویژه ایشان به امر مهم پژوهش و ارتباط با صنعت که متأثر از آخرین تجربه مدیریتی ایشان قبل از ریاست دانشگاه یاسوج، به عنوان معاون پژوهشی یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور یعنی دانشگاه شیراز و بدلیل حمایت و رهنمودهای ایشان از اعضای محترم هیات علمی و ارتباط نزدیک با آنان و رفتار پدرانه ایشان با همکاران و همچنین ارتباط نزدیک با دانشجویان تحصیلات تکمیلی و برآورده کردن نیازهای آزمایشگاهی و علمی آنان بوده است.
در زمینه جذب اعتبارات، در طی دو سال گذشته مدیریت آقای دکتر عریان، بدلیل مقبولیتی که ایشان در بین مسئولین وزارت علوم و جامعه دانشگاهی با عنایت به سابقه مدیریتی ایشان در مسئولیت‌های قبلی داشتند، دانشگاه یاسوج از رشد اعتباری کم نظیری برخوردار گردیده است و بی‌شک این رشد مناسب، خود کمک شایانی به بودجه دانشگاه در سال‌های آتی می‌کند.
در حوزه اداری نیز علاوه بر سامان دادن امور و نهادینه کردن قوانین و مقررات در بطن امور و همچنین جاری کردن اصل عدالت و برابری کارکنان، مشکلات انباشته شده در سنوات طولانی گذشته نیز با برنامه‌ریزی و رهنمودهای ایشان مرتفع گردید و تحول عظیمی در ساختار اداری ایجاد گردید که از جمله می‌توان به تصویب چارت سازمانی دانشگاه و الکترونیکی شدن فرایندها به منظور صرفه جویی در وقت کارکنان و موارد متعدد دیگری اشاره نمود.
در حوزه مالی با وجود کمترین میزان تخصیص بودجه درسال 1398 و در طول تاریخ دانشگاه، بدلیل تنگناهای مالی دولت، تقریباً تمامی مطالبات کارکنان محترم و اعضای محترم هیات علمی تا پایان اسفندماه پرداخت گردیده است. با توجه به سیاست‌های دولت بخاطر مشکلات اقتصادی در سالهای 1397 و 1398 که طرح عمرانی جدیدی تعریف نشود و اجرای طرحهای قبلی نیز با کسری بودجه شدیدی همراه بوده و کمترین اعتبار به طرح‌های عمرانی در کل کشور اختصاص داده شده، با این وجود، سیاست دانشگاه از ابتدای سال 97 برنامه‌ریزی و تلاش برای تکمیل پروژه‌های شروع شده و نیمه کاره دانشگاه بوده است. ضمناً پروژه‌های جدیدی نظیر زمین چند منظوره ورزشی خوابگاه خواهران، زمین چندمنظوره ورزشی دانشکده نفت و گاز گچساران، آشپزخانه دانشکده نفت و گاز، بازسازی برخی از خوابگاه‌های دانشجویی، خرید زمین برای راه‌اندازی ایستگاه‌های زراعی و دامی (که خود اقدامی بی‌نظیر می‌باشد) نیز یا تکمیل گردیده و یا در دست انجام هستند. در همین سالهای سخت (97 و 98) و با وجود تنگناه‌های شدید اقتصادی بیشترین توجه به مسائل رفاهی کارکنان دانشگاه شده است. تمامی مطالبات و حق و حقوق و ... کارکنان دانشگاه بصورت منظم و به موقع پرداخت شده است. برای اعضای هیات علمی دو کمک رفاهی مستمر یکی کمک هزینه غذا و دیگری کمک هزینه مسکن برقرار و برای کارمندان نیز کمک هزینه ایاب و ذهاب برقرار و فوق‌العاده بهره‌وری نیز طبق قول ریاست دانشگاه در دست اقدام است.
در حوزه فرهنگی و دانشجویی، برگزاری اولین جشنواره رویش، برگزاری اولین جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی، بیشترین و موثرترین حضور در اردوهای طریق رضوی و مشهد مقدس در بین دانشگاه‌های کشور، برگزاری محافل متعدد انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری، برگزاری مداوم جلسات شورای نظارت و تصویب اکثر برنامه‌های پیشنهادی علی رغم موانع موجود، بخشی از کارهای صورت گرفته در دوره ریاست آقای دکتر عریان می‌باشد.
در پایان برهمه دانشگاهیان و مردم عزیز هم استانی مبرهن است که دکتر عریان دانشگاه را برای همه می‌خواهد. ویژگی‌هایی چون پاکدستی، عدم تبعیض، عدم سوء استفاده مالی و اداری، واگذاری عادلانه و قانونمند پیمانها، باز گذاشتن دست مدیران برای تصمصم‌گیری و ریسک کردن (با یادآوری و عنایت به جمله معروف ایشان مبنی بر اینکه هر مدیری و در هر رده‌ای در دانشگاه رئیس دانشگاه در آن جایگاه و حوزه مدیریتی خود است)، باز شدن فضای نقد و بررسی به طوری که هریک از همکاران به راحتی با ایشان دیدار و یا تماس برگزار کرده و مسائل و مشکلات خود را بیان داشته‌اند، از خصوصیات بارز و غیر قابل انکار آقای دکتر عریان می‌باشد، در صورتی که همگان می‌دانند که چنین چیزی در دانشگاه کمتر سابقه داشته است. از سویی اتفاقاً یکی از ایراداتی که نسبت به آقای دکترعریان می‌گرفتند این بود که به راحتی هر ارباب رجوعی را پذیرا بودند.
البته به برادرعزیزی که زحمت نگارش این مرقومه را با همکاری دلسوزان دروغین دانشگاه یاسوج کشیده است، توصیه می‌کنم که اگر دل در گرو توسعه و پیشرفت و افتخارات این استان دارید چنین اقدامهای سخیفی را انجام ندهید چرا که مردم فهیم و هم استانی‌های عزیز خود آگاهند و از لابه‌لای یک متن، غرض و هدف نگارنده را در می‌یابند، و همه بدانیم که راه رسیدن به ریاست دانشگاه با خدمت صادقانه، شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و مقبولیت‌ها و غیره حاصل می‌شود نه از طریق انحراف افکار عمومی، تهدید و تطمیع افراد و نشر و پخش شب نامه و ....
ضمناً یادآوری می‌شود که عزیزان محترم نامبرده در یادداشت منتشر شده بر اساس انتخاب ریاست محترم دانشگاه به مدت دو سال در مدیریت‌های مربوطه منصوب بودند و طبق قوانین بعد از پایان دوره مسئولیت، مدیران جدیدی می‌توانند جایگزین شوند و این امر از اختیارات قانونی و ابتدایی رئیس دانشگاه می‌باشد. بنابراین توصیه می‌کنم که به شرط ادب و از روی انصاف، کمی مهربان و مهمان نواز باشیم و انسانی شایسته و دلسوز را که قصد خدمت صادقانه و بی‌ریا در دیارمان را دارند، نرنجانیم و قدردان زحمات بی‌دریغش باشیم.
 -----------------------------------------
محمود جعفری زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
ی نگاهی بندازید همین معاون پژوهشی در سنوات گذشته جز مدیران پژوهشی برتر کشوری بودند...
احمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید عریان با نیروهای انقلاب ایثارگر ودلسوز مخالف هست و کم کم داره دانشگاه یاسوج به دانشگاه نور آباد تبدیل می کند چندین تخلف قانون در تشکیل کمیسون ها دارد .
حسن
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نویسنده متن این است که توجه نکرد که اینها همه استعفا دادند. خوب اگه مشکلی نبود چرا دکتر کرمی. کشکولی عوضپوررضایی شریفزاده استعفا دادند.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با وجود تنگناهای دولت امسال تخصیص در بودجه جاری 100 درصد بود به همین میزان هم نقدینگی بود پس لطفا اطلاعات درست بدهید و بنظر میرسد یا خوب نمی‌دانید یا فکر می‌کنید مردم اطلاع ندارند
منصف باش
Iran, Islamic Republic of
جوانمردی دری است گرانبها که هر کسی یارای داشتنش نیست. در کدام اداره‌ای سراغ دارید که بودجه صد درصدی تامین شده باشد که در دانشگاه یاسوج شده باشد.
راستگویی و پرهیز از دروغگویی از صفات حسنه ایرانیان اصیل است!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عریان
حداقل کار دکتر عریان کوتاه کردن دست یه عده در دانشگاه بوده؟؟؟
آیا یادمان رفته از بالا نویسی در حسابرسی ها و صورت های مالی؟؟؟
آیا یادمان رفته از استخدام جگر گوشه های روسا قبی ؟؟؟
آیا یادمان رفته جلسات بعد از ظهری و تصمیمات اول صبحی؟؟؟
آیا یادمان رفته تخریب و بازسازی میدان های دانشگاه و پول گرفتن ها؟؟؟
آیا یادمان رفته از مدیریت خفن خاله خورزویی؟؟؟
آیا یادمان رفته تنگ نظری نسبت به‌دانشجویان؟؟؟
آیا یادمان رفته انتصاب های قومی قبیله ای؟؟؟
آیا یادمان رفته ؟؟؟
بدانید و بدانید دانشگاه یاسوج فقط باید توسط غیر بومی مدیریت شود
یاسوج
United States
چند مورد را به صورت تیتروار بگم خدمتتون:
۱- تا قبل از / ایشان فقط از یکشنبه تا بعدظهر سه شنبه در دانشگاه بود. ماشین دولتی ایشان را می برد شبراز و برش میگرداند. پس حضور دائم،..
۲- خیلی از مطالبات باقیمانده هست. از جمله مثلا حق‌التدریس اساتید در نیمسال دوم.
۳- تا جایی که اطلاع دارم تصویب چارت سازمانی دانشگاه در زمان مدیریت قبلی تمام و کمال انجام شد.
۴- الکترونیکی شدن سیستم اداری و مالی در زمان مدیریت قبلی شروع شد (حتی کارشناسان شرکت چارگون که برای تکمیل اینکار به یاسوج آمدند در حادثه هواپیمای ATR جانشان را از دست دادند)، و فقط مراحل نهایی کار مانده بود که آقایون به اسم خودشون مصادره‌اش کردند.
۵- دانشکاه هیچ مدیر کهگیلویه و بویراحمدی (رئیس و معاونین ندارد و اکثرا از استان فارس هستند).
۶- فآقایان قط به توضیح بدن که چرا کوچکترین کار عمرانی در دانشگاه انجام نمی‌شود.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
پس دکتر نیکدل و دکتر موسایی کجاییند پس
Iran, Islamic Republic of
معاونین دانشجویی و اموزشی که از همین استان هستن
Iran, Islamic Republic of
مورد دومش از همه جالبتره. استاد نیمسال دوم که هنوز تموم نشده حق التدریسش را بدهند خنده
Iran, Islamic Republic of
راستش مورد دومش را که خوندم دیگه ادامه ندادم چون کلی خندیدم فقط بگه کی اینو نوشته به وزیر بگیم حکمش را برای رییس دانشگاه یاسوج بزنه قبل از اتمام ترم تقریبا وسط ترم خصوصا این ترم که کلی کلاسها و ازمایشگاهها تشکیل نشده از پول بیت المال میخواد حق التدریس بده فکر کنم
اصالت
Iran, Islamic Republic of
1- اتفاقا همیشه بوده!
2- ماشا الله! ؟!!!
بزرگوار هنوز نیمسال دوم شروع نشده مطالبات آن را می‌خواهد؟ نیمسال دوم حالت عادیش تا آخر تیر ماه 99 طول میکشید! حال که کرونا هم هست و معلوم نیست این نیمسال تا کی ادامه داشته باشه!
3- معلومه که اصلا اطلاع نداری!
4- این نرم‌افزار چاگون کارهای متفاوتی انجام میده که قبلا فقط نامه ارسال میکرد و تمام! لازمه بدونی اگرچه کسی که خود را به خواب زده باشد بیدار شدنی نیست! ولی بدان که امور دیگری مثل مرخصی، فیش حقوقی، احکام حقوقی، درخواست کالا و چیزای دیگه همه جدید اضافه شدند! اگه اتوماسیون کار میکردی این حرفا رو نمیزدی!
5- یه مروری بکن این خبرای همین چندتا رسانه استانمون رو بزرگوار! ببین چندتا مدیر تو کل کشور از استان خودمون هست! حالا چه ایرادی داره کسانی که سالها زحمت کشیدند و توانمند هستند مدیر باشند از شهر و دیار دیگه! هر وقت رو بومی گرایی تکیه شده فقط ضرر کردیم و بس! منصف باشیم و اونهایی را که در این دیار زحمت می‌کشن با کلمات کم اهمیت ناراحت نکنیم!
6- پاسخ رو بخونی متوجه میشی که کار عمرانی هم کم نشده!
Iran, Islamic Republic of
احسنت. متن بسیار درست و واقعی بود. بعضی افراد این دانشگاه سابقه دارند وقتی پستی ازشون گرفته میشه شروع به این حاشیه سازی ها می کنند. ما الان تازه معنی دانشگاه رییس دانشگاه و شان هیات علمی را متوجه شده ایم
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه فراموش کردید قبل از دکتر عریان اوضاع چطور بود
استخدام فله ای از یک روستا و نه طایفه
واگذاری پیمانها به نور چشمی ها حیف و میل بیت المال
بی عدالتی تبعیض // و.......
وحید
Iran, Islamic Republic of
دکتر عریان دانشگاه رو برای همه می خواد
ولی یه آقای منتقد فقط ملک طلق خودشون می دونند
برا همین منتقد شدند
البته همیشه دلشون می خواد رئیس بشن
ولی مقبولیتی ندارن متاسفانه بین دانشگاهیان
سوق
Iran, Islamic Republic of
اگه یه ریال تخلف مالی تو کارنامه دکتر عریان دیدید
یه کار سیاسی دیدید
یه ارباب رجوع دیدید بدون دیدار
یه تماس تلفنی بدون پاسخ از ایشان دیدید
و...
ایشان واقعا انسان شایسته ای هستند
البته هیچ کس خالی از عیب نیست
بهمن میری
Iran, Islamic Republic of
مطلب سنجیده و دقیقی بود. کاملا منصفانه نوشته شده. دانشگاه یاسوج بعد از سال ها آرامشی دیده که از درایت دکتر عریان نشات گرفته. پرهیز از باندبازی و رابطه بازی و تقویت جایگاه ریاست دانشگاه یاسوج از ویژگی های برجسته مدیریت ایشان بوده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حافظه تاریخی ما ظعیفه
یادمون رفته هیچ احدی از اعضا هییت علمی و کارکنان جرات انتقاد از روسای قبلی رو حتی تو اتاق خودش نداشت
الان هر کی بخواد براحتی انتقاد می کنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
تجربه ثابت کرده مدیر بومی. دانشگاه هست
دنا
United States
این نوشته تهیه شده بوسیله دوتا از معاونان و تنظیم آقای سیدحاجت موسوی هست.
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر تبحر در شناسایی نگارنده نامه ها دارید بگید نامه قبلی را کی نوشته احتمالا کار معاون و رییس دفتر سابق نبوده؟؟؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتن یکی به نعل بزن یکی به میخ........خوب دم از ارامش ارامش می زنی همه روسای قبلی حس وحال مجموعه علمی ودانشگاهی وجواستان شهیدپرورمان راچه خوب می فهمیدن ...وجب به وجب داشگاه شوربودومعنو یت //اماکدام برنامه فرهنگی چندهفته دادامامان جمعه مان با رقص مخطلط فرهنگی دراورد. واب از اب تکان نخوردمردم ما/دانشگاه ماحق طلب ومهمانواز است به داددانشگاه مادر استانمان برسیم....نارضایتیها/کارهای عمرانی/پیش کش
حق گو
Iran, Islamic Republic of
سلام.نگارنده عزیز طوری نوشته که گویا دکتر عریان تنها همه کارها را می کرده به خدا فقط کارش بررسی مقاله است.
کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که نخواستن پاسخ رسمی بدهند و پاسخ رو دوتا از معاونین نوشته اند و این نمایش خنده داره که نوشته اند روابط عمومی جواب نداد و با اسم یک شخصی که وجود خارجی ندارد مطلب بزنند. مثلا قصد دارن موضوع را بی اهمیت جلوه بدن، ولی سفارشی بودن مطلب واضحه. چرا نویسنده از قضا ایقد به مسایل مالی پرداخته؟ چرا از نقصانهای مالی چیزی نگفته؟؟
چرا کارنامه روسای قبلی را برای دکتر عریان زده است؟
چمن مصنوعی و مجتمع ورزشی که مال رییس قبلی بوده، تعمیرات خوابگاهها در زمان رمضانی و رحیمی بوده،
چرا از عدم پیگیری بودجه های عمرانی چیزی نمیگید؟
چرا ننوشته / در یک معمانسرا سکونت دارد و تمام هزینه ها را دانشگاه میدهد؟
چرا ننوشته یک نفر نیروی شرکتی ۲۴ ساعته / است؟
چرا ننوشته با این وجود . حق مسکن هم پرداخت میشود؟؟؟؟؟؟
راستی چرا باید یک مهمانسرای بزرگ چندین اتاقه لوکس دانشگاه در اختیار ایشان باشد و مهمانان دانشگاه در هتل اسکان یابند؟؟
اتفاقا میتوانید سراغ پرونده مالی چند میلیارد تومانی. را از دادگاه بگیرید.
چرا نگفته مهمترین برنامه فرهنگی. بوده؟؟
چرا نگفته یه تیم از یکی از شهرستانهای استان فارس در دو مرحله بچه های بویراحمد را ناک اوت کردن؟
چرا نویسنده وانمود میکنه همه چی آرومه و ما چقد خوشبختیم؟
چرا نیروهای انقلابی و خدوم دانشگاه کنار زده شده اند؟
چرا تعریف و تمجید از رییس ملاک خوبی افراد است؟
چرا برای واگذاری پست ابتدا افراد را میخواهد تا با او بیعت کنند و سپس برایشان ابلاغ مدیریت صادر کند؟
چرا در انتخابات هیات ممیزه و روسای دانشکده ها شخصا دخالت کرد؟ و از قضا خیلی جاها شکست خورد.
چرا چند مثال از کسانی که به خاطر انتقاد از رییس در جلسات مختلف، الان بایکوت شده اند یا برکنار و یا در شرف اخراج هستند ذکر نمیکنید؟؟
و هزاران چرای دیگه
Iran, Islamic Republic of
چه متن خنده داری بابا پست اینقدرام ارزش ندارها اتفاقا از شما باید سراغ پرونده مالی چند میلیاردی و اخلاقی را پرسید
Iran, Islamic Republic of
اینکاره ع ط هست تو اصلا بلد نیستی درس بدی تو را چه به این حرفا از کلاسات کم نزار این حرفا پیشکشت تو مگه همونی نبودی که در جلسه گروه / بدون اجازه وارد دفترکار رمضانی شدی
ک
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که شبنامه قبلی را به من نسبت داده اید من نیاز به شبنامه ندارم چون فقط از خدا میترسم نه از بندگانش هردو شبنامه بوده نویسنده نامه دوم هم مانند نویسنده اول بوده بیا با هم بحث کنیم تا با حقایق اشنا ا شوی نترس به هیچکس نخواهم گفت
ر-ر
Iran, Islamic Republic of
چندین سال تابه امروز در چندمقطع مقطع دانشجوی دانشگاه یاسوج بودم...در اداور مختلف....ارژنگ، رمضانی، رحیمی و عریان.... هر کدام از این مدیر ها ویژیگی های خاص خودشون داشتند...عریان یک مدیر پاک دست و علمی است اما یکم انتقاد ناپذیره.......رحیمی بسیار مستقل و جسور عمل میکرد اما استخدام های فامیلی خرابش کرد و مهم ترین دستاوردش پر.ژه های عممرانی دانشگاه بود.....رمضانی یک مدیر سیاسی ناب بود که اصالح طلبانه عمل میکرد که ناجوانمردانه عمل میکرد
هیات علمی دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مسول محترم سایت که به نحوشایسته صدای حق طلبی ودادمظلومیت دانشگاهیان راانعکاس می کنید// جناب عریان مرحم زخمهای دانشگاه یاسوج نبوده ونیست ///نارضایتی کارمندانش ازعدم توجه وبرخوردهای مسولین دانشگاه /رشدطایفه گرایی بیشترازقبل یعنی وجود رابطه فامیلی وقومی مدیرانش از روستای دشتروم واستان فارسش که زمینه قدرت طلبی شده /// عدم تجربه تعدادی ازهمین مدیران فامیلی که باعث فشار اوردن به نیروهای زحمتکش خدماتی شده ودراین چندسال لطمات جسمانی زیادی راشاهد بودیم//ای کاش مسولان دلسوزاستانی وکشوری به این مشکلات هرچه زودتر پایان دهندوشما این دغذغه ها را به وزارت متبوع اطلاع رسانی نماییدتادانشگاه جوان ونوپای یاسوج زودترازمدیرش بازنشته نشود
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کاش کسانی که به جای کارکند حرف میزنن شرایط کارمندا و مخصوصا نیروهای شرکتی رو میدیدن که دیگه فقط زنده اند
کارهای عمرانی دانشگاه که هیچ یه سر به دانشکده گچساران و چرام بزنید بعد ریاست قبل حتی دیوار کشی ها انجام نشد دیگه سلف ،محوطه،ازمایشگاه ها، و..... که هیچ .
معاون ایشون دکتر گودرزی و مدیر امور عمومی ایشون آقای مجیدیان فقط حق نیروهای شرکتی و کارمندها. تنها کاری رو خوب بلدن تهدید نیرو های زحمت کش به اخراج همین (به پشتوانه ریاست محترم که مستقیم نیرویی 10سال سابقه کار داره بهش میگه نیرو شرکتی وقتی باهاش کار دارند دستورات اقایان)
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1