کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

آقای موحد؛ اظهارات شتابزده به شما آسیب می رساند

4 فروردين 1399 ساعت 1:10

دقیقا جایگاه موحد در مجلس یازدهم چیست؟ عضو شورای نگهبان است یا کمیسیون تلفیق؟ شاید پای هاتفی در میان بوده و نتایج بودجه ۹۹ با نظارت ایشان به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد؟


اظهار نظرهای شتاب زده گاهی حتی آدم‌های بزرگ را وارد ورطه نقد و ارزیابی قرار می‌دهد که تا مدت‌ها آسیب این اظهار نظرها را به همراه خود دارند.
در فضای مجازی به نقل از سید محمد موحد منتخب مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نوشته شد که محور پاتاوه به دهدشت در بودجه 99 ردیف گرفته است.
موحد گفته است که با رایزنی‌های صورت گرفته در مهلت قانونی چهاربانده شدن محور خوزستان به اصفهان از منطقه خیر آباد در گچساران تا دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در بودجه سال ۱۳۹۹ ردیف بودجه به آن اختصاص یافته است.
وی همچنین بیان کرده است که به محور جایگزین فارس به خوزستان از طریق کهگیلویه بزرگ از محور پل بریم-باشت-چرام –دیشموک به ایذه (خوزستان) بودجه اختصاص داده شده است.
موحد همچنین به رسانه‌ها گفته که بافت تاریخی بلادشاپور و انتقال آب مارون به صحرای کلاچو از دیگر پروژه‌های دارای ردیف حوزه انتخابیه کهگیلویه است.
 بیژن کاظمی کیان در مطلبی در این باره آورده است که سال بد، از اوانش پیداست؛ تمامی ندارد و در ادامه روند عجله و دست و پا زدن‌های بی صبرانه برای ورود منتخب و شروع وظایف وی، پیش از خاتمه یافتن خدمت نماینده قانونی در مجلس شورای اسلامی، نامه نگاری‌های منتخب با تجربه بهت و تعجب همگان را برآن داشته که این همه عجله و گاف های پی در پی برای چیست؟
مصادیق بسیاری برای بداخلاقی رسانه‌ای طرفداران حجت الاسلام سیدمحمد موحد که بارها متذکر شده‌ایم به عنوان یک روحانی نباید اخلاق را ذبح اقتدار سیاسی کنند؛ همان نوع که پیشا انتخابات دست به تقطیع فیلم و انتشار آنها، مطالب غیر واقع برای ترویج یاس و حقیر شمردن عملکرد چهارساله خادم مردم در مجلس انجام داده تا رسانه یاران وی پیشا انتخابات بازنده اخلاق باشند.
در جدیدترین بداخلاقی‌ها که در آرشیو رسانه_یاران ایشان مبرهن است و صحت موضوع نیز به تأیید موحد می‌رسد؛ انتشار اخباری مبنی بر رایزنی و تلاش نماینده منتخب برای جذب بودجه‌های به ثمر رسیده در مجلس و سپس شورای نگهبان که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ به تأیید رهبری از کمیسیون تلفیق به شورای نگهبان و طی بازه زمانی تأیید و در ادامه عناوین منتشره به رسانه و عموم مردم سرایت پیدا می‌کند، در گافی عجیب به نام موحد مصادره رسانه‌ای می‌شود!
ردیف دار شدن طرحها و  پروژه‌های مهم در کهگیلویه از جمله سد آبریز که نمادی از تلاشها و خدمات سردار هاشمی پور برای توسعه و اشتغال پایدار در بخش کشاورزی دهدشت و چرام به شمار می‌رفت و جالب‌تر تعریض و چهاربانده شدن جاده دهدشت به بهبهان که در قالب بخش نهم؛ تغییرات متفرقه ردیف ۵۴ بودجه بعنوان پل بریم- گچساران- بهبهان - خیرآباد-دهدشت مصوب سال ۹۹ قرار گرفت، پیش از انتخابات به مجلس رفته و سپس بعد از انتخابات به کمیسیون تلفیق و با تأیید رهبری به شورای نگهبان، چرا و چگونه می‌تواند به نام سیدمحمد موحد مصادره شود؟
دقیقاً جایگاه موحد در مجلس یازدهم چیست؟ عضو شورای نگهبان است یا کمیسیون تلفیق؟ شاید پای هاتفی در میان بوده و نتایج بودجه ۹۹ با نظارت ایشان به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد؟
کارنامه و پروژه‌های در حال پیگیری سردار هاشمی پور در ردیف بودجه گنجانده شده، مشخص‌اند و در حالی بیم تعطیلی آن‌ها می‌رود که پیش از پایان خدمت ایشان، رسانه‌ها و طرفداران موحد سعی در سند به نام زدن این کارنامه را به سینه خود داشته باشند؛ (تا دیروز معتقد بودند کاری در حوزه کهگیلویه انجام نگرفت).
اسفند ۹۴ موحد به پیروز انتخابات تبریک نمی‌گوید تا دو باخت در پرونده در یک انتخابات به نام ایشان در اخلاق و سیاست ثبت کرده باشد و امروزی که پس از پیروزی پرحرف و حدیث در انتخابات ۹۸ نه تنها تقدیر از زحمات و پیگری های هاشمی پور را به زبان نیاوردند، بلکه کارنامه هاشمی پور را در اوج ساده بینی و نادیده گرفتن افکار عمومی به نام خود ثبت کنند تا بازی را پیش از شروع، بازنده به پایان رسانده باشد.


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419101-2.jpg
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000419/nf00419101-1.jpg


کد مطلب: 419101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/419101/آقای-موحد-اظهارات-شتابزده-آسیب-می-رساند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1