تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۱۷۸۲۱

تاجگردون؛ نماینده‌ای در تراز ملی

۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تاجگردون؛ نماینده‌ای در تراز ملی
کبنا ؛زیاد نویسی و فراوانی امکانات عرضه آن و هم چنین پریشانی اوضاع سیاست در کشور در خالی شدن کلمات و واژه‌های از بار واقعی‌شان تاثیر داشته است. به راحتی کلمات و صفات به هر کسی اطلاق می‌شود و روزانه جعل اصطلاح و لقب اتفاق می‌افتد. در چنین فضایی است که همه ادعای سیاستمداری دارند و همه خود را بالاتر از بقیه تعریف می‌کنند.
در چنین فضایی شناخت سره از ناسره و شایسته از ناشایست سخت می‌شود و هر کس صدایش بلندتر و زورش بیشتر است خود را با همه القاب جعلی قالب می‌کند.
از جمله این کلمات و اصطلاحات تعریف تراز ملی است که بر فرض اگر به کسی می گوییم؛ مدیری در تراز ملی یا چهره ای در تراز ملی و یا نماینده ای در تراز ملی منظور و مرادمان از این اصطلاح چیست. آیا صرفاً خواسته‌ایم در کری خوانی کم نیاوریم و هر کس غنی‌ترین کلمه را بکار برد موفق تر است و یا این اصطلاح دارای تعریف است و مبتنی بر تعاریف مشخص از یک طرف و اطلاق و انتساب تعاریف بر یک شخص وی را در این قالب معرفی می‌کنیم.
نماینده در تراز ملی در ساده‌ترین تعریف یعنی نماینده‌ای که فهم و شناخت ملی و در سطح کشور و متناسب با اتفاقات و مناسبات قدرت در سطح کلان داشته باشد ‌ یعنی نماینده ای که در کل کشور شناخته شده باشد و سطح عمل و چانه زنی‌اش فراتر از یک استان و در رابطه با ارکان حاکمیت باشد. نماینده در تراز ملی یعنی نماینده ای که پایگاه و ظهورش هر شهرستانی می‌تواند باشد اما دارای کارنامه روشن به همراه سوابق درخشان و یک برنامه مدون و قابل دفاع باشد. نماینده در تراز ملی یعنی نماینده که عملکرد قابل دفاعی در حوزه انتخابیه خود و حضور و تاثیر بالایی در سطح کشور و تحولات مربوط به تخصص و توان خود داشته باشد و مورد تایید موافق و مخالف باشد. این تعاریف و برداشت‌ها را می‌توان بیش از این نیز ترسیم کرد ولی به همین حد هم که کفایت کنیم باید گفت: تاریخ استان تجربه کمی در استفاده از این فرصت‌ها برایش پیش آمده است و کنش گری و فعالیت اکثر نمایندگان ادوار استان در سطح حوزه انتخابیه خود با یک عملکرد در بهترین حالت متوسط و سطح ضعیفی از رابطه با بخش‌های کمی از قدرت بوده است.
غلام رضا تاجگردون نه آن که بدون ایراد باشد که قطعاً نقد و ایراداتی از زوایای مختلف به عملکرد و رفتارهای وی وارد است ولی با این وجود او نمونه ای از نماینده در تراز ملی است که نه در کهگیلویه و بویراحمد که در سطح کشور یک نماینده موفق و قابل احترام محسوب می‌شود.
رابطه تاجگردون با مردم و رابطه مردم با تاجگردون، رابطه و نوع فعالیت تاجگردون در مسئولیت خود و رضایت و تایید اکثر نهادها از عملکرد وی، مواضع و برنامه‌های وی به ویژه در حوزه اقتصاد و ... از جمله ویژگی‌هایی هستند که تاجگردون را در مسیر نمایندگی به عنوان یک نماینده موفق کمک کرده است.
نماینده در چنین سطحی هرگز بدون از مخالف و حتی گاهی دشمن نیست و قرار هم نیست همه به طور مطلق با وی همراه باشند و وی را تایید کنند.
بنابراین مخالفت‌ها و انتقاد برای هر کسی و به ویژه تاجگردون یک فرصت است که در این رقابت انتخاباتی و بعد از آن از این فرصت استفاده کند. هم‌چنین باید بر این‌نکته تاکید داشت که وجود نمایندگان در این سطح برای استان یک فرصت تاریخی است و نباید به راحتی از کنار این فرصت گذشت. در دو دوره قبل تمرکز اصلی تاجگردون بر حوزه انتخابیه و مردمی بود که به وی رأی داده بودند ولی حالا و در صورت تکرار موفقیت تاجگردون باید استان را بیش از گذشته دریابد و در مسیر توسعه و پیشرفت همه استان گام بردارد و کمک کند.
-----------------------------
امید علی کمالی پناه
نام شما

آدرس ايميل شما

کامبک
Iran, Islamic Republic of
منم حرف شما را قبول دارم نماینده ای در تراز ملی...‌اینقد ملی که بنزین را ۲۰۰برابرگرانترکردوتامرز۳۰۰۰هزارتومان برای فقراوبدبخت هارسوندالبته کسی که بقول خودش لکسوس سواره متوجه نمیشه این درد نیست....دلار را به مرز۱۷هزاررسوند...پرایدرابه ۶۰میلیون...اینااندکی ازچهره ملی گرای ایشون هست دراتاق فکرروحانی....مردم را به نان قرضی محتاج کردن چهره ملی ایشون ...اگه مردم دولت روحانی را قبول دارن این چهره ملی همیشه همراه روحانی و لاریجانی را هم قبول دارن وگرنه آب درهاون کوبیدن است تعریف از ایشون ۸سال همراهشون بودم ولی دیگر نیستم و باتمام قدرت درکنار مردمبارزخواهم ماند
Iran, Islamic Republic of
در بزرگی تاج همین بس مدرک دکتراش جای بحث هست دوماکاهش ارزش پول ملی و کاهش قدرت خرید مردم اقای کمالی پناه به فهم و شعورمردم توهین نکن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خوبی هستی
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شایسته مجلس است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1