کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

متن ارسالی؛

بازگشت "عزت" به کهگیلویه بزرگ

امید همتی فر

8 بهمن 1398 ساعت 0:39

بازگشت موحد به صحنه انتخابات به همراه یک موج عظیم،نوید بخش روزهای طلایی کهگیلویه خواهد بود و این موج سرآغاز یک تحول اساسی در تمامی حوزه‌ها و احیاء عزت در این سرزمین خواهد بود.


متن ارسالی؛"عزت" گمشده‌ی بزرگ کهگیلویه در یک دهه گذشته بوده است،حوزه‌ای که در سال‌های نمایندگی محمد موحد از اقتداری مثال زدنی برخوردار بود.
کهگیلویه در آن سال‌ها در اکثر حوزه‌ها پیش تاز بود و نیروی انسانی آن در صدر قرار داشت ولی متاسفانه در یک دهه اخیر این دیار در حسرت رسیدن به حداقل حق و حقوق خود است.
بلاتکلیفی طرح‌های عمرانی و اقتصادی و رکود مطلق در چهارشهرستان بزرگ این حوزه به همراه بیکاری عذاب آور جوانان و هم چنین عدم حضور نیروی انسانی توانمند در مدیریت استان سبب شده است که ضربه‌ی بزرگی بر "عزت" تاریخی شهرستان وارد آید.
این روزها بسیاری در شهرستان امیدوارند که با بازگشت محمد موحد به عرصه نمایندگی عزت و اقتدار کهگیلویه بزرگ احیاء شود و موج عظیم حمایت‌های مردمی از موحد نیز در همین راستا قابل ارزیابی است.
موجی که لحظه به لحظه در حال تقویت و بزرگ شدن است و مردم از تمام گروه‌ها در حال پیوستن به این موج عظیم هستند. در پاسخ به چرایی شکل گیری چنین موجی جوابی که می‌توان برای آن داد به نادیده گرفتن و اجحافی بر می‌گردد که به واسطه ضعف نمایندگان شهرستان بر این حوزه انتخابیه روا رفته است.
کسانی که دوران طلایی موحد را به یاد دارند و یا این روزها به صورت جزیی برخی از سخنرانی‌ها و اقدامات موحد در آن سال‌ها را از طریق اندک فیلم‌های مانده در آرشیو مشاهده می‌کنند تفاوت آن دوران و امروز را به خوبی متوجه می‌شوند.
سال‌های نمایندگی موحد در کهگیلویه سبب شده بود،کهگیلویه یک مرکز مهم و استراتژیک در تمامی حوزه‌ها برای استان و حتی جنوب کشور باشد و دفتر نماینده مردمی این حوزه محل مراجعه مردم از سراسر استان و حتی کشور باشد. نام موحد یکی از پرآوازه‌ترین نام‌ها در میان‌نمایندگان مجلس بود و کهگیلویه و نام‌ موحد از هم جداناشدنی بودند.
متاسفانه کوچ مصلحتی موحد به بهبهان و بعد اتفاقاتی که در سال ۱۳۹۰ افتاد سبب شد مردم‌ ناخواسته یک‌نماینده بزرگ را از دست دهند و در طول سالیانی که فرصت و ظرفیت‌های خوبی برای کهگیلویه می‌توانست خلق شود همه از دست بروند.
بازگشت موحد به صحنه انتخابات به همراه یک موج عظیم نوید بخش روزهای طلایی کهگیلویه خواهد بود و این موج سرآغاز یک تحول اساسی در تمامی حوزه‌ها و احیاء عزت در این سرزمین خواهد بود.
-------------------
امید همتی فر
-------------------


کد مطلب: 417083

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/417083/بازگشت-عزت-کهگیلویه-بزرگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1