کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد در لبیک به پیام مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت های جهادی و بسیج سازندگی

6 شهريور 1398 ساعت 20:16

اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا و در حمایت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بر خود فرض دانسته که ضمن لبیک به این پیام مهم و هدایتگر، آمادگی خود را در جهت انجام فعالیت های جهادی اعلام نماید. اساتید بسیجی، در جهت خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تا تحقق اهداف والای نظام اسلامی از پای نخواهند نشست،از خداوند سبحان خواستاریم که ما را در این مسیرموفق و ثابت قدم نگه دارد.


جهاد و جهاد سازندگی، واژگانی زنده و حیات بخش در اذهان مردم ایران زمین است،آنجا که کمر ملت،زیر بار ظلم طاغوت ستمشاهی خم شده بود،آنجا که فقر به میان آمد و استضعاف،آنجا که پای دشمن عنود و متجاوز به خاک کشورمان باز شد،جهاد بود و سازندگی،که با جدیت به جنگ و مبارزه با این ظلمات رفته و بارقه های نور و امید را در دل ایرانیان غیرتمند زنده کرد،طاغوت شکست، دشمن متجاوز تنبیه گردید و کمرعقب ماندگی خم شد،اما جهاد و مبارزه پایان نیافت.  
چه اقدامات بزرگ و زیبایی که در این چهل ساله انقلاب صورت گرفت همه آن موفقیت ها در پرتو فرهنگ جهاد و مقاومت بود،اگر هم جایی ضعف و ناتوانی مشاهده گردید،آنجا بود که از این فرهنگ متعالی و نجات بخش دور گردیدیم.
به هر روی، با همه تلاش های به عمل آمده و افتخارات کسب شده، اما کماکان ایران و اسلام، نیازمند تلاش جوانان انقلابی در عرصه های مختلف جهادی می باشد.
رهبر فرزانه انقلاب، که خود نماد جهادگری خستگی ناپذیر است، در پیام اخیرشان به جوانان گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی به خوبی اهمیت و ارزش این کار بزرگ را تبیین کردند.
ارتقاء فکری و عملی جهادگران در کنار تعمیر دیوار و بام و خانه‌ی آن پیرزن روستائی، به راستی برکت و نورانیت را برای جهادگران و ایران اسلامی به ارمغان خواهد آورد. در این زمانه، بر همه باورمندان به فریضه جهاد واجب است که  فرهنگ خدمت رسانی به مردم و قیام به قسط و رفع کاستی ها را همگانی نمایند.
اساتید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا و در حمایت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، بر خود فرض دانسته که ضمن لبیک به این پیام مهم و هدایتگر، آمادگی خود را در جهت انجام فعالیت های جهادی اعلام نماید. اساتید بسیجی، در جهت خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و تا تحقق اهداف  والای نظام اسلامی از پای نخواهند نشست،از خداوند سبحان خواستاریم که ما را در این مسیرموفق و ثابت قدم نگه دارد.
------------------------------------------------------------
سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد
------------------------------------------------------------


کد مطلب: 412255

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/412255/بیانیه-سازمان-بسیج-اساتید-استان-کهگیلویه-بویراحمد-لبیک-پیام-مقام-معظم-رهبری-خصوص-فعالیت-های-جهادی-سازندگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1