کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی | شاهین عبدالخانی

آقایان سطح توقعات مردم گچساران و باشت را تنزل ندهید

11 مرداد 1398 ساعت 23:11

دغدغه و خواسته‌های این مردم بسیار وزین‌تر و معقول‌تر از درخواست‌های سخیف عده‌ای منفعت طلب (از هر جناح و دسته وگروهی) اعم از باصطلاح چپ یا راست می‌باشد.


شاهین عبدالخانی از چهره سیاسی اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی خود در خصوص پوشیدن «تی شرت» تاجگردون و واکنش‌های بعد از آن توضیحاتی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛
ظاهراً مطلبی (بدون ‌نام و امضاء) در گچساران منتشر شده که در متن آن از خانواده‌های محترم شهداء و انقلابیون درخواست گردیده که به مخالفت جمعی با پوشیدن لباس آستین کوتاه از طرف آقای دکتر تاجگردون (نماینده مردم شریف شهرستان‌های باشت وگچساران در مجلس) در وقت غیر اداری و غیر رسمی و هنگام بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجراء در هوای گرم اطراف گچساران برخیزند. آن هم به بهانهٔ حفظ ارزشهای امام (ره) وانقلاب و خون شهداء.
قصد هیچ توضیحی ندارم. ولی- صرفنظر از حکم شرعی مراجع محترم تقلید در بلااشکال بودن پوشیدن لباس آستین کوتاه برای مرد در صورت عدم ایجاد مفسده- چند عکس از نزدیک‌ترین افراد به امام (ره) وانقلابیون قبل از انقلاب در این صفحه بارگذاری کردم تا دوستان بزرگوار دلواپس یا یاران اصلاح طلب ناکام و به منظور نرسیده دریابند که سطح توقعات این مردم را به مخالفت با پوشیدن آستین کوتاه نماینده تنزل ندهند.
دغدغه و خواسته‌های این مردم بسیار وزین‌تر و معقول‌تر از درخواست‌های سخیف عده‌ای منفعت طلب (از هر جناح و دسته وگروهی) اعم از باصطلاح چپ یا راست می‌باشد.
شهید عراقی متنفذترین و مورد اعتمادترین فرد نزدیک به امام (ره)-انقلابیونی چون توکلی؛ باهنر- ضرغامی-یا همین احمدی نژادو....
مهم‌تر از همه حضور رئیس جمهور محبوب و مردمی (شهید رجائی) با آستین کوتاه در دفتر نخست وزیری.
و تعداد کثیری از مسئولین این مملکت که یا با کراوات یا آستین کوتاه از جمله محبوبینی بودند که به نحوی از انحاء به درجه رفیع شهادت رسیدند. (فاجعه هفت تیر)
بارها بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم گفته‌ام و اینک از این طریق نیز عرض می‌نمایم و در آینده نزدیک به صورتی بسیار موسع و گسترده خدمت مردم عزیز و شریف استان و بویژه شهرستان‌های گچساران و باشت معروض خواهم داشت که به هزار ویک دلیل، اجازه ندهند ریا و تزویر عده‌ای معدود انحصار طلب و منفعت طلب بنام جریان‌های موسوم به اصلاح طلب یا اصولگرا خط مشی اساسی شما در راستای احقاق حقتان را در مسیر منافع خود قرار دهند.
انشاءالله
 


کد مطلب: 411587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/411587/آقایان-سطح-توقعات-مردم-گچساران-باشت-تنزل-ندهید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1