کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی:

جابجایی ناصحیح برخی نیروها در بیمارستان شهدای گمنام / بیمارستان پاتوق سیاسی احزاب نیست

اسحق زرین

10 اسفند 1398 ساعت 21:55

باید از انتصاب مدیران سفارشی جلوگیری شود چرا که در این مهم نه وابستگی‌های جناحی و مصلحت اندیشی‌های حزبی بلکه باید اصل شایستگی، لیاقت و درایت مورد توجه قرار بگیرد.


همه مسئولان ما به برکت خون شهدا ایثارگران و جانبازان است که در مسئولیت‌ها و پست‌های مدیریتی قرار گرفته‌اند و باید قدردان این موقعیت باشند و باید به گونه‌ای عمل کنند که جلب رضایت الهی و مردم را در پی داشته باشد و موجبات افزایش اعتماد عمومی و دلگرمی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در میان مردم فراهم آورد.
باید از انتصاب مدیران سفارشی جلوگیری شود چرا که در این مهم نه وابستگی‌های جناحی و مصلحت اندیشی‌های حزبی بلکه باید اصل شایستگی، لیاقت و درایت مورد توجه قرار بگیرد. ما بر این باوریم که انتصاب مدیران باید بر اساس اصل شایستگی، لیاقت و درایت باشد و نباید اجازه داد برخی افراد ذی نفوذ و صاحب منصب به خاطر برخی مسائل و مصلحت‌اندیشی‌های حزبی، جناحی و سیاسی در انتصاب مدیران استانی آن هم در سازمانی مهم که متولی امر درمان یک استان هست دخالت کنند و افرادی را به عنوان مدیر بدون شایستگی‌ها در سطوح مختلف مدیریت تحمیل نمایند.
متاسفانه در مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و در بخش زیرمجموعه آن بیمارستان شهدای گمنام با خبر شدیم گویا بعد از انتخابات و رأی نیاورن کاندیدای مورد نظر برخی مسئولان این مدیریت، بعضی افرادی که در این بیمارستان جز طیف مخالف ایشان بوده‌اند و همه آنها بر اساس شایستگی، لیاقت و تجاربی که داشته‌اند و در پست‌های خود قرار گرفته بودند، هنوز چند روزی بیش از حماسه تاریخی مردم بویراحمد، دنا و مارگون نگذشته هست که این مدیریت اقدام به کاری انجام داده که ممکن هست این سیاسی کاری وی خدای نکرده لطمه جبران ناپذیری به سلامت جسمی و روحی مردم عزیزمان وارد نماید.
دستگاه‌های ناظر بر عملکرد سازمانها و نهادهای عمومی در استان باید ضمن حفظ حریم‌ها، حرمت‌ها و استقلال تعامل بسیار خوب با سایر نهادها آنها را در مسیر رشد و توسعه و ارائه خدمات دهی مطلوب سوق دهند، زیرا ما بر این باوریم با همفکری و ید واحده می‌توانیم مسائل و مشکلات را برطرف نماییم و اقدامات جزیره‌ای، ما را از رسیدن به اهداف باز می‌دارد. بدون شک هماهنگی و همدلی قانون‌مدارانه و تعامل سازنده گره گشای مشکلات استان در بخش‌های مختلف خواهد بود و دستگاه‌های امنیتی استان در این جهت از تمامی ظرفیت‌های قانونی خود به خوبی استفاده کرده و در راستای مقررات قانونی کمک کار مدیریت اجرایی استان خواهند بود. و در آخر توصیه می‌شود به مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد که برخی مدیران که به نظر احزاب ضعیف هستند در انتصابات مدیران زیر مجموعه خود تذکر داده شود، اما در صورت ادامه روند ضعیف مدیریتی آنها، باید به دنبال مدیران قوی باشیم.

---------------------------------------
اسحق زرین
 دانشجوی دکترای مدیریت

کبنانیوز آمادگی درج پاسخ و توضیحات مدیریت درمان تأمین اجتماعی را دارد.


کد مطلب: 418346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/418346/جابجایی-ناصحیح-برخی-نیروها-بیمارستان-شهدای-گمنام-پاتوق-سیاسی-احزاب-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1