کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

ایسم‌های دهن پُرکن و رفتارهای «عدل هاشمی‌پور»

امین خادم

9 بهمن 1398 ساعت 0:10

هاشمی پور برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه در منطقه آمده است، پس بر همگان است که برای ادامه روند توسعه و برون رفت از عقب ماندگی و ایجاد توسعه پایدار، حاج عدل را در ۲ اسفند یاری نماییم.


رفته رفته با نزدیک شدن به ۲ اسفند تنور انتخابات گرم تر و گرم تر می شود اما این گرما در حوزه کهگیلویه بزرگ دو چندان می باشد. شاید  بتوان گفت که کهگیلویه بزرگ حساس ترین انتخابات بعد از انقلاب را پیش رو دارد و مردم بر سر دو راهی انتخابی سخت؛ انتخابی برای ادامه روند توسعه و کارهای زیر بنایی و یا انتخابی برای بازگشت به سال های دور و دورتر مانده اند.
حاج عدل هاشمی پور با سابقه مدیریت ۳۰ ساله فعالیت های اجرایی و طرح های ملی، وارد کارزار انتخابات شد. وی برای کارهای بزرگ و عام المنفعه آمده است. هاشمی پور بعد از جنگ تحمیلی به درستی راه را در دوری از سیاست و سیاست زدگی دید و به سمت توسعه زیرساخت های کشور رفت و توانست خود را به عنوان چهره ای سرشناس و موفق معرفی نماید در حالیکه می توانست مانند برخی از افراد وارد فضای سیاسی شود. در انتخابات ۴ سال پیش نیز با شعار توسعه، سازندگی و هم چنین دوری از سیاست و سیاسی گری وارد انتخابات شد که این شعارها به دل مردم نشست و با همراهی جوانان موفق شد که وارد بهارستان گردد.
حاج عدل به درستی دلایل عقب ماندگی کهگیلویه را در توسعه نیافتگی دید و از همان روز انتخابات با سرفصل قراردادن توسعه به شناسایی پارامترهای آن رفت و در هر حوزه، یکی از پروژه ها و زیر ساختها را مشخص نمود و به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده اول در جهت تصویب طرح و تامین اعتبار و سپس اجرایی نمودن آن گام برداشت. با توجه به اینکه هزینه های اجرایی پروژه ها بسیار بالا می باشند و روند تصویب و تامین اعتبار آن کاری بسیار دشوار، پیچیده، طولانی و زمان بر می باشد، سردار توانست برخی از آنها را با سختی تمام به مرحله اجرا برساند. اگر نگاهی به شرایط کنونی کشور داشته باشیم متوجه می شویم که کشور در جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفته و شرایط تحریم ظالمانه و بی سابقه باعث شده است بسیاری از پروژهای جاری در کشور تعطیل شده و پروژه ی جدیدی تعریف نگردد. پس اینکه پروژه های کهگیلویه جاری می باشند نشان از جدیت و تلاش بی وقفه ی حاج هاشمی و قدرت چانه زنی و پیگیری مستمر ایشان دارد. برخی از پروژه های تعریفی عبارتند از :
- جاده ارتباطی دهدشت به پاتاوه
- طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت
- طرح معدن فسفات چرام
- گاز رسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی
- کارخانه سیمان تنگ سپو
- پتروشیمی دهدشت و ...
اگر نیک بنگریم و به پروژه های فوق الذکر توجه داشته باشیم خواهیم دید که اجرای هر کدام از آنها میتواند گره ای از مشکلات مردم این خطه بگشاید.
برخی منتقدین نقدهایی خارج از دایره انصاف و بیشتر به جهت تخریب و شیطنت وارد می کنند که به برخی از آنها اشاره خواهم نمود.
 اولا موجی راه افتاده که ایشان پاسخگوی تلفنی نیستند. به راستی مگر امکان دارد که یک نفر پاسخگوی تلفنی حداقل ۱۰۰ هزار نفر باشد؟ ایشان یا باید تمامی فعالیت های خود را متوقف نماید و در حال جواب دادن به تلفن باشد یا پیگیر کارها و فعالیت های پروژه ها.پس اگر کمی منطقی به قضایا نگاه کنیم خواهیم دید که نه تنها سردار، که هیچ کس دیگری هم نخواهد توانست جوابگوی تلفن باشد. نقد دیگری که به ایشان وارد می کنند این است که ایشان سیاسی نیست که باید به این دسته از منتقدین گفت که اصلا یکی از شعارهای سردار، عدم ورود بی مورد به سیاست و استفاده از ایسم ها و واژگان دهن پر کن بود. اینکه مابقی که از این ایسم های سیاست استفاده کردند چه گلی به سر منطقه محروم کهگیلویه زدند؟ هدف ایشان از سیاست، خدمتگزاری به مردم و استیفای حقوق حقه ی مردم محروم می باشد.
اما در آخر هاشمی پور برای انجام کارهای بزرگ و عام المنفعه در منطقه آمده است، پس بر همگان است که برای ادامه روند توسعه و برون رفت از عقب ماندگی و ایجاد توسعه پایدار، حاج عدل را در ۲ اسفند یاری نماییم.

------------------------------
امین خادم


کد مطلب: 417124

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417124/ایسم-های-دهن-پ-رکن-رفتارهای-عدل-هاشمی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1