کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی:

هوای تازه در بویراحمد

17 آذر 1398 ساعت 23:44

رمضانی از معدود مدیرانی بود که از ابتدای شروع به کار خود شفافیت و صداقت  را سرلوحه خود قرار داد و در این مسیر قدم برداشت و بر سر این اصل حتی به نزدیکان خود روی خوشی نشان نداد.


 شاپور رمضانی ریاست خوش نام و پاکدست دانشگاه یاسوج به لیست کاندیدای مجلس در بویراحمد افزوده شد.
شاپور رمضانی دکترای شیمی و عضو هیات علمی و سرپرست سابق دانشگاه یاسوج  محبوبیت خاص و ویژه‌ای در میان جوانان و نسل جدید دارد می‌تواند موسوم جدیدی از تغییر و تحول خواهی در انتخابات آینده باشد.
جریان اصلاحات در بویراحمد و دنا که تا امروز سردرگم نشان داده است  و گزینه‌های مطرح شده منشأ اختلاف و مناقشه در میان گروه‌های مختلف اصلاح طلبی بوده‌اند اما بنظر می‌رسد  با آمدن نام شاپور رمضانی  ایشان بتوانند اصلاح طلبان را به اتحاد و اجماع برسانند.
رمضانی مرد ساکت چند سال اخیر که مظلومانه از ریاست دانشگاه کنار رفت امروز می‌تواند  پیوندی میان نسل جدید با نسل گذشته و پیشکسوت اصلاح طلبی ایجاد  کند و جمعیت اصلاح طلبان پراکنده امروز را در کنار خود جمع کند.
در زمانه‌ای که مدیران و مسولین حقوق و منافع عمومی را به پای محافظه کاری و تکیه زدن بر منصب فدا می‌کنند دکتر شاپور رمضانی  را می‌توان  نمونه  مدیر شجاع و با شهامت نامید. بی شک جنس حضور امثال  رمضانی با دیگر کاندیدا متفاوت است،  رمضانی تک و تنها و متکی به خود و با پوشه‌ای در دست  و بدون تشریفات و قشون کشی در روزی به نام دانشجو ثبت نام کرد، بنظر می‌رسد نام دانشجو به سرنوشت رمضانی گره خورده است.
ایشان از معدود مدیرانی بود که از ابتدای شروع به کار خود شفافیت و صداقت  را سرلوحه خود قرار داد و در این مسیر قدم برداشت و بر سر این اصل حتی به نزدیکان خود روی خوشی نشان نداد.
 با توجه به تکیدات فراوان رهبری معظم انقلاب نسبت به ورود جوانان  ایشان «جوانان را  راه حل مشکلات کشور دانشته اند نه مشکل کشور.»
حضور جوانانی از جنس دانشگاه می‌تواند برای بویراحمد و دنا نوید بخش روزهای خوب آینده باشد.

-------------------------------------
سید محمد ناصری اصل
 


کد مطلب: 415392

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/415392/هوای-تازه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1