کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خصوص عملکرد نماینده مجلس مطرح شد

نامه‌ی جوان اصلاح طلب به محمود منطقیان

مجتبی نادری

30 دی 1397 ساعت 23:40

اینجانب به نمایندگی از مردم خصوصاً قشر جوان و با توجه به تاثیرپذیری شما و امتناع خود و طیفتان از جناب کامرانی و همراهی با جناب هاشمی پور از شما تقاضامندم تا از آقای هاشمی پور بخواهید که از ورطه ‎های تعاملات غیرمنطقی برای قدرت گیری و نبرد بر سر پست‌های مدیریتی خارج از استان دست بردار و به رویکردی مستقل و جهادی متمایل شود و در برابر شعارهای داده شده پاسخگو باشد.


متن ارسالی: جناب آقای منطقیان فعال محترم سیاسی شهرستان کهگیلویه با عرض سلام و آرزوی طول عمرِ با عزت خدمت مبارکتان
چند کلامی را از سر خیر و دلسوزی و نه عناد و دشمنی نسبت به عملکرد نماینده‌ی محترمِ مردم شریفِ شهرستانِ کهگیلویه خدمت شما عارض می‌شوم.
امیدوارم همچون گذشته و با توجه به پیمان فی ما بین اسفند ۹۴، نصایح شما سرلوحه‌ی مدیریت آن جناب قرار بگیرد.
یقیناً مستحضر هستید سردار هاشمی پور با شعارهای پرطمطراقی از جمله من مرد میدان هستم نه مرد سیاست و آماده باش به پتروشیمی، سیمان و معدنِ فلان و .... که هرگز به منصه‌ی ظهور نرسیدند و در وعده‌ی خشک و توخالی باقی مانده‌اند وارد کارگزار رقابت شد و مورد حمایت مقام مبارکتان قرار گرفت.
دادن آن وعده‌ها توانست بخش قابل توجهی از قشر جوان شهرستان، که مدام در استان‌های همجوار جهت گذران زندگی در حال رفت و آمد هستند را به آن نیت که روزی صنعت و تولید شهرستان پویا شود جذب کند. امروز همین جوانان، مطالبه گر تحقق آن شعارها هستند. آمال و آرمان جوانان شهرستان کهگیلویه، رفع محرومیت، ایجاد اشتغال و تجلی یافتن آرزوهای خود و مردم محروم منطقه بود که با هزار امید و آرزو در باد آن همه شعار خوابیدند ولی مسیر حرکت جناب نماینده روز به روز کند و مسیر توسعه و پیشرفت تنگ و دورباطلی از یاس و شکست عیان شد.
هدف مردم و جوانانِ نجیب از اعتماد به آن جناب، پیشرفت، توسعه و رفع محرومیت از چهره‌ی کهگیلویه‌ی محروم بود که بر سر قول خود به ایشان ماندند. اما سه سال از دوران نمایندگی ایشان می‌گذرد ولی وضعیت از گذشته بدتر شده و طاقت‌ها به سر آمده... جناب آقای استاد منطقیان خوب می دانید انتخاب آقای هاشمی توسط مردم به این دلیل بود که ایشان را فردی جهادی می‌دانستند و با باور به تغییر وضعیت گذشته با تکیه بر نیروهای متخصص و متعهد بخصوص جوانان که از ارکان اصلی موفقیت ایشان بشمار می‌آمدند، بهبود وضعیت مدیریتی ضعیف شهرستان کهگیلویه در زمان فرمانداری آقای پوزش، مبارزه با قوم گرایی و توجه ویژه به حق و حقوق روستائیان بوده است. مردم و جوانان در اسفند ۹۴ برای عبور از محرومیت و بر اساس تکلیف و در راستای تحقق وعده‌های هاشمی، حتی گشایش فضای سیاسی و فرهنگی در شهرستان، حل چالش‌های بزرگ اقتصادی، رفع کاستی‌ها، جلوگیری از گسترش قومیت گرایی، گردش نخبگان شهرستان برای استفاده‌ی بهینه از توانمندی نسل جوان و دانش آموخته و استفاده‌ی کامل از ظرفیت‌های نیروی انسانی در مناصب مدیریتی از جناب هاشمی حمایت کرده و در پیروزی وی شریک شدند. ولی متاسفانه پس از سه سال از دوران نمایندگی در کنار وی، شاهد حضور برخی افرادی هستیم که تنها به فکر منافع شخصی و قومی خویش هستند و آرزوهای فردی و محفلی‌شان، جهت گیری آنان را تبیین و ساختارمند می‌سازد.
یکی دیگر از نقدهایی که به عملکرد نماینده وارد هست، در کنار ایشان بعضی‌ها حضور دارند که در سال‌های گذشته با فعالیت سیاسی در کنار سایر نماینده‌ها به دنبال منافع خود بوده و مانع پیشرفت و توسعه‌ی شهرستان می‌شدند. برای این افراد خدمت به مردم و گردش نخبگان و جوانگرایی فاقد هر گونه ارزشی است و هدف تنها رسیدن به منافع مادی و شخصی است.
متاسفانه سابقه‌ی این افراد مشخص هست و تجربه‌ی گذشته‌ی آنها چندان موفق نبوده و در این مدت هرگز رابطان خوبی بین مردم و نماینده نبوده‌اند.
بی گمان نمی‌توان انکار کرد علیرغم تمامی نامهربانی‌ها و رفتارهای نچندان مناسب بعضی مشاوران، این سه سال تجربه‌ی بسیار ارزشمندی بود تا شناخت ما بیشتر و نگاه و رویکردهای ابزاری به امر انتخابات افزون کرد و موجب شد امروز بفهمیم که برخی مدعیان مدیریت جهادی وقتی به صحنه‌ی عمل وارد می‌شوند، بر چه مبنایی عمل می‌کنند. که قطعاً رفاه مردم نیست.... ضمن سپاس و قدردانی از شما بابت حوصله‌ای که به خرج خواهید داد و این مطلب را مطالعه می‌کنید، اینجانب به نمایندگی از مردم خصوصاً قشر جوان و با توجه به تاثیرپذیری شما و امتناع خود و طیفتان از جناب کامرانی و همراهی با جناب هاشمی پور از شما تقاضامندم تا از آقای هاشمی پور بخواهید که از ورطه ‎های تعاملات غیرمنطقی برای قدرت گیری و نبرد بر سر پست‌های مدیریتی خارج از استان دست بردار و به رویکردی مستقل و جهادی متمایل شود و در برابر شعارهای داده شده پاسخگو باشد.
-------------------------------
مجتبی نادری  1397/10/30


کد مطلب: 406605

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/406605/نامه-ی-جوان-اصلاح-طلب-محمود-منطقیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1