تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۱۷۸۱۸
یادداشت سیاسی:

عقلانیت و تدبیر سیاسیِ منتظریانِ حقوقدان

۱۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
عقلانیت و تدبیر سیاسیِ منتظریانِ حقوقدان
کبنا ؛متن ارسالی: چهره کمتر رسانه‌ای و بیشتر عمگرا و عملیاتی، وصف حاج نادری ست که دیر زمانی است از بویراحمد ندای رسای خدمتگزاری و وحدت و همبستگی را در قبال جریان نیروهای دلبسته انقلاب اسلامی و ولی نعمتان آن، برای خوانشی دوباره از جنس تفکری ناب و اصیل را سر داده است، تا دگرباره حول وی تحول و تغیّری در این دیار به وقوع اُفتد و در میان آنان که مطرحِ این عرصه بودند، در وجود وی بنیه این تحول و تبدل و تغیّر جوشش می‌کند.
منتظریان دانش آموخته ارشد حقوق است و درس قاعده و قانون شناسی را خوانده و پس داده است و تنها گزینه حقوقدان این جدال سیاسی است که معنای حقیقی «قانون»، «طرح»، «لایحه» و هر آنچه از جنس قانونگذاری است را می‌داند. درس قانون مداری را پس داده و دانسته است که تنها راه سامان امور، قانون شناسی و قانون گرایی است. از همین رو است که در راستای رسالت خویش در قامت وکیلی صالح برای احقاق حقوق مردم بویراحمد و دنا قد علم کرده تا دگر باره کرامت و عزت بویراحمد را درکانون های سیاسی پایتخت بیاید.
منتظریان شخصیتی سلیم النفس و انقلابی است که در کارزار انتخابات برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و قد علم کردن در برابر اشرافیت، ناکارآمدی و مرزبندی‌های جغرافیایی طلوع کرده و آمده تا در تعهدی "فعالانه"، "مسوولانه" و "آزادانه" به دنبال تحت تاثیر قرار دادن سیاستگذاری عمومی باشد که سالیان سال است در قبال منطقه بویراحمد و دنا به فراموشی سپرده شده است. برای تغییر فضای سیاسی، برای ایجاد امید بر باد رفته جوانان، برای وزیدن نسیم عدالت خواهی و پایان دادن به سیطره تفکرات عالیجنابان نخبه سوز بویراحمد، آمده است. آری آمده تا ناسیونالیسم‌های منفی را به "ناسیونالیسم وطنی و انقلابی" مبدل سازد!
نادر صاحبنظر و تئوریسین تازه نفسی ست که به خوبی به حیات سیاسی واقف است و تنها منادی جریان حزبی و میدان دار و علم دار جریان مشارکت سیاسی مدرن در استان است. کسی که فارغ از شعار، بینش و آگاهی خود را چراغ راه سفینه خویش قرار داده تا از طوفان بی عدالتی و چالش‌های مدیریتی و انجماد و رخوت تفکراتی در استان فراتر رود و آینده روشنی را برای مردم استان به ارمغان آورد و به دنبال ارائه و طراح نگاهی ملی و جهانی در سطح استان و به طور منطقه بویراحمد است.
او حافظ آرمان‌هایی است که در چهار راه زمان در لفافه‌ی باند بازی‌های سیاسی و تفکرات ماکیاولیستی سیاسیون در منطقه بویراحمد به فراموشی سپرده شده و جایگاهی نیافته است ... مع الوصف منتظریان از دیار پاک سرشتان بویراحمد به دنبال ارائه و جایگزینی فهم و درک بالای خود در عرصه قدرت استان بر مدار عقلانیت و تدبیر سیاسی و نفی آداب ناپسند سیاسی است.

-------------------------------------
رضا سبحانی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما به لیدرهاش توجه کنید کار دستتون میاد
دنا
Belgium
، لطف کنند پایان نامه اش را ارائه نمایند ، تا از همان پایان نامه از وی سئوال شود ببینم توان پاسخ دارند. مردم شریف بویراحمد ، به پیر به پیغمبر همین ها که وارد مجلس شدند همه را فراموش میکنند و دنبال جمع کردن منافع برای امثال حسینی و خلیفه خلقی پور و افراد خاصی هستند که یک دهم شما مردم زحمت نکشیدند ، شما سابقه هدایتخواه را مطالعه فرمایید ، چقدر جوانان تحصیل کرده شهرستانهای بویراحمد ودنا برای ایشان زحمت کشیدند بعد اومد آقای ارژنگ را که هیچگونه فعالیتی نداشت اصلا کسی را نداشت که بخواهد رای جمع کند و موقعیتی هم در بین مردم نداشت را حمایت کرد و بورسیه تحصیلی ایشان را از وزارتخانه مربوطه اخذ کرد ، مردم شریف و نجیب بویراحمدو دنا ، قطعا ایشان به فضل الهی شکست خواهد خورد چون بنای حرکت ایشان با همکاری هدایتخواه و حسینی و خلیفه خلقی پور که سابفه آنها برای مردم روشن بوده وهست ، شکل گرفته ، که انشاالله با شکست مواجه خواهد بود ، بنابرین تصمیم در این زمینه بسیار حائز اهمیت است ، بقول معروف : آزموده را دوباره آزمودن خطاست ، اینها این بار با لباس دیگری وارد میدان کارزار انتخابات شدند ، ایشان بازنشسته شده اند و اگر دنبال منفعت نیست چرا ثبت نام کردند ؟ امروز هدایتخواه و حسینی گیر کرده اند و هر بار شخصی را برای رقابت انتخاب میکنند و بعد هم با بی حرمتی او را پس میزنند ، شما سوابق آنان را مطالعه کنید ، به فضل الهی این تفکر سنتی ، در شهرستان بویراحمد و دنا به تاریخ خواهد پیوست مردم شریف بویراحمد و دنا آگاه باشید و بدانید همه چیز دست خود شماست ، قطعا سوابق را میدانید ، برنگردید به تفکر ، به هرکس رای دهید بهتر از این طیف است ، موفق باشید.
Iran, Islamic Republic of
آنچه از توان علمی و مدیریتی ایشان پرسیده اید برای سایر کاندیداها هم قابل طرح است و بررسی آن در یک گفت و شنود بی‌طرفانه و چندجانبه با حضور دیگر کاندیداها امکان پذیر است. مطلبی مهم که در اینجا شایسته است اشاره شود این است که مدیریت اصلاح طلبان در دولت و مجلس طی سالیان اخیر، مشکلات زیادی در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاست داخلی، خارجی و امنیتی برای کشور بوجود آورده و کشور را به سمت بن بست حرکت داده است. اگر هیاهوها را کنار بگذاریم که در بویراحمد و دنا به وضوح با تفکر اصلاح طلبی مخالف است . آن چند نفری هم که شما از آنها در متن خود به عنوان حامیان این کاندیدا یاد کرده و اتهام هایی به آنها وارد ساخته اید، ممکن است با سلیقه سیاسی و فکر شما همسان نباشند، اما هیچ کدام در دوره خدمتشان اهل خیانت نبودند. پیشرفتهای استان و یا دانشگاه مورد اشاره شما در دوره مسئولیت این افراد بر اهل انصاف پوشیده نیست.
امید است مدیر سایت این جواب را نمایش دهد.
Iran, Islamic Republic of
چرا نميگي ليسانس إلهيات هست برادر😉 تنها نامزدي بدون يك روز سابقه اجرايي رزومه اجتماعي فرهنگي سياسي .....هبچوقت نميتوند ار حقوق مردم دفاع كنه قابل احترام هستند درساير حوزه ها به شدت ضعيف هست واصلا شاخص و....را حتي در تعريف هم نميداند حداقل ٤سال ميخواد وقت بگذره تا كليات مديريت ،مسائل فني اجرايي،بودجه ريزي وبودجه بندي و.....را بادبگيرد
Iran, Islamic Republic of
و نظرم از اون کسیکه سه سال معلم بنده من دهدشت را نداشت و نداره بهتره همین بهتر که در یه مناظره سیاسی علمی و اقتصادی و ...بنشینن روبرو یکیدو تا مردم کاندید خودشونه پیدا کنن.درپاسخ افرادی که نیده نشناخته تصمیم ایگرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هیچگونه شاخص نمایندگی ندارند
فرخ
Iran, Islamic Republic of
حالا مثلا دکترا داره، بیاد چهارتا کلام سخنرانی و نطق بفرماید. یا زارعی با اون مدرک از دانشگاه مدیریت دولتیش
رسول
Iran, Islamic Republic of
لیدرهای حاج نادر فقط یه عیب دارن، معامله گر و دزد نیستن
اخ از بخت عسکر لوداب سرفراز
Iran, Islamic Republic of
به خدا همین پیرمرد پیر زنها و بکارهها وبیسوادا بهتر میفهمن که کاندید خوب کیه اگه بزارنشون تا این تحصیل گروهها و کارمند ومدیرانمون چون فقط منفعتی تصمیم میگیرن و مار و بدبخت میکنن همین . رو ببین دو کلام نمیتونه صحبت بکنه خدا به داد ما برسه که این میخواد مقابل موحدو تاجگردون از حق ما دفاع بکنه
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جریانی که دنیا و آخرت رو از آن خود میدانند، انقلاب رو مال خودشون میدونن و بقیه رو ....،، مردم رو چی فرض کردین ، ما خسته‌ایم از افراط، خسته‌ایم از برگشت به عقب ، خسته‌ایم، بذارین مردم در فضای آرام انتخاب کنن ، منتظریان چهارم میشه، جوانان انقلابی و جوانان سرزمینم گول نمی‌خورن دیگه
Iran, Islamic Republic of
تصمیم گیری در فضای احساسی و از حالا نتیجه را پیش بینی کردن نه مفید است و نه منطقی. آنچه مفید است بررسی سوابق مدیریتی و اجرایی کاندیداها و ارائه نقدهای منصفانه است.
بویراحمد سرافراز
Romania
مرد شجاع و انقلابی و آگاه به مسائل روز و شرایط حاکم بر جامعه.....شما که میگی دوباره بر میگردیم به عقب در مورد روحانی هم همینطوری انتخاب کردین میگفتین رئیسی و قالیباف ما را بر میگردانه به عقب..این 8 سال خوب رفتین جلو عزیزم. پشت سر رهبری حرکت کنید عزیزم
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا س
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1