کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیل و بررسی فعالیت اصولگرایان بویراحمد و دنا؛

اصولگرایان بویراحمد به کدام سمت و سو می‌روند؟

28 آذر 1398 ساعت 14:28

شواهد حکایت از آن دارد که رقابت نهایی برای انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان میان منتظریان و درخشنده پور خواهد بود که هر کدام از این دو ویژگی‌هایی خواهند داشت که البته به نظر می‌رسد سنگینی از آن درخشنده پور باشد. با این همه بعید است سه گزینه دیگر به ویژه کیان دهراب پور به سادگی میدان را ترک کنند. ولی تصمیم نهایی اگر به صورت شورایی گرفته شود تعیین کننده خواهد بود و در نوع نگاه و جهت گیری مردم بسیار اثرگذار خواهد بود. انتخاب درخشنده پور یک محرک دیگر نیز دارد و آن هم عوامل منطقه‌ای است که ممکن است تصمیم گیرندگان اصولگرا را قانع کند که تمام قد در پشت سر وی بایستند.


اصولگرایان یک پای رقابت پایانی انتخابات در کل حوزه‌های انتخابیه کشور خواهند بود و در این موضوع هیچ شک و تردیدی نباید داشت. این جریان در بویراحمد نیز در حال نضج گرفتن و رسیدن به یک ثبات اصولی و پایدار است.
حرکت به این سمت برخلاف سایر گروه‌ها و جریان‌ها بدور از حاشیه وسروصدا در حال انجام شدن است و خبرهای جدید از اردوگاه این جریان نشان از امیدواری در میان انها دارد. در حال حاضر چند چهره به نمایندگی از این جریان در انتخابات نامنویسی کرده‌اند و قرار بر آن است که بزودی و با رصد شرایط و در نظر گرفتن آیتم‌های مختلف گزینه نهایی معرفی و به صورت جریانی و کامل از تهران تا یاسوج از این گزینه حمایت شود. کیان دهراب پور، شکرالله امامی، سید احسان عسکری، نادر منتظریان و نستور درخشنده پور گزینه‌هایی هستند که به زودی مورد رصد و بررسی قرار خواهند گرفت تا از میان آنها یک گزینه نهایی انتخاب و معرفی شود.
دهراب پور، عسکری و امامی در جلسه شورای این جریان جهت ثبت نام مورد موافقت قرار گرفتند و اقدام به ثبت نام کردند. نادر منتظریان با حمایت چند تن از چهره‌های دیگر اصولگرا دعوت به حضور و نامنویسی در آخرین ساعات شد و «نستور درخشنده پور» نیز مدت سه سال است که در صحنه حضور دارد اما پیش از این به صورت رسمی رابطه تشکیلاتی با جریان اصولگرا نداشته است. اما حالا گفته می‌شود اصولگرایان بیش از گذشته نظر و نگاه مثبتی بر درخشنده پور دارند تا شاید با حمایت از وی از این مرحله سخت عبور کنند.
درخشنده پور ابتدا به ساکن و بدون حمایت هیچ جریان سیاسی تاکنون به خوبی توانسته است به مدیریت فضای انتخاباتی خود بپردازد و رصد فضای رسانه‌ای و هم چنین حضور بخش‌های وسیعی از مردم شهرستان بویراحمد در همراهی با وی در روز ثبت نام تأیید کننده این موضوع است. شواهد حکایت از آن دارد که رقابت نهایی برای انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان میان منتظریان و درخشنده پور خواهد بود که هر کدام از این دو ویژگی‌هایی خواهند داشت که البته به نظر می‌رسد سنگینی از آن درخشنده پور باشد. با این همه بعید است سه گزینه دیگر به ویژه کیان دهراب پور به سادگی میدان را ترک کنند. ولی تصمیم نهایی اگر به صورت شورایی گرفته شود تعیین کننده خواهد بود و در نوع نگاه و جهت گیری مردم بسیار اثرگذار خواهد بود. انتخاب درخشنده پور یک محرک دیگر نیز دارد و آن هم عوامل منطقه‌ای است که ممکن است تصمیم گیرندگان اصولگرا را قانع کند که تمام قد در پشت سر وی بایستند.
اصولگرایان برای بقای خود مجبورند که یک تصمیم درست و مقتضی اتخاذ کنند. آن‌ها بخوبی می‌دانند که نمی‌توانند میدان انتخابات را رها کنند و باید با یک برنامه اصولی و انسجام کامل در صحنه نهایی انتخابات حاضر شوند. این جریان تا همین جا نیز فرصت‌های زیادی را از دست داده است بنابراین آنها باید با یک تصمیم درست ضمن جبران فرصت‌های از دست رفته دورنمای روشنی برای موفقیت و یپروزی خود ترسیم کنند و نیاز به گزینه‌ای دارند که قدرت رأی آوری واقعی داشته باشد نه آن که با زور و هل دادن زیاد بخواهند اندک امیدی به خود و آن گزینه تزریق کنند.


کد مطلب: 415702

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415702/اصولگرایان-بویراحمد-کدام-سمت-سو-می-روند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1