تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۰۸۳۳۳
متن ارسالی

جاده مسدود «کل قیصر علیا» در کهگیلویه و بی توجهی مسوولان!

امیر احسان بهارزاده
۱
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جاده مسدود «کل قیصر علیا» در کهگیلویه و بی توجهی مسوولان!
کبنا ؛واقعا باید گریست بحال مدیران سهل انگار
نزدیک چهار ماه تمام میشود که راه ارتباطی روستای کل قیصر منتهی به سمت جاده اصفهان مسدود و مسولین جوابگو نیستند.
جناب مهندس ماهیاری،یکسال می شود با تماس ها و حضور عملی خدمت شما برای رفع این مشکل مراجعه کرده ایم و تکه کلامتان این است"دستگاه ها خرابن و باید صبر کنین درست بشن" یعنی یکسال فقط،برای ما خراب هستند اینهمه گوش زد کردیم که برای رضای خدا کار کنیند و این مردم حقشون این است که حتی الامکان یه جاده سالم برای عبور و مرور داشته باشند که مدت چهار ماه بر اثر بارش های فراوان این جاده مسدود،و باتلاق شده ولی شما پشت گوش می اندازید.
فرماندار محترم سه بازدید از روستای کل قیصر در کمتر از یکماه داشتند و دستور دادند،در اسرع وقت نسبت به مخلوط و بیس اقدام شود ولی سرباز زده شد این کم لطفی نسبت به مردمی می باشد که قطب ادوات  کشاورزی استان را دارند و از شمال تا جنوب کشور را با دستگاهای کمباین پوشش می دهند.
در زمان آقای هاشمی نماینده محترم شهرستان که قبلا پیمانکار جاده اصفهان بودند از طرف آقای امامی که مسول کارگاه کلات بودند دستور داده شده که این جاده اسفالت شود و نامه که دستور داده شده مکتوب هست ولی متاسفانه عملی نشد.
حتی نماینده محترم دو سال پیش شخصا  تماسی با آقای طارم رئیس وقت راه و شهرسازی داشتند،و قول مساعد دادند که حتما اسفالت می کنیم ولی این هم عملی نشد از طرف اداره راه و مثل اینکه این قصه سر دراز دارد.
فی الحال که ایام عید می باشد و مسافرین زیادی از سمت جاده اصفهان برای تردد و سهولت در زمان از دل این روستا  می گذرند و به سمت سوق و لنده و حومه های اطراف نقل مکان می کنند باید این جاده مسدود باشد،و کسی جوابگو نباشد.
این اجحاف و بی عدالتی نسبت به روستای کل قیصر و به نوعی کل قیصر هراسی می باشد،ما شورای اسلامی و دهیاری و مردم  روستای کل قیصر از فرماندار محترم  جناب دکتر نیکبخت تقاضا داریم نسبت به این مردم همکاری لازم را داشته باشند.
------------------------------------------------
شورای اسلامی و دهیاری کل قیصر علیا
------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
راهداری تعطیله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1