تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۱۰۷۷۵
یادداشت سیاسی |

پاسخی به مطلب «خیانت یا رفاقت»؛ توچال و فشم يا «كوه شهرو» صد شرف دارد به واتر گيت

محمد شفیع ظفری نژاد
۷۳
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخی به مطلب «خیانت یا رفاقت»؛  توچال و فشم يا «كوه شهرو» صد شرف دارد به واتر گيت
کبنا ؛این مطلب در پاسخ به مطلبی با عنوان «پاسخ به بیانیه غلامرضا پاک‌دل؛ خیانت یا رفاقت» نوشته شده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛

توچال و فشم یا کوه شهرو و صد شرف دارد به واتر گیت
اتفاقاً هم بی انصافید هم خائن ولی نمی‌خواهید بپذیرید
جناب آقای م. رفیعی
باسلام، آنقدر خارج از دایره ادب، متعصبانه و متملقانه اظهار نظر کرده‌اید که از معرفی کامل خودتان شرم داشته و خودتان را مانند مجرمان معرفی کرده‌اید. هرچند نوشته‌هایتان برمنطق، علم و انصاف استوار نبوده و ارزش پاسخگویی ندارند، بلکه حاکی از اوجِ استیصال و عصبانیت است ولی از آنجاییکه سوژه خوبی برای روشن ساختن بعضی از حقایق درونتان هستند، مواردی را بعرض می‌رسانم:
1. نقدهای آقای پاکدل کاملاً مستدل و مستند بوده و به گواه اهل علم و فن، نماینده برای آنها پاسخی نداشته و از پاسخ عاجز هستند. دلیل آن هم این است که تا قبل از این نقدها، مدت شش سال علیه آقای پاکدل گفتند و نوشتند و مصاحبه کردند ولی وقتی آقای پاکدل شروع به دفاع از عملکرد خود و نقد ایشان کردند، سکوت نمودند. یک بار تحت فشار افکار عمومی در سخنرانی روز معلم سال نود و هفت اقدام به پاسخهای بی اساس و کوچه بازاری کردند که دوباره با پاسخ محکم آقای پاکدل مواجه شدند و متوجه شدند فرافکنی فایده ندارد و این تو بمیری از آن توبمیری ها نیست، بنابراین بناچار سکوت اختیار کردند. لذا نه حاضر به پاسخگویی هستند و نه مناظره. حال اینها به کنار، اگر توان پاسخگویی دارند، چرا جواب این لیستهای بی ضابطه جذب که هر روز در فضای مجازی پخش می‌شوند و در این اوضاع بیکاری از بعضی خانواده‌ها چهار نفر جذب شده‌اند، را نمی‌دهند؟ این‌ها که عین درد دل مردم و علتِ همان از بین رفتن جوانانی است که شبِ تشیع جنازه‌شان ساز و نقاره و ارگ درب منزلشان می‌گذارند و در جواب آقای پاکدل هم با نهایت بی شرمی از آنها سو استفاده می‌کنید!! مردم و جوان‌هایشان هم برای ایشان ارزش پاسخگویی ندارند؟ چطور وقت داشتند برای یک فایل رکیک صوتی تکذیب شده، بخاطر بهره برداری سیاسی به دادستان نامه بنویسند تا محترمانه به ایشان بگوید، به شما ربط ندارد؟؟
2. در خصوص قضاوت نقدهای آقای پاکدل، شمایی که به قول خودتان تا دیروز آقای پاکدل را که از مدیران نفت و بالاخره از چهره‌های مطرح این شهرستان هستند را ندیده و نمی‌شناسید، بهتر است سکوت بفرمایید و اجازه دهید عاقلان قضاوت کنند.
3. اینکه نوشته‌اید آقای پاکدل همیشه مدیر بوده‌اند!، هیچکس نمی‌تواند همیشه و از ابتدا مدیر باشد مگر اهالی رانت! پاکدل هم همانطور که در مصاحبه اخیرشان فرموده‌اند، بعد از حدود بیست سال کار در رده‌های مختلف، مدیر شده‌اند. پس موفقیت فرزندانشان ربطی به مدیر بودنشان ندارد. اگر اینگونه است چطور کسانی که بدلیل داشتن رانت!، از همان روز اول مدیر بوده‌اند و نه در مناطق شرکت نفت گچساران، بلکه در شمال تهران زندگی می‌کردند و می‌کنند، الان فرزندانشان هیچکاره اند و به شایعه داماد فلانی شدن می‌خواهند اسم درکنند؟؟ این‌ها کسانی هستند که توانایی مدیریت کردن فرزندانشان را ندارند ولی ادعای مدیریت فرزندان دیگران و شهر و کشور را دارند و متاسفانه بعضی‌ها هم بوقچی و اجیر آنها شده‌اند. مستندات قبولی هر چهار فرزند آقای پاکدل در مدارس نمونه دولتی راهنمایی و دبیرستان و نیز رتبه کنکور آنها و قبولیشان بدون استفاده از هیچ سهمیه‌ای، خود بهترین پاسخ و مشت محکمی بر دهان شما و یاوه گویان حسود و بی منطق است. گذشته از همه اینها، خبرنگاری از آقای پاکدل راجع به فرزندانشان سؤال کرده‌اند و ایشان پاسخ داده‌اند، چرا شما از موفقیت فرزندان ایشان این همه سوخته و برآشفته‌اید؟
4. در خصوص مستعد بودن بچه‌های محله‌هایی سادات و رادک که اسم برده‌اید، بدون شک همه دارای بهره هوشی هستند ولی پرورش و مدیریت اصل مهم رسیدن به نتیجه است نه مدیر بودن پدر یا محل سکونت، کما اینکه بسیاری از فرزندان همین محلات به بهترین مدارج رسیده و بهترین متخصصانند و بسیاری از فرزندان مرفه‌ترین محلات و حتی به قول شما مدیران به جایی نرسیده‌اند. خود آقای پاکدل سال‌های دبیرستان را با افتخار در پروبالی و محله سادات آن هم بعنوان مستأجر در یک اتاق زندگی می‌کرده و شاگرد اول استان شده و در اولین دانشگاه انتخابیش یعنی دانشگاه صنعت نفت پذیرفته شده است. حال آنکه کسانی که شما به دروغ و از باب تملق دکتر می‌خواندیشان و اتفاقاً هم سن آقای پاکدل هم هستند، با زندگی در بهترین شرایط، در شهرستان مطرح نبودند و آنگاه هم در رشته اقتصاد دانشگاه سبزوار آنهم شبانه! پذیرفته شدند که باز هم با رانت! به دانشگاه شهید بهشتی منتقل شدند.
5. در خصوص فشار معیشتی و خودکشی قلم رانده‌اید! آقای پاکدل فقط سه سال آنهم بعنوان مدیر عامل شرکت نفت گچساران بوده‌اند و خدماتی که در آن زمان ارائه نموده‌اند نیز مشخص است. بدون شک پاسخ این خودکشی‌ها و بدبختیها را کسانی باید بدهند که علاوه بر نقششان در اقتصاد ورشکسته و مملو از رانت و فساد و حمایتشان از ابر بدهکاران محکوم، هفت سال تمامی امور را دردست دارند و با تبعیض و بی عدالتی جان مردم ضعیف را به لب رسانده‌اند و با سنگفرش هر کوچه‌ای که نزدیکانشان را به پولهای آنچنانی می‌رسانند، خروار خروار منت بر مردم آن محلات می‌گذارند. (هشت سال سیطره قبلی‌شان هم پیشکش).
6. آنچه پاکدل از آن بعنوان رفاقت نام برده است، رفاقت از روی صداقت و یکرنگی است نه دورویی و نفاق، نه اینکه آتش اقوام را شعله ورکنی و در زمان انتخابات جلسه با قوم فلان و قوم فلان برگزار کنیو الان همایش همدلی اقوام برگزار کنی! نه اینکه پیرمرد بیچاره‌ای از همان محلاتی که سنگشان را به سینه می‌زنی را برای منافع سیاسی بیاوری تا جلو پایت دولا شود و شما از روی مبل بلند نشوی و تازه وانمود کنی که داری مشکلش را حل می‌کنی و در پیجت بگذاری و بعد دوربینها آن روی قضیه را فاش کرده و رسوایت کنند.
7. فرموده‌اید از توچال و فشم در تهران پیام وحدت فرستاده می‌شود، (هر چند آن عکسی که از آقای پاکدل گذاشته‌اید کوه شهروی شاهزاده محمد است)، ولی صد شرف دارد به واتر گیت آمریکا!. خلاصه هر چه باشد بِه از آن است که هر ساله به میل و اراده شخصی و به قصد تفریح و خوشگذرانی، بعنوان مستمع در کنفرانسی در آمریکا شرکت کنی و در روزی که سپاه پاسداران تحریم می‌شود و فشارها به ملت بیشتر و بیشتر می‌گردد، از واتر گیت آمریکا عکس بفرستی و به دروغ پست بگذاری که برای شرکت در اجلاس فلان رفته‌ام و بعد بلیط و پاسپورتت رو شود و چیزی برای گفتن نداشته باشی.
8. نهایتاً، باور کنید نخبه کشی و جنگ با شایسته سالاری کار پسندیده‌ای نیست. اینکه بخواهید برای بزرگ کردن کسی، از یک سو دیگران را بکوبید و تواناییها و موفقیتهایشان را نادیده گرفته و برایشان دلایل جعلی بسازید تا به خیال خام خودتان از ارزش آنها بکاهید و از سوی دیگر برای فرد مورد نظرتان عناوین بی ربط اختصاص داده و برایش از کاه، کوه بسازید، عین بی انصافی و مصداق واقعی نوکر صفتی  وخیانت به مردم است. بهمین دلیل دچار تناقض می‌شوید. مثلاً یکجا می گویید هوش خانوادگی شما را قبول دارم، یکجا می گویید همه دارای هوش یکسان هستند. یا معترض هستید که آقای پاکدل از خدماتی مانند فرودگاه، زیرگذر، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان، دانشکده نفت نباید اسم ببرد ولی اینکه برای سنگفرش یک خیابان جشن و پایکوبی شبانه به راه می‌اندازند و تمامی اهالی موسقیهای سنتی و پاپ و رپ را از استان و استانهای هم جوار فرا می‌خوانند که حتی برای فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و فازهای پارس جنوبی چنین نکرده‌اند، را نمی‌بینید یا توجیه می‌کنید!!. توصیه می‌کنم خودتان باشید و واقعیتها را بپذیرید. 
--------------------------------------
محمد شفیع ظفری نژاد
تابستان 98
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیعی، مگه مجبوری چیزی بنویسی که سوژه بدی تا ایقد بکوبنمون؟ بابا شماها کی میخواید بفهمید پاکدل ایقد قشنگ از عملکردش دفاع کرده و نقد نوشته و اونقد کارش درسته که هر کی بخواد میتونه محکم ازش دفاع کنه. تو را به مقدسات عالم کسی چیزی علیه پاکدل ننویسد. اگه میخوایدتاجگردون خوشش بیاد ازتون یه چیز دیگه بنویسید. حالا برو جمعش کن
Romania
اینقدر تابلو طرفدار پاکدل هستی که بیست کامنت براش نوشتی چرا مثل ترسوها خودت را درست معرفی نمیکنی و به اسم تاجگردونی معرفی میکنی
عدالت واقعی
Japan
ماه همیشه پشت ابر نمی ماند . نماینده تو این شش سال تا تونست پاکدل رو تخریب کر د .نمی دونست سکوت پاکدل دلیل داره . آفرین به این شیر مرد دکتر پاکدل که تو یکسال جواب این شش سال بی عدالتی رو داده .واقعا هر بیانیه ای که داده میشه با قاطعیت جواب داده میشه . کسی که با مردم روراست باشه همیشه سرش بالاست و ترسی از کسی نداره .
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما آقای ظفری بسیار عالی و سنجیده
حسن
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این نقد و تحلیل. خدایی کسانی که از تاجگردون دفاع می کنند فقط بر طبل رسوایی او می کوبند.
Iran, Islamic Republic of
این آقای رفیعی با این تحلیل آبکی هم تاجگردون را خرابتر کرد و هم نشان داد که واقعا از همه جا بیخبر است.
باوی
Iran, Islamic Republic of
خوشم آمد که به رفیعی گفتی خودت را مثل مجرمان معرفی کرده ای
Iran, Islamic Republic of
مرحبا آقای ظفری نژاد مرحبا
Iran, Islamic Republic of
آری واقعیت های تلخ جامعه ای که اخلاق و انصاف در آن گم شده است !!!!!! همه چیز را وارونه می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب اقای ظفری نژاد تخته گازمیروید
میشه چندتاازاون مواردی که فرمودیدروشده اندبه ماهم نشان دهیدتادرنظراتمون تحدیدنظرکنیم..
اقای تاج گردون؛اون موقع که کنکورامتحان دادند؛دربدترین شرایط بوده واکثراوقات دردوره دبیرستان درجبهه بوده ودرانتهاامتحانات رومیدادند؛امتحان کنکورهم دومرحله ای وتشریحی بودوباتمام اون شرایط دررسته علوم اقتصادقبول شدند؛که یکی ازسخت ترین رشته هابوده ونه شبانه(البته بنده ازاقای تاج گردون عذرخواهی میکنم که پاسخ میدهم)
ااقایی که فرمودید؛پیرمردهمان محله و..ایشون اززمان کودکی به همراه پدرمرحوم وبزرگوارشون همیشه به منزل پدری اقای تاج گردون رفت وامدداشته وحالاپشت پرده چه بوده .بفرماییدکه ماهم بدانیم..
اینکه برای تفریح به امریکارفته اند؛وشماپاسپورت وبلیط رادیده اید؛الله واعلم؛وانشاوالله بهشون خوش گذشته باشه؛ولی اقای محترم اگرمطلع نیستید،محض اطلاع عرض کنم؛که به افرادی که سمتی داسته باشندوسیاسی هم باشندبه صورت خصوصی ویزاداده نمیشه وانهم امریکا؟!!
کاش وای کاش اقای تاج گردون کاندیدنشوندتا ببینیم چه میشه؛
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم: مگه سواد خوندن ندارید، پاکدل و تاجگردون متولد ۴۵ و هم کلاس بودن. پاکدل شاگرد اول رشته ریاضی فیزی شاگرد پنجاهم رشته علم انسانی) یعنی از آخر اول بوده) بعدش هم پاکدل مهندسی شیمی دانشگاه نفت قبول شده آن اقتصاد شبانه سبزوار.( اتفاقا رشته بود).اگر تاج جبهه بوده پاکدل بیشتر از اون هم جبهه بود و هم درصد جانبازیش بیشتره. کنکور هم دو مرحله ای داده. در مورد چیزایی که شده که سایتا زدن، بلیط و پاسپورتش هم نو سایت زدن معلوم هست شما اصلا تو سیاست و فضای مجازی نیستی. قصه اون پیرمرد هم ایقد بود که تاجگردون اون پست رو از تو پیجش ورداشتی یعنی دیگه پذیرفت. بازم دفاع میکنی؟
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درو د بر این قلم و بیان و مستند و جواب دندان شکن
احمد
Iran, Islamic Republic of
رفیعی تا هیچ نونی گلایه وت کردن گپ دی کاکایم تا ایچنو ضایع وابی نمایندت خوش جوابی نداره بده ته هم بشین سر جات
Iran, Islamic Republic of
فقط پاک دل والله
Iran, Islamic Republic of
سراسر حرفهای پاکدل بغض وکینه مدیر عاملی است گچساران نقطه وسط دنیا است میگه نه برو متر بیار و مترش کن عین حرفهای حضرتعالی وپاکدل هست خیلی کینه توزانه ومغرضانه می نویسید خدا روز قیامت به فریادتان برسد البته اگر آقای پاکدل بیکار نبود حوصله این همه نوشتن را نداشت
رضا
Iran, Islamic Republic of
اینو کی کسی دیگه نوشته. شما چقد از دست پاکدل عصبانی هستید...
Romania
بابا تو چرا با اسمهای مختلف داری به همه کامنت ها جواب میدی
Iran, Islamic Republic of
سراسر حرفهای پاکدل بغض وکینه مدیر عاملی است گچساران نقطه وسط دنیا است میگه نه برو متر بیار و مترش کن عین حرفهای حضرتعالی وپاکدل هست خیلی کینه توزانه ومغرضانه می نویسید خدا روز قیامت به فریادتان برسد البته اگر آقای پاکدل بیکار نبود حوصله این همه نوشتن را نداشت
Iran, Islamic Republic of
پاکدل مرد است معامله گرنیست
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
آقای رفیعی حمایت نکردن شما خیلی بهتر از حمایت بد بود که اینچنین جوابی بگیری واوضاع روخرابترکنی،به خداخودتاجگردون هم دوس ندارم کسی اینجوری ازش حمایت کنه چون می‌دونه مسائل وکاراش چه جوری رو میشه برامردم.
لیشتری
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل از نرم افزار کنترل آی پی از ۱۰ کامنت اول ۷ تا از طرف یک ای پی ارسال شده و شما برای طرح خودتان بیشتر خودتان را خراب نکنید و وقیحانه بی احترامی نکنید تاجگردون و تاجگردون ها با ادب هستند و مشخصه خیلی جا خوردی و عصبانی شدی چون روی بد نقطه ای دست گذاشتن . حیف کامنت که نثار شما شود . میدونم دوباره کامنت گذاری میکنی با نامهای حسن و احمد و... یا مثل اختلاص گران د- ل مختصر می نویسی فقط تاسف برای شما و زنده باد تاجگردون
لیشتری واقعی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اختصار گذاری و مثل مجرمان نوشتن کار شماست، برو پیج . رو ببین که چقدر فالور فیک خریده و چقدر پول میده برا کامنت ولایک. همینقدر که مینویسید رفتید دنبال نام افزار که اونم فقط یک ادعای. نشون از ضعفتونه. اگه برید هم میبینید که خوشبختانه اینطور نیست و هر کامنتی از یه ای دی اومده و بازهم میگید. اصلا همه کامنت به نفع شما، کامنت اهمیت ندارن با اصل مطلب که اینقد مستند جوابتون داده و سال دفاع ازتون کرده میخواید چکار کنید. درست میگید از منظر شما پاکدل بد جایی دست گذاشته چون هیچ پاسخی براتون نمونده
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر برافروخته شدی برادر پاکدل هر دو مقاله را خواندم ولی خیلی برافروخته ای شاید عیبی داشته باشی
گچساران زنده است
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون وکیل ما تا ۱۴۰۲ خواهد بود
باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم شهرم که قدر نماینده را میدانند
بویراحمد یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کاش ما نماینده ای مثل تاجگردون داشتیم که شهر را آباد کنه دیگه پست و مدیر عاملی ازش نمیخواستیم
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردوننننننننننننن دوستت داریم
دکتر صمیمی
Iran, Islamic Republic of
خیلی از روی بغض جواب داده ای شما اهل فرهنگ هستید نباید از کوره در بروید اینجور که نمی تونید کاندید بشید و بی منطق عده ای را بکوبید
Iran, Islamic Republic of
شما بی منطق و عصبانی هستید که دقت نکردید که کی جواب داده
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
ما تو آبادی افرادی داریم دانشگاه هم نرفتن اما صد شرف به دکتر های آبادی دارند اهل منطق هستند .تاجگر دون هر چی هست خوب از آب در اومده و اتفاقا من بچه هام میگم از دانشگاه تهران انصراف بدهند و برو شبانه سبزوار تا شایدتاجگردون بشن و باعث افتخار
سید محمد رضایی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون افتخار ایران هست و شما که از استان رفته اید و تو تهران زندگی میکنی در خصوص ما نطق نکن
باوی
Iran, Islamic Republic of
مگه آقای مظفری نژاد تهرانه؟؟ بابا شما تاجی ها چرا ایقد پرتید؟
Romania
دقیقا تو همونی که داری با اسمهای مختلف کامنت میذاری
محمدی از ایل سترگ باوی
Iran, Islamic Republic of
پاکدل تو دنبال چی هستی اگر پست میخوای بیا تاج را بگیم بزارت رئیس پمپ بنزین تلخاب شیرین دیگه هی نگو من من من
هاشم طاعتی
Iran, Islamic Republic of
اوفی ..... که چته اش گروتی
غزل عبدیان
Iran, Islamic Republic of
یعنی هیچ وقت بچه هات از ماشین دولتی استفاده نکردن، یعنی هیچوقت از خونه سازمانی لوکس استفاده نکردن ، اگر نه رفیعی بد گفته اگر بله تو بد میگی جگر
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت؟ بچه های ظفری که یه بار هم از ماشین و خونه شرکت استفاده نکردن. شماها دارین....
Romania
اقای کبنا تو را خدا اجازه نده این اقا جواب همه کامنت ها را بده
یاسر کاظم زاده دلی رباط
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل خیلی بی منطق صحبت کردی کرو تاج افتخار ایران هست و روستای ما تا بوده ۱۰۰ درصد تاجگردونی بوده و همینطوری خشمو وش ایا
ایران جاویدان
Iran, Islamic Republic of
برادر از ۶ تا ۷ کامنت اولی توجه کنی همه کار یا پاکدل هست یا یک نفر از طرف اونا ، چون ادبیات و نحوه نگارش یکی است
عادل اصالت زاده
Iran, Islamic Republic of
یعنی اون عکس را زدی بگی خیلی کتابخون هستی ، تاجگردون الان رفته کشور آذربایجان به نمایندگی ایران عزیز اون موقع هم تو آمریکا نماینده ایران بود مثل نماینده تو که سه سفر به بندر دیلم داشت
Iran, Islamic Republic of
پاسپورت و بلیط رو گذاشتن که سفرش کاملا شخصی بود. خدا شما را از سادگی و بدبختی نجات بده
گناوه لری
Iran, Islamic Republic of
بابا معلوم نیست این آقا یا خانم رفیعی فازش چی بوده..
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
طرف اومده اعتراض میکنه به رفیعی که در مطلبت ادب را رعایت نکردی اونوقت خودش از ب بسم الله تا انتهای مطلبش ، جز توهین و افترا چیزی نمیگه و فقط تعریف و تمجید از مهره ای که در میان اینهمه مهره اصولگرای ، بی خواص ترین بود میپردازه .
عدل یاری پور
Iran, Islamic Republic of
جناب پاکدل خودت را بیشتر خراب نکن تاجگردون بزرگ هست و با این اراجیف کوچک نمیشود، توصیه به مهندس رفیعی و طرفداران تاجگردون میشود جواب افراد گمنام مثل پاکدل را ندهند ایشان مترصد فرصت اینچنین هست وی عددی نیست یک کینه به دل دارد
Iran, Islamic Republic of
بهترین توصیه هست تا سوژه دست پاکدل و طرفدارش ندید که جوابای دندان شکن بهتون بدن
Iran, Islamic Republic of
واقعااقای تاج گردون ۶سال برعلیه اقای پاکدل نوشته اند؟
والله چه بیکاربودند؛خوش بحال اقای پاکدل که اقای تاج گردون اینقدرتحویلشون گرفتند
پس چراهیچ کدوم رومن تابحال ندبدم
دیل
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعاً مردم شهر ما نسبت به خدمات تاجگردون نمک نشناسند و یکی از بهترین کاراش برداشتن پاکدل بود و قطعاً اگر بهش پست می داد اینقدر دور بر نمی داشت
آرو
Iran, Islamic Republic of
آره یکی از بهترین کاراش بود چون تاجگردون تو هفت سال یک دهم پاکدل نتونست کار کنه
Romania
اقا چرا دوست داری جواب همه کامنت ها را بدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر بجاي پاكدل يه اصلاح طلب اينقد مطلب وانتقاد وتهمت ميزد الان. امانشو بريده بود و شما هم خيلي گفته اي
مجتبی آرویی
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه شیرمادرت حلالت جناب ظفری نژاد.به ولله من وخانواده ام همواره ازتاجگردون حمایت کردیم وظرف این سالهاکه.اصلی اش برای خیلیهاازجمله مابرملاشده دیگرحمایتش نمیکنیم.پاکدل هم خدایی مدیرتوانمندوباغیرت وشجاعی بودکه ظرف دوسه سال کارهای بسیاری برای گچساران انجام داد. را امثال ماحمایت کردیم وبالابردیم خودمان هم پایینش می آوریم ویادش می آوریم که اگرپسرعموی . وقت نبود اوهم مانندماامروزبیکاربودواین سرمایه چندهزارمیلیاردرانداشت.ازکجاآورداین. راکه همه میدانندچیزی نداشتند.. که یک معلم ساده بود امروزچه دارد؟صدوهشتادهکتاردرتلخاب ودویست هکتاردرچهاربیشه ازکجاوچطوربه دست آورد؟اینان که آه نداشتند.یک روزبه زودی زود باید جواب این سوالات داده شودآنهم دربرابرقانون.هرچه برسرمان آمداز بازی چپ وراست بود وهرچندسال یک بار کسانی بااین ترفندبرای خودشان خوردندوبردند.امسال به شخصی رای میدهیم که هردوگروه چپ وراست رابکوبد و درضمن اهل فن باشدوآن شخص دکترزینلزاده است.خداحافظ تاجگردون سلام برزینلزاده
بویراحمدگرمسیرمحروم
Iran, Islamic Republic of
تازه اولشه این رفیعی هم شک ندارم نیست.امابه زودی خواهیم دید که چطوری وقتی بیست سالش بودبه لطف پسرعموی نماینده اش رییس برنامه بودجه شد.چطوری بان.درزمان خاتمی رشدکردند؟این سرمایه چندصدمیلیاردراچطوری وچگونه به دست آورد؟بستگان نزدیکش که اول انقلاب آه دربساط نداشتندچطوری شدند؟قانون ازکجاآورده ای که قوه قضاییه تصویب کرد به زودی بازخواست میکند وبدابه حال آنانکه خوردند ومردم راباحرف زدن بازی دادند.گچساران منتظر اجرای عدالت است.
گوهرگانی
Iran, Islamic Republic of
کاش سوال میکرداصلاتاجگردون چندتاجوون براشون کارایجادکرد؟تاجگرن فقط حرف میزنه زبان هم کنتورنمی اندازد.مردم گچساران خوب شناختنش ولی دیر. .همه جوونا باهاشن.تاجگردون بای بای
مظفرآباد
Iran, Islamic Republic of
واقعاکه بزرگزاده ای جناب ظفری نژاد.ازکلامت پیداست
دیارم لیکک سیتی
Iran, Islamic Republic of
کوتاجگردون چه چی چه؟برویدگچساران ببینید درباره اش چه ایگن؟اوسو من بهمیی دوتابدبختی تعریفش ایدن.صدای دهل از دورخوش است.چی وش نمونده
Iran, Islamic Republic of
متن بسیار خوب و جالی بود

ولی نویسنده محترم خودش از اهالی روستای اقای پاوکدل هست ما دیدیم و شاهد بودیم که اقای پاوکدل از اهلی روستای خودش بسیار اورد در شرکت نفت

کاش اینم میگفتن اقای پاکدل در زمان خودشون هم استخدام فله ای داشتند
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز نقد جذب را که پاکدل نوشته بخون
Romania
یکی زهله نیکنه یه چی بنویسه که تو ایی جواب کامنتش را میدی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مردی برای همیشه ی دوران
مجتبی باتولی
Iran, Islamic Republic of
روی سخنم باکسانی است که ازروی حسادت ویاعدم آگاهی میگن بچه های لیشتردرزمان پاکدل رفتن شرکت نفت.اولاهفتاددرصدچاههای نفت گچساران درزمینهای منطقه لیشتره واول مطالعه کنیدکشورهای مختلف ازجمله امریکاآذربایجان امارات کویت به افرادبومی که چاه نفت درزمینشان باشدچه مواجب وحقوقی میدهند حالامثلادرمنطقه لیشتر تعدادکمی ازجوانان بیکارآنهم به صورت قراردادی نگهبانی همان چاههارابدهندانگارعده ای میسوزندخب بسوزندهیچ حرفی هم نمیتوانندبزنندجز نق نق کردنهای مجازی بعدشم این همه لیست افرادی که بدون ضابطه وفقط براساس رابطه درزمان تاجگردون اوردن چیزی نمیگویند.آنهم کسانی که بیشترشان اهل روستاهای اطراف باشتن و نه گچساران.بعدشم نویسنده اهل مظفرآباد وپاکدل اهل اسلام آبادهست.این یکی لر دشتموریه آن یکی عرب زبانه.ولی وقتی دفاع ازحق باشه همه حامی پاکدل هستندچونهمواره تاجگردون راباسندزیرسوال برده است.دوره ازجمله. سرآمده است وباتوجه به .عضیهاواعترافات این شخص تاسال آینده دوستان وحمایت کنندگان مجرم بانک سرمایه ازعرش به زیرفرش میرسند.اندکی صبر
خان احمدگستاسب
Iran, Islamic Republic of
میدونم پاکدل بااین نامه ها وانتقاداتش یه باردیگه به سکته اش می اندازه.خخخخخ
قیطاس پیچویی
Iran, Islamic Republic of
دورش سراومده .متن خیلی خوب ومنطقی بود.نزدیک انتخابات طرف فکر همدلی طوایف افتاده.پیمانکاران هم سخنگوی طوایف شدند.خخخخ.ایناهمش نشانه شکسته.همش از ترس زینلزاده است.فهمیده پاکدل وزراعت کیش وجعفری وبزرگان اصلاح طلب بویراحمدگرمسیر وبیشترقشقاییهابازینلزاده هستند طرف آدم ازیاسوج وتهران میاره براش تبلیغ کنن نمیدونه که روزآخر چقد رای از دهدشت ویاسوج به زینلزاده رای میدن.خداکنه که باتوجه به.......امکانش زیاده.
سادات
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یکی از طایفه سادات ازباشت باوی اعلام ایکنم. اگروتاجگردون جماعت ده رای
شهرم عشقم باشتم
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاجگردون.درودبراتحادپاکدل و زینلزاده.تاجگردون خیری وت ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
هنوزم که هنوزه ار هر شرکتی نفتی بپرسی میگه که:

شرکت نفت دو قسمت هست یکی نارکی ها به واسطه حاج علی جون نارکی ریس حراست قبلی

و دیگری پاکدل به واسطه ریاست و بچه های لیشتر

والله از هر کی بپرسی همینو جوابت میده
شفیع عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
توروخداپاکدل چکاراین نماینده داری بزاربه مشکلاتش رسیدگی کنه.مخصوصامشکل عظیم بانک سرمای
امامزاده جعفر عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بای بای
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
نوشتار عالی وواقع گرایانه ای درموردمهندس پاکدل بود.پایدارباشید
سیدبیدکی
Iran, Islamic Republic of
روی سخنم باجناب کمایی است که چرا نوشته های منتقدانه عاری از بی احترامی راحذف میکند.بااین کار دم زدن ازآزادی بیان آب درهاون کوبیدن است.کبنانیوزبااین کارش مخاطبینش ازدستش میرود.زنده باد پاکدل وزینلزاده
Romania
تو اینقدر بیکاری که الکی به اسم سید بیدک و شاهبهرام و نارگ موسی کامنت میذاری همه میدونن تو فقط یک نفری و با اسمهای مختلف کامنت گذاشتی
شاه بهرام ولایتم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مهندس پاکدل که بااتحادبادکترزینلزاده لرزه براندام تاجگردونیهاانداخته.
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
هم ولایتی عزیز ، پاکدل و زینل زاده و بیعت اصل و جعفری و فولادی و ... وقتی نمیتوانند مشکل بین خودشان را حل کنند چطور میتوانند مسایل دو شهرستان با آنهمه مشکلات را حل کنند . همه شان را به عتوان نماینده بفرستید مجلس ، به اندازه کارایی ندارند . شتر در خواب بیند پنبه دانه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1