تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۴۱۵۷۱۰
یادداشت سیاسی/

جریان خزنده، رفتار زننده و گفتار گزنده

۶۶
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جریان خزنده، رفتار زننده و گفتار گزنده
کبنا ؛دکتر وکیلی، نماینده‌ی مردم محترم تهران، به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، ساعاتی میهمان یاسوج و جرجانی بود.
از حواشی قبل از مراسم، استیلایِ شرار شبیخونِ قصاوت، بر انوار سیمگونِ صداقتِ بخشی از متولیانِ شهرستانی که بگذریم، رفتار میهمان، بازتابِ فرهنگ در برابر پرتاب سنگِ میزبان بود.
در همان زمان کوتاه، سخنرانِ جلسه، ثابت کرد که این زمین، برای دلواپسانِ همه‌ی طیف‌ها، زمینه‌ی ترس است و البته گنجینه‌ی درس!
اتمسفر حاکم بر سالن، انجا که باد کله‌ی، بولتن خوانانِ دانشجونما با دسته بیلی خوابید، بهانه‌ای شد که پس از سالها، لبخندِ رضایت بر لبان مستمعین بنشیند.
اما اصل داستان، پس از پایان جلسه شروع شد.
موجی از تخریبی بی سابقه، علیه این فرزند بویراحمد راه افتاد. تخریب چیان گرچه از گروههای مختلفی بودند، یک گروه کسانیکه برای رضای دیگران سنگ می‌زنند و برای نیاز خود زنگ. گروهی دیگر کسانیکه سر زیر برف، دچار ولنگاری سیاسی و سهل انگاری اجتماعی‌اند.
گروهی دیگر، لاک غفلت بر بینش خویش کشیده و مغاک ملالت چشیده‌اند. اما وجه مشترک همه‌ی اینان، استیصال از درک صحیح شرایط موجود، است. دل به بنای شکستنی و جان به بقای گسستنی خوش کرده‌اند. اما شاید بتوان مهاد این تخریبها را از لابلای صحبت‌های سخنران یافت.
۱- برخلاف صحبتهای دفاعیِ سالهای اخیرِ اصلاح طلبان، هجومی بودن سخنان دکتر وکیلی، به مثابهی آب در لانه‌ی مورچه، کرکسانِ کَمینی و مگسانِ گرد شیرینی را نواخت. بر بادکنکِ قدر قدرتیِ قهرمانانِ خیالی سوزن زنهار زد و با ارائه‌ی تعریف نویی از حکمرانیِ عقلایی، وظایف و تکالیف وکلای مردم را بیان کرد تا تشت رسواییِ ادعایِ مضحک مادریِ دایه‌ها، از بام بیفتد.
۲-استقبال و همراهی مستمعین با جمله جمله‌ی سخنرانی این مَثَلِ ساری و ضرب المثلِ جاریِ
(آنچه که از دل براید...) را متبلور کرد تا حسادت حاسدین راقلقلک و مرضِ مغرضین را تحریک کند.
۳-تخریب چیان، اعم از طیف مخالف و رقیب سیاسی تا رفیق سیاسی، با تخیُل یا تحلیلِ (آمادگی برای ایثار و آزادگی برای پیکارِ) انتخاباتی، ترسشان از حوزه‌ی اختیار بیرون افتاد.
۴-تاباندن پروژکتور شفافیت بر گفتمان ِ «تاریک»ی که سپهر سیاسی حوزه را فرا گرفته و کژفهمی بخشی از سیاسیون بر ظلمت آن افزوده است نیز عامل انگیزاننده‌ای قوی می‌باشد.
تجمیع موارد انگیزشی ذکر شده، این گروهها را در تخریب همنوا کرد تا ازین رهگذر، بر ترس خود فائق آیند که این مرد نه طوفان می‌شناسد و نه از بوران می‌هراسد. هرچند قفس تنهایی اورا به محبس تنگنایی نمی‌اندازد اما، اما، اما بی پروا گفته اعتماد خلق را حکومت طلق می‌داند. و این هراس انگیز و هولناک است برای انانکه در تاختن اسب قدرت از شناختن کُنه حقیقت غافل مانده و در فراق نور به باتلاق غرور در غلطیده‌اند.
باری؛ جریانی خزنده، با رفتاری زننده، رو به گفتاری گزنده اوردند که بوی کینه و بخل و حسادتش مشامها را آزرده.

 -------------------------
داریوش ارجمند
-------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

عارف
Iran, Islamic Republic of
درود بر داريوش ارجمند
زيبا نوشتي ✌🏻
سیف علی خان
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز.هرچه بیشتر همش بزنید... با جملات قصار هم ره به جایی نخواهید برد.
Iran, Islamic Republic of
مخربین سردرآخور وجریان انحرافی دارند دبس
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند خدای از متن من چیزی نفهمیدم اینقدر کلمات سلنبه وقلنبه گفتی آقای وکیلی در قضیه سقوط هواپیمای تهران یاسوج واستیضاح عباس آخوندی خودش ودوستان لیست وامیدش بدترین را به ملت ایران بخصوص مردم بویراحمد کردند اگه شما یادتان رفته ولی ما هنوز جلسه استیضاح عباس آخوندی یادمان هست که چگونه همین وکیلی ولیست امید رای اعتماد بهش دادند من نمی دانم آقای وکیلی چطور گفت حاضرم تهران را با زیلایی عوض کنم نه نیازی نیست چون شما ولیست امیدتان مردم ایران را ناامید کردید بگذارید مردم زیلایی به حال خود باشند آنها هم خدای دارند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما هم هیچی نگیم، آخرش خداوند متعال حق وکیلی رو میذاره کف دستش. شما هم به فکر آخرت و قیامت خودت باش.

حقیقت رو کاملاً وارونه جلوه دادی جناب!
علي محمد رحيم زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آداريوش ارجمند گرامي كه با اين قلم شيوا و رسا به بهترين وجه ممكن زيور صداقت را به گوهر صراحت آراست تا سيه رو شود هر كه در او غش باشد .
بنظرم اين قلم سزاوار تشويق و برازنده ي تحسين است .
ر-ر
Iran, Islamic Republic of
اره دیگه کل ایدئال و ارمان ات این بود که بیای به دانشجوها توهین و اهانت کنی.... واقعا متاسفم... شما و تیم بهرامی به هر درو دیواری زدین برای جایگاه و موقعیت و الان به بن بست خوردین..... و این وسط وکیلی داره از شما بهره برداری سیاسی خودشو انجام میده و این مساله سبب خواهد شد بیش از پیش غرق بشین .... چون وکیلی تا 3ماه دیگه نماینده نیست و شماهم خودتون واسه همیشه هزینه کردین
بویراحمد
Greece
این داریوش ارجمند کارش به کجا رسیده و از نقد دوتا دانشجو چنان سوخته که اینطوری میاد دانشجو نما خطاب شون قرار میده ....
مثلا این اقا فعالیت دانشجویی و تشکلی داشته !!!! ..... با این کلمات قلمبه و سلمبه که فقط خواستی فخر بفروشی مشخصه ..... تو و تیم بهرامی خودتون راحت ..
و کل ادعاتون .
دانشجو
Netherlands
ادبیات متن تون خیلی یک جانبه و خشونت امیز بود
اون جمله تون نسبت به یه دانشجو هم بی ادبی بود
جناب نویسنده نما
نه به فاتحه خونی تبلیغاتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب ارجمند دمت گرم اول از قلم زیبا و روح بزرگتون دوم به اینکه واقعیت را بیان کردید . دست مریزاد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب ارجمند،اونقدر گشتی و گشتی کلمات سنگین پیدا کنی که بگی منم آره،منم سیاست مدار،منم منم؟
،اصلاح کنی بعد بیا شب نامه بنویس،بعد بیا امر کن به معروف و نهی کن از منکر،متاسفم برای سیاستی ....
خاک بر سر ما اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد آغا داریوش بخدا و هیشکه ایمان نداشته باشم و صداقت تو ایمان ندارم
علی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی بنده خدا جدیدا دست به دامن وکیلی شده.بابا جمع کن وکیلی خودش مونده بخواد به داد تو برسه
علی ربیعی
Iran, Islamic Republic of
وکیلی به پول رفت جز لیست امید الان میخواد زیلایی روبا تهران عوض کنه
موسوی
Iran, Islamic Republic of
/یکی دیگه شده.۴ سال پیش سید باقر الان وکیلی😂
سعیده رضایی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی این دوره دست به دامان وکیلی شده
رضایی
Iran, Islamic Republic of
مگه همونی نیست که مردمشو با اخوندی معامله کرد.یادمون که نرفته قضیه هواپیما
مهدی رحیمی
Iran, Islamic Republic of
وکیلی همون کسی بود تو استیضاع وزیر راه رای منفی داد ولی الان میخواد زیلایی رو با تهران عوض کنه.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بهرامی عزیز نمیدونم چه حسابیه که با هرکس صحبت میکنی میگن بهرامی سرگرمیه انتخاباته
میثم عبادی
Iran, Islamic Republic of
اون زمان که باید زبون میداشتین و از حق خانواده ی سقوط هواپیما دفاع میکردی کجا بودی؟؟؟؟حالا ادعا هم داری ...سکوت کردی به سبب موقعیتت و حالا ادعا دفاع میکنی!!!!...از حق مردمت گذشتی و با اطرافیانت هم رای شدی و حالا نفی ش میکنی ؟؟؟؟..... ؟؟طیف سیاسی مقابل؟؟؟؟....آخه با این صحبتا فکر میکنید مردم خام میشن ؟!.. ...شما ها بودین که اصلاحات رو نابود کردین و حالا چون جز لیست امید تهران نیستی ،فک کردی یاسوجا واستون گلچین به پا میکنند؟ ؟...به امید حمایت از کی اومدین اخه؟،؟؟....نماینده مجلس شدن نیاز به فرد با سواد و با سیاست و با بیان میخواد ،نه افرادی که فقط ادعای سیاست دارند و خودشون به دیگران میچسپونند. ..
زهرا ارجمند
Iran, Islamic Republic of
هرکس / رو بشناسه میدونه مرد مجلس نیست یه دوره راننده هدایتی یه دوره اصلاحطلب میشی یه دوره مستقل یه دوره میفتی به پای موسوی الانم که وکیلی
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی ۴ سال پیش با لیست امید رفته بالا و تا به الان هم هیچ چیزی و کار مفیدی انجام نداده ، با چه امیدی 🤔
مردم با بینش و عقلشون انتخاب میکنن
پویا
Romania
حداقل سالی یک بار از بزرگانت بپرس در مورد بزرگی ، و بعد گپ بزن .
آق دائی
Iran, Islamic Republic of
صداقت چیزی هست که کمتر اصلاح طلبی این خصلت را دارد ، و نمای حال حاضر ایران نشان دهنده عملکرد آقای وکیلی و.هست و با هزاران کتاب ادبی و هنری نمی توانی خراب کاری های اصلاح طلبان رو درست کنی
جان محمد باقری
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب ارجمند ، در واقع حضور فرزند غیرتمند تبارمان کلی از ناگفته و پنهانکاریها را هویدا نمود تا ملت بدانند خیر خواه و بدخواهشان کیست ، در این رهگذر نه اثبات شد نه رفیقان سیاسی آشی دهانسوزند و نه رقیبان سیاسی دشمنانی توانمد ، اما ، اما ،اما ، حضوری باصلابت در تالاری که میبایست جایگاه اندیشمندان باشد و نخبگان در واقع باز شدن دربهای عقده های روحی گروهی بود یا بهتر بگویم گروههایی بود که به میهمان عاشق مردم و دیارخویش فهماند که سپهر سیاسی تو باید فضایی وسیعتر از اینجا باشد و در اینجا آنچنان عرصه بر گفتملن تنگ است که غوغا سالاری و هوچیگری فراتر از اندیشه های ناب اوست و حیف است که اندیشه ای به آن درخشانی در چنین فضایی قربانی نادانی گردد
علیاری
Iran, Islamic Republic of
جای بسی تاسف که این کار ها به ایم امید تموم میشه....جایی که باید درست عمل میکردی و فریاد مردم میشدی، سکوت اختیار کردین .. حالا هم از مردم نخواه حمایتت کنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقا داریوش ارجمند
Saeed
Iran, Islamic Republic of
آقای وکیلی الان که تو. لیست اصلاحات تهران نذاشتنت یاده مردم بیچاره این استان افتادی؟!؟!؟
مردم تورو خدا
بیاین یه بارم شده کسی که لیاقتشو داره بفرستیم بهارستان
طایفه گرایی و قوم و قبیله بازی دیگه بسه
حیدر زاده
Iran, Islamic Republic of
هم شما و البته جناب بهرامی راه را بسی اشتباه اومدین ...کمی تامل لطفن ...مردم این روزها به واسطه ی عصر ارتباطات بسیار آگاه و فهیم شده اند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز یعنی خود شما راه راداری درست میروی که اینجور ازرسانه ناآگاهانه برضد هم تبارانت داری استفاده میکنی وتخریب میکنی پس شرافت و غیرت واصالت لر بودنمان کجا رفته که داریت اینگونه هم دیگر رامیکوبید تا چه اندازه به تاریخ مان،، به دینمان، به مذهبمان، تسلط دارید ودر امرسیاست چه اطلاعاتی دارید جمع کنیداین حرکات را که منجر به گسستن اتحاد قوم لر میشه...
ناصر
Bulgaria
درودبشرفت جناب ارجمند حقیقتا ازسال ۷۶تاکنون سخنرانی همچون سخنان وکیلی نشنیده بودم ‌عجیب است که انگار سیل بود که زشتیهای جاری درپرتو عده ای راباخودشست ونمایون کرد /وعجب معرکه ای بپاکرده اند ولی وکیلی ثابت کرده که دلش بزرگ وهدفش متعالی وقلبش رئوف میباشد
Iran, Islamic Republic of
نظر من اینه که این مطلب از نظر سبک نگارش به متون قرن سوم و چهارم هجری می ماند و این سبک نوشتار هنر نیست
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
من تعجبم از بعضی کاندیدها که تغییر روش میدن. یه زمانی برای منافعش راننده هدایت خواه بود و .. ان روزها هم میگه من اصلاح طلب هستم ..یا میگه من مستقلم ..یه زمانی میگفت سید باقر ازم حمایت کرد دوبار به وکیلی افتاده میگه از م حمایت میکنه ...کاندیدای که این طرز فکرش باشه وبرای جمع آوری ارا‌جه کارهای که انجام میده ..
علی
Iran, Islamic Republic of
حیف این کلمات
دیان
Iran, Islamic Republic of
آقای ارجمند دست از این بازیا بردارین و قلمتون رو اینقد نچرخانید،
Iran, Islamic Republic of
اینجا یاسوج است....متاسفم واقعا....باور کنید از دوستانم تو شهرهای دیگه که میپرسم میگن حتی اجازه ندادن لیست کاندیدهاشون بیرون بیاد...‌اینجا قبل از شروع ثبت نام جنگ و دعوا شروع شده بود...از طرفی من کاری به وکیلی ندارم اما تا حالا یه متن نخوندم که حداقل ۴ تا فحش کامنت ننوشته باشن....بابا کمتر تخریب کنید. یه چیزی دارید به اسم حق رای...خیلی اروم برید پای صندوق رای، یا رای میدید یا نمیدید دیگه تخریب چیه؟؟چرا تیشه برداشتید به پای ریشه خودتون؟؟
اریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
اقای وکیلی عزیز سابقه چهار ساله شما در مجلس بسی روشن است و همه مردم از سکوت شما در بعضی مسائل خبر دارند باور کن این راه شما و بهرامی که دازید نیرید اشتباهه اگه چهار سال پیش با یه لیست به مجلسرفتی الان با هزار تا لیست سابقه شما جلوی دید همین مردمه پس لطفا سیاه نمایی نکنید. بنده خدا هر دفه متوصل به یکی میشه که فقط به خودشون ضربه میزنه ایشون میدونه این دوره عمر سیاسیشون تموم میشه پس بهتره به نفع اصلاحطلبان کنار رود
Iran, Islamic Republic of
این مسأله پیچیده ای نیست هرکسی می تواند این را تشخیص بدهد
وکیلی از طلبگی شروع کرد و وارد حوزه شد درس طلبگی خواند
واما بهرامی که اول با تابلوی مستقل وارد عرصه شد بعد شد اصولگرای اصلاح طلب وجدیدا هم اصلاح طلب
آدما هرموقع نمی دانند تکلیف خودشان را این طور سردر گم می شوند
دور قبل برای اثبات اصلاح طلبی با عارف عکس می گرفت
عارفی که در مجلس خنثی بود ودیگر کسی با اوعکس نمی گیرد بهرامی دورقبل امیدش به موسوی بود که باز هم نشد چون موسوی هم ازارزش واعتبار افتاده حال بهرامی تنزل یافته ودور وکیلی را گرفته وکیلی هم که سقوط نود در صدی کرده چه شد ما که سر درنیاوردیم
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما مردم بویراحمد مگه وکیلی فرزند این دیار نیست من نمیدونم چرا یه کسی که واقعا حامی همه مردمان لر بوده و هست اینجور باید تخریبش کنی . بجای اینکه به فرزند دلیر این سرزمین افتخار کنید فقط نقدهای بیجا میکنید واقعا برا چنین افرادی باید تاسف خورد
هونه آغا
Iran, Islamic Republic of
بهرامی هر سال و یکی
دنا
Iran, Islamic Republic of
یه نفر اومده با چند اسم متفاوت بهرامی رو تخریب کرده. آخه مردم رو چی فرض کردین.
مشخصه که کار یه نفره. بهرامی محبوب هست و خواهد ماند.
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
من طرفدار وکیلی نیستم. به ولله نیستم. طرفداران روشنفکر که به وکیلی حمله کردن خودشون فکر کردن که کاندیدشون در هیچ بعدی قابل قیاس با وکیلی نیست؟
در سخنوری؟ در سیاست؟ در مسایل اجتماعی؟ در قدرت چانه زنی؟ در پاسخگو بودن؟
جمشید
Iran, Islamic Republic of
شهید همت میگفت هر موقع در جنگ راه رو گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را میکوبد، همان جبهه ی خودی است.
خواستید رای بدید نگاه کنید دشمن کی رو داره میکوبه، به همون رای بدید.!
به امید پیروزی دکتر بهرامی عزیز
علی زارع
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر عزیز بخاطر بیانات صریح و روشنگری که انجام دادین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
داریوش
Iran, Islamic Republic of
شماهایی ک ادعا دارین دکتر بهرامی اشتباه اومده،،،،اولا ک اینو بدونین کارنامه ایشون اینقدر پرباره ک امثال شماها نمیتونین زیر حرف ببرینش یه نگاه ب عملکرد ایشون بندازین میفهمین ک کی بدرد این استان میخوره،،،،نه / ک هشت سال رفت و یبارم نرفت پشت تریبون مجلس ک حداقل اسمشو بیارن قضیه هواپیما هم زارع تو مجلس بود چکار کرد. مردمو خط زد،،،،اصولگرایان هم ک مهره اصلیشونو از سر بی تدبیری از دست دادن،،،،روشنفکر ک بخیال خودش با طایفش برنده میشه حتی حاظر نشد در جلسات مجمع اصولگرایان چ در یاسوج چ در تهران شرکت کنه ک ببینن خروجیشون کیه چنین ادمی ک مجعو ب حساب نیاورد چطوری میتونه نماینده باشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
با سلام نمیدونم طرفدارن آقای زارعی و روشنفکر چرا اینهمه از اقای بهرامی ترسیدن و بهش حمله میکنن دوستان توجه کنن رقابت سالم و برد واقعی شیرین ن حمله ب اشخاص اگر از اقای بهرامی و پیروزیش اطمینان ندارین دلیل اینهمه حمله چی میتونه باشه
بهنام
Italy
با نهایت احترام برا سایر کاندیدها،دکتر بهرامی در عمل اثبات شده هستن وبا کمی تفکر از سیاست غلط طایفه گرایی وقومی وقبیله ای بیرون بیایم وبرای آینده ای روشن پای صندق برویم یا علی مدد
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
دوستان برای یک بار هم که شده بیایید صلاح استانمان رادر نظر بگیریم، در جهت پیش برد اهداف کاندیتون حرکت نکنید ملاک اهداف استان باشه، چرا به عملکرد ها توجه نمیکنید ونمیپرسید ازاونایی که رفتند تو مجلس تا به حال چه کار برای استان کردند کمی تامل کنید کسانی راانتخاب کنید که در فکر اتحاد بین تمامی طوایف باشد ونگرش جمعی به استان داشته باشد...باید صراط به یه چیزی مستقیم باشد که قطعاً بایدبه اتحاد همه طوایف ختم شود...
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
چرا بعضی ها موقع انتخابات اصالت قوم لر رازیر سوال میبرند به راستی اینان به چه صراطی مستقیم هستند که برادران هم زبان خود را اینگونه میکوبند آیا به جز اینکه تضاد طبقاتی به وجود می‌آید واتحاد قبایل از هم گسسته میشود سود دیگری هم داردچرا بعضی ها نه به اصالت نه به دین نه به مذهب پایبند نیستندوانسانیت رارها کرده وطعمه سیاست میشوند حال آنکه همین بعضی ها از سیاست هم چیزی نمیدانند وخود طعمه دیگرانند آیا عملکرد ها دربین کاندیدها به وضوح آشکار نیستاز خود پرسیدید آنهایی که تا کنون به مجلس رفته اند برا استان چه کرده‌اند آیا باید به آنها فرصت داد قطعاً خیر،انتخاب کنید کسی را که به اتحاد در استان ودارای نگرش جمعی است..
ناشناس
بویراحمد ودنا هشت سال ،دیگه بسه با انتخاب صحیح ،
مردعمل گرا وکارآمد راهی بهارستان میشه همه با هم یا علی مدد
یزدانی
Romania
آقا داریوش عزیز دیر به فکر جمع کردن بار خود افتادی،کاش مثل دوستانت زودتر و جای درستی را انتخاب میکیردی،از وکیلی آبی برای گسی گرم نخواهد با وعده الکی اعتقاد خود،حیف است شما پشت کسی قرار بگیرین که مقالات سال روزنامه ایشان با کیهان تفاوتی نداشت.
آغا داریوش عزیز آقای وکیلی گه از بهرامی حمایت کرده بود سید باقر هم ایزدپناه اما یکبار هم از این دو اسم نبرد میتینگ انتخاباتی برای خود برگزر کرد.ای کاش حداقل به بهرامی /سید باقر که هیچ
برادر من دانشجو نما کسی نیست که دبیر سابق همان تشکل است،دانشجو نما کسانی هستند که روی سن و در ردیف های جلویی بودند افراد مسنی که دانشجویان را تهدید به برخورد فیزیکی میکردند.
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
اونایی که تا حالا به عنوان نماینده مردم درمجلس حضور داشتید میشه بگوییدبرای فقر وپیشرفت این مردم چه کار کردید آیا نه اینکه چیزیکه بهشون اضافه نشد باسواستفاده از عواطف واعتقادات مردم وبعضا باتزریق پول بین مردم به مجلس رفتید حالا که فقر در بین مردم شایع .را هم ازشون گرفتید با چه رویی مجدداً به عرصه انتخابات قدم گذاشته اید اگر کاری میتوانستید انجام دهید چرا تاحالا نکردیدشما نماینده مردم نبودید شما دشمن مردم هستید که اتحادشان راهدف قرارداده اید که خود در قدرت بمانید در آخر که چه....
علی
Iran, Islamic Republic of
ککا ده بلیتمو تا ده ویو بیشتر ذلیل وانبیم که یه نماینده قدر بفرستیم من مجلس تا حقمونه بسونه
آزموده را دوباره آزمودن خطاست
یاس
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما آیا روشنفکر میتونه نماینده قدری باشه که حق بویراحمد ودنا را بگیره ایشون انسان محترمی هستن وقابل احترام ولی فکر نکنم بتونه دراین پست کاری برای عزت بویراحمد انجام بدن چون الان دولت با ایشان وهم حزب های ایشان فاصله دارن
ز
Iran, Islamic Republic of
اگه آقای وکیلی میخواست کاری بکنه برای بویراحمد ودنا تا حالا کجا بود چرا تا حالا یه سر نزده بود
بیاید یک بار هم که شده طایفه گرا نباشیم رای نفروشیم تا دوباره ظلم وخود وفرزندانمان نکینم
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا به افرادی که تا حالا به مجلس رفته اند وبی لیاقتی یه خودشون را نشان داده اند یا دست نشانده هایی جای خودشان معرفی کرده‌اند ک خیروصلاح مردمانشان رادرنظر نمیگیرند رای نمیدهد وفقط به شخصی رای خواهد داد که در مسیر رشد وتعالی واتحاد مردمش در تلاش است وبه راستی که دکتر بهرامی با اقتدار در به اتحادرساندن قومش و دیارش درتلاش است که غیرت واصالت وشرافت قوم بزرگ لر را خط مشی خود قرار داده وهم نوا با سردار
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا به افرادی که تا حالا به مجلس رفته اند وبی لیاقتی یه خودشون را نشان داده اند یا دست نشانده هایی جای خودشان معرفی کرده‌اند که خیروصلاح مردمانشان رادرنظر نمیگیرند رای نمیدهد وفقط به شخصی رای خواهد داد که در مسیر رشد وتعالی واتحاد مردمش در تلاش است وبه راستی که دکتر بهرامی با اقتدار در به اتحادرساندن قومش و دیارش درتلاش است که غیرت واصالت وشرافت قوم بزرگ لر را خط مشی خود قرار داده است وبا یک نگرش جمعی پا به عرصه انتخابات مجلس گذاشته ودر عمل هم رزومه روشنی دارد وفردی عملگراست وتنها کاندید که از همه احزاب، تشکل ها،چهره ها،اصناف وطوایف حامی دارد ونام پدر پایتخت طبیعت ایران وسردار تغییررا به خود اختصاص داده.....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر که وکیلی. و جنابعالی ازونجا رونده و ازینجا مونده بشی...کم دنبال تاجگردون دویدی که یه جا پست بگیری نتیجه نداد حالا افتادی دنبال وکیلی..
مسیحی
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز متأسفم برا مجموعه رسانه ای تان که فقط درجهت تخریب گام برداشته اید و معلوم وآشکار است که بازیچه اید ودست نشانده واز جهاتی دارید خط میگیرید وهدایت میشوید،واین فضا بیشتر از آنکه مفید برای ساختار باشد خودخارج از اصول وساختار شکن است وتذکر میدم که فضایی شده برا توهین به اشخاص، احزاب، طوایف که خلاف قانون میباشد وقابل پیگیری درمراجع قانونیتوسط وکلا میباشد..
Iran, Islamic Republic of
غیرت وشرافت واصالت ودین ومذهب وقانون.. روحتان شاد...کبنانیوز همه را یک جا زیرخاک کرد
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
/ چطور با این حالی که طایفه ات را مدام به رخ میکشی نام جریان سوم رو حرکتت گذاشتی... میگویی باسوادی ولی صحبت کنی وفردا هم تومجلس می خواهی گنگ بشینی...میگویی تاریخ میدانی ولی میبینیم بر خلاف تاریخ حرکت میکنی....میدانیم وآگاه که اینها فقط وصله است که چسپاندی...
بویراحمد و دنا
Iran, Islamic Republic of
دکترمحمدبهرامی مرد عملگرا ومدیر وباغیرت که در ورزش وفرهنگ وگردشگری وزنده کردن تاریخ خود رانشان داده ویقینا پل اتحاد بین همه طوایف واحزاب میباشد
ههه
Iran, Islamic Republic of
/ تو هنوز نماینده نشدی بویراحمد ودنا را از هم جدا کردی به اعتقادم اگه شدی. به فکر کشیدن دیوار بین بویراحمد می افتی وچرامهمونی بزرگی که داری تدارک میبینی ودعوت میکنی فقط ازبویراحمد سفلی است چرا این هزینه مهمونی ها رانمیبری بدی به مردمت که گرسنه اند
....
Iran, Islamic Republic of
/ به طرفدارهایی دل خوش کرده ای که با یک کارتون قند خودشون میفروشن به جای این حرفا برو تمرین کن بتونی برای اون تعداد کم هم دو تاکلام حرف بزنی...
.....
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا تا بوده یک سرزمین بوده ویک پیکره وریشه درهم دارند حالا روشنفکر اومده هدف گذاری کرده رو طایفه اش و خودش که نمیتونه حرف بزنه براش دیکته میکنن وفقط از یه قشر خاص صحبت به میان میاد...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1