تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۶۰۶
یادداشت سیاسی:

منتظریان و خروش مردم از کلاه نمدی‌ها تا اصلاح طلب‌ها

۲
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
منتظریان و خروش مردم از کلاه نمدی‌ها تا اصلاح طلب‌ها
کبنا ؛متن ارسالی: انتخابات در بویراحمد سازکار خود را دارد و نمی‌توان آن را در چارچوب‌های تنگ و بسته و انسدادی محدود و محصور کرد. در این دیار تدابیر و تدبُرهای مردم برای انتخاب بهینه و شایسته، فنون خاص خود را دارد و مردم با لحاظ اوضاع و احوال و پتانسیل‌های افراد و نامزدهای مورد معرض، به انتخاب خویش دست می‌زنند.
مردم این سرزمین را نمی‌توان محدود به جریان‌های سیاسی کرد و بر آنان برچسپ اصلاحی و اصولی مطلق و محض زد؛ چه اینکه در ادوار گذشته‌ی انتخابات تا به امروز، دیده شده که افراد در برهه‌های زمانی خاص هر کدام به تناسب اوضاع به فردی منتسب به جریانی رأی داده‌اند که در گذشته با آن جریان قرابت و رفاقتی نداشته‌اند.
این خصلت مردمان دیار بویراحمد، از آزادگی و حریت آن‌ها بر می‌خیزد که خود را محدود به چارچوب احزاب و جریان‌های سیاسی نمی‌کنند، زیرا احزاب و جریان‌های سیاسی بدون در نظر گرفتن ضعف‌ها و ظرفیت‌های افراد، به صورت سیستماتیک له یا علیه آن به صورت شبکه ای موضع می‌گیرند و در عدول از آن، آزادی افراد را ذبح می‌کنند و همگان را ملزم به تبعیت از موضع درست یا نادرست جریان و حزب می‌کنند.
به یقیین مردم این دیارِ همیشه سرافراز و سربلند و اهل بیداری و جوانمردی و مبارزه، در هیچ برهه ای از زمان در مقابل هیچ قدرت و هیچ اجباری سر فرود نیاورده و از همین دریچه است که احزاب و جریان‌های سیاسی نمی‌توانند آن‌ها را در مرام خود محدود و محصور کنند و همچون کلاه نمدی‌های سنتی در دهه‌ها آغازین سده جاری که استقلال این دیار را رقم زدند، هم اکنون نیز مستقل از سمت و سوی های سیاسی عمل می‌کنند و در گزینش بهترین‌ها برای کرسی بهارستان، با حریت و آزادگی و طبع بلند عمل می‌کنند.
این روزها بازماندگان و نوادگان و دست پرورده‌های مکتب همان کلاه نمدی‌ها که سر بر آستان شجاعت و مردانگی داشتند و هم آنانکه در احزاب ناهمسوی با منتظریان سابقه و عِده و عُده داشتند، فارغ از هر گونه جهت گیری سیاسی و با علم به ظرفیت‌های وی و ضرورت‌های توسعه بویراحمد، حاج نادر منتظریان را همراهی و همیاری می‌کنند و با خیل عظیم جمعیت و خَدَم و حَشَم خویش به کاروان مرد باصلابت، مطمئن، مصمم، صبور، منطقی و دلسوز و دانا پیوسته‌اند و می‌پیوندند تا دگر باره برگی زرین بر افتخارات خویش بیفزایند.
واضح است که منتظریان را نمی‌توان محدود به جریان سیاسی خاص کرد و باید وی را متعلق به جریان مردم و جامعه و توده‌ها دانست که این روزها، فوج فوج جمعیت از هر کوی و برزنی و از هر جریان و حزبی به سوی قافله فتح و ظفر این بزرگمرد در حال جریان هستند و گویی منتظریان شریان مردم را به جهش و جهت درآورده است و اندک اندک و لحظه لحظه مردم از هر دسته و گروه بر این قافله فزون گردند تا در انتخابات اسفند همگان را به تعجب وادارند!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کوشا
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج نادر منتظریان انشاالله انشاالله پیروز میدانی 🌹🌹🌹🌹
حاجی
Iran, Islamic Republic of
نونم وت بگم چ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1